Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02000317 |
Місцезнаходження: | 40007, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Марко Вовчок, буд. 2 |
Контактна особа: |
Віра Коновалова +380542662806 knp5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2023 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 3 905 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 525,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2023 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2023 15:17 |
Тендерна документація з особливостями.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-12-000012 ● b9c34f73e3f444fdbae4b037ddac4bb1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 16:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.06.2023 № 35
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12. UA-2023-01-30-013139-a 30.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-14 08:55:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Обладнання для реабілітації (ДК 021:2015: 33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії)», очікуваною вартістю 3 905 000,00 грн., інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-30-013139-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ФОП «Петленко Віталій Миколайович» під час укладання договору вимоги пункту 3 розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-19 15:47:36
Відповідь на запит
Висловлюєму Вам свою повагу та надаємо пояснення щодо закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-20 10:46:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Обладнання для реабілітації (ДК 021:2015: 33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії)», очікуваною вартістю 3 905 000,00 грн., інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-30-013139-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
У відповіді Замовника на пояснення від 19.06.2023 зазначено, що кількісні і якісні характеристики предмета закупівлі були сформовані на підставі службової записки від 18.01.2023 № 87/01-31 з посиланням на додаток.
При цьому, додаток до службової записки від 18.01.2023 № 87/01-31 відсутній у відповіді Замовника на пояснення. Для ефективного аналізу даних, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі необхідно надати Додаток до службової записки від 18.01.2023 № 87/01-31.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-21 12:09:45
Відповідь на запит
У відповідь на запит та обгрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної авартості у вкладенні додаєм сканкопії підтверджуючих документів:
Додаток до службової записки № 87-01-31 від 18.01.23, медико- технічні вимоги до предмета закупівлі, розроблені та завірені відповідальними особами лікарні, цінові пропозиції на предмет закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-21 10:00:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Обладнання для реабілітації (ДК 021:2015: 33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії)», очікуваною вартістю 3 905 000,00 грн., інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-30-013139-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Просимо повідомити про стан виконання укладеного КНП «Клінічна лікарня № 5» Сумської міської ради з ФОП «Петленко Віталій Миколайович» договору від 23.02.2023 № 148, а саме: чи було отримано товар та чи були проведені Замовником розрахунки за поставлений товар?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-26 09:03:25
Відповідь на запит.
У відповідь на запит надаємо інформацію та підтверджуючі документи про стан виконання укладеного договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель повідомляємо, що нами вжиті заходи щодо усунення виявлених порушень , а саме: 1. Припинення зобов'язань по договору № 148 від 23.02.2023 шляхом дострокового розірвання . 2. Уповноважена особа, Віра Коновалова, звільнилася. Тому притягнути її до відповідальності не має можливості. Скан-копії документів, що додаються: -Додаткова угода про дострокове розірвання договору; -Наказ про припинення трудового договору; -Лист на виконання висновку моніторингу.
2023-07-05 14:46:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Порушення усунуто
2023-07-05 15:55:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Петленко Віталій Миколайович" |
3 898 097,00
UAH з ПДВ
|
3 898 097,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Петленко Віталій Миколайович" #3035904715 |
Переможець |
3 898 097,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2023 14:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2023 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2023 16:33
|
07 ДУ на розірвання договору ФОП Петленко В. М. до дог № 148 від 23.02.23.PDF | зміни до договору |
04 липня 2023 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2023 10:48
|
Петленко_148.pdf | укладений |
23 лютого 2023 10:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 148 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |