Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт вулиці Південна (0,3 км) в с. Шкарівка БЦМТГ Білоцерківського району Київської області (ремонт дорожнього полотна) (код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
2 214 134,18 UAH
UA-2023-01-30-006917-a ● 487cbf6d2f944c71b6a333c8a41a1d65
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Павлюк Лілія 380989695078 pavliuk_l@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2023 12:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2023 10:02 |
Очікувана вартість: | 2 214 134,18 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 080,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт вулиці Південна (0,3 км) в с. Шкарівка БЦМТГ Білоцерківського району Київської області (ремонт дорожнього полотна) (код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету
Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, село Шкарівка, вулиця Південна (0,3 км)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати виконаних робіт/наданих послуг протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт/наданих послуг форми КБ-2в, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2023 12:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2023 12:15 |
проєкт договору поточка ШКАРІВКА.doc | |
30 січня 2023 12:15 |
ТД з особливостями Поточний ремонт Шкарівка .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Дата подання: 30 січня 2023 20:31
Дата відповіді: 31 січня 2023 13:29
Шановний Замовнику! Технічним завданям передбачено розбирання перехідних покриттів ручним та механізованим способом. Вкажіть будь ласка тип покриття для розбирання ( бруківка, чорно-щебеневе покриття, цементно-бетонне покриття тощо). Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Покриття для розбирання - щебеневе покриття з частковими залишками асфальтобетонного покриття.
Уточнення технічного завдання
Дата подання: 31 січня 2023 15:36
Дата відповіді: 01 лютого 2023 16:07
Доброго дня, шановний Замовник! Просимо розмістити локальний кошторис для уточнення позицій технічного завдання та уточнити марку бітумної емульсії, тому що згідно ДСТУ Б.В. 2.7.-129:2013 марка ЕКБ-60 відсутня.
Відповідь: Доброго дня. Всі позиції технічного завдання за предметом закупівлі наявні в додатку 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі).
Під маркою ЕКБ-60 мається на увазі Емульсія катіонна бітумна з індексом не менше 60, швидкорозпадна.
Під маркою ЕКБ-60 мається на увазі Емульсія катіонна бітумна з індексом не менше 60, швидкорозпадна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-30-006917-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ РЕГДОРСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 14 лютого 2023 15:06
оскарження рішення замовника
Скарга
Замовником неправильно застосовано законодавство про публічні закупівлі, зокрема постанову КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року (далі – Особливості).
У протоколі відхилення Учасника Замовник вказує, що Учасником ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» зазначені недостовірні дані у довідці №15 від 02.02.2023 року , а саме: відомості про коток дорожній DYNAPAC CC522, на підставі договору найму (оренди) транспортних засобів, оскільки дана дорожньо-будівельна техніка не в Житомирській області згідно уніфікованої бази даних Agro Tech, що вбачається з листа Головного управління Держпродспоживслужби в житомирській області. Водночас, у листі Держпродспоживслужби в житомирській області вказано, що він наданий у відповідь на Запит замовника від 07.02.2023 №171 щодо надання інформації про реєстрацію сільськогосподарської техніки.
На основі даної інформації, керуючись абзацу 3 пункту 39 Особливостей Замовник відхилив тендерну документацію Учасника.
Однак, Замовником не враховано при оцінці пропозиції, що коток дорожній DYNAPAC CC522 не є сільськогосподарською технікою а є дорожньо-будівельною технікою.
Замовником не враховано, що коток дорожній DYNAPAC CC522 не є власністю Учасникам і використовується ним на законній підставі нотаріально посвідченого договору найму (оренди) транспортних засобів і свідоцтва про реєстрацію машини (паперові оригінали).
Відповідно до статті 204 Цивільного кодексу України, правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Таким чином, Учасник добросовісно надав у довідці і у складі пропозиції ту інформацію і документи, що отримані ним внаслідок нотаріально оформлених господарських відносин. Для Учасника така інформація є достовірною відповідно до презумпції правочину (ст. 204 ЦКУ).
У зв’язку з наведеним, оскільки Замовником безпідставно звинувачено Учасника в наданні недостовірної інформації, застосовано абзац 3 пункту 39 Особливостей, чим порушено права Учасника.
Оскільки учасник не є власником техніки і не міг знати дотримання/недотримання встановлених процедур державними органами і держателями старих і нових реєстрів, то Замовник при виникненні у нього сумнівів щодо реєстрації техніки, повинен був надати строк на усунення невідповідностей у документах і інформації, відповідно до пункту 40 Особливостей.
ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» має господарські відносини з надавачами послуг дорожніми котками і міг замінити спірний дорожній коток на інший, чим підтвердити свою спроможність надати послуги за предметом закупівлі.
Вимагаємо скасувати Протокол Замовника і повторно провести оцінку пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» відповідно до законодавства, надати строк на усунення невідповідностей відповідно до пункту 40 Особливостей.
Додатково зазначаємо про невідповідність протоколу Замовника вимогам Законодавства.
Відповідно до ч. 2. ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Натомість, Замовник у своєму протоколі зазначив лише те, що згідно запиту замовника від 07.02.2023 №171 щодо надання інформації про реєстрацію сільськогосподарської техніки і відповіді ГУ Держпродспоживслужби у житомирській області Вих- 312/10/-ДВ від 08.02.2023, представлений Учасником коток DYNAPAC CC522 2005 р. випуску, зареєстрований ДІСГ в Житомирській області у 2016 році – не міститься в уніфіковані базі «Agro Tech» по Житомирській області. Однак Замовником не пояснено:
– чому коток повинен бути занесений саме до цієї бази СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ техніки;
- що це за уніфікована база «Agro Tech» сільськогосподарської техніки, які дані вона повинна містити і про яку техніку і з якого року реєстрації; з якого року ведеться сама база; яким нормативним документом впроваджена;
- якими нормами законодавства регулюється створення і ведення даної бази
- хто відповідальний за внесення інформації до бази даних
- який зв’язок між ДІСГ в Житомирській області, базою даних «Agro Tech» і Держпродспоживслужби у Житомирській області
- і які висновки випливають з того, що відомості про техніку не занесені до бази даних і чому саме такі висновки.
Тобто, рішення Замовника не обґрунтоване.
У свою чергу, ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» звернувся до Орендодавця за роз’ясненнями і ініціював звернення до територіальних органів Держпродспоживслужби для отримання відповідної інформації про дотримання процедур реєстрації котка DYNAPAC CC522 і роз’яснень щодо баз даних та компетенції органів щодо внесення відомостей про дорожню техніку в такі бази. Попередньо отримана наступна інформація .
Постановою КМУ від 30 червня 2015 р. № 447 ліквідовано як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної інспекції сільського господарства. Територіальні органи, які ліквідуються згідно , продовжують виконання своїх функцій і повноважень до їх передачі відповідним органам виконавчої влади.
Згідно публічних даних сервісу https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/38035841/ Дата та номер запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ : 02.11.2017 №: 1 305 111 0012 008908 .
Згідно з пунктом 2 ПОРЯДКУ відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів (затверджено Постановою КМУ від 08 липня 2009 року №694) в редакції до 19.01.2019 року Реєстрація та зняття з обліку машин проводяться державними інспекціями сільського господарства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах (далі - інспекції).
В редакції від 19.01.2019 року абзац 1 пункту 2 викладено в новій редакції – «Реєстрація та зняття з обліку машин проводяться територіальними органами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі -територіальні органи Держпродспоживслужби). { Абзац перший пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 19 ( 19-2019-п ) від 16.01.2019 }»
При зверненні до територіальних органів Держпродспоживслужби було отримано інформацію про те, що компетенція з реєстрації будівельної і сільгосптехніки свого часу перейшла від Держ інспекцій сільського господарства до органів Держпродспоживслужби, які однак не є правонаступниками інспекцій і не об’єднували бази даних.
Таким чином, Замовником у Протоколі відхилення не обґрунтовано підставу відхилення, зокрема:
не вказано:
- про наявність або відсутність одночасно або послідовно декількох баз даних, (старої / нової / сільськогосподарської / будівельної тощо),
- форми їх існування (паперова / електронна тощо),
- компетенцію різних органів які відповідальні за внесення інформації до баз даних;
- хронологію передання інформації і документів від Державної інспекції сільського господарства в Житомирські області до ГУ Держпродспоживслужби в Житомирській області;
- Обов’язок об’єднання або синхронізації баз даних та / або перенесення (зведення) інформації з попередніх баз даних в нову тощо.
Таким чином, з листа ГУ Держпродспоживслужби і Протоколу відхилення Замовника не є зрозумілим – які саме законодавчі акти порушено і чи порушено їх взагалі і яким чином Учасник винен у відсутності інформації в певній базі даних.
Наявність чи відсутність техніки в уніфікованих базах даних не є відповідальністю Учасника як орендаря і не перевірялася ним.
Наявність техніки у базі даних не вимагалася тендерною документацією від Учасника, у зв’язку з чим, Учасник не знав і не міг знати про наявність/відсутність відомостей про дорожньо-будівельну техніку в реєстрах.
Отже, замовник в порушення закону, без достатнього обґрунтування причин відхилив пропозицію ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ».
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення та надати строк на усунення невідповідностей згідно пункту 40 Особливостей.
Рішення замовника буде оскаржено до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Замовником неправильно застосовано законодавство про публічні закупівлі, зокрема постанову КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року (далі – Особливості).
У протоколі відхилення Учасника Замовник вказує, що Учасником ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» зазначені недостовірні дані у довідці №15 від 02.02.2023 року , а саме: відомості про коток дорожній DYNAPAC CC522, на підставі договору найму (оренди) транспортних засобів, оскільки дана дорожньо-будівельна техніка не в Житомирській області згідно уніфікованої бази даних Agro Tech, що вбачається з листа Головного управління Держпродспоживслужби в житомирській області. Водночас, у листі Держпродспоживслужби в житомирській області вказано, що він наданий у відповідь на Запит замовника від 07.02.2023 №171 щодо надання інформації про реєстрацію сільськогосподарської техніки.
На основі даної інформації, керуючись абзацу 3 пункту 39 Особливостей Замовник відхилив тендерну документацію Учасника.
Однак, Замовником не враховано при оцінці пропозиції, що коток дорожній DYNAPAC CC522 не є сільськогосподарською технікою а є дорожньо-будівельною технікою.
Замовником не враховано, що коток дорожній DYNAPAC CC522 не є власністю Учасникам і використовується ним на законній підставі нотаріально посвідченого договору найму (оренди) транспортних засобів і свідоцтва про реєстрацію машини (паперові оригінали).
Відповідно до статті 204 Цивільного кодексу України, правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Таким чином, Учасник добросовісно надав у довідці і у складі пропозиції ту інформацію і документи, що отримані ним внаслідок нотаріально оформлених господарських відносин. Для Учасника така інформація є достовірною відповідно до презумпції правочину (ст. 204 ЦКУ).
У зв’язку з наведеним, оскільки Замовником безпідставно звинувачено Учасника в наданні недостовірної інформації, застосовано абзац 3 пункту 39 Особливостей, чим порушено права Учасника.
Оскільки учасник не є власником техніки і не міг знати дотримання/недотримання встановлених процедур державними органами і держателями старих і нових реєстрів, то Замовник при виникненні у нього сумнівів щодо реєстрації техніки, повинен був надати строк на усунення невідповідностей у документах і інформації, відповідно до пункту 40 Особливостей.
ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» має господарські відносини з надавачами послуг дорожніми котками і міг замінити спірний дорожній коток на інший, чим підтвердити свою спроможність надати послуги за предметом закупівлі.
Вимагаємо скасувати Протокол Замовника і повторно провести оцінку пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» відповідно до законодавства, надати строк на усунення невідповідностей відповідно до пункту 40 Особливостей.
Додатково зазначаємо про невідповідність протоколу Замовника вимогам Законодавства.
Відповідно до ч. 2. ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Натомість, Замовник у своєму протоколі зазначив лише те, що згідно запиту замовника від 07.02.2023 №171 щодо надання інформації про реєстрацію сільськогосподарської техніки і відповіді ГУ Держпродспоживслужби у житомирській області Вих- 312/10/-ДВ від 08.02.2023, представлений Учасником коток DYNAPAC CC522 2005 р. випуску, зареєстрований ДІСГ в Житомирській області у 2016 році – не міститься в уніфіковані базі «Agro Tech» по Житомирській області. Однак Замовником не пояснено:
– чому коток повинен бути занесений саме до цієї бази СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ техніки;
- що це за уніфікована база «Agro Tech» сільськогосподарської техніки, які дані вона повинна містити і про яку техніку і з якого року реєстрації; з якого року ведеться сама база; яким нормативним документом впроваджена;
- якими нормами законодавства регулюється створення і ведення даної бази
- хто відповідальний за внесення інформації до бази даних
- який зв’язок між ДІСГ в Житомирській області, базою даних «Agro Tech» і Держпродспоживслужби у Житомирській області
- і які висновки випливають з того, що відомості про техніку не занесені до бази даних і чому саме такі висновки.
Тобто, рішення Замовника не обґрунтоване.
У свою чергу, ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» звернувся до Орендодавця за роз’ясненнями і ініціював звернення до територіальних органів Держпродспоживслужби для отримання відповідної інформації про дотримання процедур реєстрації котка DYNAPAC CC522 і роз’яснень щодо баз даних та компетенції органів щодо внесення відомостей про дорожню техніку в такі бази. Попередньо отримана наступна інформація .
Постановою КМУ від 30 червня 2015 р. № 447 ліквідовано як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної інспекції сільського господарства. Територіальні органи, які ліквідуються згідно , продовжують виконання своїх функцій і повноважень до їх передачі відповідним органам виконавчої влади.
Згідно публічних даних сервісу https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/38035841/ Дата та номер запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ : 02.11.2017 №: 1 305 111 0012 008908 .
Згідно з пунктом 2 ПОРЯДКУ відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів (затверджено Постановою КМУ від 08 липня 2009 року №694) в редакції до 19.01.2019 року Реєстрація та зняття з обліку машин проводяться державними інспекціями сільського господарства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах (далі - інспекції).
В редакції від 19.01.2019 року абзац 1 пункту 2 викладено в новій редакції – «Реєстрація та зняття з обліку машин проводяться територіальними органами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі -територіальні органи Держпродспоживслужби). { Абзац перший пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 19 ( 19-2019-п ) від 16.01.2019 }»
При зверненні до територіальних органів Держпродспоживслужби було отримано інформацію про те, що компетенція з реєстрації будівельної і сільгосптехніки свого часу перейшла від Держ інспекцій сільського господарства до органів Держпродспоживслужби, які однак не є правонаступниками інспекцій і не об’єднували бази даних.
Таким чином, Замовником у Протоколі відхилення не обґрунтовано підставу відхилення, зокрема:
не вказано:
- про наявність або відсутність одночасно або послідовно декількох баз даних, (старої / нової / сільськогосподарської / будівельної тощо),
- форми їх існування (паперова / електронна тощо),
- компетенцію різних органів які відповідальні за внесення інформації до баз даних;
- хронологію передання інформації і документів від Державної інспекції сільського господарства в Житомирські області до ГУ Держпродспоживслужби в Житомирській області;
- Обов’язок об’єднання або синхронізації баз даних та / або перенесення (зведення) інформації з попередніх баз даних в нову тощо.
Таким чином, з листа ГУ Держпродспоживслужби і Протоколу відхилення Замовника не є зрозумілим – які саме законодавчі акти порушено і чи порушено їх взагалі і яким чином Учасник винен у відсутності інформації в певній базі даних.
Наявність чи відсутність техніки в уніфікованих базах даних не є відповідальністю Учасника як орендаря і не перевірялася ним.
Наявність техніки у базі даних не вимагалася тендерною документацією від Учасника, у зв’язку з чим, Учасник не знав і не міг знати про наявність/відсутність відомостей про дорожньо-будівельну техніку в реєстрах.
Отже, замовник в порушення закону, без достатнього обґрунтування причин відхилив пропозицію ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ».
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення та надати строк на усунення невідповідностей згідно пункту 40 Особливостей.
Рішення замовника буде оскаржено до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 лютого 2023 12:56
Абзацем 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтгя 2022 року № 1178 – передбачено право Учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. В такому разі Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із зазначеною вище інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
З викладеного вище вбачається, що Учасник процедури закупівлі, пропозиція якого відхилена, може звернутися до Замовника із вимогою виключно щодо надання додаткової інформації стосовно підстав відхилення його тендерної пропозиції. Подання Учасником, через електронну систему закупівель, вимоги до Замовника стосовно перегляду рішення прийнятого за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника не передбачено Особливостями. Відтак Ваша вимога (ідентифікатор UA-2023-01-30-006917-a.b1), щодо перегляду рішення, прийнятого уповноваженою особою ДЖКГ БМР, за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ», поданої для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі: Поточний ремонт вулиці Південна (0,3 км) в с. Шкарівка БЦМТГ Білоцерківського району Київської області (ремонт дорожнього полотна) (код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) - відхиляється.
З викладеного вище вбачається, що Учасник процедури закупівлі, пропозиція якого відхилена, може звернутися до Замовника із вимогою виключно щодо надання додаткової інформації стосовно підстав відхилення його тендерної пропозиції. Подання Учасником, через електронну систему закупівель, вимоги до Замовника стосовно перегляду рішення прийнятого за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника не передбачено Особливостями. Відтак Ваша вимога (ідентифікатор UA-2023-01-30-006917-a.b1), щодо перегляду рішення, прийнятого уповноваженою особою ДЖКГ БМР, за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ», поданої для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі: Поточний ремонт вулиці Південна (0,3 км) в с. Шкарівка БЦМТГ Білоцерківського району Київської області (ремонт дорожнього полотна) (код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) - відхиляється.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АК-ІНВЕСТБУД" |
1 903 371,60
UAH з ПДВ
|
1 903 371,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ |
1 992 719,68
UAH з ПДВ
|
1 992 719,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Шляхбудпроект |
2 025 456,62
UAH з ПДВ
|
2 025 456,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АК-ІНВЕСТБУД" #42285519 |
Відхилено |
1 903 371,60
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 14:38
|
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ #39391847 |
Відхилено |
1 992 719,68
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 15:19
|
ПП Шляхбудпроект #40150352 |
Переможець |
2 025 456,62
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2023 08:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 12:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2023 08:08
|
129-1.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2023 08:07
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 10:57
|
129.pdf | укладений |
20 лютого 2023 10:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 129/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |