Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02001311 |
Місцезнаходження: | 46002, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1 |
Контактна особа: |
Ольга Іваниця +380352525806 adm_terokkl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2023 12:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2023 12:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2023 12:48 |
Додаток 4.docx | |
30 січня 2023 12:48 |
Додаток 1.docx | |
30 січня 2023 12:48 |
Додаток 3.docx | |
30 січня 2023 12:48 |
Додаток 5 .docx | |
30 січня 2023 12:48 |
Тендерна документація.doc | |
30 січня 2023 12:48 |
Додаток 2.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-22-000029 ● 43155e6b81f54d5a86ec4597261ca3e6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2023 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.05.2023 №47-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 22.05.2023 №47-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9.UA-2023-01-30-007884-a 30.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 15:25:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі медичних матеріалів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-30-007884-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-26 12:46:21
Відповідь на Ваш запит по моніторингу UA-M-2023-05-22-000029
У відповідь на Ваш запит по моніторингу UA-M-2023-05-22-000029 повідомляємо наступне: Комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська обласна клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради» здійснювало закупівлю ДК 021:2015 – 33140000 - 3 Медичні матеріали (CPV) (НК 024:2019 – 60709 - Пелюшка вбирає ; 60709 - Пелюшка вбирає; 61937 - Бахіли хірургічні; 61937 - Бахіли хірургічні; 62934 - Набор хірургічних перев'язувальних матеріалів/простирадл; 44052 -Одноразовий набір для проведення ортопедичної операції, що не містить лікарських засобів; 44052 -Одноразовий набір для проведення ортопедичної операції, що не містить лікарських засобів; 62934 - Набор хірургічних перев'язувальних матеріалів/простирадл; 62934 - Набор хірургічних перев'язувальних матеріалів/простирадл; 62934 - Набор хірургічних перев'язувальних матеріалів/простирадл; 62934 - Набор хірургічних перев'язувальних матеріалів/простирадл; 35091 - Халат операційний, одноразового застосування; 35091 - Халат операційний, одноразового застосування; 35091 - Халат операційний, одноразового застосування ; 32292 - Шапочка хірургічна; 47783 - Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне; 46697 - Хірургічне офтальмологічне простирадло; 13894 - Набір для знімання швів; 35895 – Гемостатичні губки; 38496 - Губка рентгеноконтрастна марлева хірургічна, стерильна; 43970 - Стерильний чохол для кабеля/провода/датчика/зонда рильний; 35895 – Гемостатичні губки; 60755 - Набір для урологічних загальнохірургічних процедур, що не містить лікарські засоби, одноразового використання; 62934 - Набор хірургічних перев'язувальних матеріалів/простирадл) відповідно до вимог чинного законодавства України.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Відповідно до річного плану даної закупівлі фінансування здійснюється за рахунок коштів НСЗУ. Кошти, які отримує Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради від Національної служби здоров’я України, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені відповідно до специфіки надання медичної допомоги. При підготовці технічного завдання щодо вищезгаданої закупівлі, асистентом фармацевта Лесею КЛИМИШИН використано рекомендації Міністерства охорони здоров’я України та Протоколи лікування: 1) Про затвердження стандартів медичної допомоги при вірусному гепатиті C у дорослих; 2) Про затвердження та впровадження медико-технологічних документів зі стандартизації медичної допомоги при вірусному гепатиті B; 3) Протокол «Надання медичної допомоги для лікування коронавірусної хвороби (COVID-19)»; 4) Наказ МОЗ України від 05.02.2021 № 189 «Про затвердження Стандартів охорони здоров’я доконтактної та постконтактної медикаментозної профілактики ВІЛ-інфекції»; 5)Наказом Міністерства соціальної політики України від 29 листопада 2018 року №1804 «Про затвердження Мінімальних вимог безпеки і охорони здоровʼя при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці» та інші міжнародні рекомендації.
Базуючись на цих документах та опираючись на багаторічний досвід профільних фахівців нашої лікарні були сформовані медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, які були оприлюднені в системі публічних закупівель Prozorro. Медико-технічні вимоги до кожної складової предмету закупівлі складені таким чином, що кожній вимозі відповідають вироби щонайменше двох виробників, як рекомендовано Антимонопольним Комітетом України при розгляді справ у сфері порушень антимонопольного законодавства.
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO». Таким чином очікувана вартість закупівлі ДК 021:2015 – 33140000 - 3 Медичні матеріали (CPV) (НК 024:2019 – 60709 - Пелюшка вбирає ; 60709 - Пелюшка вбирає; 61937 - Бахіли хірургічні; 61937 - Бахіли хірургічні; 62934 - Набор хірургічних перев'язувальних матеріалів/простирадл; 44052 -Одноразовий набір для проведення ортопедичної операції, що не містить лікарських засобів; 44052 -Одноразовий набір для проведення ортопедичної операції, що не містить лікарських засобів; 62934 - Набор хірургічних перев'язувальних матеріалів/простирадл; 62934 - Набор хірургічних перев'язувальних матеріалів/простирадл; 62934 - Набор хірургічних перев'язувальних матеріалів/простирадл; 62934 - Набор хірургічних перев'язувальних матеріалів/простирадл; 35091 - Халат операційний, одноразового застосування; 35091 - Халат операційний, одноразового застосування; 35091 - Халат операційний, одноразового застосування ; 32292 - Шапочка хірургічна; 47783 - Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне; 46697 - Хірургічне офтальмологічне простирадло; 13894 - Набір для знімання швів; 35895 – Гемостатичні губки; 38496 - Губка рентгеноконтрастна марлева хірургічна, стерильна; 43970 - Стерильний чохол для кабеля/провода/датчика/зонда рильний; 35895 – Гемостатичні губки; 60755 - Набір для урологічних загальнохірургічних процедур, що не містить лікарські засоби, одноразового використання; 62934 - Набор хірургічних перев'язувальних матеріалів/простирадл) - 24 найменування за KEKВ 2220 становить 6 100 000,00 гривень з ПДВ.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СЛАВНА-МЕД |
5 999 734,70
UAH з ПДВ
|
5 999 734,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СЛАВНА-МЕД #36788873 |
Переможець |
5 999 734,70
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2023 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:44
|
ДУ№2 до договору 92.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2023 10:29
|
Дод.У.№1 дог.92.PDF | зміни до договору |
28 липня 2023 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2023 10:33
|
92.pdf | укладений |
15 лютого 2023 10:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | договір №92 від 15.02.2023 р., додаткова угода №1 від 28.07.2023 р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | дог.№92 від 15.02.2023 р. д.у №2 від 28.12.2023 р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |