Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛМКП "Львівтеплоенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 05506460 |
Вебсайт: | https://www.lte.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 79040, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Данила Апостола 1 |
Контактна особа: |
Людмила Юрчишин +380322293049 lyudok1412@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2023 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 15 988 560,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Тендерна документація
30 січня 2023 15:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2023 15:43 |
ТД по Особливостях.docx | |
30 січня 2023 15:43 |
Додаток 3.doc | |
30 січня 2023 15:43 |
Додаток 1.docx | |
30 січня 2023 15:43 |
Додаток 2.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-18-000045 ● 9e8efbac3b4247159761acd80d42e0ba
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2023 13:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.05.2023 № 129
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
29 UA-2023-01-30-014145-a 30.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-19 14:52:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі залізничного обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-25-014805-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-25 11:26:39
Пояснення на запит
На Ваш запит відповідно до оголошення UA-2023-01-30-014145-a, повідомляємо:
1) ЛМКП «Львівтеплоенерго»- комунальне підприємство, яке здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, згідно пункту 4 частини першої ст.2 Закону про публічні закупівлі. Для закупівлі товарів, робіт та послуг використовує кошти від господарської діяльності (власні кошти).
2) Відділ логістики ЛМКП «Львівтеплоенерго» проводив моніторинг ринку та формував очікувану вартість закупівлі на підставі даних ринку та інформації з отриманих рахунків на момент вивчення ринку.
4) У відповідності до Постанови КМУ від 16.12.2020р. №1266 , яка вносить зміни до Постанови КМУ від 11.10.2016р. №710 , обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) здійснюють наступні категорії замовників:
- правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- органів місцевого самоврядування;
- головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
- суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
ЛМКП «Львівтеплоенерго» до даних категорій замовників не відноситься.
На підтвердження очікуваної вартості надається наступна інформація:
- скан-копія службової записки;
- Комерційна пропозиція .
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-19 15:01:33
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі деревини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-30-014145-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-24 13:14:39
Пояснення на звернення
На Ваш запит відповідно до оголошення UA-2023-01-30-014145-a, повідомляємо:
1) ЛМКП «Львівтеплоенерго»- комунальне підприємство, яке здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, згідно пункту 4 частини першої ст.2 Закону про публічні закупівлі. Для закупівлі товарів, робіт та послуг використовує кошти від господарської діяльності (власні кошти).
2) Відділ логістики ЛМКП «Львівтеплоенерго» проводив моніторинг ринку та формував очікувану вартість закупівлі на підставі даних ринку та інформації з отриманих рахунків на момент вивчення ринку.
4) У відповідності до Постанови КМУ від 16.12.2020р. №1266 , яка вносить зміни до Постанови КМУ від 11.10.2016р. №710 , обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) здійснюють наступні категорії замовників:
- правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- органів місцевого самоврядування;
- головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
- суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
ЛМКП «Львівтеплоенерго» до даних категорій замовників не відноситься.
На підтвердження очікуваної вартості надається наступна інформація:
- скан-копія службової записки;
- Комерційна пропозиція .
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель на підставі проведеного моніторингу ID № UA-M-2023-05-18-000045 повідомляю, що договори на закупівлю деревини від 22.02.2023 № 02-23-123, № 02-23-124, № 02-23-125, № 02-23-126 розірвані з 31.05.2023року.
2023-06-02 19:38:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Деревина дров’яна ІІ групи (вул. Пластова, 125), відповідний код 03415000-2 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 906 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 39 060,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за кожну поставлену партію товару згідно наданого рахунку | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
3 744 000,00
UAH з ПДВ
|
3 744 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" #45111920 |
Переможець |
3 744 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 15:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2023 15:41
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 13 лютого 2023 15:20
Учасник | Пропозиція | Документи |
ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" #45111920 |
3 744 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 19:21
|
Наказ на призначення Косовського А.П..pdf | укладений |
02 червня 2023 19:15
|
Дод.угода №1 до дог.№2-23-123.jpg | укладений |
02 червня 2023 19:15
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2023 14:14
|
№02-23-123 від 22.02.2023р..pdf | укладений |
24 лютого 2023 14:12
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
68 628,77
UAH (в тому числі ПДВ 11 438,13 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель на підставі проведеного моніторингу ID № UA-M-2023-05-18-000045 |