Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«код ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання та сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)»
Очікувана вартість
726 000,00 UAH
UA-2023-01-30-018288-a ● 042518a0bd8049ffa687cdd7623e81e0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02004806 |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам’янець-Подільський, вул. Пушкінська, буд. 31 |
Контактна особа: |
Антоніна Мала +380683325697 kp-likarnya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2023 20:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 726 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 630,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Закупівля проводиться відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22000 кілограм
Послуги з прання медичної білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32300, Україна, Хмельницька область, м.Кам’янець-Подільський, вул. Івана Мазепи, 31 та вул. Матросова, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2023 20:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2023 20:52 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.doc | |
30 січня 2023 20:52 |
Додаток 2 технічне завдання.doc | |
30 січня 2023 20:52 |
Тендерна документація.doc | |
30 січня 2023 20:52 |
Додаток 3 проект договору.doc | |
30 січня 2023 20:52 |
Додаток 4 інформація про учасника.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-30-018288-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Дубицька Ніна Федорівна, Код ЄДРПОУ:2195518827
Дата подання: 03 лютого 2023 14:14
Вимога
Вимога щодо усунення невідповідностей в файлах тендерної документації
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації на закупівлю «код ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання та сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)» оскільки вони обмежують конкуренцію і я як потенційний учасник не маю змоги надати дані документи:
1. Розділ 5. Пункт 3.5.2. абзац 1.2. «підтверджуючі документи на все обладнання, яке вказане в довідці (документи на право власності або договір оренди обладнання з правом власності орендодавця)» незрозумілим є підтверджуючі документи, так як в паспортах на обладнання немає вказано власника обладнання.
абзац 2.1. «Довідка, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
- довідку, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання для виконання договору;
- копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки: копії наказів або копії трудових книжок.
- завірені належним чином копії Особистих медичних книжок працівників Учасника, які будуть залучені до виконання договору про закупівлю, з відміткою про проходження медогляду.
- підтвердження проходження інструктажу і навчання з питань гігієни персоналу, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, програму навчання безпечним методам роботи і перевірку знань відповідно до Типового положення про навчання, інструктаж і перевірку знань працівників з питань охорони праці в порядку, передбаченому ДНАОП 93.0-1.06-97. Правила охорони праці при експлуатації пралень і лазень. Працівники, відповідно повинні бути забезпечені спеціальним одягом по встановленим нормам, про що зазначити в тендерній пропозиції» дана вимога є незрозуміла.
2. Додаток 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції Замовнику детально розписану методику прання та оброблення медичної білизни, а щодо автоматичного дозування миючих та дезінфікуючих середників – опис системи та перелік програм що використовуються в технологічних процесах, а також підтверджуючі документи на систему автоматичного дозування.
Технологічний процес повинен передбачати можливість прання білизни в розчинних мішках типу Біоблок білизни інфекційних хворих, забруднену кров’ю та іншими біологічними виділеннями. (Учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції Замовнику опис технологічної можливості прання білизни в розчинних мішках, а також гарантійний лист від виробника мішків про їх постачання в необхідній кількості, якості відповідно до умов тендерної документації з зазначенням ідентифікатора закупівлі та висновок СЕС );
Оригінал або завірену копію Акту обстеження приміщень пральні з протоколами дослідження;
- копії діючого сертифікату на систему управління якості, стосовно прання та хімічного чищення ДСТУ ISO 9001;
- копію сертифікату відповідності послуг
- копії гарантійних листів товаровиробника на якісне та своєчасне постачання миючих та дезінфікуючих засобів.
Підсумовуючи вище викладене просимо Вас внести зміни в умови тендерної документації шляхом виключення вказаних вимог із неї.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації на закупівлю «код ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання та сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)» оскільки вони обмежують конкуренцію і я як потенційний учасник не маю змоги надати дані документи:
1. Розділ 5. Пункт 3.5.2. абзац 1.2. «підтверджуючі документи на все обладнання, яке вказане в довідці (документи на право власності або договір оренди обладнання з правом власності орендодавця)» незрозумілим є підтверджуючі документи, так як в паспортах на обладнання немає вказано власника обладнання.
абзац 2.1. «Довідка, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
- довідку, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання для виконання договору;
- копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки: копії наказів або копії трудових книжок.
- завірені належним чином копії Особистих медичних книжок працівників Учасника, які будуть залучені до виконання договору про закупівлю, з відміткою про проходження медогляду.
- підтвердження проходження інструктажу і навчання з питань гігієни персоналу, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, програму навчання безпечним методам роботи і перевірку знань відповідно до Типового положення про навчання, інструктаж і перевірку знань працівників з питань охорони праці в порядку, передбаченому ДНАОП 93.0-1.06-97. Правила охорони праці при експлуатації пралень і лазень. Працівники, відповідно повинні бути забезпечені спеціальним одягом по встановленим нормам, про що зазначити в тендерній пропозиції» дана вимога є незрозуміла.
2. Додаток 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції Замовнику детально розписану методику прання та оброблення медичної білизни, а щодо автоматичного дозування миючих та дезінфікуючих середників – опис системи та перелік програм що використовуються в технологічних процесах, а також підтверджуючі документи на систему автоматичного дозування.
Технологічний процес повинен передбачати можливість прання білизни в розчинних мішках типу Біоблок білизни інфекційних хворих, забруднену кров’ю та іншими біологічними виділеннями. (Учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції Замовнику опис технологічної можливості прання білизни в розчинних мішках, а також гарантійний лист від виробника мішків про їх постачання в необхідній кількості, якості відповідно до умов тендерної документації з зазначенням ідентифікатора закупівлі та висновок СЕС );
Оригінал або завірену копію Акту обстеження приміщень пральні з протоколами дослідження;
- копії діючого сертифікату на систему управління якості, стосовно прання та хімічного чищення ДСТУ ISO 9001;
- копію сертифікату відповідності послуг
- копії гарантійних листів товаровиробника на якісне та своєчасне постачання миючих та дезінфікуючих засобів.
Підсумовуючи вище викладене просимо Вас внести зміни в умови тендерної документації шляхом виключення вказаних вимог із неї.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2023 14:00
У відповідь на Вашу вимогу UA-2023-01-30-018288-a.c1, повідомляємо про наступне:
1. Відповідно до п.1, ч.2, ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Також, варто зазначити, що відповідно до п. 45 Постанови КМУ №1178, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Оскільки предметом закупівлі є послуги: «код ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання та сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)», то Замовником встановлено один із таких кваліфікаційних критеріїв, як: Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до абзац 1.2, пункту 3.5.2, розділу 3 Тендерної документації, на підтвердження права власності чи користування транспортними засобами та об’єктами зазначеними у довідці учасники подають копії наступних документів:
- для транспортних засобів: копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу не залежно він права користування вказаними транспортним засобом та копії договорів оренди та/або договорів про надання транспортних послуг чи послуг перевезення товару;
- для нерухомого майна: копії документів, що підтверджують право власності (копія витягу з державного реєстру прав на нерухоме майно або інший документ, що підтверджує право власності Учасника) ; *
- якщо учасник не являється власником, а надає підтверджуючі документи – копію договору оренди/суборенди, який є діючим, то обов’язково додатково надаються у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують право власності на склад (приміщення) власника (орендодавця), а саме копію витягу з державного реєстру прав на нерухоме майно або інший документ, що підтверджує право власності.
- підтверджуючі документи на все обладнання, яке вказане в довідці (документи на право власності або договір оренди обладнання з правом власності орендодавця).
Що стосується «підтверджуючих документів на все обладнання, яке вказане в довідці (документи на право власності або договір оренди обладнання з правом власності орендодавця)», то Замовник не встановлює конкретних документів, якими Учасник повинен підтвердити право власності (володіння, користування і розпорядження майном), такими документами можуть бути: договори купівлі-продажу, оренди, лізингу, оборотно-сальдова відомість, накладні, або інші первинні бухгалтерські документи щодо придбання такого обладнання, тощо.Таким чином, Учасник може подати, будь-який документ, який підтверджує право власності або надати договір оренди обладнання.
Оскільки, Замовником є лікарня, а саме: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, то дана вимога прописана з метою забезпечення здійснення ефективної та якісної закупівлі послуги з прання медичної білизни, оскільки від цього на пряму залежить здоров’я працівників та пацієнтів.
Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни до Тендерної документації щодо цього питання. Адже дана вимога не порушує права Учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які можуть брати участь у даній закупівлі на рівних умовах згідно вимог Тендерної документації.
2. Відповідно до п.1, ч.2, ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Також, варто зазначити, що відповідно до п. 45 Постанови КМУ №1178, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Оскільки предметом закупівлі є послуги: «код ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання та сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)», то Замовником встановлено один із таких кваліфікаційних критеріїв, як: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до абзац 2.1., пункту 3.5.2, розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати:
- довідку, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання для виконання договору;
- копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки: копії наказів або копії трудових книжок.
- завірені належним чином копії Особистих медичних книжок працівників Учасника, які будуть залучені до виконання договору про закупівлю, з відміткою про проходження медогляду.
- підтвердження проходження інструктажу і навчання з питань гігієни персоналу, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, програму навчання безпечним методам роботи і перевірку знань відповідно до Типового положення про навчання, інструктаж і перевірку знань працівників з питань охорони праці в порядку, передбаченому ДНАОП 93.0-1.06-97. Правила охорони праці при експлуатації пралень і лазень. Працівники, відповідно повинні бути забезпечені спеціальним одягом по встановленим нормам, про що зазначити в тендерній пропозиції.
Що стосується вимоги «Працівники, відповідно повинні бути забезпечені спеціальним одягом по встановленим нормам, про що зазначити в тендерній пропозиції.», то відповідно до ДНАОП 93.0-1.06-97 Правила охорони праці при експлуатації пралень і лазень, передбачено заходи щодо забезпечення належного рівня організації робіт щодо охорони праці при експлуатації пралень та лазень (далі - підприємства).Ці Правила поширюються на всі пральні та лазні України, незалежно від форми власності та відомчого підпорядкування. Відповідно до п. 9.3. Положення, Засоби індивідуального захисту в залежності від призначення підрозділяються на такі класи:
- спеціальний одяг;
- cпеціальне взуття;
- засоби захисту рук;
- засоби захисту голови;
- засоби захисту очей;
- засоби захисту органів слуху.
Види спецодягу, спецвзуття та засоби індивідуального захисту, передбачені нормами, повинні видаватися робітникам безкоштовно у встановлені терміни згідно з ДНАОП 0.05-3.03-81 Типові галузеві норми безплатної видачі спецодягу, спецвзуття та інших засобів індиідуального захисту робітникам і службовцям скрізних професій та посад усіх галузей народного господарства і окремих виробництв та відповідати відповідним ГОСТам, ТУ та ВТУ. Адміністрація підприємства зобов'язана забезпечити своєчасне прання та ремонт спецодягу і спецвзуття, що видається.
Оскільки, предметом закупівлі є «код ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання та сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)», то Учасники повинні дотримуватись вищевказаних норм, оскільки вимоги Типового положення є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності.
Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни до Тендерної документації щодо цього питання. Адже дана вимога не порушує права Учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які можуть брати участь у даній закупівлі на рівних умовах згідно вимог Тендерної документації.
3. Відповідно до ч.5, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Оскільки, Замовником є лікарня, а саме: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, то вимога щодо розписаної методики прання та оброблення медичної білизни, а щодо автоматичного дозування миючих та дезінфікуючих середників – опис системи та перелік програм що використовуються в технологічних процесах прописана з метою забезпечення здійснення ефективної та якісної закупівлі послуги з прання медичної білизни, оскільки від цього на пряму залежить здоров’я працівників та пацієнтів. Уповноважена особа при складані Технічної специфікації, керувалася чинним законодавством України та потребами Замовника для проведення закупівлі «код ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання та сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)».
Щодо сертифікату на систему управління якості, стосовно прання та хімічного чищення ДСТУ ISO 9001, то враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно прання та хімічного чищення, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо надання якісних послуг з стосовно прання та хімічного чищення. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, що також підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.01.2016 № 52р/пк-ск.
Щодо гарантійних листів товаровиробника на якісне та своєчасне постачання миючих та дезінфікуючих засобів. Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів для надання послуг з прання медичної білизни у формі листів авторизації від виробників, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими.
Виробники миючих та дезінфікуючих засобів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Насправді, вимога щодо надання відповідних гарантій належного виконання учасником зобов'язань з поставки товарів у формі листів авторизації (гарантійних листів) від виробників миючих та дезінфікуючих засобів є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих миючих та дезінфікуючих засобів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції.
Тому, вимога про надання листів авторизації (гарантійних листів) не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі.
Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни до Тендерної документації щодо цього питання. Адже дана вимога не порушує права Учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які можуть брати участь у даній закупівлі на рівних умовах згідно вимог Тендерної документації.
1. Відповідно до п.1, ч.2, ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Також, варто зазначити, що відповідно до п. 45 Постанови КМУ №1178, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Оскільки предметом закупівлі є послуги: «код ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання та сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)», то Замовником встановлено один із таких кваліфікаційних критеріїв, як: Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до абзац 1.2, пункту 3.5.2, розділу 3 Тендерної документації, на підтвердження права власності чи користування транспортними засобами та об’єктами зазначеними у довідці учасники подають копії наступних документів:
- для транспортних засобів: копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу не залежно він права користування вказаними транспортним засобом та копії договорів оренди та/або договорів про надання транспортних послуг чи послуг перевезення товару;
- для нерухомого майна: копії документів, що підтверджують право власності (копія витягу з державного реєстру прав на нерухоме майно або інший документ, що підтверджує право власності Учасника) ; *
- якщо учасник не являється власником, а надає підтверджуючі документи – копію договору оренди/суборенди, який є діючим, то обов’язково додатково надаються у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують право власності на склад (приміщення) власника (орендодавця), а саме копію витягу з державного реєстру прав на нерухоме майно або інший документ, що підтверджує право власності.
- підтверджуючі документи на все обладнання, яке вказане в довідці (документи на право власності або договір оренди обладнання з правом власності орендодавця).
Що стосується «підтверджуючих документів на все обладнання, яке вказане в довідці (документи на право власності або договір оренди обладнання з правом власності орендодавця)», то Замовник не встановлює конкретних документів, якими Учасник повинен підтвердити право власності (володіння, користування і розпорядження майном), такими документами можуть бути: договори купівлі-продажу, оренди, лізингу, оборотно-сальдова відомість, накладні, або інші первинні бухгалтерські документи щодо придбання такого обладнання, тощо.Таким чином, Учасник може подати, будь-який документ, який підтверджує право власності або надати договір оренди обладнання.
Оскільки, Замовником є лікарня, а саме: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, то дана вимога прописана з метою забезпечення здійснення ефективної та якісної закупівлі послуги з прання медичної білизни, оскільки від цього на пряму залежить здоров’я працівників та пацієнтів.
Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни до Тендерної документації щодо цього питання. Адже дана вимога не порушує права Учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які можуть брати участь у даній закупівлі на рівних умовах згідно вимог Тендерної документації.
2. Відповідно до п.1, ч.2, ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Також, варто зазначити, що відповідно до п. 45 Постанови КМУ №1178, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Оскільки предметом закупівлі є послуги: «код ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання та сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)», то Замовником встановлено один із таких кваліфікаційних критеріїв, як: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до абзац 2.1., пункту 3.5.2, розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати:
- довідку, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання для виконання договору;
- копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки: копії наказів або копії трудових книжок.
- завірені належним чином копії Особистих медичних книжок працівників Учасника, які будуть залучені до виконання договору про закупівлю, з відміткою про проходження медогляду.
- підтвердження проходження інструктажу і навчання з питань гігієни персоналу, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, програму навчання безпечним методам роботи і перевірку знань відповідно до Типового положення про навчання, інструктаж і перевірку знань працівників з питань охорони праці в порядку, передбаченому ДНАОП 93.0-1.06-97. Правила охорони праці при експлуатації пралень і лазень. Працівники, відповідно повинні бути забезпечені спеціальним одягом по встановленим нормам, про що зазначити в тендерній пропозиції.
Що стосується вимоги «Працівники, відповідно повинні бути забезпечені спеціальним одягом по встановленим нормам, про що зазначити в тендерній пропозиції.», то відповідно до ДНАОП 93.0-1.06-97 Правила охорони праці при експлуатації пралень і лазень, передбачено заходи щодо забезпечення належного рівня організації робіт щодо охорони праці при експлуатації пралень та лазень (далі - підприємства).Ці Правила поширюються на всі пральні та лазні України, незалежно від форми власності та відомчого підпорядкування. Відповідно до п. 9.3. Положення, Засоби індивідуального захисту в залежності від призначення підрозділяються на такі класи:
- спеціальний одяг;
- cпеціальне взуття;
- засоби захисту рук;
- засоби захисту голови;
- засоби захисту очей;
- засоби захисту органів слуху.
Види спецодягу, спецвзуття та засоби індивідуального захисту, передбачені нормами, повинні видаватися робітникам безкоштовно у встановлені терміни згідно з ДНАОП 0.05-3.03-81 Типові галузеві норми безплатної видачі спецодягу, спецвзуття та інших засобів індиідуального захисту робітникам і службовцям скрізних професій та посад усіх галузей народного господарства і окремих виробництв та відповідати відповідним ГОСТам, ТУ та ВТУ. Адміністрація підприємства зобов'язана забезпечити своєчасне прання та ремонт спецодягу і спецвзуття, що видається.
Оскільки, предметом закупівлі є «код ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання та сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)», то Учасники повинні дотримуватись вищевказаних норм, оскільки вимоги Типового положення є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності.
Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни до Тендерної документації щодо цього питання. Адже дана вимога не порушує права Учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які можуть брати участь у даній закупівлі на рівних умовах згідно вимог Тендерної документації.
3. Відповідно до ч.5, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Оскільки, Замовником є лікарня, а саме: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, то вимога щодо розписаної методики прання та оброблення медичної білизни, а щодо автоматичного дозування миючих та дезінфікуючих середників – опис системи та перелік програм що використовуються в технологічних процесах прописана з метою забезпечення здійснення ефективної та якісної закупівлі послуги з прання медичної білизни, оскільки від цього на пряму залежить здоров’я працівників та пацієнтів. Уповноважена особа при складані Технічної специфікації, керувалася чинним законодавством України та потребами Замовника для проведення закупівлі «код ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання та сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)».
Щодо сертифікату на систему управління якості, стосовно прання та хімічного чищення ДСТУ ISO 9001, то враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно прання та хімічного чищення, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо надання якісних послуг з стосовно прання та хімічного чищення. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, що також підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.01.2016 № 52р/пк-ск.
Щодо гарантійних листів товаровиробника на якісне та своєчасне постачання миючих та дезінфікуючих засобів. Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів для надання послуг з прання медичної білизни у формі листів авторизації від виробників, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими.
Виробники миючих та дезінфікуючих засобів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Насправді, вимога щодо надання відповідних гарантій належного виконання учасником зобов'язань з поставки товарів у формі листів авторизації (гарантійних листів) від виробників миючих та дезінфікуючих засобів є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих миючих та дезінфікуючих засобів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції.
Тому, вимога про надання листів авторизації (гарантійних листів) не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі.
Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни до Тендерної документації щодо цього питання. Адже дана вимога не порушує права Учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які можуть брати участь у даній закупівлі на рівних умовах згідно вимог Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Борисюк Є.В. |
713 900,00
UAH з ПДВ
|
713 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Борисюк Є.В. #3045002299 |
Переможець |
713 900,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 18:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 лютого 2023 19:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 16:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 20:10
|
Додаткова угода 2 до Договору 61.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 20:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 20:07
|
Додаткова угода 1 до Договору 61.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 20:05
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2023 21:03
|
Договір 61 від 22.02.2023.pdf | укладений |
23 лютого 2023 20:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |