Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оплата видатків з благоустрою населених пунктів, а саме: Фарби за кодом 44810000-1 Фарби згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Очікувана вартість
531 721,08 UAH
UA-2023-01-31-000750-a ● 7ce52a8d43ab4999b29e6ef9d1e5b3ef
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міські дороги" |
Код ЄДРПОУ: | 32642110 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Промислова, 38 |
Контактна особа: |
Можаровська Тетяна +380978070615 32642110kp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2023 11:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 531 721,08 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 317,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Емаль алкідна, сіра ПФ-115 (2,8кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65006, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
50 штуки
Емаль алкідна, синя ПФ-115 (2,8кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65006, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
500 штуки
Емаль алкідна, помаранчева ПФ-115 (2,8 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65006, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
200 штуки
Емаль алкідна, чорна ПФ-115 (2,8кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65006, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
400 штуки
Емаль алкідна, біла ПФ-115 (2,8кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65006, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
50 штуки
Емаль алкідна, жовта ПФ-115 (2,8кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65006, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
100 штуки
Емаль алкідна, червона ПФ-115 (2,8кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65006, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
40 штуки
Емаль алкідна, хакі ПФ-115 (2,8кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65006, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
40 штуки
Фарба фасадна акрилова (14кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65006, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує Товар на підставі рахунку (рахунку на оплату) /або рахунку-фактури та видаткових накладних протягом 20 календарних днів з дня підписання видаткових накладних. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2023 11:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2023 08:58 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість поставок
Дата подання: 31 січня 2023 17:39
Дата відповіді: 01 лютого 2023 08:18
Добрий день.
Підкажіть будь ласка, яким чином має відбуватися поставка?
Чи можливе постачання всієї партії товару однією поставкою?
Заздалегідь вдячні за відповідь.
Це необхідно для визначення мінімальної економічно вигідної ціни.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Відповідно до умов проєкту договору розділ 2. ТЕРМІНИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАЧАННЯ п. 2.1. Постачальник поставляє Товар у строк до 31 грудня 2023 року у кількості та по цінах, встановлених цим Договором. Поставки Товару здійснюється окремими партіями у відповідності до заявок Замовника. Також в розділі 5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН п. 5.2. Постачальник має право: - на дострокову поставку Товару за погодженням Замовника.
щодо внесення змін до проєкту договору
Дата подання: 01 лютого 2023 11:33
Дата відповіді: 01 лютого 2023 12:25
Шановний Замовнику! В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію ю будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом 11.5.:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов’язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це. У випадку, якщо будь-яка із сторін не відповідає наведеним вище умовам (гарантіям) щодо не розповсюдження дії мораторію визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року, договір не укладається.
Сподіваємось на розуміння!
Завчасно вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Дякуємо за запитання та звернаємо Вашу увагу, що умови Тендерної документації містять вимогу, що Учасники при поданні пропозиції повинні враховувати норми
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови та повинні їх дотримуватись. Тож не вважаємо за необхідне вносити зміни до договору, оскільки учасники повинні враховувати дані вимоги при подані тендерних пропозиції та дотримуватись їх у продовж строку дії договору.
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови та повинні їх дотримуватись. Тож не вважаємо за необхідне вносити зміни до договору, оскільки учасники повинні враховувати дані вимоги при подані тендерних пропозиції та дотримуватись їх у продовж строку дії договору.
щодо внесення змін до проєкту договору
Дата подання: 01 лютого 2023 11:34
Дата відповіді: 01 лютого 2023 12:36
Шановний Замовнику! Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, крайна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непердбувачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Просимо включити до договору п. 7.4. наступного змісту
7.4. Сторони підтверджують та визнають обставинами непереборної сили (форс-мажором) збройну агресію рф проти України та (або) її наслідки, що настали після укладання договору та безпосередньо впливають на можливість сторони виконувати зобов’язання за договором. Загальновідомі обставини (ракетні, артилерійські обстріли, бомбардування, пошкодження логістичних шляхів, критичної інфраструктури, тощо) можуть підтверджуватися з офіційних джерел та не підлягають в такому разі додатковому підтвердженню компетентним органом. Причинно-наслідковий зв'язок між обставинами непереборної сили наведеними в цьому пункті та неможливістю виконання /вчасного чи належного виконання зобов’язань за договором покладається на ту сторону, яка посилається на такі обставини.
Сподіваємось на розуміння!
Завчасно вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за запитання та повідомляємо, що проєкт договору містить розділ 7. ОБСТАВИНИ ФОРС-МАЖОРУ який містить чіткий перелік документів, що підтверджує настання форс-мажорних обставин, тому не вважаємо за необхідне вносити зміни до договору.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-31-000750-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЙРІКО", Код ЄДРПОУ:39828934
Дата подання: 08 лютого 2023 15:22
ВИМОГА щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "СОЙРІКО»
ВИМОГА
щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "СОЙРІКО»
08 лютого 2023 року Уповноваженою особою Комунального підприємства «МІСЬКІ ДОРОГИ» було оприлюднено Протокол №7/2 від 08.02.2023 р. щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «СОЙРІКО» у відкритій закупівлі з особливостями за ідентифікатором UA-2023-01-31-000750-a щодо закупівлі Оплата видатків з благоустрою населених пунктів, а саме: Фарби за кодом 44810000-1 Фарби згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Рішення Замовника, що оскаржується:
встановлено, що тендерна пропозицiя не вiдповiдае умовам технiчної специфiкацiї та iншим вимогам щодо предмета закупiвлi, а саме:
1) На вимогу додатку 4 до Тендерної документацiї у складi пропозицiї учасник надає документ(и) який(i) засвiдчує (ють) вiдповiднi якiснi характеристики товару, його походження або iншi документи, якi пiдтверджують якiсть предмета закупiвлi. Зазначенi документи виданi на ТОВ НВП «Днiпро-Контакт» однак учасник нiяк не пiдтвердив партнерськi вiдносини з ТОВ НВП «Днiпро-Контакт».
2) Учасник не повiдомив замовника вiдповiдним документом щодо згоди iз вимогою, що дiя договору про закупiвлю може продовжуватися на строк, достатнiй для проведения процедури закупiвлi на початку наступного року, в обсязi, що не перевищуе 20 вiдсоткiв суми, визначеної в договорi, укладеному в попередньому роцi, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку;
Роздiл VI. Результати тендеру та укладання договору про закупiвлю. 4. Icтoтнi умови, що обов 'язково включаються до договору про закупiвлю.
Беручи до уваги наступне:
Кабінет Міністрів України постановою № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зокрема, постановив:
1. Затвердити особливості здійснення публічних акупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що додаються до Постанови (далі — Особливості),
а саме те, що:
з 19.10.2022 Особливостями встановлено, що замовник у разі виявлення невідповідності в інформації та / або документах учасника процедури закупівлі розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
де Пункт 40 Особливостей гласить наступне: «40.Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Вважаємо, що підстави Замовника для дискваліфікації пропозиції ТОВ «СОЙРІКО» підпадають під визначення: «невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі», тобто Замовник повинен був розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а не приймати рішення про дискваліфікацію ТОВ «СОЙРІКО».
Також зазначаємо, що відповідно вимог Додатку 4 Тендерної пропозиції Замовником було встановлено наступні загальні вимоги п.5, а саме:
«5. У складі пропозиції Учасник повинен надати документ(и) який(і) засвідчує (ють) відповідні якісні характеристики товару, його походження або інші документи, які підтверджують якість предмета закупівлі).», де не зазначено вимоги на пiдтвердження партнерських відносин. Відповідні документи підтверджуючі цей пункт вимог ТОВ «СОЙРІКО» надав у складі пропозиції (файл «4.Документи про якість»). Тобто тендерна пропозиція учасника ТОВ «СОЙРІКО» відповідає вимогам тендерної документації по цьому пункту.
Вважаємо, що рішення Замовника щодо дискваліфікації ТОВ «СОЙРІКО» є поспішним, не обґрунтованим та порушує п.4, п.5 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Враховуючи зазначене, вимагаємо:
1. Переглянути та скасувати своє рішення щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «СОЙРІКО» з наданням повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
У разі не усунення Замовником вище вказаних порушень законодавства у сфері публічних закупівель вимушені будемо звертатись до Антимонопольного комітету
України зі скаргою.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Розгорнути
Згорнути
щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "СОЙРІКО»
08 лютого 2023 року Уповноваженою особою Комунального підприємства «МІСЬКІ ДОРОГИ» було оприлюднено Протокол №7/2 від 08.02.2023 р. щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «СОЙРІКО» у відкритій закупівлі з особливостями за ідентифікатором UA-2023-01-31-000750-a щодо закупівлі Оплата видатків з благоустрою населених пунктів, а саме: Фарби за кодом 44810000-1 Фарби згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Рішення Замовника, що оскаржується:
встановлено, що тендерна пропозицiя не вiдповiдае умовам технiчної специфiкацiї та iншим вимогам щодо предмета закупiвлi, а саме:
1) На вимогу додатку 4 до Тендерної документацiї у складi пропозицiї учасник надає документ(и) який(i) засвiдчує (ють) вiдповiднi якiснi характеристики товару, його походження або iншi документи, якi пiдтверджують якiсть предмета закупiвлi. Зазначенi документи виданi на ТОВ НВП «Днiпро-Контакт» однак учасник нiяк не пiдтвердив партнерськi вiдносини з ТОВ НВП «Днiпро-Контакт».
2) Учасник не повiдомив замовника вiдповiдним документом щодо згоди iз вимогою, що дiя договору про закупiвлю може продовжуватися на строк, достатнiй для проведения процедури закупiвлi на початку наступного року, в обсязi, що не перевищуе 20 вiдсоткiв суми, визначеної в договорi, укладеному в попередньому роцi, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку;
Роздiл VI. Результати тендеру та укладання договору про закупiвлю. 4. Icтoтнi умови, що обов 'язково включаються до договору про закупiвлю.
Беручи до уваги наступне:
Кабінет Міністрів України постановою № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зокрема, постановив:
1. Затвердити особливості здійснення публічних акупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що додаються до Постанови (далі — Особливості),
а саме те, що:
з 19.10.2022 Особливостями встановлено, що замовник у разі виявлення невідповідності в інформації та / або документах учасника процедури закупівлі розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
де Пункт 40 Особливостей гласить наступне: «40.Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Вважаємо, що підстави Замовника для дискваліфікації пропозиції ТОВ «СОЙРІКО» підпадають під визначення: «невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі», тобто Замовник повинен був розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а не приймати рішення про дискваліфікацію ТОВ «СОЙРІКО».
Також зазначаємо, що відповідно вимог Додатку 4 Тендерної пропозиції Замовником було встановлено наступні загальні вимоги п.5, а саме:
«5. У складі пропозиції Учасник повинен надати документ(и) який(і) засвідчує (ють) відповідні якісні характеристики товару, його походження або інші документи, які підтверджують якість предмета закупівлі).», де не зазначено вимоги на пiдтвердження партнерських відносин. Відповідні документи підтверджуючі цей пункт вимог ТОВ «СОЙРІКО» надав у складі пропозиції (файл «4.Документи про якість»). Тобто тендерна пропозиція учасника ТОВ «СОЙРІКО» відповідає вимогам тендерної документації по цьому пункту.
Вважаємо, що рішення Замовника щодо дискваліфікації ТОВ «СОЙРІКО» є поспішним, не обґрунтованим та порушує п.4, п.5 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Враховуючи зазначене, вимагаємо:
1. Переглянути та скасувати своє рішення щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «СОЙРІКО» з наданням повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
У разі не усунення Замовником вище вказаних порушень законодавства у сфері публічних закупівель вимушені будемо звертатись до Антимонопольного комітету
України зі скаргою.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 лютого 2023 15:44
Шановний учаснику Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та інших нормативних документів чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Пункт 40 Особливостей містять вимогу, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Оскільки Вами не було надано інформацію, на підтвердження вимог визначених Додатком 4 до Тендерної документації, Технічні характеристики Ваша пропозиція була відхилена,
Оскільки Додаток 4 до Тендерної документації – це Технічні вимоги вони не підпадають під виправлення. Разом з тим Замовник при відхиленні тендерних пропозицій зобов’язаний зазначити всі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), що і було зазначено в протоколі. Одночасно повідомляємо, що Ваша тендерна пропозиція містить інформаційний лист № № 03-02/08 від 03.02.2023 року, що Товариство з обмеженою відповідальністю «СОЙРІКО» інформує, що не надає в своїй тендерній пропозиції документ про створення об’єднання учасників, оскільки самостійно приймає участь в закупівлі, та не входить до будь-якого об’єднання підприємств.
Пункт 40 Особливостей містять вимогу, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Оскільки Вами не було надано інформацію, на підтвердження вимог визначених Додатком 4 до Тендерної документації, Технічні характеристики Ваша пропозиція була відхилена,
Оскільки Додаток 4 до Тендерної документації – це Технічні вимоги вони не підпадають під виправлення. Разом з тим Замовник при відхиленні тендерних пропозицій зобов’язаний зазначити всі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), що і було зазначено в протоколі. Одночасно повідомляємо, що Ваша тендерна пропозиція містить інформаційний лист № № 03-02/08 від 03.02.2023 року, що Товариство з обмеженою відповідальністю «СОЙРІКО» інформує, що не надає в своїй тендерній пропозиції документ про створення об’єднання учасників, оскільки самостійно приймає участь в закупівлі, та не входить до будь-якого об’єднання підприємств.
Номер вимоги: UA-2023-01-31-000750-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 14 лютого 2023 13:36
неправомірне визначення Переможцем ТОВ "ВК"ЛКМ"
Шановний Замовнику!
За результатами процедури закупівлі «Оплата видатків з благоустрою населених пунктів, а саме: Фарби за кодом 44810000-1 Фарби згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»» (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-01-31-000750-a) вами було визначено ТОВ "ВК"ЛКМ" переможцем.
Зауважимо, що пропозиція вказаного Учасника не відповідає умовам закупівлі та повинна була бути відхилена з огляду на наступне. Відповідно до п.5 Тендерної документації: « 5.1. У разі відмови переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю (учасник у пропозиції має гарантувати, що він не відмовиться від підписання договору про закупівлю у разі перемоги та підпише його у строк, визначений законодавством) відповідно до вимог тендерної документації, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів (інформації), що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених Законом»
Учасником ТОВ "ВК"ЛКМ" у складі пропозиції не надано листа, довідки чи іншого документа з гарантуванням того, що він не відмовиться від підписання договору про закупівлю у разі перемоги та підпише його у строк, визначений законодавством
Таким чином, пропозиції Учасника ТОВ "ВК"ЛКМ" не відповідає вимогам тендерної документації та повинна була бути відхилена.
Визначивши переможцем процедури закупівлі Учасника пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації також Замовник порушує вимоги Закону та Особливостей.
Отже, акцептувавши пропозицію ТОВ "ВК"ЛКМ", яка не відповідає вимогам документації закупівлі, Замовник порушив вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», в том числі ст. 5 Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників (Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.)
Враховуючи зазначене, просимо:
1. Привести процедуру закупівлі у відповідність до законодавства про проведення публічних закупівель.
2. Відмінити рішення про визначення переможцем ТОВ "ВК"ЛКМ" , пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Розгорнути
Згорнути
За результатами процедури закупівлі «Оплата видатків з благоустрою населених пунктів, а саме: Фарби за кодом 44810000-1 Фарби згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»» (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-01-31-000750-a) вами було визначено ТОВ "ВК"ЛКМ" переможцем.
Зауважимо, що пропозиція вказаного Учасника не відповідає умовам закупівлі та повинна була бути відхилена з огляду на наступне. Відповідно до п.5 Тендерної документації: « 5.1. У разі відмови переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю (учасник у пропозиції має гарантувати, що він не відмовиться від підписання договору про закупівлю у разі перемоги та підпише його у строк, визначений законодавством) відповідно до вимог тендерної документації, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів (інформації), що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених Законом»
Учасником ТОВ "ВК"ЛКМ" у складі пропозиції не надано листа, довідки чи іншого документа з гарантуванням того, що він не відмовиться від підписання договору про закупівлю у разі перемоги та підпише його у строк, визначений законодавством
Таким чином, пропозиції Учасника ТОВ "ВК"ЛКМ" не відповідає вимогам тендерної документації та повинна була бути відхилена.
Визначивши переможцем процедури закупівлі Учасника пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації також Замовник порушує вимоги Закону та Особливостей.
Отже, акцептувавши пропозицію ТОВ "ВК"ЛКМ", яка не відповідає вимогам документації закупівлі, Замовник порушив вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», в том числі ст. 5 Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників (Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.)
Враховуючи зазначене, просимо:
1. Привести процедуру закупівлі у відповідність до законодавства про проведення публічних закупівель.
2. Відмінити рішення про визначення переможцем ТОВ "ВК"ЛКМ" , пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2023 16:24
Шановний учаснику, розглянувши Вашу вимогу, інформуємо.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ВК"ЛКМ" містить лист Вих.№01 від 06.02.2023 р. «Тендерна пропозиція» підписаний директором та завірений печаткою організації, де зазначено, що (Якщо нам буде повідомлено про намір укласти договір, ми беремо на себе зобов’язання укласти договір про закупівлю протягом строку дії нашої пропозиції не пізніше ніж через 15 (п’ятнадцять) днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та нашої пропозиції і не раніше ніж через 5 (п’ять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, та виконати усі умови договору.). Замовник вважає зазначену інформацію достатньою для підтвердження того, що учасник – переможець не відмовиться від підписання договору про закупівлю та підпише його у строк, визначений законодавством.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ВК"ЛКМ" містить лист Вих.№01 від 06.02.2023 р. «Тендерна пропозиція» підписаний директором та завірений печаткою організації, де зазначено, що (Якщо нам буде повідомлено про намір укласти договір, ми беремо на себе зобов’язання укласти договір про закупівлю протягом строку дії нашої пропозиції не пізніше ніж через 15 (п’ятнадцять) днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та нашої пропозиції і не раніше ніж через 5 (п’ять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, та виконати усі умови договору.). Замовник вважає зазначену інформацію достатньою для підтвердження того, що учасник – переможець не відмовиться від підписання договору про закупівлю та підпише його у строк, визначений законодавством.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ГУДВІЛ |
351 540,00
UAH з ПДВ
|
351 540,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СОЙРІКО" |
485 187,00
UAH з ПДВ
|
485 187,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВК"ЛКМ" |
490 570,20
UAH з ПДВ
|
490 570,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМ МЕТАЛ ГРУП" |
520 397,40
UAH з ПДВ
|
520 397,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" |
531 720,00
UAH з ПДВ
|
531 720,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ГУДВІЛ #31155567 |
Відхилено |
351 540,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 10:50
|
|
ТОВ "СОЙРІКО" #39828934 |
Відхилено |
485 187,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 12:26
|
|
ТОВ "ВК"ЛКМ" #40105870 |
Переможець |
490 570,20
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2023 08:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 лютого 2023 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2023 08:46
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 12:14
|
Договір.PDF | укладений |
20 лютого 2023 12:13
|