Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32616520 |
Вебсайт: | https://det-dnipro.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49038, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Проспект Дмитра Яворницького, 119а |
Контактна особа: |
Дорофєєв Сергій Володимирович +380632530399 92181@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2023 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 2 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2023 11:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2023 10:53 |
Перелік змін від 03.02.2023.doc | |
03 лютого 2023 10:53 |
ТД редакція від 03.02.2023.doc | |
03 лютого 2023 10:53 |
Додаток 3 до ТД 03.02.2023.pdf | |
30 січня 2023 15:38 |
ТД.doc | |
30 січня 2023 15:38 |
Додаток 4 до ТД.doc | |
30 січня 2023 15:38 |
Додаток 3 до ТД.pdf |
03 лютого 2023 11:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 лютого 2023 10:53 |
Перелік змін від 03.02.2023.doc
|
|||
03 лютого 2023 10:53 |
ТД редакція від 03.02.2023.doc
|
|||
03 лютого 2023 10:53 |
Додаток 3 до ТД 03.02.2023.pdf
|
|||
30 січня 2023 15:38 |
ТД.doc
|
|||
30 січня 2023 15:38 |
Додаток 4 до ТД.doc
|
|||
30 січня 2023 15:38 |
Додаток 3 до ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
За результатами розгляду вимоги до процедури відкритих торгів з особливостями UA-2023-01-30-013942-a Запасні частини для ремонту автомобільної техніки (ДК 021-2015 - 34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів), а саме «Шановний Замовник! Просимо надати каталожні коди запчастин по позиціям де вони відсутні».
ВИРІШИВ:
1. Внести зміни до тендерної документації процедури відкритих торгів з особливостями згідно предмету закупівлі UA-2023-01-30-013942-a Запасні частини для ремонту автомобільної техніки (ДК 021-2015 - 34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів).
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель зміни до тендерної документації відповідно до пункту 51 Особливостей.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-05-000033 ● 0dcd98a2e2f1465c8c998b6446be6743
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2023 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.05.2023 № 123
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2023-01-30-013942-a 30.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-11 11:01:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі запасні частини для ремонту автомобільної техніки (ДК 021-2015 - 34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-30-013942-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ФОП «ШЕВЧЕНКО КИРИЛО ВІКТОРОВИЧ» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-15 15:34:53
Пояснення
Запит1: У межах проведення моніторингу процедури закупівлі запасні частини для ремонту автомобільної техніки (ДК 021-2015 - 34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-30-013942-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Відповідь1: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби, для забезпечення роботи підприємства. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації. Керуючись Наказом Міністерства інфраструктури України від 26.07.2013 №550 «Про затвердження Правил експлуатації колісних транспортних засобів». Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін.
Комерційні пропозиції додаються.
Запит2: Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ФОП «ШЕВЧЕНКО КИРИЛО ВІКТОРОВИЧ» вимог частини другої статті 41 Закону.
Відповідь2: Відповідно до вимог частини другої статті 41 Закону «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.»
Учасником ФОП "ШЕВЧЕНКО КИРИЛО ВІКТОРОВИЧ" процедури закупівлі Запасні частини для ремонту автомобільної техніки (ДК 021-2015 - 34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів), якого було обрано переможцем (протокол - №14/02-3 від 14.02.2023 р.) у строк, відповідно до Закону, було надано через електронну систему Лист-повідомлення (файл - КВ1_Пояснення щодо не надання документів.pdf)в якому зазначено наступне – «Фізична особа-підприємець Шевченко Кирило Вікторович повідомляє наступне:
-ФОП Шевченко Кирило Вікторович НЕ є учасником об’єднання, тому не надаємо ніяких документів, що передбачені ТД для об’єднання Учасників;
-Для виконання договору не залучаємо субпідрядників/співвиконавців, тому документів, що передбачені Замовником для субпідрядників/ співвиконавців у складі пропозиції не надаємо.
-ФОП Шевченко Кирило Вікторович не надає у складі документів тендерної пропозиції ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності, оскільки отримання дозволу або ліцензії на провадження діяльності у сфері торгівлі деталями та приладдям до автотранспортних засобів(код 45.31)не передбачено Закону України від 2.03.15р. No222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності».
На підставі вищевикладеного ФОП «ШЕВЧЕНКО КИРИЛО ВІКТОРОВИЧ» виконав вимоги частини другої статті 41 Закону.
Лист-повідомлення ФОП «ШЕВЧЕНКО КИРИЛО ВІКТОРОВИЧ» додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШЕВЧЕНКО КИРИЛО ВІКТОРОВИЧ" |
1 731 201,92
UAH з ПДВ
|
1 731 201,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШЕВЧЕНКО КИРИЛО ВІКТОРОВИЧ" #3382113373 |
Переможець |
1 731 201,92
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2023 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2023 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 16:36
|
Договір | укладений |
20 лютого 2023 16:35
|