Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Петропавлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 44121723 |
Місцезнаходження: | 68211, Україна , Одеська обл., село Петропавлівка, вул. Гагаріна, будинок 1 |
Контактна особа: |
Наталя Пастухова +380980649809 osvitipetropavlivkaviddil@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2023 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 340 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 702,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2023 14:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2023 14:02 |
ТД м_ясо.docx | |
30 січня 2023 14:02 |
Оголошення.docx | |
30 січня 2023 14:02 |
Протокол № 6.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-13-000072 ● 15140e0207b243dabce6b0daa2d82418
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.02.2023 Одеса № 31
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.02.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.02.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.02.2023 № 31
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
3 UA-2023-01-30-010165-a 30.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-03-02 15:28:43
Щодо висновку
З огляду на встановлений висновок по результатах проведення моніторингу порушення які були виявлені будуть усунуті шляхом розірвання договору № 3 від 16.02.2023 року
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
За висновком по результатах проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ від 13.02.2023 Одеса № 31 «Про початок моніторингу процедур закупівель» процедури закупівлі UA-2023-01-30-010165-a М’ясо, були виявлені порушення які були усунуті шляхом розірвання договору № 3 від 16.02.2023 року.
2023-03-03 15:21:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2023-03-07 08:39:26
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
"РАЙКООПЗАГОТПРОМ САРАТСЬКОЇ РАЙСПОЖИВСПІЛКИ" |
340 200,00
UAH з ПДВ
|
340 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
"РАЙКООПЗАГОТПРОМ САРАТСЬКОЇ РАЙСПОЖИВСПІЛКИ" #01785003 |
Переможець |
340 200,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2023 09:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2023 15:53
|
Дод угода 1.pdf | укладений |
03 березня 2023 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2023 10:48
|
Договір 3.pdf | укладений |
16 лютого 2023 10:46
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
42 441,75
UAH
|
Причини розірвання договору: | Встановлений висновок по результатах проведення моніторингу, були виявлені порушення які будуть усунуті шляхом розірвання договору. |