Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеська обласна прокуратура |
Код ЄДРПОУ: | 03528552 |
Вебсайт: | https://od.gp.gov.ua/ua/index.html |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Пушкінська, 3 |
Контактна особа: |
Захарюженков Дмитро Костянтинович +380487319893 zcbzfczdd@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2023 12:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2023 12:30 |
Очікувана вартість: | 3 400 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 008,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2023 12:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2023 12:25 |
ТД_охорона Одеська область 2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-08-000003 ● f53e1d9ec30544f593ad7216e755e5e2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 18:12 |
05.05.2023 № 111
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2023 № 111
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
38 UA-2023-01-31-006876-a
31.01.2023 Одеська обласна прокуратура,
код ЄДРПОУ 03528552
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-15 16:14:41
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-01-31-006876-a), проведеної Одеською обласною прокуратурою (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-18 14:04:34
закупівля послуг за ДК 021-2015 код 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з охорони будівель Одеської обласної прокуратури в Одеській області), закупівля UA-2023-01-31-006876-a
Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Під час проведення процедури закупівлі послуг за ДК 021-2015 код 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з охорони будівель Одеської обласної прокуратури в Одеській області), закупівля UA-2023-01-31-006876-a:
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Одеської обласної прокуратури з урахуванням вимог законодавства;
- розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2240 до кошторису на 2023 рік;
- очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.
Дану інформацію було оприлюднено 31.01.2023 на власному веб-сайті Одеської обласної прокуратури за посиланням https://od.gp.gov.ua/ua/index.html.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-22 11:15:17
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-01-31-006876-a), проведеної Одеською обласною прокуратурою (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Пунктом 46 Особливостей визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Моніторингом відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця ПП "Дивізіон-55" установлено, що форма Додатку №1 до договору від 12.01.2023 №29 «Дислокація об’єктів» (який є невід'ємною частиною цього Договору) не відповідає формі Додатку №1 «Дислокація об’єктів» до проекту договору (Додаток №3 до тендерної документації) та відповідно формі Додатку №1 «Дислокація об’єктів» до проекту договору, який міститься в тендерній пропозиції ПП "Дивізіон-55" (Файл «Додаток 3 до ТД (Проект договору.pdf») 06 лютого 2023 16:39), засвідченого на кожній сторінці підписом та скріпленого печаткою Учасника, а саме: в колонці «Адреса» відсутні адреси об’єктів, які були зазначені в проектах договорів.
В складі тендерної пропозиції учасника завантажено Погодження від 06.02.2023 №9 проекту договору з усіма необхідними додатками (Файл «Додаток 3 до ТД (Проект договору.pdf») 06 лютого 2023 16:39), відповідно до якого ПП "Дивізіон-55" погоджується з умовами проекту договору з усіма необхідними додатками, які будуть невід'ємною частиною договору.
Вищезазначене є недотриманням вимоги пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, де Замовником визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей.
Просимо надати пояснення з вищезазначеного питання.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-25 12:10:42
закупівля послуг за ДК 021-2015 код 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з охорони будівель Одеської обласної прокуратури в Одеській області), закупівля UA-2023-01-31-006876-a
Абзацом 2 пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі – Особливості) визначено, що за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. У разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація в договорі про закупівлю, який оприлюднюється в електронній системі закупівель, може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
Таким чином, з урахуванням викладеного договір між Одеською обласною прокуратурою та ПП «Дивізіон-55» від 24.02.2023 по закупівлі послуг за ДК 021-2015 код 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з охорони будівель Одеської обласної прокуратури в Одеській області) № 17, укладеного за результатами проведення процедури відкритих торгів з особливостями UA-2023-01-31-006876-a, укладено відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Однак, у зв’язку із тим, що викладення інформації про адреси об’єктів несе загрозу безпеки, під час публікації за допомогою програмного забезпечення з вищезазначеного договору було прибрано адреси надання послуг відповідно до абзацу 2 пункту 10 Особливостей.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зазначені зауваження за результатами проведення моніторингу закупівлі послуг за ДК 021-2015 код 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з охорони будівель Одеської обласної прокуратури в Одеській області), закупівля UA-2023-01-31-006876-a доведені до відома керівника відділу МТЗ та СПП Одеської обласної прокуратури доповідною запискою. На підставі доповідної записки керівником проведено нараду за результатами якої відповідальним особам, якими допущено порушення, суворо наголошено дотримуватись норм чинного законодавства, принципів здійснення публічних закупівель та на не допущення у подальшому виявлених порушень чинного законодавства. Також відповідальних осіб зобов’язано пройти тематичні семінари (курси) з питань публічних закупівель.
2023-06-07 12:13:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено розбіжність в частині визначення строку дії тендерної пропозиції між тендерною документацією та формою «Тендерна пропозиція».)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Дивізіон-55" |
3 400 800,00
UAH з ПДВ
|
3 400 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Дивізіон-55" #40500445 |
Переможець |
3 400 800,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2023 16:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 лютого 2023 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 17:11
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 15:44
|
17 (2).pdf | зміни до договору |
10 січня 2024 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 16:49
|
17 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2023 15:54
|
договір | укладений |
24 лютого 2023 15:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовження строку дії договору на 2024 рік в обсязі, що не перевищує 20% |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 20% до Договору 2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |