Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95)
Очікувана вартість
1 196 000,00 UAH
UA-2023-01-30-014490-a ● 0812b553043a48a48981e6de321e7cac
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05498677 |
Місцезнаходження: | 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80 |
Контактна особа: |
Ольга Булавіна +380612805714 tender_shmd1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2023 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 196 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23000 літр
Бензин автомобільний А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, АЗС, по талонах (скретч-картках)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2023 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2023 15:51 |
Додаток_4.doc | |
30 січня 2023 15:51 |
Додаток_1_технічне завдання.doc | |
30 січня 2023 15:51 |
Додаток_3_проект договору.doc | |
30 січня 2023 15:51 |
1-ТД_бензин.docx | |
30 січня 2023 15:51 |
Додаток_2_документи.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-30-014490-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», Код ЄДРПОУ:44355507
Дата подання: 20 лютого 2023 18:20
Дата подання: 20 лютого 2023 18:20
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42
Замовник Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498677
Адреса: 69005, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80
телефон: +380612805714
Email: tender_shmd1@ukr.net
Суб’єкт оскарження: Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
Код згідно з ЄДРПОУ 44355507
Місцезнаходження: 61070, м. Харків, вул. Чкалова, буд. 2-Б
телефон: +380501319192
oilcartservice@gmail.com
Інформація про закупівлю:
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-01-30-014490-a
Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95)
Ідентифікатор закупівлі: 0812b553043a48a48981e6de321e7cac (надалі – Процедура закупівлі)
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника: 16.02.2023
СКАРГА
на протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою
від 15 лютого 2023 року (протокольне рішення оприлюднене 16.02.2023 о 15:36)
Замовником – КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95)
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
1. ТОВ «ПРАЙД»
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
3. ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ"
4. ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
5. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ"
07.02.2023 за результатами аукціону, найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію надало ТОВ «ПРАЙД».
14.02.2023 Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРАЙД».
15.02.2023 Замовником було розміщено повідомлення ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» про усунення невідповідностей у період з 15.02.2023 12:57 до 16.02.2023 12:57 з наступним змістом: «Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлених невідповідності: - всупереч вимогам таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації учасником до складу тендерної пропозиції не надано інформацію на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи й завірену печаткою (у разі наявності), яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ або ІПН, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон)); - всупереч вимогам таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації учасником до складу тендерної пропозиції не надано гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною; - всупереч вимогам п.2 розділу V тендерної документації учасником не надано гарантійний лист щодо ознайомлення та не порушення норм, відповідно до зазначеного пункту. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати інформацію на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи й завірену печаткою (у разі наявності), яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ або ІПН, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон)); - надати гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною; - надати гарантійний лист щодо ознайомлення та не порушення норм, що зазначені в п.2 розділу V тендерної документації.»
15.02.2023 о 17:38 ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» виконало вимоги Замовника та усунуло невідповідності.
15.02.2023 року Замовник прийняв рішення № 33-ос-Н/2, яке оприлюднене 16.02.2023, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» на підставі пп.2 п.41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Згідно з п. 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 39 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей.
Згідно з п 40. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено спосіб виправлення невідповідностей виявлених Замовником. Зокрема, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вважаємо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» безпідставним.
По-перше, ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» виправив своєчасно та в повному обсязі виявлені Замовником недоліки. Крім того, ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» додатково зазначив у листі №1502-16 від 15.02.2023, що у зв’язку з технічною помилкою не завантажились певні документи, та надало всі необхідні документи тендерної пропозиції.
По-друге, 15.02.2023 Замовником одночасно розміщено повідомлення ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» з вимогою про усунення невідповідностей у період з 15.02.2023 12:57 до 16.02.2023 12:57 та прийнято рішення уповноваженою особою від 15 лютого 2023 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», що суперечить вимогам ст. 26 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-третє, Замовником при відхиленні тендерної пропозиції зазначено:
- «всупереч вимогам Додатку 1 до тендерної документації, учасником до кінцевого строку подання тендерних пропозицій не надано гарантійний лист, що після надання (передачі) талонів (скретч-карток) ціна за одиницю товару не може бути зміненою до кінця строку дії талонів (скретч-карток);
- всупереч вимогам Додатку 1 до тендерної документації учасник до кінцевого строку подання тендерних пропозицій не надав гарантійний лист, що учасника внесено до Єдиному державному реєстрі суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним та не надав прінт-скрін цієї сторінки;
- учасник процедури закупівлі не наклав на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП), всупереч вимогам п.1 розділу III тендерної документації. За результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», тобто такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим.»
Замовник, розміщуючи 15.02.2022 повідомлення ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» з вимогою про усунення невідповідностей, не повідомляв про виправлення даних невідповідностей.
Таким чином, склалась ситуація за якої Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасник усунув такі невідповідності, а Замовник встановлює нові невідповідності та відхиляє тендерну пропозицію Учасника.
Такі дії замовника порушують права та законні інтереси учасника, а також порушують принципи здійснення закупівель, що визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
По-четверте, Замовник, відхиляючи тендерну пропозицію ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», посилався на відсутність гарантійного листа, що після надання (передачі) талонів (скретч-карток) ціна за одиницю товару не може бути зміненою до кінця строку дії талонів (скретч-карток). Однак, такий гарантійний лист надано Учасником. Учасник надав гарантійний лист №1502-6 від 06.02.2023 у складі документів файлу «Документи для усунення невідповідностей.pdf».
Крім того, Замовник, відхиляючи тендерну пропозицію ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», посилався на відсутність гарантійного листа, що учасника внесено до Єдиному державному реєстрі суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним та не надав прінт-скрін цієї сторінки.
Однак, ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» надав у складі «Документи для усунення невідповідностей.pdf» гарантійний лист про те, що учасника внесено до Єдиного державному реєстрі суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним. А також, ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» надало лист-пояснення №1502-7 від 06.02.2023, де пояснило, що прінт-скрін сторінки з Єдиного державному реєстрі суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним не може біти надано у зв’язку з тим, що на період воєнного стану доступ до даного реєстру обмежений та надав у складі тендерної пропозиції чинну ліцензію на право оптової торгівлі пальним.
По-п’яте, ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» використовує у своїй діяльності виключно кваліфікований електронний підпис, оскільки не має удосконалено підпису. Тому твердження про використання учасником удосконалено електронного підпису не відповідає дійсності.
По-шосте, відхиляючи тендерну пропозицію учасника посилаючись на відсутність гарантійного листа, що після надання (передачі) талонів (скретч-карток) ціна за одиницю товару не може бути зміненою до кінця строку дії талонів (скретч-карток), гарантійного листа, що учасника внесено до Єдиному державному реєстрі суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним та не надав прінт-скрін цієї сторінки не є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції та жодним чином не характеризують предмет закупівлі.
Таким чином, Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» тендерна пропозиція якого відповідає вимогам тендерній документації та умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29,31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178,
Прошу:
- встановити порушення Процедури закупівлі UA-2023-01-30-014490-a Замовником Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код згідно з ЄДРПОУ 05498677, ст. 5, ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі»;
- зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» (Код згідно з ЄДРПОУ 44355507).
Директор ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» МУЗИЛЬОВ Є. О.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 лютого 2023 13:25
Рішення від 22.02.2023 № 2038.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2023 13:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.03.2023 № 2529.pdf
Дата публікації: 03 березня 2023 12:20
Рішення від 02.03.2023 № 2529.pdf
Дата публікації: 07 березня 2023 11:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ Замовником виконано
Дата виконання рішення замовником: 29 березня 2023 10:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПРАЙД |
1 101 700,00
UAH з ПДВ
|
1 101 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» |
1 103 540,00
UAH з ПДВ
|
1 103 540,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" |
1 122 400,00
UAH з ПДВ
|
1 122 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" |
1 149 770,00
UAH з ПДВ
|
1 149 770,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" |
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПРАЙД #31535320 |
Рішення скасоване |
1 101 700,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2023 10:04
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» #44355507 |
Рішення скасоване |
1 103 540,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2023 10:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2023 12:57
|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" #39263391 |
Рішення скасоване |
1 122 400,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2023 10:04
|
|
ТОВ ПРАЙД #31535320 |
Відхилено |
1 101 700,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2023 12:12
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» #44355507 |
Переможець |
1 103 540,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2023 12:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2023 15:48
|
ДУ №3 до договору 18_10 від 07.04.2023.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2023 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2023 14:24
|
ДУ №2 до договору 18_10 від 07.04.2023.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2023 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2023 16:22
|
ДУ № 1 до договору 18_10 від 07.04.2023 нафта і дистиляти.pdf | зміни до договору |
28 липня 2023 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2023 10:16
|
Договір 18-10.pdf | укладений |
07 квітня 2023 10:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 18/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 18/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 18/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |