Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Добриніна Олена Володимирівна 0487272760 ntvm1@odz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2023 08:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 6 202 883,05 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 014,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 10 (десятий) банківський день з дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (далі – ПН/РК) з операцій по постачанню товарів (виконанню робіт, наданню послуг), які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строки, відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2023 14:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2023 14:01 |
4.1 Протокол внесення змін № 2.doc | |
08 лютого 2023 14:01 |
4.3 Додаток №5 Проект договору закупівлі зміни №2.docx | |
08 лютого 2023 14:01 |
4.2 ТД_затискачі_зміни_№2.docx | |
08 лютого 2023 08:21 |
3.1 Протокол внесення змін 1.doc | |
31 січня 2023 08:55 |
Обгрунтовання.pdf |
08 лютого 2023 14:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 лютого 2023 14:01 |
4.1 Протокол внесення змін № 2.doc
|
||||||
08 лютого 2023 14:01 |
4.3 Додаток №5 Проект договору закупівлі зміни №2.docx
|
||||||
08 лютого 2023 14:01 |
4.2 ТД_затискачі_зміни_№2.docx
|
||||||
08 лютого 2023 08:21 |
3.1 Протокол внесення змін 1.doc
|
||||||
31 січня 2023 08:55 |
Обгрунтовання.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до інформації, широко розповсюдженої безпосереднім виробником цього типу затискачів - SICAM group, технічною документацією на виготовлення затискача натяжного клинового типу РА 120 FO400TR встановлено значення діаметрів затискуваного елементу від 10 до 14 мм., а опублікованій у тендерній документації вимозі, значенням діаметру затискуваного елементу від 11 до 15,3 мм. відповідає затискач типу РА 140FO400TR.
Крім того, вимушені звернути увагу, що за процедурою UA-2016-11-21-001319-b проведеною замовником у 2016 році, договір поставки № ОД/НХ-16-1093-НЮ від 26.12.2016 р., тендерною документацією (Додаток №2, 2.Технічна характеристика) для затискачу типу РА 120 FO400TR було встановлено іншу , "правильну" вимогу до діаметру затискуваного кабелю - 10+-1 мм;
На підставі вищенаведеного, просимо внести відповідні зміни до вимог опублікованої тендерної документації на ці торги та перенести на десять робочих днів, з 08.02.2023 р., кінцевий строк подання тендерних пропозицій на ці торги.
Одночасно, з метою уникнення виникнення будь яких розбіжностей у ідентифікації предмету закупівлі, вимагаємо опублікувати у складі тендерної документації графічне зображення, необхідного для закупівлі типу затискачу (креслення, ескіз), що містить його основні геометричні розміри.
Повідомляємо, що Ваша вимога прийнята до уваги. У разі погодження змін технічних вимог службою замовником, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Повідомляємо, що Ваша вимога прийнята до уваги. У разі погодження змін технічних вимог службою замовником, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-19-000070 ● 7060ade93a6f496289b22d9feaa7cb9a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 13:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.05.2023 № 48-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 19.05.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 19.05.2023 № 48-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2023-01-31-000694-a 31.01.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-22 09:56:42
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем (Затискачі клинові)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-23 16:11:14
щодо заданих питань у межах проведення моніторингу UA-M-2023-05-19-000070 від 19.05.2023
На запит від 22.05.2023 року Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області по процедурі закупівлі №UA-2023-01-31-000694-a, Затискачі клинові Код ДК 021:2015 - 31220000-4 Елементи електричних схем, надаємо пояснення з приводу: яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно п. 5.6 Витягу з Протоколу №Ц-54/104 Ком.т. засідання правління АТ «Укрзалізниця» від 19.12.2022 року надано дозвіл регіональній філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» розпочати у 2022 році процедури закупівлі необхідних матеріалів для виконання робіт по об’єкту «Технічне переоснащення пристроїв диспетчерської централізації на дільниці Обхідна-Помічна, м. Одеса, вул. Пантелеймонівська, 19» згідно з інвестиційною програмою «Модернізація пріоритетних залізничних ліній АТ «Укрзалізниця» (ТАР 100). Впровадження диспетчерської централізації».
Також згідно Переліку та обсягу товарів, робіт і послуг, закупівля яких здійснюється в умовах воєнного стану за рахунок власних та залучених коштів АТ «Укрзалізниця», затвердженого Додатком №7 до Протоколу №Ц-54/104 Ком.т. засідання правління АТ «Укрзалізниця» від 19.12.2022 року передбачено виконання робіт по об’єкту «Технічне переоснащення пристроїв диспетчерської централізації на дільниці Обхідна-Помічна, м. Одеса, вул. Пантелеймонівська, 19» згідно з інвестиційною програмою «Модернізація пріоритетних залізничних ліній АТ «Укрзалізниця» (ТАР 100). Впровадження диспетчерської централізації» на суму 134 280 тис. грн. з ПДВ.
Крім того, обґрунтування закупівлі Затискачі клинові Код ДК 021:2015 - 31220000-4 Елементи електричних схем було затверджено заступником директора регіональної філії «Одеська залізниця» з інфраструктури 19.01.2023 року разом із Переліком документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності предмета закупівлі вимогам технічної специфікації та іншим вимогам встановленим чинним законодавством та нормативними документами.
Зауважуємо, що очікувана вартість закупівлі визначається відповідно положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2000 року №275.
П. 1 Розділу ІІІ вказаної Методики в якості очікуваної вартості закупівлі приймається найнижча ціна з отриманих комерційних пропозицій.
03.01.2023 року службою організації та проведення закупівель регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» направлено запити на комерційну пропозицію за вих. №НХ09/21 до ТОВ «Тіаком», №НХ09/66 до ТОВ «Віктранском», №НХ09/15 до ТОВ «АВ ГРУП КР» на електронні адреси, про що надаються роздруківки зображення екрану про направлення.
05.01.2023 року було отримано комерційну пропозицію ТОВ «Тіаком» (п. 31), 12.01.2023 року було отримано комерційну пропозицію ТОВ «АВ ГРУП КР» (п. 13) та комерційну пропозицію ТОВ «Віктранском» (п. 1).
Проаналізувавши отримані комерційні пропозиції, було сформовано очікувану вартість предмету закупівлі, річний план та 31.01.2023 року оголошено процедуру закупівлі.
Під час подання тендерних пропозицій, учасниками процедури закупівлі було оприлюднено вимоги щодо внесення змін до тендерної документації, які були задоволені, що підтверджується листом служби – Замовника №Ш-08/458 від 06.02.2023 року із додатком.
Враховуючи наведене, Замовник надав пояснення та зазначив документи, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості надаємо адресу веб-сайту: odz.gov.ua, розділ «Закупівлі» - «Активні торги» - посилання на предмет закупівлі та його унікальний номер.
Додатки:
1. Витяг з Протоколу №Ц-54/104 Ком.т. засідання правління АТ «Укрзалізниця» від 19.12.2022 року,
2. Перелік та обсяг товарів, робіт і послуг, закупівля яких здійснюється в умовах воєнного стану за рахунок власних та залучених коштів АТ «Укрзалізниця» від 19.12.2022 року,
3. Обґрунтування закупівлі Затискачі клинові Код ДК 021:2015 - 31220000-4 Елементи електричних схем від 19.01.2023 року,
4. Перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності предмета закупівлі вимогам технічної специфікації та іншим вимогам встановленим чинним законодавством та нормативними документами,
5. Запити на комерційну пропозицію від 03.01.2023 року за вих. №НХ09/21 до ТОВ «Тіаком», №НХ09/66 до ТОВ «Віктранском», №НХ09/15 до ТОВ «АВ ГРУП КР»,
6. Роздруківки зображення екрану про направлення (3 арк.),
7. Комерційні пропозиції від 05.01.2023 р., 12.01.2023 р., та від 12.01.2023 р.,
8. Специфікований план на 2023 р.,
9. Вимога щодо внесення змін до тендерної документації,
10. Лист служби – Замовника за вих. №Ш-08/458 від 06.02.2023 року із додатком.
Заступник начальника служби
організації та проведення закупівель
регіональної філії «Одеська залізниця» Олег ВІТУШКІН
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАГОН СЕРВІС" |
5 541 704,00
UAH
|
5 541 704,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКТРАНСКОМ" |
6 100 010,00
UAH
|
6 100 010,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВ ГРУП КР" |
6 172 383,00
UAH
|
6 172 383,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАГОН СЕРВІС" #37269467 |
Переможець |
5 541 704,00
UAH
|
21 лютого 2023 13:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 лютого 2023 09:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2023 13:57
|
Untitled.56.pdf | укладений |
03 березня 2023 13:57
|