Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування апаратів для анестезії Leon
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2023-01-31-010219-a ● 806beb3a3fc1457eb64c1790c737738e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 05484161 |
Вебсайт: | http://prco.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84 |
Контактна особа: |
Гаврилюк Тетяна Миколаївна +380432560639 yurist.prco@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2023 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 послуга
Послуги з технічного обслуговування апаратів для анестезії Leon
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2023 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2023 14:26 |
ТД послуги.doc | |
31 січня 2023 14:26 |
Оголошення про вiдкритi торги.docx | |
31 січня 2023 14:26 |
Додаток 3.docx | |
31 січня 2023 14:26 |
Додаток 2.docx | |
31 січня 2023 14:26 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-31-010219-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець Ушинський Ігор Валентинович, Код ЄДРПОУ:2609204476
Дата подання: 03 лютого 2023 17:17
Вимога
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
31 січня 2023 року Комунальним некомерційним підприємством "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" розмістило оголошення про проведення процедури тендерних закупівель, номер UA-2023-01-31-010219-a за предметом «Послуги з технічного обслуговування апаратів для анестезії Leon» (далі – процедура закупівлі).
У складі тендерної документації наявний Додаток 2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 50420000-5 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання» (Послуги з технічного обслуговування апаратів для анестезії Leon)».
У таблиці Додатку 2 до тендерної документації наведений перелік послуг, що закуповуються. Цей перелік є основою для подання конкурентної пропозиції, визначення загальної вартості пропозиції. Тобто, учасники, згідно з цією таблицею, повинні визначити вартість послуг, які вони можуть запропонувати згідно з технічними вимогами, викладеними у Додатку 2 до тендерної документації.
Нажаль, згідно з наявним переліком необхідних послуг, наведених в таблиці Додатку 2 до тендерної документації, неможливо скласти калькуляцію для визначення вартості таких послуг та сформувати цінову пропозицію для участі у процедурі закупівлі.
Що стосується наступних пунктів таблиці Додатку 2 до тендерної документації:
Щодо Пункту 1.1.1 «Заміна інтерактивної панелі управління».
Згідно сервісної інструкції «Панель управління» не є одним блоком, а складається з корпуса, сенсорного екрана, матриці відображення, модуля підсвітки, клейкої клавіатури, маніпулятора та ін. Замовником не вказано, що конкретно зі складових частин необхідно замінити, а відповідно неможливо сформувати вартість послуг по заміні.
Щодо пункту 1.1.2 «Чистка клапанів та тестування їх роботи».
Згідно з сервісною інструкцією в апараті присутні більше 20 клапанів. Які клапани повинні пройти чистку? Два, три, десять, шістнадцять чи всі? В Додатку 2 до тендерної документації про це немає інформації. Внаслідок цього неможливо визначити об’єм робіт, які треба виконати і визначити вартість послуг, що будуть надані.
Додатково, в сервісній інструкції немає методики тестування окремо кожного клапана, а лише в складі блоків, де вони встановлені. Тому зовсім не зрозуміло, яким чином можливо бути виконано тестування клапанів.
Крім цього, частина клапанів знаходиться в «модулі пацієнта». Тому виникає питання - їх чистка входить в послугу згідно з пунктом 1.1.2 таблиці Додатку 2 до тендерної документації, чи в послугу згідно з пунктом 1.1.3, де вказані роботи з ремонту та тестування модуля пацієнта. В таблиці Додатку 2 до тендерної документації присутні взаємовиключаючі або дублюючі послуги.
Таким чином вирахувати вартість послуг по цьому пункту неможливо.
Щодо пункту 1.1.3 «Ремонт модуля пацієнта та тестування його роботи».
Одразу виникає питання: «Що повинно входити в поняття «Ремонт модуля пацієнта»?
Чистка від пилу? Змащення? Заміна сервісного комплекта? А якщо так, то якого? На щорічне обслуговування (на один рік), або комплект, який треба міняти кожні шість років?
По цьому пункту, також, неможливо, спираючись «Технічні вимоги» (Додаток 2 до тендерної документації) сформувати вартість послуг.
Виходячи із зазначеного, вимоги, вказані в Додатку 2 до тендерної документації, дискримінують нас як учасника торгів, оскільки такі вимоги недеталізовані та відповідно до таких вимог неможливо сформувати цінову пропозицію та відповідно подати пропозицію.
У зв’язку з цим, керуючись абзацом другим пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178,
ВИМАГАЄМО:
1. Усунути порушення під час проведення тендеру, шляхом внесення змін у Додаток 2 до тендерної документації, а саме деталізувати перелік необхідних послуг з технічного обслуговування апаратів для анестезії Leon.
2. У разі неможливості внесення змін у Додаток 2 до тендерної документації, вимагаємо відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
31 січня 2023 року Комунальним некомерційним підприємством "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" розмістило оголошення про проведення процедури тендерних закупівель, номер UA-2023-01-31-010219-a за предметом «Послуги з технічного обслуговування апаратів для анестезії Leon» (далі – процедура закупівлі).
У складі тендерної документації наявний Додаток 2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 50420000-5 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання» (Послуги з технічного обслуговування апаратів для анестезії Leon)».
У таблиці Додатку 2 до тендерної документації наведений перелік послуг, що закуповуються. Цей перелік є основою для подання конкурентної пропозиції, визначення загальної вартості пропозиції. Тобто, учасники, згідно з цією таблицею, повинні визначити вартість послуг, які вони можуть запропонувати згідно з технічними вимогами, викладеними у Додатку 2 до тендерної документації.
Нажаль, згідно з наявним переліком необхідних послуг, наведених в таблиці Додатку 2 до тендерної документації, неможливо скласти калькуляцію для визначення вартості таких послуг та сформувати цінову пропозицію для участі у процедурі закупівлі.
Що стосується наступних пунктів таблиці Додатку 2 до тендерної документації:
Щодо Пункту 1.1.1 «Заміна інтерактивної панелі управління».
Згідно сервісної інструкції «Панель управління» не є одним блоком, а складається з корпуса, сенсорного екрана, матриці відображення, модуля підсвітки, клейкої клавіатури, маніпулятора та ін. Замовником не вказано, що конкретно зі складових частин необхідно замінити, а відповідно неможливо сформувати вартість послуг по заміні.
Щодо пункту 1.1.2 «Чистка клапанів та тестування їх роботи».
Згідно з сервісною інструкцією в апараті присутні більше 20 клапанів. Які клапани повинні пройти чистку? Два, три, десять, шістнадцять чи всі? В Додатку 2 до тендерної документації про це немає інформації. Внаслідок цього неможливо визначити об’єм робіт, які треба виконати і визначити вартість послуг, що будуть надані.
Додатково, в сервісній інструкції немає методики тестування окремо кожного клапана, а лише в складі блоків, де вони встановлені. Тому зовсім не зрозуміло, яким чином можливо бути виконано тестування клапанів.
Крім цього, частина клапанів знаходиться в «модулі пацієнта». Тому виникає питання - їх чистка входить в послугу згідно з пунктом 1.1.2 таблиці Додатку 2 до тендерної документації, чи в послугу згідно з пунктом 1.1.3, де вказані роботи з ремонту та тестування модуля пацієнта. В таблиці Додатку 2 до тендерної документації присутні взаємовиключаючі або дублюючі послуги.
Таким чином вирахувати вартість послуг по цьому пункту неможливо.
Щодо пункту 1.1.3 «Ремонт модуля пацієнта та тестування його роботи».
Одразу виникає питання: «Що повинно входити в поняття «Ремонт модуля пацієнта»?
Чистка від пилу? Змащення? Заміна сервісного комплекта? А якщо так, то якого? На щорічне обслуговування (на один рік), або комплект, який треба міняти кожні шість років?
По цьому пункту, також, неможливо, спираючись «Технічні вимоги» (Додаток 2 до тендерної документації) сформувати вартість послуг.
Виходячи із зазначеного, вимоги, вказані в Додатку 2 до тендерної документації, дискримінують нас як учасника торгів, оскільки такі вимоги недеталізовані та відповідно до таких вимог неможливо сформувати цінову пропозицію та відповідно подати пропозицію.
У зв’язку з цим, керуючись абзацом другим пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178,
ВИМАГАЄМО:
1. Усунути порушення під час проведення тендеру, шляхом внесення змін у Додаток 2 до тендерної документації, а саме деталізувати перелік необхідних послуг з технічного обслуговування апаратів для анестезії Leon.
2. У разі неможливості внесення змін у Додаток 2 до тендерної документації, вимагаємо відмінити процедуру закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 лютого 2023 16:31
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Щодо пункту 1.1.1 «Заміна інтерактивної панелі управління».
Слід розуміти: заміна корпусу сенсорного екрану, який містить в собі сенсорний екран та клейку клавіатуру.
Щодо пункту 1.1.2 «Чистка клапанів та тестування їх роботи».
Слід розуміти: виконання робіт по чистці та тестуванню клапанів, що знаходяться в блоці під’єднань медичних газів.
Щодо пункту 1.1.3 «Ремонт модуля пацієнта та тестування його роботи».
Слід розуміти: проведення заміни річного сервісного комплекту модуля пацієнта з подальшим проведенням тестів, передбачених інструкцією.
Отже, вищевказані уточнення передбачені інструкцією до апарату для анестезії Leon та, відповідно, не суперечать переліку необхідних вимог, встановлених Замовником у Додатку 2 до тендерної документації.
Щодо пункту 1.1.1 «Заміна інтерактивної панелі управління».
Слід розуміти: заміна корпусу сенсорного екрану, який містить в собі сенсорний екран та клейку клавіатуру.
Щодо пункту 1.1.2 «Чистка клапанів та тестування їх роботи».
Слід розуміти: виконання робіт по чистці та тестуванню клапанів, що знаходяться в блоці під’єднань медичних газів.
Щодо пункту 1.1.3 «Ремонт модуля пацієнта та тестування його роботи».
Слід розуміти: проведення заміни річного сервісного комплекту модуля пацієнта з подальшим проведенням тестів, передбачених інструкцією.
Отже, вищевказані уточнення передбачені інструкцією до апарату для анестезії Leon та, відповідно, не суперечать переліку необхідних вимог, встановлених Замовником у Додатку 2 до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП НАСТАЛЕНКО ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ |
271 980,00
UAH з ПДВ
|
271 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП НАСТАЛЕНКО ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ #2608014630 |
Переможець |
271 980,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2023 13:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2023 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2023 11:24
|
IMG_0001.pdf | укладений |
17 лютого 2023 11:22
|