Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03067009 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., Рівне, вулиця Київська, будинок 60 |
Контактна особа: |
Кокіль Іванна Іванівна 380979913744 rodl.zakup@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2023 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 133 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 330,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2023 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2023 15:27 |
ТД КП РОДЛ 2023 Антибіотики.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-01-000007 ● 31f99c7b69c74d3fb82935c3e30eb5be
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2023 11:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.06.2023 №33-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 01.06.2023 №33-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-01-30-013517-a 30.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-07 11:33:37
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Лікарські засоби (антибіотики)» (ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-30-013517-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Згідно Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен подати форму «Пропозиція» у вигляді наведеному в Додатку 2. Учасник не повинен відступати від даної форми.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «АТ-ФАРМА» те, що ним у файлі «Цінова пропозиція.pdf» надано форму «Тендерна пропозиція», яка не відповідає Додатку 2, а саме відсутні пункти 1-4?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-12 12:32:56
Пояснення на запит
Щодо питання 1: «При організації Закупівлі обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, розрахованої відповідальною особою замовника на основі фактичного використання засобів у закладі у попередньому році та обсягу фінансування. Якісні характеристики визначено з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі міститися в тендерній документації, а саме Додатку 1 до Тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель. Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), один із яких — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Лікарські засоби відносять до такої групи товарів, щодо яких проводиться державне регулювання цін відповідно до постанов, наказів, інших нормативно-правових актів органів державної влади, уповноважених на здійснення державного регулювання цін у відповідній сфері.
Тому, при визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі, замовник керується такими основними нормативно-правовими документами, які регулюють ціноутворення на лікарські засоби, а саме:
- Постанова КМУ від 17.10.2008 р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» зі змінами, поширюється на лікарські засоби, включені до Національного переліку основних лікарських засобів (крім наркотичних, психотропних лікарських засобів, прекурсорів та медичних газів);
- Наказ МОЗ № 1963 від 01.11.2022 р. “Про затвердження Реєстру відомостей щодо граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти та підлягають референтному ціноутворенню, станом на 31 жовтня 2022 року;
- Наказ від 18.04.2014 р. №574 «Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09.09.2014 за № 1097/25874.
Щодо питання 2: «При підготовці тендерної пропозиції учасником ТОВ «АТ-ФАРМА було допущено технічну помилку під час копіювання тексту, що призвело до видалення пунктів 1-4, які вимагалися у формі Додатку 2 до тендерної документації «Тендерна пропозиція». Проте, звертаю Вашу увагу, що дана помилка не призвела до зміни предмету закупівлі чи тендерної пропозиції в цілому, так, як в поданій тендерній пропозиції (файл «Цінова пропозиція») учасником ТОВ «АТ-ФАРМА» зазначається наступне: «ознайомившись з тендерною документацією, підтверджуємо участь у відкритих торгах з особливостями на закупівлю лікарських засобів (антибіотики) згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 33600000-6 Фармацевтична (33651100-9 Протибактеріальні засоби для системного застосування), МНН: Amikacin, Imipenem and cilastatin, Meropenem, Meropenem, Cefepime, Cefepime, Ceftriaxone, Cefotaxime, Vancomycin, Vancomycin, Ceftazidime, Levofloxacin, Daptomycin, Linezolid, Cefixime, згідно із тендерною документацією і вимогами Замовника торгів». Тобто, факт подання тендерної пропозиції учасником підтверджує, що учасник погоджується з усіма умовами, що визначені в тендерній документації. Також хочу зазанчити, що в пунктах 1-4 вказана інформація, яка наявна в самій тендерній документації.
Отже, враховуючи вище викладене, підстави щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТ-ФАРМА» - відсутні.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-07 11:35:38
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Лікарські засоби (антибіотики)» (ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-30-013517-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Згідно пункту 4 Додатку 1 «Медико-технічне завдання на закупівлю лікарських засобів (антибіотики)» до тендерної документації «ліки повинні відповідати нормам із захисту довкілля та мати інструкцію для медичного застосування. Учасник подає гарантійний лист щодо дотримання норм захисту довкілля або інший документ, скан-копію інструкції.»
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «АТ-ФАРМА», оскільки ним на виконання вимог пункту 4 Додатку 1 не надано інструкції для медичного застосування лікарських засобів, а саме: ЦЕФЕПІМ-ВІСТА 1000 мг, ЦЕФЕПІМ-ВІСТА 2000 мг, ЦЕФОТАКСИМ-ВІСТА, ЛЕВОФЛОКСАЦИН-ВІСТА, ДАПТОМІЦИН-ВІСТА, ЛІНЕБІОТИК ?
Слід зазначити, що учасником ТОВ «АТ-ФАРМА» завантажено свою тендерну пропозицію не в повному обсязі, а саме: файл «Технічна частина 3.pdf» на сторінках 146-198, файл «Технічна частина 4.pdf» на сторінках 220-308, файл «Технічна частина 5.pdf» на сторінках 234-309, файл «Технічна частина 6.pdf» на сторінках 370-399, тобто відсутні сторінки 309-233, 310-369.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-12 12:28:20
Пояснення на запит
Закупівлю проведено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 “Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості) та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель.
При повторному аналізі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АТ-ФАРМА» після виявлення невідповідностей органом державного фінансового контролю виявлено, що учасником завантажено файли не в повному обсязі, в яких міститься інформація відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації «Медико-технічне завдання на закупівлю лікарських засобів (антибіотики)», а саме: файл «Технічна частина 4» та «Технічна частина 5» завантажено з однаковою інформацією (скан-копії інструкції), тобто відсутні сторінки 310-369 (скан-копії інструкції на такі лікарські засоби: ЦЕФЕПІМ-ВІСТА 1000 мг, ЦЕФЕПІМ-ВІСТА 2000 мг, ЦЕФОТАКСИМ-ВІСТА, ЛЕВОФЛОКСАЦИН-ВІСТА, ДАПТОМІЦИН-ВІСТА, ЛІНЕБІОТИК). У зв’язку з тим, що закупівля проводилася на початку року та у зв’язку з великим навантаженням, а саме: закриття року, забезпечення КП «РОДЛ» в новому році та опрацюванням великого об’єму документів, було допущено невідповідність.
Проте, звертаю Вашу увагу на те, що дана невідповідність не призводить до зміни предмету закупівлі, якість та виконання умов договору. Учасником ТОВ «АТ-ФАРМА» на підтвердження пункту 4 Додатку 1 «Медико-технічне завдання на закупівлю лікарських засобів (антибіотики)» до тендерної документації «ліки повинні відповідати нормам із захисту довкілля та мати інструкцію для медичного застосування» у файлі «Технічна частина 1» надано підтверджуючі документи: Довідка щодо відповідності медико-технічним вимогам, Гарантійні листи, що гарантують дотримання норм із захисту довкілля та наявність інструкції до кожного лікарського засобу, поставку товару, який буде супроводжуватися відповідними документами (сертифікатом якості, висновками про якісний та кількісний склад лікарського засобу та/або інше, в т. ч. інструкції до лікарських засобів), який свідчить про його походження та якість, матиме відповідне пакування та маркування згідно вимог діючого законодавства.). Також, у складі тендерної пропозиції, а саме у файлах «Технічна частина 2», «Технічна частина 3» надані Реєстраційні посвідчення на лікарські засоби видані Міністерством охорони здоров’я, Інформацію про лікарський засіб та Висновок про якісний та кількісний склад лікарських засобів, гарантійні листи виробника, що в свою чергу гарантують відповідність всім вимогам згідно тендерної документації та містять всю необхідну інформацію щодо предмета закупівлі.
Враховуючи вище викладене, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АТ-ФАРМА» - відсутні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2023-06-01-000007 від 01.06.2023 закупівлі «Лікарські засоби (антибіотики) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 33600000-6 Фармацевтична продукція», а саме: вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що було проведено роз’яснювальну роботу з відповідальними особами та проведено аналіз тендерної документації. Зобов’язуємось, що при проведенні майбутніх закупівель виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
2023-06-15 15:47:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" |
2 399 851,00
UAH з ПДВ
|
2 399 851,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" #42210926 |
Переможець |
2 399 851,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2023 12:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 18:43
|
Дод.угода 3 до Договору 127 від 16.02.2023.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2023 13:14
|
ДУ №2 до договору №127 від 16.02.2023.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2023 13:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2023 14:24
|
Дод.угода 1 до Договору 127 від 16.02.2023.pdf | зміни до договору |
13 липня 2023 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2023 15:29
|
Договір 127 від 16.02.2023.pdf | укладений |
16 лютого 2023 15:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |