Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КІЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04057020 |
Місцезнаходження: | 68300, Україна , Одеська обл., м.Кілія, вул. Миру, 44 |
Контактна особа: |
Тетяна Кондратюк +380638373295 zkmrada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2023 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 142 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 710,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | відповідно умов договору | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2023 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2023 16:34 |
Додаток 4 до тендерної документації (цінова пропозиція).doc | |
30 січня 2023 16:34 |
Тендерна документація.doc | |
30 січня 2023 16:34 |
Додаток 3 до тендерної документації (проект Договору).docx | |
30 січня 2023 16:34 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги).docx | |
30 січня 2023 16:34 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-13-000067 ● fdac9c0372f6429a9d437de889d44a68
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.02.2023 Одеса № 31
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.02.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.02.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.02.2023 № 31
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
16 UA-2023-01-30-015872-a 30.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-17 13:51:15
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «РУТА НОВА – К» (далі – ТОВ «РУТА НОВА – К») вимогам частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником ТОВ «РУТА НОВА – К» на тендерну пропозицію не накладено кваліфікований електронний підпис?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «РУТА НОВА – К» та укладення договору про закупівлю, тоді як останнім не надано інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, що підтверджує відсутність підстави, визначеної пунктом 3 частини першої статті 17 Закону?
Так, переможцем процедури закупівлі надано Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення від 09.01.2023 за номером запиту 319378, відповідно до якої пошук інформації здійснювався за найменуванням юридичної особи: ТОВ «РУТА НОВА – К» (код ЄДРПОУ: 33757245). Проте переможець процедури закупівлі повинен підтвердити відсутність підстави, визначеної пунктом 3 частини першої статті 17 Закону, а саме: службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «РУТА НОВА – К» вимогам пункту 6 додатку 2 до ТД, тоді як учасником ТОВ «РУТА НОВА – К» у складі тендерної пропозиції надано паспорти на запропонований товар (файл: паспорти якості.PDF), які викладені іншими мовами, ніж українська, без із їх автентичного перекладу українською мовою?
Слід зазначити, що відповідно до пункту 7 розділу І «Загальні положення» ТД, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «РУТА НОВА – К» вимогам пункту 6 додатку 2 до ТД, тоді як учасником ТОВ «РУТА НОВА – К» у складі тендерної пропозиції не надано сертифікати відповідності на запропонований товар?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-22 08:53:10
Пояснення
У зв’язку із значними та тривалими відключенням енергопостачання по м.Кілія, що спричинило значні перебої в мережі інтернет уповноважена особа не мала змоги працювати на електронному майданчику «Прозорро». Дана обставина і зумовила те, що уповноваженою особою не було виявлено несвоєчасне завантаження документів, що підтверджують відсутність підстав визначених п.3 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, варто звернути увагу на те, що станом на момент надання відповіді за Запит між Сторонами прийнято рішення про розірвання договору шляхом укладання додаткової угоди.
Надання інформації про усунення порушення замовником
прийнято рішення про розірвання договору шляхом укладання додаткової угоди.
2023-02-28 13:56:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.) • усунуто
.
2023-03-01 10:53:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РУТА НОВА - К" |
1 116 000,00
UAH з ПДВ
|
1 116 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РУТА НОВА - К" #33757245 |
Переможець |
1 116 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2023 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 11:50
|
Додаткова угода 2.pdf | укладений |
21 лютого 2023 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2023 11:53
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2023 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2023 11:05
|
Договір.pdf | укладений |
15 лютого 2023 11:02
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизельне паливо | 6000 | літр |
50,00
UAH з ПДВ
|
Бензин А-95 | 17000 | літр |
48,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно умов додаткової угоди (п.п.5 п.19 Постанови від 12.10.2022 №1178) |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизельне паливо | 6000 | літр |
49,50
UAH з ПДВ
|
Бензин А-95 | 17000 | літр |
47,00
UAH з ПДВ
|