Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 38337116 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., Бровари, ВУЛИЦЯ ОНІКІЄНКА ОЛЕГА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Сімонок Інна Вікторівна 380459447880 INNA.SIMONOK2014@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2023 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2023 09:02 |
Очікувана вартість: | 14 996 372,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 74 981,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності, фактичного надходження та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування коштів в національній валюті на банківський рахунок Учасника. Оплата за Договором здійснюється Замовником лише за фактично отриманий Товар на підставі, належним чином оформлених Учасником документів (акту приймання-передачі та/або накладної), при надходженні коштів на зазначені цілі, з можливістю відстрочки платежу до 60 (шістдесяти) банківських днів без нарахування штрафних санкцій | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2023 12:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2023 12:56 |
перелік змін 2.docx | |
09 лютого 2023 12:56 |
Додаток 4 ПАЛИВО (нова редакція 2).docx | |
09 лютого 2023 12:56 |
ТД Паливо рідинне з Особливостями (нова редакція 2).docx | |
07 лютого 2023 13:56 |
перелік змін.docx | |
01 лютого 2023 10:59 |
Додаток 3 (нова редакція).docx | |
01 лютого 2023 08:53 |
Перелік змін.docx | |
01 лютого 2023 08:53 |
Перелік змін.pdf | |
31 січня 2023 14:52 |
Додаток 2 ст. 16.doc | |
31 січня 2023 14:52 |
Додаток 6. Проєкт договору ПАЛИВО.doc | |
31 січня 2023 14:52 |
Додаток 1.doc | |
31 січня 2023 14:52 |
Додаток 5.doc | |
31 січня 2023 14:52 |
Оголошення.docx |
09 лютого 2023 12:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
09 лютого 2023 12:56 |
перелік змін 2.docx
|
||||||||||||
09 лютого 2023 12:56 |
Додаток 4 ПАЛИВО (нова редакція 2).docx
|
||||||||||||
09 лютого 2023 12:56 |
ТД Паливо рідинне з Особливостями (нова редакція 2).docx
|
||||||||||||
07 лютого 2023 13:56 |
перелік змін.docx
|
||||||||||||
01 лютого 2023 10:59 |
Додаток 3 (нова редакція).docx
|
||||||||||||
01 лютого 2023 08:53 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||
01 лютого 2023 08:53 |
Перелік змін.pdf
|
||||||||||||
31 січня 2023 14:52 |
Додаток 2 ст. 16.doc
|
||||||||||||
31 січня 2023 14:52 |
Додаток 6. Проєкт договору ПАЛИВО.doc
|
||||||||||||
31 січня 2023 14:52 |
Додаток 1.doc
|
||||||||||||
31 січня 2023 14:52 |
Додаток 5.doc
|
||||||||||||
31 січня 2023 14:52 |
Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ВИМОГА
ЗАМОВНИКУ ПРО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ
Найменування Замовника: Комунальне підприємство Броварської міської ради Броварського району Київської області «Бровари-Благоустрій» (далі – Замовник)
Місцезнаходження замовника: вул. Олега Онікієнка, 2, м. Бровари, Київська обл., 07400
Номер процедури закупівлі: UA-2023-01-31-011156-a
Підстави подання Вимоги: визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації (Протокольне рішення (Протокол) № 1 уповноваженої особи від 21.02.2023 року).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ СЕЙЛ», приймало участь в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю товару: код за ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (09132000-3 Бензин; 09134200-9 Дизельне паливо) номер процедури закупівлі: UA-2023-01-31-011156-a
За результатами розгляду тендерних пропозиції відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО ОЙЛ» (далі -ТОВ «АВТО ОЙЛ») була визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Особливостей.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовником визначено переможця процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей з учасником ТОВ «АВТО ОЙЛ»).
Тендерна пропозиція Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО ОЙЛ») (Код ЄДРПОУ 40221297 ) була визначена Замовником як така, що відповідає умовам тендерної документації, в результаті цього Учасник був визначений переможцем вищевказаних торгів (Протокольне рішення (Протокол) № 1 уповноваженої особи від 21.02.2023 року).
Учасник ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» не погоджується з рішенням Замовника з таких підстав:
1.ТОВ « АВТО ОЙЛ» було надано гарантійний лист про можливість поставки відразу всієї кількості пального, зазначеного в Оголошенні до Тендерної документації з порушенням Вимог визначених в Додатку 4 до тендерної документації, а саме ТОВ «АВТО ОЙЛ» було надано
гарантійний лист про можливість поставки відразу всієї кількості пального без зазначення: Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: талони - АЗС м. Бровари Київської області; (п.3.2. Оголошення до Тендерної документації) та Відповідності стандарту ДСТУ визначеного в Таблиці 1 до Тендерної документації).
2. На виконання вимоги п.2.1 Додатку 4 до тендерної документації ТОВ « АВТО ОЙЛ»
Було надано зразки Талонів в тому числі зразки Талонів WOG на ДП (Mustang), але не надано на даний Товар сертифікати якості (паспорти якості/посвідчення про якість) та сертифікати відповідності (Товар повинен відповідати діючим ДСТУ та бути відповідним чином сертифіковані органами Державної сертифікації України), які вимагав Замовник в обов`язковому порядку (п.2.6 Додатку 4 до тендерної документації.).
3. На виконання вимоги п.2.3. Додатку 4 до тендерної документації ТОВ «АВТО ОЙЛ» було надано інформацію про наявність і номер ліцензії на роздрібну торгівлю пальним на кожну АЗС/АЗК, зазначену у довідці про мережу АЗС із посиланням на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який має відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним та копії ліцензій на:
- АЗС за адресою: Україна, Київська область, м. Бровари, вул.Київська, 331 (Суб’єкт господарювання Товариство з обмеженою відповідальністю «Вест Петрол Маркет» код ЄДРПОУ 42663493).
- АЗС за адресою: Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Броварської Сотні, буд.17 (Суб’єкт господарювання Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР» код ЄДРПОУ 42547705), але не надано оригінал листа партнера від ТОВ «Вест Петрол Маркет», визначеного Суб’єктом господарювання на АЗС за адресою: Україна, Київська область, м. Бровари, вул.Київська,331, який вимагав Замовник в обов`язковому порядку (п.2.8 Додатку 4 до тендерної документації).
4. Лист від партнера ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР». який вимагав Замовник в обов`язковому порядку (п.2.8 Додатку 4 до тендерної документації), надано також з порушенням вимог, визначених п.2.8 Додатку 4 ТД, а саме в листі відсутнє: гарантування цілодобового обслуговування талонів Учасника на протязі 2023 року. без накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Натомість лист підписаний УЕП, що порушує вимоги визначені п.2.8 Додатку 4 до тендерної документації. «П.2.8. В тендерній пропозиції Учасник повинен надати оригінал листа від АЗС партнерів з гарантуванням цілодобового обслуговування талонів Учасника на протязі 2023 року. Лист повинен бути виданий на ім’я
Учасника та Замовника (згідно ідентифікатора закупівлі) з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП)».
Враховуючи вищевикладене вважаємо, що Тендерна пропозиція ТОВ «АВТО ОЙЛ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та підлягає відхиленню.
Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив принцип об’єктивності та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників, принцип добросовісної конкуренції учасників та принципи ефективності при здійсненні процедури закупівлі та положення Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Зазначені дії Замовника є незаконними по відношенню до інших учасників та порушують норми ст. ст. 3,5,11 Закону, та положення Особливостей, які зобов’язують Замовника
забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Наголошуємо, що Замовник зобов'язаний бути об’єктивним та неупередженим при розгляді тендерних пропозицій та здійснювати системний аналіз документів, наданих в складі тендерної документації учасника, запобігати дискримінації учасників закупівлі, а також корупційним діям і зловживанням (відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Керуючись принципами добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, вважаємо, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО ОЙЛ» не відповідає вимогам тендерної Документації та підлягає відхиленню Замовником згідно Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
На підставі викладеного, відповідно до положень чинного Законодавства,
ВИМАГАЄМО:
1. Відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО ОЙЛ» через невідповідність їх вимогам тендерної документації.
2. Розглянути наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, що розташовані за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені Особливостями, а саме Тендерну пропозицію ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ».
.
Директор ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» Малікова А.В.
Учасник: ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41915030
Дата подання: 24 лютого 2023 17:11
Розглянувши Вимогу UA-2023-01-31-011156-a.a1 про скасування рішення про визнання ТОВ «АВТО ОЙЛ» (далі — Учасник) переможцем процедури закупівлі повідомляємо наступне.
Щодо пункту 1. ТОВ «Глобал Сейл»
ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» зазначає, що гарантійний лист про можливість поставки відразу всієї кількості пального не відповідає умовам тендерної документації.
Звертаємо увагу, що відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” ТД замовник вимагав:
“Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:
...
− Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідна технічна специфікація (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) з інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 4 до тендерної документації”.
Відповідно до вимог пункту 6 Розділу 3 замовник вимагав: “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” ТД:
“Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 4 до цієї тендерної документації”.
Відповідно до вимог Додатку 4 до ТД замовник вимагав: “Учасник повинен надати гарантійний лист про можливість поставки відразу всієї кількості пального, зазначеного в Оголошенні до Тендерної документації”. Тобто, нагадуємо, що у Додатку 4 до тендерної документації Замовника ВІДСУТНІ БУДЬ-ЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ДО ОФОРМЛЕННЯ зазначеного гарантійного листа.
Повідомляємо, що у складі пропозиції Учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ» міститься Гарантійний лист про можливість поставки відразу всієї кількості пального, зазначеного в Оголошенні до Тендерної документації, із розбивкою на види та зазначенням необхідної кількості.
Враховуючи наведене вище, із зазначеного питання ВІДСУТНІ законодавчі підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ».
Щодо пункту 2. ТОВ «Глобал Сейл»
ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» зазначає, що Учасником ТОВ «АВТО ОЙЛ» всупереч п. 2.6 Додатку 4 до тендерної документації не надано документального підтвердження відповідності товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, встановленим замовником, в т. ч. сертифікати якості (паспорти якості/посвідчення про якість) та сертифікати відповідності (Товар повинен відповідати діючим ДСТУ та бути відповідним чином сертифіковані органами Державної сертифікації України).
Повідомляємо, що у файлі: «Тех част 1.pdf» в складі пропозиції учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ» містяться документи, які відповідають діючим ДСТУ та сертифіковані органами Державної сертифікації України) та інформують про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі товар даних торгів UA-2023-01-31-011156-a зокрема:
Паспорти якості;
Сертифікати відповідності;
Декларації про відповідність, та інші документи, що інформують про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Учасник ТОВ «АВТО ОЙЛ» надав у складі своєї пропозиції у файлі: «Тех част 2.pdf» на сторінці 25 зразки талонів на дизельне пальне в числі інших зразків талонів (під брендом “WOG”), яким відповідають (дивитись у файлі: «Тех част 1.pdf» на сторінках 9-11 Сертифікат відповідності на дизельне пальне, Паспорт якості на дизельне пальне та Декларація про відповідність на дизельне пальне до зразків талонів на пальне. Зразок талона на дизельне пальне марки «ДП MUSTANG» має інформаційний зміст як пальне підвищенної якості. Таким чином, Учасник ТОВ «АВТО ОЙЛ» надав у складі своєї пропозиції повне документальне підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію з інформацією про сертифікати та ін., що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 4 до тендерної документації” та виконав відповідно до вимог п. 6 Розділу 3 “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції” ТД всі вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 4 до тендерної документації замовника.
Враховуючи наведене вище, із зазначеного питання ВІДСУТНІ законодавчі підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ».
Щодо пункту 3.,4. ТОВ «Глобал Сейл»
ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» зазначає, що у складі пропозиції Учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ» відсутній оригінал листа партнера від ТОВ «Вест Петрол Маркет», визначеного Суб’єктом господарювання на АЗС за адресою: Україна, Київська область, м. Бровари, вул.Київська,331.
Відповідно до вимог п.2.8. Додатку 4 до ТД замовник вимагав: “В тендерній пропозиції Учасник надати оригінал листа від АЗС партнерів з гарантуванням цілодобового обслуговування талонів Учасника на протязі 2023 року. Лист повинен бути виданий на ім’я Учасника та Замовника (згідно ідентифікатора закупівлі) з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП)”.
При цьому, умовами Додатку 4 до ТД замовника відсутня вимога надання учасниками зазначеного гарантійного листа саме від суб'єкта господарювання, який зазначений у Ліцензії.
Крім того, звертаємо увагу, що визначення “оригінал листа” зазначається в однині, а не у множині, тому надання учасником як мінімум одного такого листа, за наявності всієї інформації, яка зазначена у п.2.8. Додатку 4 до ТД, є належним виконанням вимог Замовника.
Зазначаємо, що у складі пропозиції Учасник ТОВ «АВТО ОЙЛ» надав оригінал листа партнера за наявності всієї інформації, яка зазначена у п.2.8. Додатку 4 до ТД від АЗС партнера з гарантуванням цілодобового обслуговування талонів Учасника на протязі 2023 року на ім’я Учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ» та Замовника (згідно ідентифікатора закупівлі) з накладенням електронного підпису (КЕП), що є належним виконанням всіх вимог Замовника.
У складі пропозиції Учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ» міститься, зокрема, документ “Інформація про наявність і номер ліцензії на роздрібну торгівлю пальним на кожну АЗС/АЗК, зазначену у довідці про мережу АЗС із посиланням на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який має відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним”, відповідно до якого Учасником запропонований товар, у тому числі, через АЗС партнера “WOG” (“ВОГ”) за адресою: Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Київська, 331, на підставі договору, укладеного з ТОВ “ВЕСТ КАРД”.
Також, у складі пропозиції Учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ» міститься оригінал гарантійного листа від ТОВ “ВЕСТ КАРД”, яке є емітентом довірчих документів “WOG”, та офіційним партнером мережі АЗС “WOG”, адресованого Замовнику, із зазначенням ідентифікатора закупівлі, з гарантуванням цілодобового обслуговування талонів Учасника з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Враховуючи наведене вище, із зазначеного питання відсутні законодавчі підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ».
Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що Тендерна пропозиція ТОВ «АВТО ОЙЛ» відповідає всім умовам технічної специфікації та вимогам щодо предмета закупівлі, а також відповідає вимогам, установленим у тендерній документації замовника (згідно оголошення UA-2023-01-31-011156-a) відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України та є правомірно акцептованою.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-04-000021 ● 1c25b90f8ff0431794775e4290ff8b62
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 грудня 2023 09:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.12.2023 № 327
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-01-31-011156-a 31.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-06 14:15:25
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є паливо рідинне, замовником якої є Комунальне підприємство Броварської міської ради Броварського району Київської області «Бровари-благоустрій», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-31-011156-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Прошу надати документальне підтвердження коливання ціни товару, що є предметом закупівлі, на ринку та підтвердження пропорційності зміни ціни за одиницю у договорі про закупівлю від 27.02.2023 № 882 до коливання (збільшення) ціни на ринку, що спричинило укладання додаткової угоди від 18.08.2023 № 2.
3. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-11 10:37:08
Відповідь на запит про надання інформації
Надання інформації на запит до закупівлі UA-2023-01-31-011156-a Паливо рідинне:
1. Замовником визначено необхідні технічні та якісні характеристики виходячи зі специфіки предмета закупівлі, специфіки необхідності здійснення покладених на Замовника робіт протягом поточного року та при цьому максимальної економії використання ресурсів, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. При цьому вказано, що фізико-хімічні показники предмета закупівлі, мають відповідати вимогам і нормам, встановленим ДСТУ 7688:2015, що повинно підтверджуватись сертифікатами якості (паспортами якості/посвідчення про якість) та сертифікатами відповідності (Товар повинен відповідати діючим ДСТУ та бути відповідним чином сертифіковані органами Державної сертифікації України).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах розміру бюджетного призначення, згідно плану використання бюджетних коштів КП «Бровари-Благоустрій» на 2023 рік, затвердженого головним розпорядником – Управлінням будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури та транспорту. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено за допомогою розрахунку очікуваної вартості Палива рідинного методом порівняння ринкових цін, шляхом здійснення аналізу наданих Постачальниками комерційних пропозицій, відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами, внесеними наказом від 07.04.2020 №649)
Для розрахунку очікуваної вартості товару Палива рідинного Замовником взято дві комерційні пропозиції (від 23.01.23 р. та 27.01.23 р.) з ціною на даний товар від різних Постачальників на період постачання до 31.12.2023 року (пропозиції додаються).
Для розрахунку використовується формула середнього арифметичного значення по фракціях:
ОВ = V * (Ц1 + … +Цк)/К,
де:
ОВ – очікувана вартість товару;
V – кількість (обсяг) товару, що закуповується;
Ц1, Цк – ціни отримані з відкритих джерел інформації;
К – кількість цін отриманих з відкритих джерел інформації.
Примітка: взято інформацію 2-х Постачальників по даному предмету закупівлі
Постачальник 1, ціна, грн з пдв Постачальник 2, ціна, грн з пдв Середня ціна, грн з пдв Запланована кількість, літр Вартість, грн з пдв
А-95 (налив) 50,49 50,97 50,73 85400 4332342,00
Дизельне пальне (налив) 52,49 52,97 52,73 181000 9544130,00
А-95 (талони) 53,49 53,97 53,73 5000 268650,00
Дизельне пальне (талони) 56,49 57,00 56,75 15000 851250,00
Очікувана вартість 14996372,00
Очікувана вартість за необхідну кількість = 50,73*85400+52,73*181000+53,73*5000+56,75*15000 = 14 996 372,00 грн з ПДВ
2. Згідно Проєкту Договору, що міститься в Додатку 6 до тендерної документації: п. 4.4. Зміна ціни за товар у разі коливання ціни такого товару на ринку відбувається виключно за згодою сторін у вигляді додаткової угоди до цього договору про закупівлю на підставі письмового звернення постачальника;
п. 4.6. Звернення постачальника про збільшення ціни товару має містити документальне підтвердження наявності коливання ціни товару на ринку регіону місцезнаходження замовника та підписаний Учасником проєкт відповідної додаткової угоди про зміну ціни товару у двох примірниках;
п. 4.8. Достатнім документальним підтвердженням наявності ринкових коливань ціни на товар вважатиметься документ, виданий будь-яким компетентним органом, що міститиме інформацію у числовому (ціновому) та відсотковому співвідношенні про зміни рівня цін на ринку регіону місцезнаходження замовника між датою початку строку дії договору про закупівлю (якщо ціна переглядається вперше) або відповідної додаткової угоди (якщо ціна переглядається вдруге і надалі) та датою розрахунку ціни за товар;
п. 4.9. Компетентним вважається будь-яке підприємство, установа чи організація, що згідно з законодавством чи відповідно до свого статуту здійснюють діяльність у сфері дослідження товарних ринків, моніторингу та аналізу цін, статистичних спостережень;
Листом вих. № 18/68 від 17.08.2023 р. (додається) Постачальник звернувся до Замовника з повідомленням про зміну ціни в результаті коливання цін на ринку торгівлі нафтопродуктами з моменту укладання Додаткової угоди № 1 до Договору №882 від 27.02.2023 р. що, підтверджувалось Ціновою довідкою Висновком за результатами цінового моніторингу Сумської торгово-промислової палати України № ЦД-111 від 16.08.2023 року (додається). В результаті, за згодою сторін була укладена Додаткова угода № 2 про зміну ціни за одиницю товару пропорційно коливанню такого товару на ринку торгівлі нафтопродуктами.
3. Одночасно повідомляємо, що у КП «Бровари-Благоустрій» відсутній власний веб-сайт, на якому повинно бути розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. КП «Бровари-Благоустрій» згідно Постанови КМУ №1266 від 16.12.2020 року, що вносить зміни до Постанови КМУ від 11.10.2016 р. №710, перебуває поза межами переліку категорій замовників, які мають оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки). При цьому, звертаємо увагу, що з 02.08.2021 р. Фінансовим управлінням Броварської міської ради Броварського району Київської області створено проект, який передбачає проведення закупівель КП «Бровари-Благоустрій» за попереднім погодженням, щодо обґрунтування необхідності закупівлі, детальних технічних характеристик предмета закупівлі, переліку робіт чи надання послуг.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-31-011156-a Замовник та Постачальник дійшли згоди розірвати договір 882 від 27.02.2023 р. Угода про розірвання договору про закупівлю від 02.01.2024 р. (додається)
2024-01-02 14:15:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 26-23/2024пр |
Дата публікації: | 22 лютого 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
22 лютого 2024 13:46
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas-3-4
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО ОЙЛ" |
12 777 850,00
UAH з ПДВ
|
12 777 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" |
14 155 760,00
UAH з ПДВ
|
14 155 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО ОЙЛ" #40221297 |
Переможець |
12 777 850,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2023 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 14:08
|
ДУ №6 до дог 882.pdf | укладений |
02 січня 2024 14:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 13:57
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.docx | зміни до договору |
02 січня 2024 13:57
|
ДУ №5 до дог 882.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:33
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.docx | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:33
|
ДУ №4 до Дог 882.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2023 14:26
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.docx | зміни до договору |
01 грудня 2023 14:26
|
Додаткова угода №3 Договір 882.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2023 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2023 11:59
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.docx | зміни до договору |
22 серпня 2023 11:59
|
Додаткова угода №2 Договір 882.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2023 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2023 15:45
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.docx | зміни до договору |
11 серпня 2023 15:41
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2023 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 14:43
|
882.pdf | укладений |
28 лютого 2023 14:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін зазначений в Додатковій угоді № 1 від 08.08.2023 р. яка додається, а саме зміни стосуються зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування. На підставі пункту 6 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII з урахуванням підпункту 6 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та пунктів, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), (далі - Особливості), положення пункту 82 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України, зі змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану №2120-ІХ від 15 березня 2022 року, керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652, 653, 654 Цивільного кодексу України та відповідно до п. 1.6., п. 4.4. та п. 12.4. Договору про закупівлю № 882 від 27.02.2023 року дійшли до взаємної згоди і уклали цю Додаткову угоду № 1 (надалі – Додаткова угода) до Договору № 882 від 27.02.2023 р. (надалі – Договір) про таке: 1. Змінити ціну в Договорі у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування та, відповідно до п.п. 1.6., 12.4. Договору, внести зміни до п. 3.1., виклавши його в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить: 12 777 796,32 грн. (Дванадцять мільйонів сімсот сімдесят сім тисяч сімсот дев'яносто шість гривень 32 копійки), в тому числі ПДВ 7%, що було до 30.06.2023 року: 428 402,02 грн (Чотириста двадцять вісім тисяч чотириста дві гривні 02 копійки) та у т.ч. ПДВ 20%, що діє з 01.07.2023 року: 1 038 227,58 грн (Один мільйон тридцять вісім тисяч двісті двадцять сім гривень 58 копійок). 2. Сторони підтверджують, що виконана частина Договору складає 6 548 430,84 грн. (Шість мільйонів п'ятсот сорок вісім тисяч чотириста тридцять гривень 84 копійки, у т.ч. ПДВ 7%: 428 402,02 грн. (Чотириста двадцять вісім тисяч чотириста дві гривні 02 копійки). Враховуючи вищевикладене Сторони погодили внести зміни також до Специфікації (Додатку № 1) до Договору та викласти її в наступній редакції: (Специфікація наведена та додається в Додатковій угоді №1 від 08.08.2023 року) Кількість поставки може бути зменшено Замовником в односторонньому порядку в зв’язку із зменшенням обсягів фінансування.» 3. У зв’язку із зміною юридичної та фактичної адреси Учасника, Сторони домовились викласти пункт 13 Договору № 882 від 27.02.2023р. в наступній редакції: (пункт 13 наведений та додається в Додатковій угоді №1 від 08.08.2023 року). |
Номер договору про закупівлю: | 882 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін зазначений в Додатковій угоді № 2 від 18.08.2023 р. яка додається, а саме зміни стосуються зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування. На підставі пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII з урахуванням підпункту 2 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та пунктів, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), (далі - Особливості) та відповідно до пунктів 4.4., 4.6., 4.8., та п. 12.4. Договору про закупівлю № 882 від 27.02.2023 року Сторони дійшли до взаємної згоди і уклали цю Додаткову угоду № 2 (надалі – Додаткова угода) до Договору № 882 від 27.02.2023 р. (надалі – Договір) про таке: 1. В зв’язку з коливанням цін на товар, керуючись положенням п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» скоригувати ціну за одиницю Бензину А-95 та на Дизельне паливо, не перевищуючи суму даного Договору про закупівлю №882 від 27.02.2023 р. та внести зміни до Специфікації (Додатку 1) до Договору. 2. Сторони підтверджують, що виконана частина Договору складає 6 924 680,38 (Шість мільйонів дев’ятсот двадцять чотири тисячі шістсот вісімдесят гривень 38 копійок , у т.ч. ПДВ 7%: 428 402,02 грн. (Чотириста двадцять вісім тисяч чотириста дві гривні 02 копійки) та ПДВ 20%: 62 708,26 (Шістдесят дві тисячі сімсот вісім гривень 26 копійок). «3.1 Ціна Договору становить: 12 777 796.32 грн. (Дванадцять мільйонів сімсот сімдесят сім тисяч сімсот дев’яносто шість гривень 32 копійки), у тому числі ПДВ 7%, що було до 30.06.2023 року: 428 402,02 грн (Чотириста двадцять вісім тисяч чотириста дві гривні 02 копійки) та у т.ч. ПДВ 20%, що діє з 01.07.2023 року: 1 038 227,58 грн (Один мільйон тридцять вісім тисяч двісті двадцять сім гривень 58 копійок). |
Номер договору про закупівлю: | 882 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін зазначений в Додатковій угоді № 3 від 01.12.2023 р. яка додається, а саме зміни стосуються зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. 1. Зменшити загальну ціну Договору про закупівлю №882 від 27.02.2023 р. на 13 830.56 грн. (тринадцять тисяч вісімсот тридцять гривень 56 копійок), та викласти п. 3.1. в наступній редакції: «3.1 Ціна Договору становить: 12 763 965.76 грн. (Дванадцять мільйонів сімсот шістдесят три тисячі дев’ятсот шістдесят п’ять гривень 76 копійки), у тому числі ПДВ.» |
Номер договору про закупівлю: | 882 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням п.п. 8 п. 19 Особливостей: ст. 41 п. 6 «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку». Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Додаткова угода № 9 від 27.12.2023 р. (додається). уклали цю Додаткову угоду відповідно до ч. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652, 653, 654 Цивільного кодексу України (далі – Угода), про таке: 1. Сторони, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії цього Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання та діє до 30.04.2024 р. 3. Інші умови Договору залишаються без змін. 4. Цю угоду складено у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 5. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 455-к/23 від 27.06.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 882 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 8. Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням п.п. 8 п. 19 Особливостей: ст. 41 п. 6 «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку». 9. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Додаткова угода № 5 від 01.01.2024 р. (додається). уклали цю Додаткову угоду відповідно до ч. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652, 653, 654 Цивільного кодексу України (далі – Угода), про таке: 1. Сторони, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, Додатковою угодою № 4 від 28.12.2023 року продовжили строк дії Договору № 882 від 27.02.2023 р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Вартість цієї Додаткової угоди складає: 2 541 480,00 грн. (Два мільйона п’ятсот сорок одна тисяча чотириста вісімдесят гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: № Найменування Товару Од. виміру Кількість Ціна за 1 літр, без ПДВ (грн.) Загальна вартість з ПДВ (грн.) 1 Бензин А-95 (налив) літри 15000 43,35 650250,00 2 Дизельне паливо (налив) літри 29800 49,25 1467650,00 Разом з ПДВ: 2 541 480,00 3. Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання та діє до 30.04.2024 р. 4. Інші умови Договору залишаються без змін. 5. Цю угоду складено у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 6. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 882 від 27 лютого 2023 р. |
Номер договору про закупівлю: | 882 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 лютого 2023 — 02 січня 2024 |
Сума оплати за договором: |
15 305 445,76
UAH (в тому числі ПДВ 2 550 907,63 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі 023-01-31-011156-а. Угода №6 про розірвання договору про закупівлю за згодою сторін (додається) |