Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41853975 |
Місцезнаходження: | 11744, Україна , Житомирська обл., с. Нова Романівка, вул. Рад, буд. 21 |
Контактна особа: |
Яна Кравчук +380634764195 yna.kravchuk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2023 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2023 14:19 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2023 14:21 |
Очікувана вартість: | 188 020,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 940,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата здійснюється після поставки товарів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2023 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2023 14:24 |
додаток 1(1).doc | |
30 січня 2023 14:24 |
додаток 7.doc | |
30 січня 2023 14:24 |
додаток 5.doc | |
30 січня 2023 14:24 |
додаток 4.doc | |
30 січня 2023 14:24 |
Додаток 6.doc | |
30 січня 2023 14:24 |
додаток 2.doc | |
30 січня 2023 14:24 |
додаток 3.doc | |
30 січня 2023 14:24 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-22-000099 ● 004610a57d6540ac8d34c0ab8d37317b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.02.2023
№ 10-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.02.2023 № 10-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-01-30-010964-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного Державною аудиторською службою України в Житомирській області моніторингу процедури публічної закупівлі «Сир твердий (не менше 50% жирності), Сир кисломолочний (не менше 9% жирності)» (ДК 021:2015 - 15540000-5 Сирні продукти) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-30- 010964-a) 28 лютого 2023 року в електронній системі було оприлюднено висновок про результати перевірки, якою встановлено порушення вимог пунктів 2, 17 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону « Про публічні закупівлі» та пунктів 28 та 35 Особливостей, абзацу 1 пункту 28 та пунктів 35, 41 Особливостей. За наслідками проведеного моніторингу 03.03.2023 року у Відділі освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради проведено збори трудового колективу відділу за участю начальника відділу, головного бухгалтера, спеціалістів відділу, на яких розглянуто висновок про результати проведеного моніторингу. В ході проведення зборів начальник відділу освіти Павлюк С.А., ознайомила присутніх із результатами моніторингу. Уповноваженій особі відділу освіти Ващенко Я.Е. було вказано на допущені недоліки та порушення, проведено роз`яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм законодавства у своїй подальшій роботі. Також зобов’язано направити уповноважену особу на навчання щодо підвищення кваліфікації з проведення публічних закупівель для удосконалення своїх навиків та знань чинного законодавства та недопущення у майбутньому даних порушень. За наслідками проведено моніторингу з вищевказаної закупівлі начальником Відділу освіти Павлюк С.А. видано наказ №18-к від 03.03.2023 року, за наслідком якого із Ващенко Я.Е. знято премію в розмірі 30 відсотків за березень 2023 року .
2023-03-06 14:38:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності винної особи, а саме, зменшено розмір премії за березень 2023 на 30%..
2023-04-11 11:02:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2023 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "РУДЗІНСЬКИЙ АНАТОЛІЙ МІЧЕСЛАВОВИЧ" |
138 500,00
UAH з ПДВ
|
138 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Прут Віктор Михайлович |
141 637,00
UAH з ПДВ
|
141 637,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Остапченко Вікторія Павлівна |
142 415,00
UAH з ПДВ
|
142 415,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РУДЗІНСЬКИЙ АНАТОЛІЙ МІЧЕСЛАВОВИЧ" #2275211455 |
Переможець |
138 500,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2023 13:27
|
Дог№29 (1).PDF | укладений |
15 лютого 2023 13:25
|