Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги з обслуговування системи пожежної сигналізації закладів, підпорядкованих Відділу культури Подільської районної в
місті Києві державної адміністрації у 2023 році (код 50410000-2 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») у 2023 році».
Очікувана вартість
450 500,00 UAH
UA-2023-01-30-007958-a ● f5d2778d8e354623a9fc1b1955018405
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ПОДІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 37393721 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Борисоглібська, будинок 14 |
Контактна особа: |
Ганна Кочеткова +380957600130 zakupki_kultura@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2023 12:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 450 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 252,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги з обслуговування системи пожежної сигналізації закладів, підпорядкованих Відділу культури Подільської районної в
місті Києві державної адміністрації у 2023 році (код 50410000-2 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») у 2023 році».
місті Києві державної адміністрації у 2023 році (код 50410000-2 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») у 2023 році».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, Київ, за адресами підпорядкованих закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Вартість послуг, що обумовлені в Акті приймання-передачі наданих послуг, оплачується Замовником протягом 10-ти банківських днів з дня отримання Акту. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2023 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2023 15:34 |
19_Протокол_про_внесення_змін_до_тендерної_документації.pdf | |
06 лютого 2023 15:34 |
Перелік змін 19.pdf | |
06 лютого 2023 15:34 |
19_Протокол_про_внесення_змін_до_тендерної_документації.pdf | |
06 лютого 2023 15:34 |
Перелік змін 19.pdf | |
06 лютого 2023 15:34 |
ТД_Зі_змінами_Пожежна_сигналізація_2023.docx | |
06 лютого 2023 15:34 |
ТД_Зі_змінами_Пожежна_сигналізація_2023.docx | |
30 січня 2023 12:50 |
Оголошення (пожежна 2023).docx | |
30 січня 2023 12:50 |
Оголошення (пожежна 2023).docx | |
30 січня 2023 12:50 |
Пожежна сигналізація 2023.docx | |
30 січня 2023 12:50 |
Пожежна сигналізація 2023.docx |
06 лютого 2023 15:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 лютого 2023 15:34 |
19_Протокол_про_внесення_змін_до_тендерної_документації.pdf
|
|||
06 лютого 2023 15:34 |
Перелік змін 19.pdf
|
|||
06 лютого 2023 15:34 |
19_Протокол_про_внесення_змін_до_тендерної_документації.pdf
|
|||
06 лютого 2023 15:34 |
Перелік змін 19.pdf
|
|||
06 лютого 2023 15:34 |
ТД_Зі_змінами_Пожежна_сигналізація_2023.docx
|
|||
06 лютого 2023 15:34 |
ТД_Зі_змінами_Пожежна_сигналізація_2023.docx
|
|||
30 січня 2023 12:50 |
Оголошення (пожежна 2023).docx
|
|||
30 січня 2023 12:50 |
Оголошення (пожежна 2023).docx
|
|||
30 січня 2023 12:50 |
Пожежна сигналізація 2023.docx
|
|||
30 січня 2023 12:50 |
Пожежна сигналізація 2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінація
Дата подання: 01 лютого 2023 14:09
Дата відповіді: 06 лютого 2023 15:45
У тендерній пропозиції Учасника повинен міститися оригінал ліцензії, виданої на ім’я Учасника на право користування програмним комплексом, яким він користувався під час формування кошторисних розрахунків або така ліцензія повинна бути видана на працівника Учасника - безпосереднього виконавця робіт, разом із копією трудового договору або цивільно-правового договору або наказу про призначення на посаду такого працівника. Ця вимога є дискримінаційною. Ми як Учасник маємо в оренді робоче місце програмного комплексу АВК-5, тож наянвість ліцензійного ПК, зареєстрованого саме на імя учасника або на кошторисника є дискримінаційною. Просимо внести зміни!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Заявник! Користуючись нагодою, дякуємо за приділену увагу нашій закупівлі та по суті поставлених питань за результатами їх розгляду повідомляємо. Відповідно до Закону та тендерної документації, Ви маєте право залучити субпідрядну організацію/організацію співвиконавця. Отже, тендерна документація не обмежує Вас прийняти участь у закупівлі.
дискримінаці
Дата подання: 01 лютого 2023 14:10
Дата відповіді: 06 лютого 2023 15:44
Дискримінаційна вимога: Гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (сповіщувачі, гучномовці) або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), гарантуватиме учаснику, у випадку необхідності, поставку обладнання для належного обслуговування та у встановлені строки із зазначенням ть учасників надати у пропозиції документ від представництва чи філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або від імпортера, або від дилера або дистриб’ютора, з інформаціє про його офіційний статус, за підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності), та із зазначенням переліку протипожежного обладнання згідно даної закупівлі, поставку якого, у випадку необхідності, останній гарантує, з посиланням на номеру цієї закупівлі. ВИМОГА Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ! Деякі виробники знаходяться в м. Харкові, і не мають можливості надати гарантію, а деякі виробники не хочуть видавати такі гарантійні листи, так як в країні воєнний стан, та вони не можуть гарантувати та не хочуть брати на себе зобов"язання! Вже не в одному тендері стикалися з цією вимогою. Ми, як учасник, не маємо впливу на третіх осіб. Учасник, який не співпрацював з відповідним виробником, не має можливості отримати такий гарантійний лист! Просимо видалити цю дискримінаціну вимогу, в іншому випадку зустрінемося в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Заявник! Користуючись нагодою, дякуємо за приділену увагу нашій закупівлі та по суті поставлених питань за результатами їх розгляду повідомляємо. Згідно вимог технічного завдання передбачено, що Виконавець при наданні послуг з ремонту та технічному обслуговуванню пристроїв автоматичної пожежної сигналізації використовує свої матеріали, вузли, складові частини, радіоелектронні компоненти та технічні засоби. Вартість матеріалів, вузлів, складових частин та радіоелектронних компонентів повинна входити до розрахункової вартості послуг по технічному обслуговуванню пристроїв автоматичної пожежної сигналізації. Отже, вимогами технічної документації передбачений ремонт. Таким чином, Вимога щодо надання гарантій поставки відповідного обладнання, у випадку такої необхідності, не є дискримінаційною вимогою, адже закупівля послуг передбачає ремонт пристроїв автоматичної пожежної сигналізації. Також, хочемо зауважити, що учасники, які дійсно працюють в сфері встановлення протипожежних систем, мають господарські стосунки з виробниками або представництвами чи філіям виробника або імпортерами або дилерами, або дистриб’юторами, надання таких гарантій не створює для них жодних ускладнень.
Корупційна змова
Дата подання: 02 лютого 2023 11:38
Дата відповіді: 06 лютого 2023 15:49
Шановна Кочеткова Ганна Олександрівна, досить займатися корупцією, в країні війна.
Ми вважаємо, що ваша документація складена в інтересах компанії ТОВ "НВП ПРОМБУДСЕРВІС".
Виробник сповіщувачів SPR-1, ПП «АРТОН» не надає гарантійного листа жодній компанії окрім ТОВ "НВП ПРОМБУДСЕРВІС", тому є всі підстави вважати що Кочеткова Ганна Олександрівна, ТОВ "НВП ПРОМБУДСЕРВІС" та ПП «АРТОН» діють в змові стосовно даного тендеру.
Сьогодні нашою організацією направлено звернення до правоохоронних органів та до Офісу президента, стосовно змови під час проведення даного тендеру.
Ганна Олександрівна, хочемо вам сказати що гроші котрі вам пропонують за встановлення в документації вимог в інтересах певної компанії в крові українців загинувших під час війна. Божа кара не омине нікого і вас в тому числі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно Закону " Про публічні закупівлі", Замовник надає відповіді та роз’яснення щодо вимог та умов тендерної документації. Звернення Учасників з інших питань до Замовника не передбачено.
Очікувана вартість предмета закупівлі
Дата подання: 02 лютого 2023 15:42
Дата відповіді: 06 лютого 2023 15:50
У вас на майданчику зазначено, що очікувана вартість закупівлі 450 000,0 грн. без ПДВ.
В Проекті договору, а саме пункті 3.1 вказано
"Ціна Договору становить: ______________грн., в тому числі ПДВ ______________ грн"
Тобто як ми розуміємо, якщо платник ПДВ виграє даний тендер за 450 000,00 грн., ви з ним будете укладати договір на 540 000,00 грн.
З яких 450 000,00 вартість його пропозиції без ПДВ + 90 000,00 грн ПДВ(20%)
Надайте роз'яснення, стосовно очікуваної вартості закупівлі.
Також з метою попередження можливої розтрати бюджетних коштів під час ВОЄННОГО стану, вважаємо за необхідне звернутися до ДАСУ, для взяття на моніторинг даної закупівлі, щоб проконтролювали законність проведення та укладення договору по даній закупівлі, та недопущення розтрати бюджетних коштів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Заявник! Користуючись нагодою, дякуємо за приділену увагу нашій закупівлі та по суті поставлених питань за результатами їх розгляду повідомляємо. Зміни в оголошення внесені,
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ" |
448 800,00
UAH з ПДВ
|
448 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ" #44050710 |
Переможець |
448 800,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2023 14:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 лютого 2023 13:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 10:11
|
ДУ 2 до 4030.1080.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2023 10:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2023 13:28
|
Додаткова угода 1 4030-1080.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2023 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2023 11:52
|
4030-1080 пожежна.pdf | укладений |
27 лютого 2023 11:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 4030/1080 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна підписанта виконавця з Мельника Івана Петровича на Красілю Тараса Петровича. Усі інші пункти договору є діючими і такими котрі не втратили юридичну силу |
Номер договору про закупівлю: | 4030/1080 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |