Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 50750000-7 послуги з технічного обслуговування ліфтів (послуги з технічного обслуговування ліфтів)
Очікувана вартість
387 900,00 UAH
UA-2023-01-30-017698-a ● 61616dbe10f541ec82b5155d70dfd485
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство соціальної політики України |
Код ЄДРПОУ: | 37567866 |
Вебсайт: | https://www.msp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Киев, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10 |
Контактна особа: |
Ганна Онацька +380442894046 23@mlsp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2023 18:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2023 18:02 |
Очікувана вартість: | 387 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 879,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2023 18:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2023 18:45 |
Оголошення.docx | |
30 січня 2023 18:45 |
ДТ технічне обслуговування ліфтів.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-30-017698-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "ОТІС", Код ЄДРПОУ:14357579
Дата подання: 15 лютого 2023 13:00
Надання інформації про причину дискваліфікації
Добрий день, просимо надати обгрунтування та причину дискваліфікації наданої пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2023 16:53
15.02.2023 до Замовника через електронну систему закупівель надійшла вимога (ідентифікатор вимоги UA-2023-01-30-017698-a.b1) до закупівлі за кодом: ДК 021:2015 50750000-7 послуги з технічного обслуговування ліфтів (послуги з технічного обслуговування ліфтів), за номенклатурною позицією ДК 021:2015 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів, очікуваною вартістю 387 900,00 грн з ПДВ, КЕКВ 2240, а саме
«Добрий день, просимо надати обгрунтування та причину дискваліфікації наданої пропозиції».
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України „Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну „Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України „Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (зі змінами) Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Так, Замовником 10.02.2023 року (протокол від 10.02.2023 №2) було розміщено в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника згідно з вимогами Закону України „Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та Особливостей, а саме:
Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: відповідно до Додатку № 6 до Тендерної документації для забезпечення сервісного та своєчасного обслуговування ліфтів LEHY-III/LEHY-MRL Shanghai Mitsubishi Elevator Co, 2018 року виготовлення, учасник повинен мати в наявності працівників, які пройшли навчання з обслуговування ліфтів зазначеної серії (підтверджується копіями сертифікатів (свідоцтв) про навчання не менше двох осіб).
Однак, наявність працівників, які пройшли навчання з обслуговування ліфтів зазначеної серії, Учасник не підтвердив та не надав в складі тендерної пропозиції копій сертифікатів (свідоцтв) про навчання.
Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник відхилив тендерну пропозицію учасника – Приватне акціонерне товариство „ОТІС”.
«Добрий день, просимо надати обгрунтування та причину дискваліфікації наданої пропозиції».
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України „Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну „Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України „Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (зі змінами) Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Так, Замовником 10.02.2023 року (протокол від 10.02.2023 №2) було розміщено в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника згідно з вимогами Закону України „Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та Особливостей, а саме:
Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: відповідно до Додатку № 6 до Тендерної документації для забезпечення сервісного та своєчасного обслуговування ліфтів LEHY-III/LEHY-MRL Shanghai Mitsubishi Elevator Co, 2018 року виготовлення, учасник повинен мати в наявності працівників, які пройшли навчання з обслуговування ліфтів зазначеної серії (підтверджується копіями сертифікатів (свідоцтв) про навчання не менше двох осіб).
Однак, наявність працівників, які пройшли навчання з обслуговування ліфтів зазначеної серії, Учасник не підтвердив та не надав в складі тендерної пропозиції копій сертифікатів (свідоцтв) про навчання.
Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник відхилив тендерну пропозицію учасника – Приватне акціонерне товариство „ОТІС”.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "ОТІС" |
275 000,00
UAH з ПДВ
|
275 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "БУД ТЕХНОЛІФТ" |
387 000,00
UAH з ПДВ
|
387 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій