Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 04057287 |
Вебсайт: | http://kremen.gov.ua |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, м.Кременчук, площа Перемоги, 2, каб. 514 |
Контактна особа: |
Авраменко Тетяна Юріївна 380536743833 analiz@kremen.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2023 19:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 4 176 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Мобільний лазнево-пральний комплекс ДС-01-М. Під час проведення процедури закупівлі крок аукціону застосовуватись не буде.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за надані послуги здійснюється відповідно до норм статті 49 Бюджетного кодексу України | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2023 19:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2023 19:08 |
Оголошення (1).doc | |
30 січня 2023 19:08 |
Тендерна документація (3) (Автосохраненный).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-02-000032 ● 98ef7b09c16f477ebc3871c50f662c48
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2023 11:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.05.2023 № 37-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 02.05.2023 №37-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1.UA-2023-01-30-017829-a від 30.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-02 11:34:50
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Мобільний лазнево-пральний комплекс ДС-01-М» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-30-017829-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-05 13:50:02
Пояснення, інформація та документи щодо моніторингу процедури закупівлі «Мобільний лазнево-пральний комплекс ДС-01-М» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-30-017829-a)
Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області на виконання запиту про надання пояснень в ході проведення моніторингу закупівель відповідно до Наказу від 02.05.2023 № 37-з «Про початок моніторингу процедур закупівель» повідомляє наступне. Протокольним рішенням уповноваженої особи від 30.01.2023 №31, на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), були зафіксовані обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі мобільних лазнево-пральних комплексів ДС-01-М, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 4176000,00 грн.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Розмір бюджетного призначення: 4176000,00 грн. Рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 27.01.2023 № 131 «Про виділення коштів з Стабілізаційного Фонду Кременчуцької міської територіальної громади» були виділені кошти в сумі 4176000,00 грн на придбання мобільних лазнево-пральних комплексів з послідуючою безкоштовною передачею військовій частині А4030.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до реальних потреб замовника, що обумовлені необхідністю задоволення /виконання умов, зазначених в листі від військової частини А4030 від 02.12.2022 №8090 та оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері. Замовником була оприлюднена необхідна інформація.
Так як, після внесених 17.12.2023 до Постанови №1178 змін, функціонал майданчика теж був змінений, тому на адресу Smarttender.biz був направлений лист з проханням надати офіційне підтвердження того, що під час внесення інформації в електронні поля по закупівлі мобільних лазнево-пральний комплексів ДС-01-М (номер в ЦБД : UA-2023-01-30-017829-a) в розділі «Додаткова інформація» підрозділі «Обґрунтування для відображення на сайті замовника» була внесена відповідна інформація для відображення на сайті Замовника. Відповідь додається.
На виконання пункту 2 запиту надаємо посилання на офіційну сторінку головного розпорядника бюджетних коштів де знаходиться вся інформація щодо закупівель: https://kremen.gov.ua/ розділ «Прозоре місто» підрозділ «Публічні закупівлі».
Додаток: на 2 арк. в 1 прим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОРМАШ ГРУП" |
4 176 000,00
UAH з ПДВ
|
4 176 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОРМАШ ГРУП" #41240918 |
Переможець |
4 176 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 09:23
|
Договір.pdf | укладений |
20 лютого 2023 09:22
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Мобільний лазнево-пральний комплекс ДС-01-М | 2 | штуки |
2 088 000,00
UAH з ПДВ
|