Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна (Похоронна атрибутика), код номенклатурної позиції 39296000-3 - Похоронне приладдя, 39296100-4 – Труни
Очікувана вартість
12 344 680,00 UAH
UA-2023-01-30-005480-a e07a7c3a4d99458d9b80f8d0b8ecf3c4
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Горбатенко

+380567222227 mdrsdp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21926724
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРА ПОЛЯ, будинок 18, приміщення 119
Контактна особа: Денис Горбатенко
+380567222227
mdrsdp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2023 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2023 00:00
Очікувана вартість: 12 344 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 123 446,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 штуки
Труна необбита №1 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
200 штуки
Труна необбита №2 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
150 штуки
Труна 4-х гр. №3 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
100 штуки
Труна 4-х гр.№4 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
150 штуки
Труна 4-х гр. №5 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
30 штуки
Труна 4-х гр. №6 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
80 штуки
Труна 4-х гр. №7 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
40 штуки
Труна 4-х гр. №8 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
100 штуки
Труна 4-х гр. №9 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
40 штуки
Труна 6-х гр. №10 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
80 штуки
Труна 6-х гр. №11 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
100 штуки
Труна 6-х гр. №12 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
5 штуки
Труна лакована №13 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
20 штуки
Труна лакована №14 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
40 штуки
Труна лакована №15 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
40 штуки
Труна лакована №16 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
30 штуки
Труна лакована №17 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
40 штуки
Труна лакована №18 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
30 штуки
Труна лакована №19 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
15 штуки
Труна лакована №20 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
15 штуки
Труна лакована №21 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
10 штуки
Труна лакована №22 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
3 штуки
Труна лакована №23 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
3 штуки
Труна лакована №24 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
2 штуки
Труна лакована № 25 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
250 штуки
Вінок 1 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
300 штуки
Вінок 2 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
200 штуки
Вінок 3 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
120 штуки
Вінок 4 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
200 штуки
Вінок 5 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
120 штуки
Вінок 6 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
100 штуки
Вінок 7 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
150 штуки
Вінок 8 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
100 штуки
Вінок 9 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
40 штуки
Вінок 10 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
60 штуки
Вінок 11 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
250 штуки
Хрест №1 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
300 штуки
Хрест №2 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
300 штуки
Хрест №3 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
200 штуки
Хрест №4 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
120 штуки
Хрест №5 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
100 штуки
Хрест №6 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
60 штуки
Хрест №7 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
30 штуки
Хрест №8 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
20 штуки
Хрест №9 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
20 штуки
Хрест №10 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
500 штуки
Поховальний набір (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
20 штуки
Хрестик на труну (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
200 штуки
Лампадка №2(2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
400 штуки
Покривало №1 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
300 штуки
Покривало №2 (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
300 штуки
Покривало з наволочкою (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
80 штуки
Покривало Еліт (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
40 штуки
Покривало Букле (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
30 штуки
Покривало Макраме (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
10 штуки
Покривало Еліт з льону (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
1000 штуки
Подушка в труну (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя
700 штуки
Наволочка на подушку в труну (2023)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, 18 Б, прим. 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39296000-3 — Похоронне приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата 100% вартості Товару проводиться протягом 180 календарних днів після реалізації товару та після отримання оплати за такий Товар від споживачів (замовників). Оплата здійснюється у безготівковій формі, на банківський поточний рахунок Постачальника на підставі рахунка Постачальника. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 11:35

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

30 січня 2023 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2023 11:35
прот. № 30.01.01.pdf
30 січня 2023 11:35
ТД 30.01.23.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-01-30-000021 ● 84bf69833d81413a945b8262ba836c2b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 лютого 2023 16:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

15.02.2023 № 36

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.02.2023 № 36

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2023-01-30-005480-a 30.01.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код ЄДРПОУ 21926724
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-20 10:27:30

Запит про надання пояснення (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-30-005480-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі Порядок № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
В листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Перевіркою накладених Замовником електронних підписів на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис посадової особи Замовника (тип носія особистого ключа - незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 3 Порядку № 1082. З приводу наведеного просимо надати пояснення.
2. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Згідно абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону № 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на зазначене Замовник, як розробник тендерної документації, розробив та затвердив у підпункті 8 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації наступну вимогу: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у тендерній документації, а саме: Інформації про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців)». При цьому учасником ФОП Рісінська Вікторія Павлівна до складу своєї тендерної пропозиції інформацію про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) не завантажено, чим не дотримано вимоги підпункту 8 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації. Також до складу тендерної пропозиції учасника ФОП Рісінська Вікторія Павлівна не завантажено законодавчо обґрунтоване письмове пояснення щодо ненадання такого документу. З приводу наведеного просимо надати пояснення.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту через електронну систему закупівель.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-02-23 15:21:29

Пояснення

1. Щодо недотримання вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 щодо накладення саме кваліфікованого електронного підпису посадової особи Замовника пояснюємо наступне.
Замовник вважає, що удосконалений електронний підпис посадової особи Замовника, який використовувався під час розміщення інформації в електронній системі закупівель є саме кваліфікованим електронним підписом на таких підставах:
1) відповідно до п. 23 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа;
2) що при перевірки накладених Замовником електронних підписів на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify зазначється: «сертифікат - кваліфікований»;
3) Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, серед іншого якщо: перевіркою встановлено, що відповідно до вимог цього Закону на момент створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки був чинним кваліфікований сертифікат електронного підпису чи печатки підписувача чи створювача електронної печатки; та за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки здійснено ідентифікацію підписувача чи створювача електронної печатки;
4) окрім того, Замовник керувався, також, постановою Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг», відповідно до якої на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування, дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа.
Про наявність листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, який не має обов’язкового характеру та не є законодавчим актом, Замовнику відомо не було.
Окрім того, звертаємо увагу на положення ч. 3 ст. 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги», відповідно до якої, електронний підпис чи печатка не можуть бути визнані недійсними та позбавлені можливості розглядатися як доказ у судових справах виключно на тій підставі, що вони мають електронний вигляд або не відповідають вимогам до кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
2. Щодо не завантаження ФОП Рісінська В.П. до складу пропозиції інформації про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) та незавантаження законодавчо обґрунтованого письмового пояснення щодо ненадання такої інформації пояснюємо наступне.
Тендерна пропозиція учасника ФОП Рісінська В.П. відповідала вимогам Тендерної документації. Вимогами Тендерної документації не передбачалося надання інформації щодо субпідрядника/співвиконавця, згідно пункту 7 розділу ІІІ Тендерної документації: «Інформація про субпідрядника (субпідрядників) не передбачено». Щодо підпункту 8 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації, де зазначалося інформація про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців), то дана вимога містить загальний характер, який конкретизується в інших розділах Тендерної документації, а саме: в п. 7 розділу ІІІ Тендерної документації та додатках до неї. Пунктом 7 розділу ІІІ Тендерної документації прямо зазначалося, що подання інформація про субпідрядника (субпідрядників) не передбачено.
Виходячи з вимог Тендерної документації (п. 7 розділу ІІІ),Замовником ненадання ФОП Рісінська В.П. інформації про субпідрядника/співвиконавців не розцінювалося Замовником як порушення вимог Тендерної документації.
Щодо незавантаження законодавчо обґрунтованого пояснення щодо ненадання ФОП Рісінська В.П. такого документу, то вимогами абз. 9 п. 2 розділу V Тендерної документації передбачалося: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів».
Замовником розцінювався випадок надання листа-пояснення учасником, у випадку, якщо вимогами Тендерної документації зобов’язано надати певний документ, то учасник надає такий лист-пояснення із законодавчим обґрунтуванням його ненадання. Оскільки, вимогами п. 7 розділу ІІІ Тендерної документації не передбачалося надання інформації про субпідрядника/співвиконавця, то відповідно не передбачалося надання в такому випадку листа-пояснення.
Таким чином, ненадання учасником листа-пояснення, Замовником не розцінювалося як порушення вимог Тендерної документації.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-24 09:27:47

Запит про надання пояснення (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-30-005480-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Згідно абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону № 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на зазначене Замовник, як розробник тендерної документації, розробив та затвердив у пункті 7 розділу І Тендерної документації наступну вимогу: «Учасники подають у складі пропозиції довідку в довільній формі в якій гарантовано, що вся тендерна пропозиція викладена українською мовою». При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Рісінська Вікторія Павлівна довідка в довільній формі в якій гарантовано, що вся тендерна пропозиція викладена українською мовою відсутня, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу І Тендерної документації.
2. У Додатку 3 до Документації у розділі «Інші документи відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону» визначено, що учасники у складі свої тендерної пропозиції повинні надати такі документи: - інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури не є юридичною особю — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб —підприємців) — резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, робіт і послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». На підтвердження даної інформації учасник надає витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не раніше дати оголошення даного тендеру.
Так, учасник ФОП Рісінська Вікторія Павлівна у складі своєї тендерної пропозиції завантажила Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл Копія паспорту_ ідентифікаційного номеру_ витяг з реєстру_ свідоцтво та інші документи pdf.pdf07 лютого 2023 17:00) від 16.05.2016 (станом на 16.05.2016), в той час як дата оголошення даного тендеру 30.01.2023, чим не дотримано вимоги Додатку 3 до Документації де зазначено, що на підтвердження даної інформації Учасник надає витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не раніше дати оголошення даного тендеру.
З приводу наведеного просимо надати пояснення. Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту через електронну систему закупівель.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-03-01 15:28:52

Відповідь на запит

Щодо відсутності у тендерній пропозиції учасника ФОП Рісінська В.П. довідки про гарантування, що вся тендерна пропозиція викладена української мовою та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданого не раніше дати оголошення даного тендеру(далі-витяг), як того вимагалося тендерною документацією (далі - документація), то з цього приводу пояснюємо наступне.
Під час розробки Замовником тендерної документації, Замовником вирішено було видалити вимоги документації щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції довідки про гарантування української мовою та витягу із проекту документації з проекту тендерної документації, але фактично дані вимоги не були видалені з тендерної документації, яка була завантажена до електронної системи закупівель.
Тому під час оцінки тендерної пропозиції ФОП Рісінська В.П., замовник помилково вважав, що надання вказаних документів тендерною документацією не вимагалося, а тому, тендерна пропозиція ФОП Рісінська В.П. оцінювалася Замовником, як така, що відповідає вимогам документації, виходячи із свого помилкового уявлення.
Щодо надання ФОП Рісінська В.П. витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 16.05.2016р., то вказаний витяг розглядався Замовником, як такий що наданий учасником самостійно та додатково, а тому обов’язкове подання якого не вимагалося під час подання пропозиції.
Безумовно, в іншому випадку, якщо б у Замовника не було хибного уявлення про відсутність у документації вимог щодо подання учасником довідки та витягу, то Замовником відповідно п. 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 під час оцінки та розгляду тендерної пропозиції, учаснику ФОП Рісінська В.П. було б розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Водночас звертаємо увагу на те, що такі помилки не впливають на зміст тендерної пропозиції, адже, всі документи у тендерній пропозиції ФОП Рісінській В.П. складено українською мовою, а витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданого не раніше дати оголошення даного тендеру, а саме: 09.02.2023р., надано через електронну систему закупівель учасником ФОП Рісінською В.П. 13.02.2023р.



Надання інформації про усунення порушення замовником

Додатковою угодою № 2 від 10.03.2023р. договір № 19 від 16.02.2023р. розірвано на підставі 8.2, 8.3, 9.2 договору з 10.03.2023р. Відповідні зміни внесено до електронної системи закупівель.

2023-03-10 14:01:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 березня 2023
Кінцевий строк оскарження: 18 березня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Рісінська Вікторія Павлівна 9 769 800,00
UAH з ПДВ
9 769 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 лютого 2023 17:59
Електронний підпис
13 лютого 2023 17:55
Лист пояснення
13 лютого 2023 17:55
Інформаційна Довідка
13 лютого 2023 17:55
Довідка
13 лютого 2023 17:55
Витяг з ЄДР
07 лютого 2023 17:16
Електронний підпис
07 лютого 2023 17:00
6. Лист пояснення .pdf
07 лютого 2023 17:00
3. Підписаний Додаток 4.pdf
07 лютого 2023 17:00
1. Тендерна пропозиція .pdf
07 лютого 2023 17:00
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Рісінська Вікторія Павлівна

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Рісінська Вікторія Павлівна
#2537412942
Переможець 9 769 800,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2023 11:34

Документи

10 лютого 2023 11:34
Електронний підпис
10 лютого 2023 11:33
прот. 10-02-02.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2023 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Рісінська Вікторія Павлівна
#2537412942
9 769 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2023 11:34
Електронний підпис
10 лютого 2023 11:33
прот. 10-02-02.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2023 13:28
ДУ № 2 від 10.03.2023.pdf укладений
10 березня 2023 13:27
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2023 13:24
ДУ № 2 від 10.03.2023.pdf зміни до договору
10 березня 2023 13:16
Електронний підпис зміни до договору
07 березня 2023 12:54
ДУ № 1 до дог № 19 від 16.02.23.pdf зміни до договору
07 березня 2023 12:53
Електронний підпис укладений
16 лютого 2023 14:33
договір № 19 від 16.02.23.pdf укладений
16 лютого 2023 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладено п.п. 4.1 договору в новій редакції, внесено відповідні зміни до специфікації.
Номер договору про закупівлю: №19
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладено п.п. 4.1 договору в новій редакції, внесено відповідні зміни до специфікації.
Номер договору про закупівлю: №19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2023 — 10 березня 2023
Сума оплати за договором: 1 051 770,00
UAH
Причини розірвання договору: Відповідно до п. п. 8.2, 8.3, 9.2 Договору , висновок Східного офісу Держаудитслужби, ID моніторингу: UA-M-2023-01-30-000021