Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
придбання пально-мастильних матеріалів, а саме: дизельного палива та бензину А-95 за кодом 09130000-9 – Нафта і дистиляти, згідно ДК:021-2015 «Єдиний закупівельний словник».
Очікувана вартість
3 011 400,00 UAH
UA-2023-01-30-015482-a ● 1eab9523016d41bf9ba984206703caa2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ" |
Код ЄДРПОУ: | 31185820 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ХІМІЧНА будинок 3 |
Контактна особа: |
Артем Карпій +380975363333 akarpiy13@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2023 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2023 16:15 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2023 16:17 |
Очікувана вартість: | 3 011 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 057,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник має право вимагати від Переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Переможець закупівлі надає забезпечення виконання договору шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника не пізніше дати укладання Договору про закупівлю (поставки нафтопродуктів). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 відсотки вартості договору про закупівлю (поставки нафтопродуктів). Реквізити Замовника: UA163006140000026002500143593 в АТ «Креді Агріколь Банк», м. Київ. Призначення платежу: «Забезпечення виконання договору про закупівлю за результатом торгів оголошених під № UA-хххх-хх-хх-хххххх-х (зазначити в платіжному дорученні ідентифікатор закупівлі із системи «ProZorro)». Документами, що підтверджують надання Переможцем забезпечення виконання договору, є платіжне доручення з відміткою банку платника про оплату. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист про погодження щодо перерахування забезпечення виконання договору про закупівлю на розрахунковий рахунок Замовника у разі визначення його переможцем за результатами проведених торгів. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, мережа АЗС
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
18000 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, мережа АЗС
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець здійснює протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання видаткової накладної на кожну окрему партію Товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2023 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2023 16:21 |
ТД ПММ 30.01.23 .docx | |
30 січня 2023 16:21 |
Проєкт договору ППМ.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-30-015482-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», Код ЄДРПОУ:44355507
Дата подання: 16 лютого 2023 12:04
Дата подання: 16 лютого 2023 12:04
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
Код 44355507 IBAN № UA633071230000026009010913721
в ПАТ "БАНК ВОСТОК", м. Дніпро МФО 307123
Україна, Харківська обл. м. Харків, вул. Чкалова, 2Б
Вих.№1502-1 від 15.02.2023
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42
Замовник Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ»
Код ЄДРПОУ: 31185820
Адреса: 65031, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ ХІМІЧНА будинок 3
телефон: +380975363333
Email: akarpiy13@gmail.com
Суб’єкт оскарження: Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
Код згідно з ЄДРПОУ 44355507
Місцезнаходження: 61070, м. Харків, вул. Чкалова, буд. 2-Б
телефон: +380501319192
oilcartservice@gmail.com
Інформація про закупівлю:
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-01-30-015482-a
Назва предмету закупівлі: придбання пально-мастильних матеріалів, а саме: дизельного палива та бензину А-95 за кодом 09130000-9 – Нафта і дистиляти, згідно ДК:021-2015 «Єдиний закупівельний словник». Ідентифікатор закупівлі: 1eab9523016d41bf9ba984206703caa2 (надалі – Процедура закупівлі)
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника: 13.02.2023
СКАРГА
на протокольне рішення №3/ВТ/23 уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення закупівель від 13 лютого 2023 року
Замовником – КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ» було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю дизельного палива та бензину А-95 за кодом 09130000-9 – Нафта і дистиляти, згідно ДК:021-2015 «Єдиний закупівельний словник».
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
2. ТОВ «Е-ВЕНДОР».
08.02.2023 за результатами аукціону, найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію надало ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС».
13.02.2023 Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» на підставі абз. 2,6 п.п.2 п.41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Згідно з п. 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 39 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178(далі- Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Відповідно до п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зважаючи на вищевказані положення законодавства, вважаємо відхилення пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» безпідставним та таким, що порушує права та законні інтереси учасника з наступних підстав.
Протокольним рішенням №3/ВТ/23 уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення закупівель від 13 лютого 2023 року встановлено неможливість завантаження та відкриття файлу «Документи тендерної пропозиції.pdf».
ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» повідомляє, що через технічну збій файл «Документи тендерної пропозиції.pdf», який містить в собі документи (довідки, гарантійні листи тощо) з підписом керівника учасника, неможливо відкрити про що учасник не знав та не міг знати.
Відповідно до ч.16 ст.29 Закону та п. 40 Особливостей: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник був зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин в електронній системі закупівель.
За таких обставин, ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», як учасник процедури відкритих торгів з особливостями, вважає, що Замовник не виконав вимоги ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29,31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178,
ПРОШУ:
- встановити порушення Процедури закупівлі UA-2023-01-30-015482-a Замовником Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ» (Код ЄДРПОУ: 31185820) ст. 5, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178;
- зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 44355507).
Директор ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» МУЗИЛЬОВ Є. О.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 лютого 2023 15:20
рішення від 17.02.2023 № 1876.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2023 15:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.02.2023 № 2305.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2023 11:41
рішення від 27.02.2023 № 2305.pdf
Дата публікації: 01 березня 2023 16:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» |
2 610 000,00
UAH з ПДВ
|
2 610 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Е-ВЕНДОР" |
2 782 107,00
UAH з ПДВ
|
2 782 107,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» #44355507 |
Відхилено |
2 610 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 15:21
|
|
ТОВ "Е-ВЕНДОР" #43696781 |
Переможець |
2 782 107,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2023 16:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 лютого 2023 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2023 09:57
|
Д.у.1 від 02.03.23.pdf | зміни до договору |
03 березня 2023 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2023 09:45
|
Дог.№ГЗТ-91-23 від 02.03.23.pdf | укладений |
03 березня 2023 09:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «Сторони домовились погодити зміну ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення та викласти пункт 2.2. Розділу 2 «ЦІНА ТОВАРУ ТА ЗАГАЛЬНА СУМА ДОГОВОРУ» та Додаток № 1 до Договору «СПЕЦИФІКАЦІЯ ТОВАРУ» у новій редакції: 1. «2.2. Загальна сума Договору становить 2 725 290,00 грн. (два мільйона сімсот двадцять п’ять тисяч двісті дев’яносто гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ: 178 290,00 грн. (сто сімдесят вісім тисяч двісті дев’яносто) гривень 00 копійок. 2. Додаток № 1 до Договору «СПЕЦИФІКАЦІЯ ТОВАРУ» (додається)». |
Номер договору про закупівлю: | № ГЗТ-91/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |