Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Ольга Юрко +0442546656 oe.urko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2023 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2023 10:01 |
Очікувана вартість: | 17 220 186,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 100,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання заявки від Підрядника | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата за виконані Роботи здійснюється Замовником протягом 90 (дев’яносто) робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані Роботи | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2023 17:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2023 17:16 |
перелік змін № 1 до капітальний ремонт ДАРНИЦЬКОГО ТРЕД від 08.02.2023.docx | |
08 лютого 2023 17:16 |
ТД Капітальний ремонт Дарницького ТРЕД (нежитлова будівля літера Б) нова редакція від 08.02..docx | |
06 лютого 2023 16:13 |
перелік змін № 1 до капітальний ремонт ДАРНИЦЬКОГО ТРЕД.docx | |
06 лютого 2023 16:13 |
ТД Капітальний ремонт Дарницького ТРЕД (нежитлова будівля літера Б) нова редакція.docx | |
30 січня 2023 17:10 |
ТД Капітальний ремонт Дарницького ТРЕД (нежитлова будівля літера Б).docx |
08 лютого 2023 17:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 лютого 2023 17:16 |
перелік змін № 1 до капітальний ремонт ДАРНИЦЬКОГО ТРЕД від 08.02.2023.docx
|
||||||
08 лютого 2023 17:16 |
ТД Капітальний ремонт Дарницького ТРЕД (нежитлова будівля літера Б) нова редакція від 08.02..docx
|
||||||
06 лютого 2023 16:13 |
перелік змін № 1 до капітальний ремонт ДАРНИЦЬКОГО ТРЕД.docx
|
||||||
06 лютого 2023 16:13 |
ТД Капітальний ремонт Дарницького ТРЕД (нежитлова будівля літера Б) нова редакція.docx
|
||||||
30 січня 2023 17:10 |
ТД Капітальний ремонт Дарницького ТРЕД (нежитлова будівля літера Б).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Враховуючи вищевикладене, вихідні дані для складання кошторисної документації надано в достатньому обсязі.
Враховуючи вищевикладене, вихідні дані для складання кошторисної документації надано в достатньому обсязі.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник в тендерній документації установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Виходячи зі специфіки предмета закупівлі, надання аналогічного договору будівельного підряду/субпідряду на виконання робіт з будівництва (нового будівництва) або реконструкції, або капітального ремонту будівель та споруд, який був укладений учасником за період з 01.01.2020р. по 01.12.2022 р., дозволить підтвердити наявність в учасників достатнього досвіду виконання аналогічних робіт за достатній проміжок часу, що не встановлює дискримінаційних вимог для всіх потенційних учасників.
Враховуючи численні зміни у законодавстві України щодо будівельних норм і правил за останні роки, надання аналогічних договорів, які були укладені у більш ранні періоди, не дадуть можливість підтвердити учасникам досвід виконання аналогічних робіт у відповідності до чинних на сьогодні норм та стандартів будівництва.
На підставі ст. 884 Цивільного кодексу України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Таким чином, надання учасниками аналогічного договору та схвального листа – відгука від організації, з якою виконувався наданий договір, за період з 01.01.2020р. по 01.12.2022 р. дає об’єктивну інформацію щодо якості виконання аналогічного договору та надає можливість підтвердити учасникам досвід виконання аналогічних робіт у відповідності до чинних норм та стандартів будівництва.
Враховуючи вищевикладене, вихідні дані для складання кошторисної документації надано в достатньому обсязі.
Довідка (лист) довільної форми про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В довідці обов’язково зазначити наявність:
1. інженера з охорони праці ;
2. маляра;
3. покрівельника;
4. монтажника металопластикових конструкцій (вікон).
Всі вказані професійні назви визначено на підставі Національного класифікатора України "Класифікатор професій". Щодо монтажника металопластикових конструкцій (вікон) - визначено на підставі Додатка Б Національного класифікатора України "Класифікатор професій" код КП 7129, Професійна назва роботи «Монтажник-складальник металопластикових конструкцій».
Згідно примітки 2 Додатку В (обов'язковий) Національного класифікатора України "Класифікатор професій" назви професій можуть бути розширені за потребою користувача термінами та словами, які уточнюють місце роботи, виконувані роботи, сферу діяльності за умови дотримання лаконічності викладення, якщо інше не передбачено у Класифікаторі професій чи відповідних законодавчо-правових актах.
Частиною Національних стандартів законодавства України є ДСТУ ISO 9001:2015 (надалі по тексту – «Стандарт»), відповідно до якого зазначений стандарт зобов'язані застосовувати всі організації, які мають на меті допомогти поліпшити загальну дієвість системи управління якістю та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку (пункт 0.1. Стандарту «Загальні положення»).
Впровадження системи управління якістю відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Отже, вимога Замовника надати копію діючого Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» є правомірною.
Типове положення спрямоване на реалізацію в Україні системи безперервного навчання з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварій.
Вимоги Типового положення є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності.
Формою перевірки знань з питань охорони праці працівників є тестування, залік або іспит. Тестування проводиться комісією за допомогою технічних засобів (автоекзаменатори, модульні тести тощо), залік або іспит - за екзаменаційними білетами у вигляді усного або письмового опитування.
Форми протоколів та посвідчень передбачені Наказом ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ ЗА ОХОРОНОЮ ПРАЦІ від 26.01.2005р. № 15 26.01.2005.
Згідно п. 3.12., 3.13., Формою перевірки знань з питань охорони праці працівників є тестування, залік або іспит. Тестування проводиться комісією за допомогою технічних засобів (автоекзаменатори, модульні тести тощо), залік або іспит - за екзаменаційними білетами у вигляді усного або письмового опитування. 3.13. Результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (додаток 1). Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (додаток 2). При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань.
Згідно п. 3.1. Типового положення, Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи, а також учні, курсанти, слухачі та студенти під час трудового і професійного навчання проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії.
Отже, чинним законодавством не обмежено вимогу щодо проходження навчання і перевірки знань з питань охорони праці виключно працівниками за посадами, які включено до Переліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці, всупереч посиланням на це у запитанні.
Крім того, звернення за роз’ясненням не містить доказів та документального підтвердження неможливості отримання та/або заповнення вказаних документів окремими суб’єктами господарювання, відтак не доведено та документально не підтверджено дискримінаційний характер вимог Тендерної документації по відношенню до окремих потенційних учасників.
Відтак, відсутні порушення чинного законодавства в цій частині.
Враховуючи вищевикладене, Замовником прийнято рішення про відхилення вимог даного звернення, зважаючи на їх необґрунтованість та безпідставність.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-09-000028 ● 58486a7aa2964dbc9124732fbb7d7c27
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 березня 2023 14:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.03.2023 № 62
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 07.03.2023 № 62
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2023-01-30-016790-a 30.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-10 15:36:39
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-14 18:55:59
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 10.03.2023 р. до процедури закупівлі Капітальний ремонт Дарницького ТРЕД по вул. Павла Усенка, 6 у Дніпровському районі м. Києва (Нежитлова будівля літера "Б"), код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-30-016790-a, про надання пояснень яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляю наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі чинного будівельного законодавство:
• ДБН А. Організаційно-методичні нормативи;
• ДБН Б. МІСТОБУДІВНІ нормативні документи (НД);
• ДБН В. ТЕХНІЧНІ нормативні документи (НД). Технології виробництва;
• ДБН Г. РЕКОМЕНДОВАНІ нормативні документи (НД), ПОСІБНИКИ;
• ДБН Д. КОШТОРИСНІ норми та правила;
• Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Розмір витрат визначено на підставі фінансового плану.
Очікувана вартість визначена на підставі проектно-кошторисної документації, а саме дефектного акту та зведеного кошторисного розрахунку.
Додаток:
1.Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
2. Дефектний акт
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-10 15:36:43
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-15 15:15:00
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 10.03.2023 р. до процедури закупівлі Капітальний ремонт Дарницького ТРЕД по вул. Павла Усенка, 6 у Дніпровському районі м. Києва (Нежитлова будівля літера "Б"), код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-30-016790-a, про надання пояснень яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляю наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі чинного будівельного законодавство:
• ДБН А. Організаційно-методичні нормативи;
• ДБН Б. МІСТОБУДІВНІ нормативні документи (НД);
• ДБН В. ТЕХНІЧНІ нормативні документи (НД). Технології виробництва;
• ДБН Г. РЕКОМЕНДОВАНІ нормативні документи (НД), ПОСІБНИКИ;
• ДБН Д. КОШТОРИСНІ норми та правила;
• Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Розмір витрат визначено на підставі фінансового плану.
Очікувана вартість визначена на підставі проектно-кошторисної документації, а саме дефектного акту та зведеного кошторисного розрахунку.
Додаток:
1.Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
2. Дефектний акт
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАМБУДІНДУСТРІЯ" |
9 800 312,62
UAH з ПДВ
|
9 800 312,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" |
12 499 257,44
UAH з ПДВ
|
12 499 257,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання" |
14 039 190,04
UAH з ПДВ
|
14 039 190,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будівельно-консалтингова фірма "Граніт" |
14 295 734,71
UAH з ПДВ
|
14 295 734,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
15 035 482,06
UAH з ПДВ
|
15 035 482,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АМС БУД" |
15 468 804,00
UAH з ПДВ
|
15 468 804,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРХСТРОЙТЕХНАДЗОР" |
15 940 951,44
UAH з ПДВ
|
15 940 951,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК КБР" |
16 499 990,65
UAH з ПДВ
|
16 499 990,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАМБУДІНДУСТРІЯ" #33270749 |
Переможець |
9 800 312,62
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2023 16:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2023 12:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2023 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2023 15:23
|
ДУ 1 до 54.23-2.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2023 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2023 16:06
|
54.23-2.pdf | укладений |
08 березня 2023 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 54.23-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |