Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Святошинський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188777 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ |
Контактна особа: |
Пацубієнко Ірина Сергіївна 380444503875 spbi1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2023 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 4 391 832,79 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 959,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 131700 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не більше 5% від суми договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2023 10:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2023 14:18 |
3 ТД- Кефір, сметана, ряжанка, йогурт, морозиво 2023 - 4391832.pdf |
31 січня 2023 10:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 січня 2023 14:18 |
3 ТД- Кефір, сметана, ряжанка, йогурт, морозиво 2023 - 4391832.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-09-000018 ● f2028161e1a24158a4dfd92f940fbdcc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 березня 2023 14:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.03.2023 № 62
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу
Північного офісу Держаудитслужби
від 07.03.2023 № 62
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-01-30-010703-a 30.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-10 09:01:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Молочні продукти різні (кефір, сметана, ряжанка, йогурт питний, морозиво)», за кодом ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні ( інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-30-010703-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-14 10:02:05
Молочні продукти різні (кефір, сметана, ряжанка, йогурт питний, морозиво)
Відповідь на запит Держаудитслужби України –10.03.2023 09:03 про надання пояснень.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Молочні продукти різні (кефір, сметана, ряжанка, йогурт питний, морозиво)», за кодом ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-30-010703-a), у відповідності до Вашої потреби надаємо пояснення (інформації, документів).
На підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 року № 324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики», де зазначено тип закладу: психоневрологічні інтернати, а також в межах затвердженого кошторису витрат на 2023 рік по Святошинському психоневрологічному інтернату від 13.01.2023 року для харчування 700 осіб інвалідів з психічними вадами, які постійно проживають в інтернаті та потребують повного забезпечення продуктами харчування, обґрунтовано обсяги закупівлі.
До початку проведення закупівлі Святошинським психологічним інтернатом на підставі «Порядку проведення моніторингу цін для здійснення закупівель товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти», затвердженого Наказом Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25.01.2022 №14, згідно зазначеної методики був проведений моніторинг цін у торгівельних мережах м. Києва (не менше трьох). - закупівля товару здійснюється на підставі розрахунку за добовими нормами споживання; - було розраховано очікувану вартість закупівлі, а саме – 4 391 832,79 грн. (Чотири мільйони триста дев’яносто одна тисяча вісімсот тридцять дві грн. 79 коп.),що підтверджено чеками на товари в торгівельних мережах м. Києва не менше трьох та Довідкою про результати підсумкового моніторингу цін від 16 січня 2023р. На виконання вимог Розпорядження Київради (КМДА) №1036 (зі змінами) «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 р.» та Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів» п.1 ч.4 «органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;», всі вище зазначені ціни, найменування та кількість товару були описані в обґрунтуванні доцільності закупівлі та тендерній документації і опубліковані 30 січня 2023 року на офіційному сайті Київаудит з дотриманням процедури та термінів опублікування. Тобто вимоги Розпорядження № 1036 виконано, а саме з моменту оприлюднення всієї інформації про закупівлю на офіційному сайті Київаудит минуло 10 робочих днів. За цей період зауважень стосовно закупівлі на офіційну поштову скриньку Святошинського ПНІ не надходило: https://kyivaudit.gov.ua/mail/03188777.nsf . Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/7637A16FA2DC3BA1C2258939003165F5.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" |
3 280 968,00
UAH з ПДВ
|
3 280 968,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" #21505980 |
Переможець |
3 280 968,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2023 10:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2024 15:42
|
19-23-Т ДУ 7 ТОВ Фірма Фавор (кефір, сметана, ряжанка, йогурт ).pdf | зміни до договору |
05 квітня 2024 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2024 12:35
|
19-23-Т ДУ 6 ТОВ Фірма Фавор (кефір, сметана, ряжанка, йогурт ).pdf | зміни до договору |
12 січня 2024 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 14:35
|
19-23-Т ДУ5 Фірма Фавор (кисломол.) - зменш.обсягів.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2023 12:48
|
19-23-Т ДУ4 Фірма Фавор (кисломол.) - подовж.дії.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 12:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2023 10:48
|
ЧК- 500 ТОВ Фірма Фавор Висновок.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2023 10:48
|
19-23 ДУ 2 Фірма Фавор (молочні продукти).pdf | зміни до договору |
23 листопада 2023 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2023 15:48
|
19-23-Т ДУ 1 ТОВ Фірма Фавор (кефір, сметана, ряжанка, йогурт ).pdf | зміни до договору |
06 квітня 2023 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2023 14:14
|
19-23-Т ТОВ Фірма Фавор - Кефір, сметана, ряжанка, йогурт, морозиво.pdf | укладений |
22 лютого 2023 14:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 19/23-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, |
Номер договору про закупівлю: | 19/23-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 19/23-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 19/23-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору подовжена га строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20% |
Номер договору про закупівлю: | 19/23-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 19/23-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |