Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42078561 |
Вебсайт: | http://happyhouse.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 43008, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20 |
Контактна особа: |
Бірук Олександр Миколайович 380506784410 zakupivli29@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2023 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 091 125,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 455,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали: Набір для пологів.; Комплект для кесаревого розтину.; Краніотомічний набір.; Покриття стерильне 210х120 см. стерильне; Чохол на мiкроскоп для нейрохірургії стерильний розмiр 205 х 120 см на 3 окуляри; Серветка марлева медична 7,5 см х 7,5 см (12 шарів) №100; Спонж марлевий медичний стерильний з рентгенконтрасною ниткою дiаметром 25 мм №20, Чохол для камери/окуляру, 250 см х 15см, поліетилен Чохол для камери 250 см х18 см; Шапочка-берет медична, стерильна,; Пелюшка гігієнічна 40х60 №120; Пелюшка поглинаюча 60см х 60см, Пелюшка гігієнічна 90х60 №120 Пелюшка гігієнічна 60х60 №120; Пелюшка поглинаюча гігієнічна з ручками розмір:75х210см; Покриття операційне 80см х 60см , стерильне, ; Покриття операційне 60см х 50см, стерильне; Покриття операційне 80см х 70см, стерильне; Фартух медичний.Стерильний. Довжиною 140см; Халат хірургічний підсилений, стерильний, розмір L; Халат хірургічний підсилений, стерильний, розмір XL; Халат хірургічний стерильний Ізолюючий розмір L; Халат хірургічний підсилений, стерильний, розмір L; Бахіли медичні поліетиленові; Покриття операційне офтальмологічне 120см х 80см, стерильне; Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна, зигзагоподібна стрічка 100 г; Марля медична у рулоні;; Бинт медичний 7х14 см стерильний;); Бинт медичний 5х10см стерильний; Бинт гіпсовий 10*2,7; Бинт гіпсовий 15*2,7; Бинт гіпсовий 20*2,7; Спринцівка А-1 стерильна 30мл; Клейонка підкладна гумотканева (рулон 50 м.).
НК 024:2019-12535 - Чохол для хірургічного мікроскопа)
(НК 024:2019-34615-Пов'язка для рани, що біоабсорбується)
(НК 024:2019-58232-Рулон ватний, нестерильний
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | детальніше в договорі | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2023 13:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2023 13:30 |
ТД одяг мед.doc | |
31 січня 2023 13:30 |
Протокол 3-199.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-18-000060 ● 94e6d6e8cf9549689e9134bf148d18e4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2023 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.05.2023 № 40
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.05.2023 № 40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-01-31-008621-a 31.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо заперечення до висновку УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 03 березня 2023 року про результати моніторингу закупівлі 33140000-3 Медичні матеріали по предмету закупівлі «Набір для пологів; Комплект для кесаревого розтину; Краніотомічний набір.; Покриття стерильне 210х120 см. стерильне; Чохол на мiкроскоп для нейрохірургії стерильний розмiр 205 х 120 см на 3 окуляри; Серветка марлева медична 7,5 см х 7,5 см (12 шарів) №100; Спонж марлевий медичний стерильний з рентгенконтрасною ниткою дiаметром 25 мм №20, Чохол для камери/окуляру, 250 см х 15см, поліетилен Чохол для камери 250 см х18 см; Шапочка-берет медична, стерильна,; Пелюшка гігієнічна 40х60 №120; Пелюшка поглинаюча 60см х 60см, Пелюшка гігієнічна 90х60 №120 Пелюшка гігієнічна 60х60 №120; Пелюшка поглинаюча гігієнічна з ручками розмір:75х210см; Покриття операційне 80см х 60см , стерильне; Покриття операційне 60см х 50см, стерильне; Покриття операційне 80см х 70см, стерильне; Фартух медичний.Стерильний. Довжиною 140см; Халат хірургічний підсилений, стерильний, розмір L; Халат хірургічний підсилений, стерильний, розмір XL; Халат хірургічний стерильний Ізолюючий розмір L; Халат хірургічний підсилений, стерильний, розмір L; Бахіли медичні поліетиленові; Покриття операційне офтальмологічне 120см х 80см, стерильне; Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна, зигзагоподібна стрічка 100 г; Марля медична у рулоні;; Бинт медичний 7х14 см стерильний;); Бинт медичний 5х10см стерильний; Бинт гіпсовий 10*2,7; Бинт гіпсовий 15*2,7; Бинт гіпсовий 20*2,7; Спринцівка А-1 стерильна 30мл; Клейонка підкладна гумотканева (рулон 50 м.)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-31-008621-a). Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме — технічні помилки та описки. Опис формальних помилок міститься в наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», який зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998. У свою чергу, прикладів формальних помилок у вищенаведеному переліку не наведено. У пункті 1.1. «Формальні (несуттєві) помилки» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» затвердженої Замовником тендерної документації зазначено перелік формальних помилок. У ньому зазначено, що: «До формальних (несуттєвих) помилок замовника належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.» В тендерній документації не зазначено, що наведені приклади та перелік формальних помилок є вичерпним. В разі допущенням учасником інших формальних помилок, які зазначені у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», його тендерна пропозиція не була б відхилена з цієї підстави. Відтак, Замовником на виконання вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, наведено приклади таких помилок та їх вплив на оцінку тендерних пропозицій. Тож, тендерна документація відповідає вимогам пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім того, з метою недопущення зазначених порушень у подальшому проведено роз’яснювальну роботу на оперативній нараді серед уповноважених осіб Замовника, та внесено відповідні зміни до типової тендерної документації. Додатково повідомляємо, що в червні місяці уповноважені особи пройдуть економічні навчання з підвищення кваліфікації в онлайн режимі, враховуючи дію правового режиму воєнного стану.
2023-05-25 12:00:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Волиньфарм" |
9 019 675,00
UAH з ПДВ
|
9 019 675,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Волиньфарм" #21738610 |
Переможець |
9 019 675,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2023 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 12:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:31
|
ДУ 2 волиньфарм 21-02.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2023 14:25
|
ДУ 1 Волиньфарм 21-02.pdf | зміни до договору |
20 липня 2023 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2023 10:58
|
Догоір 21-02.pdf | укладений |
23 лютого 2023 10:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення кількості та ціни |
Номер договору про закупівлю: | 21/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 21/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |