Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "НАЕК "Енергоатом" ВП ЮУАЕС |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Назарівська, 3 |
Контактна особа: |
Франко Юрій Аркадійович +380513642177 y_franko@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2023 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2023 10:01 |
Очікувана вартість: | 3 901 572,70 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення, грн.: 39 000,00 Строк дії забезпечення: 180 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Види забезпечення: Вид забезпечення: банківська гарантія, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк. страхова гарантія, видана страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» Банківська гарантія надається в гривнях. Забезпечення повинно бути підписано електронним цифровим підписом банку або страхової компанії. Перелік страхових компаній, які пройшли відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» - ПрАТ "СК "КРОНА", ПрАТ "СК "БРОКБІЗНЕС", ПрАТ "СК "Вусо", ПрАТ "Європейський страховий альянс", ПрАТ "Страхова Група "ТАС". Забезпечення повинно бути підписано електронним підписом відповідальної особи банку або страхової компанії, з можливістю перевірки даного ЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту (http://czo.gov.ua/verify)» (ЕП повинен відповідати вимогам чинного законодавства України). Банківська гарантія, серед іншого, повинна містити наступні реквізити для надходження коштів у разі настання гарантійного випадку: Одержувач: Філія-Миколаївське обласне управління АТ «Ощадбанк» м.Миколаїв UA413264610000026001301080273 у філії Миколаївського облуправління АТ «Ощадбанк» ЄДРПОУ 20915546 Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 39000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати: оплата відбувається впродовж 120 робочих днів з моменту відвантаження товару. | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2023 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2023 14:17 |
Додаток 1 - Зведений перелік.xls | |
03 лютого 2023 11:30 |
п.244 - Перелік змін.docx | |
03 лютого 2023 11:30 |
Додаток 2 - Технічні специфікації (частина 2).rar | |
03 лютого 2023 11:30 |
19510000-4 -Тендерна документація .doc | |
30 січня 2023 16:20 |
Додаток 2 - Технічні специфікації (частина 1).rar | |
30 січня 2023 16:20 |
Додаток 6 - Заявка на оцінку та Анкета постачальника.pdf | |
30 січня 2023 16:20 |
Додаток 5 до ТД - АНКЕТА (для резидентів).docx | |
30 січня 2023 16:20 |
Додаток 5 до ТД - АНКЕТА (для нерезидентів).docx | |
30 січня 2023 16:20 |
Додаток 4 до ТД - Опис та приклади формальних помилок.docx | |
30 січня 2023 16:20 |
Додаток 3 - Проект договору резидент.docx | |
30 січня 2023 16:20 |
Додаток 3 - Проект договору нерезидент.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-08-000001 ● 20fbe618ffb54c49818e7891c22ac651
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 18:10 |
05.05.2023 № 111
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2023 № 111
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
36 UA-2023-01-30-015445-a
30.01.2023 ДП "НАЕК "Енергоатом" ВП ЮУАЕС, код ЄДРПОУ 20915546
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-15 16:11:35
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 19510000-4: Гумові вироби (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-01-30-015445-a), проведеної ДП "НАЕК "Енергоатом" ВП ЮУАЕС (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-16 15:49:24
Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення від 15.05.2023
Розмір витрат визначено відповідно до реальної потреби у постачанні продукції підрозділів ДП «НАЕК «Енергоатом» ВП ПАЕС (ВП «Южно-Українська АЕС» (ВП ЮУАЕС) перейменовано на ВП «Південноукраїнська АЕС» (ВП ПАЕС) згідно наказу ДП «НАЕК «Енергоатом» від 21.04.2022 №01-228-н) та річного плану закупівель 2023 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до технічних специфікацій на продукцію, що опубліковані на сайті закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-30-015445-a (файли «Додаток 2 - Технічні специфікації (частина 1).rar», «Додаток 2 - Технічні специфікації (частина 2).rar»).
Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до «Інформаційної довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 13.01.2023. Товар - код CPV 19510000-4 Гумові вироби (Кільця гумові) (РПЗ-9.244).
Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів (дотримання норм пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266)):
https://www.energoatom.com.ua/e-procurement-years2023paes.html
Додатки:
1. Копія Інформаційної довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 13.01.2023. Товар - код CPV 19510000-4 Гумові вироби (Кільця гумові) (РПЗ-9.244) на 44 арк.
2. «Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик…» (оприлюднено на веб-сайті ДП «НАЕК «Енергоатом») на одному арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВП "АТЕН" |
3 411 166,00
UAH
|
3 411 166,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКТАН ГРУП" |
3 853 917,00
UAH
|
3 853 917,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВП "АТЕН" #38871512 |
Переможець |
3 411 166,00
UAH
|
23 лютого 2023 14:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2023 14:13
|
1. ДУ _ 1 від 18.04.2023 .pdf | зміни до договору |
18 квітня 2023 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2023 14:52
|
Договір 53-123-01-23-08059 .pdf | укладений |
09 березня 2023 14:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнено маркером п 3.2 договору та додано пункти 3.9, 3.10, 3.11. |
Номер договору про закупівлю: | 53-123-01-23-08059 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |