Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Натрій їдкий технічний рідкий, натрій, тринатрійфосфат
Очікувана вартість
17 958 835,70 UAH
UA-2023-01-30-002302-a ● 3c8c335f6e8c453ea225f2c03bb1bf8b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кучерук Олена Миколаївна 380678292877 KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2023 10:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 17 958 835,70 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14780000-2: Калій, магній, натрій і літій
Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Водночас, Замовником зазначено в оголошенні розмір мінімального кроку пониження ціни на виконання п. 11 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон). Дата і час проведення електронного аукціону визначені електронною системою закупівель автоматично згідно з ч. 3 ст. 21 Закону без участі Замовника. Зазначена ситуація обумовлена суперечністю між нормативно-правовими актами, що регулюють одні й ті ж правовідносини (Закон та Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178 в чинних редакціях), та особливостями електронної системи закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
06 лютого 2023 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2023 15:47 |
Перелік змін 06.02.2023.docx | |
06 лютого 2023 15:47 |
ТД_1478_Нова редакція від 06.02.2023.doc | |
06 лютого 2023 15:47 |
Додаток 4 до ТД. Проект договору Лот 2 Нова редакція від 06.02.2023.docx | |
06 лютого 2023 15:47 |
Додаток 4 до ТД. Проект договору Лот 1 Нова редакція від 06.02.2023.docx | |
06 лютого 2023 15:47 |
Додаток 3 до ТД. ТЕХНІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ Нова редакція від 06.02.2023.doc | |
06 лютого 2023 15:47 |
Додаток 2 до ТД. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Нова редакція від 06.02.2023.docx | |
06 лютого 2023 15:47 |
Додаток 1 до ТД. Документи, необхідні для підтвердження відповідності пропозиції учасника-переможця_Нова редакція від 06.02.2023.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-30-002302-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД", Код ЄДРПОУ:41769323
Дата подання: 23 лютого 2023 13:25
Дата подання: 23 лютого 2023 13:25
СКАРГА на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями 30.01.2023 р., ідентифікатор № UA-2023-01-30-002302-a (далі – Закупівля), Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" (далі також – Замовник) здійснює закупівлю, предметом якої є: ДК 021:2015: 14780000-2: Калій, магній, натрій і літій (Натрій їдкий технічний рідкий, натрій, тринатрійфосфат).
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТОУНСЕНД" є учасником вищезазначеної Закупівлі за частиною закупівлі: ЛОТ 1 - Натрій їдкий технічний рідкий.
20 лютого 2023 року Замовником було оприлюднене рішення уповноваженої особи Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", оформлене протоколом від 20.02.2023 р. № 60/23 (далі також – Рішення), яким Замовник вирішив визначити учасника ТОВ "КОСТАНЗА" за частиною предмета закупівлі ЛОТ 1 - Натрій їдкий технічний рідкий переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. В цей же день Замовником було оприлюднене повідомлення про про намір укласти договір про закупівлю.
Учасниками Закупівлі є:
- ТОВ "СТОУНСЕНД";
- ТОВ "КОСТАНЗА".
Відповідно до преамбули Закону України "Про публічні закупівлі" метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
ТОВ "СТОУНСЕНД" (далі також –Скаржник) не погоджується з рішенням Замовника про визнання ТОВ "КОСТАНЗА" переможцем, оскільки вважає, що тендерна пропозиція ТОВ "КОСТАНЗА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (далі – ТД) Замовника, що вбачається з наступного.
ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ ТА ПОСИЛАННЯ
НА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Пунктом 2 Додатку 2 "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" до Тендерної документації визначений перелік документів, які мають бути надані у складі тендерної пропозиції на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зокрема:
2.1 Технічна пропозиція за формою Додатку 3 до тендерної документації;
2.2 Сертифікат відповідності (або копія рішення органу з сертифікації чи лист учасника про те, що продукція не підлягає обов’язковій сертифікації на території України) та/або паспорти якості та/або інші підтвердні документи від виробника на товар що є предметом закупівлі.
З вищезазначених вимог ТД вбачається, що інформація щодо товару (технічні, якісні та кількісні характеристики), запропонованого учасником, повинна бути підтверджена учасника шляхом надання сертифікатом відповідності (або копією рішення органу з сертифікації чи листом учасника про те, що продукція не підлягає обов’язковій сертифікації на території України) та/або паспортом якості та/або іншими підтвердними документами від виробника на товар що є предметом закупівлі
Відповідно до Додатку 2 "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" до Тендерної документації предмет закупівлі повинен відповідати наступним характеристикам:
- Зовнішній вигляд - безбарвна або слабко забарвлена рідина;
- 100% вмісту основної речовини, марка РД, вищий сорт;
-Масова частка NaOH, % - не менше 46,0;
-Масова частка Na2CO3, % не більше 0,6;
-Масова частка NaCl, % не більше 3,0;
-Масова частка NaClO3, % не більше 0,25;
-Масова частка заліза в перерахунку на Fe2O3, % не більше 0,007.
Відповідно до поданої ТОВ "КОСТАНЗА" Технічної пропозиції (файл "Технічна пропозиція.pdf"), яка заповнюється з врахуванням вимог Додатку 2 до ТД, зазначений учасник пропонує товар Сода каустична, виробник – CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI (Румунія), з наступними технічними, якісними та кількісними характеристиками:
- Зовнішній вигляд - безбарвна прозора рідина;
-Масова частка NaOH, % - 49,4;
-Масова частка Na2CO3, % - 0,2;
-Масова частка NaCl, % - 0,0157;
-Масова частка NaClO3, % - 0,003;
-Масова частка заліза в перерахунку на Fe2O3, % - 0,00019.
На підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик пропонованого товару ТОВ "КОСТАНЗА" у складі тендерної пропозиції надані сертифікат аналізу від 07 лютого № 10673, виданий товариством з обмеженою відповідальністю "УКРХІМАНАЛІЗ" на товар - Каустична сода (файл "Сертифікат аналізу Каустична сода №10673 від 07.02.2023.pdf") та сертифікат аналізу від 16.01.2023 року № 214, виданий виробником товару CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія (файл "Сертифікат аналізу виробника CHIMCOMPLEX_ з перекладом.pdf").
Сертифікат аналізу від 07 лютого № 10673, виданий товариством з обмеженою відповідальністю "УКРХІМАНАЛІЗ" на товар - Каустична сода, не є підтвердним документом від виробника, як того вимагає Тендерна документація.
Крім того, у зазначеному сертифікаті не зазначено, який саме зразок товару (відсутній виробник та країна походження) був наданий ТОВ "КОСТАНЗА" для проведення аналізу. Таким чином, учасником міг бути наданий для аналізу будь-який товар, а не той що пропонується учасником в даній закупівлі.
За таких обставин Сертифікат аналізу від 07 лютого № 10673, виданий товариством з обмеженою відповідальністю "УКРХІМАНАЛІЗ" на товар - Каустична сода, не є документом в розумінні умов Додатку 2 до Тендерної документації, який підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики товару виробництва CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія.
Сертифікат аналізу від 16.01.2023 року № 214, виданий виробником товару CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія, містить наступні технічні, якісні та кількісні характеристики товару:
- Зовнішній вигляд - безбарвна прозора рідина;
- Вміст гідроксиду натрію, % - 49,1;
- Вміст натрію хлориду, мг/кг – 132 (що становить 0,0132%);
- Вміст хлоратів, мг/кг – 24 (що становить 0,0024%);
- Вміст заліза, мг/кг – 1,9 (що становить 0,00019%);
- Вміст нікелю, мг/кг – 0,5.
Як вбачається із зазначеного сертифікату аналізу від 16.01.2023 року № 214 в ньому відсутня інформація щодо показника вмісту вуглекислого натрію (кальцинованої соди) - Na2CO3, - наявність якої вимагається Додатком 2 "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі".
Цей показник (Na2CO3) суттєво впливає на якісні характеристики предмета закупівлі, і у випадку його невідповідності технічним вимогам Тендерної документації може стати причиною погіршення стану обладнання системи теплопостачання або його псування, оскільки перевищення вуглекислого натрію (кальцинованої соди) в натрії їдкому призводить до кристалізації Na2CO3 та виникнення осаду (твердого наліту) на внутрішніх поверхнях обладнання.
Крім того, кількісні показники характеристик товару, зазначені в сертифікаті аналізу від 16.01.2023 року № 214, виданий виробником товару CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія, не відповідають кількісним показникам характеристик товару, зазначеним ТОВ "КОСТАНЗА" в наданій цим учасником Технічній пропозиції (файл "Технічна пропозиція.pdf").
Таким, чином тендерна пропозиція ТОВ "КОСТАНЗА" не відповідає умовам Додатку 2 "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" до Тендерної документації (умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
За таких обставин, керуючись вимогами ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", пп. 2 п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, Замовник був зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "КОСТАНЗА", але в порушення вимог законодавства у сфері закупівель прийняв рішення про визнання вищезазначеного учасника переможцем торгів та оприлюднив повідомлення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
ОБҐРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ЗАКОНОМ ІНТЕРЕСІВ СКАРЖНИКА
Як вбачається з наведених вище обставин, Замовником допущені порушення процедури закупівлі, а саме:
- ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі": принципів об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (в тому числі на стадії розгляду тендерних пропозицій учасників); недискримінації учасників та рівного ставлення до них; участі у процедурах закупівель на рівних умовах;
- ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", ", пп. 2 п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, прийнявши рішення про визнання ТОВ "КОСТАНЗА" переможцем та про намір при невідповідності тендерної пропозиції цього учасника вимогам технічної специфікації та іншим вимогам Тендерної документації, Замовник порушив вимоги Закону, а також права та інтереси ТОВ "СТОУНСЕНД", як учасника Закупівлі, щодо участі всіх учасників на рівних умовах (обов’язковість вимог законодавства і вимог ТД для всіх без виключення учасників), об’єктивного та неупередженого розгляду тендерних пропозицій (обов’язковість виконання Замовником вимог ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", пп. 2 п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника за наявності встановлених Законом підстав).
Враховуючи викладене вище, рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "КОСТАНЗА", тендерна пропозиції якого не відповідає умовам тендерної документації, є незаконним та підлягає скасуванню, оскільки прийняте з порушенням вимог ст.ст. 5, 31 Закону України "Про публічні закупівлі", пп. 2 п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178.
ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ ТА ЇХ ОБҐРУНТУВАННЯ
Усунення зазначених в даній скарзі порушень процедури Закупівлі можливе шляхом покладення на Замовника зобов'язання скасувати рішення уповноваженої особи Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", оформлене протоколом від 20.02.2023 р. № 60/23 (далі також – Рішення), яким Замовник вирішив визначити учасника ТОВ "КОСТАНЗА" за частиною предмета закупівлі ЛОТ 1 - Натрій їдкий технічний рідкий переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 5, 18, 29, 31 Закону України "Про публічні закупівлі",
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про наявність порушень Замовником процедури закупівлі № UA-2023-01-30-002302-a.
3. Зобов’язати Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" скасувати рішення уповноваженої особи Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", оформлене протоколом від 20.02.2023 р. № 60/23 (далі також – Рішення), яким Замовник вирішив визначити учасника ТОВ "КОСТАНЗА" за частиною предмета закупівлі ЛОТ 1 - Натрій їдкий технічний рідкий переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
ТОВ "СТОУНСЕНД" заявляє про бажання взяти участь у розгляді даної скарги шляхом присутності свого представника на засіданні Органу оскарження.
Додатки:
1 Рішення уповноваженої особи Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", оформлене протоколом від 20.02.2023 р. № 60/23.
2. Повідомлення про намір укласти з ТОВ "КОСТАНЗА".
3. Технічна пропозиція ТОВ "КОСТАНЗА" (файл "Технічна пропозиція.pdf").
4. Сертифікат аналізу від 07 лютого № 10673, виданий товариством з обмеженою відповідальністю "УКРХІМАНАЛІЗ" на товар - Каустична сода (файл "Сертифікат аналізу Каустична сода №10673 від 07.02.2023.pdf").
5. Сертифікат аналізу від 16.01.2023 року № 214, виданий виробником товару CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія (файл "Сертифікат аналізу виробника CHIMCOMPLEX_ з перекладом.pdf").
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2023 14:43
Рішення від 24.02.2023 №2205.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2023 14:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.03.2023 № 2751.pdf
Дата публікації: 07 березня 2023 18:47
Рішення від 07.03.2023 № 2751.pdf
Дата публікації: 10 березня 2023 18:01
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 - Натрій їдкий технічний рідкий |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 16 500 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 165 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше, ніж на 7-й (сьомий) день від дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Договір обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Строк дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 днів. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні платежу обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; умови, за яких надається право вимагати платіж – «За будь-яке одноразове порушення Постачальником умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Постачальника в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Постачальника від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Постачальника умов Договору в подальшому до закінчення строку його дії.»; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – «сума забезпечення залишається незмінною». Розмір забезпечення виконання договору становить 3,0 % від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника. Замовник повертає забезпечення виконання договору у випадках визначених у ч. 2 статті 27 Закону. Замовник не повертає забезпечення у випадку настання умов, за яких надається право вимагати платіж, що передбачені пп. 5.16.3. договору. У випадку, якщо учасник-переможець не здійснив внесок на рахунок замовника у 7-и денний строк від дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, його тендерна пропозиція відхиляється Замовником на підставі абз. 5 підпункту 3 пункту 41 Особливостей. |
Аукціон
Початок: 13 лютого 2023 10:00
Закінчення: 13 лютого 2023 10:00
Позиції
150 т
Натрій їдкий технічний рідкий
ДК 021:2015: 14783000-3 — Натрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється залізничним та автомобільним транспортом. У випадку поставки Товару залізничним транспортом, поставка здійснюється на умовах СРТ (Інкотермс 2020), на наступні залізничні станції:
- залізнична станція - «Київ-Деміївський» Південно-Західної залізниці. Вантажоотримувач – підрозділи КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО». У випадку здійснення поставки автомобільним транспортом, Товар постачається на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві.
Дата доставки:
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Щодо підтвердження якості запропонованого товару лот 1
Дата подання: 03 лютого 2023 20:55
Дата відповіді: 06 лютого 2023 14:59
Звернення за роз'ясненнями.
Шановний Замовнику!
Наше підприємство має намір взяти участь у закупівлі UA-2023-01-30-002302-a.
Уважно вивчивши умови Тендерної документації, зокрема Додатку 2, вважаємо, що в документації Замовник приділив недостатньо уваги питанням якості та безпеки предмету закупівлі, що може призвести до пропонування недобросовісними учасниками продукції сумнівної якості, яка не підтверджена певними документами міжнародних систем сертифікації та безпеки.
Зокрема, вважаємо, що кожен учасник має підтвердити якість та екологічну безпеку пропонованої продукції.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації, зокрема відповідність виробництва продукції вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні.
Сертифікати ISO 9001:2015 системи управління якістю та ISO 14001:2015 системи екологічного менеджменту – це гарантія спроможності учасника стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність робіт протягом всього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявність кваліфікованого персоналу. Отримати необхідні сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови його відповідності стандартам якості. Наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності, щодо якості виконання робіт Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, вимога щодо надання сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, оскільки предметом закупівлі є хімічні речовини (ДК 021:2015:14780000-2: Калій, магній, натрій і літій), запорукою безпеки працівників є документ, який містить вимоги щодо безпечного поводження з хімічною речовиною та токсично-гігієнічні характеристики хімічної продукції, правила безпечного поводження з нею. Таким документом на нашу думку є паспорт безпеки, вимоги до якого визначені згідно з додатком до Європейського регламенту №. 878/2020 про внесення змін до Регламенту (ЄС) № 830/2015 та Додатку II до Регламенту (ЄС) №. 1907/2006 Європейського парламенту та Ради про реєстрацію, оцінку, авторизацію та обмеження хімічних речовин (REACH).
Враховуючи викладене вище, просимо внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації, виклавши п. 2 в наступній редакції:
2. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:
2.1 Технічна пропозиція за формою Додатку 3 до тендерної документації;
2.2 Сертифікат відповідності (або копія рішення органу з сертифікації чи лист учасника про те, що продукція не підлягає обов’язковій сертифікації на території України) та/або паспорти якості та/або інші підтвердні документи від виробника на товар що є предметом закупівлі.
2.3. Паспорт безпеки .
2.4. Копія сертифікату управління якості згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 9001:2015 виданий на учасника закупівлі.
2.5. Копія сертифікату системи екологічного менеджменту згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015 виданий на учасника закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником встановюються вимоги до учасника виходячи з наявної потреби та враховуючи вимоги законодавства.
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2023-01-30-002302-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД", Код ЄДРПОУ:41769323
Дата подання: 23 лютого 2023 13:25
Дата подання: 23 лютого 2023 13:25
СКАРГА на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями 30.01.2023 р., ідентифікатор № UA-2023-01-30-002302-a (далі – Закупівля), Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" (далі також – Замовник) здійснює закупівлю, предметом якої є: ДК 021:2015: 14780000-2: Калій, магній, натрій і літій (Натрій їдкий технічний рідкий, натрій, тринатрійфосфат).
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТОУНСЕНД" є учасником вищезазначеної Закупівлі за частиною закупівлі: ЛОТ 1 - Натрій їдкий технічний рідкий.
20 лютого 2023 року Замовником було оприлюднене рішення уповноваженої особи Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", оформлене протоколом від 20.02.2023 р. № 60/23 (далі також – Рішення), яким Замовник вирішив визначити учасника ТОВ "КОСТАНЗА" за частиною предмета закупівлі ЛОТ 1 - Натрій їдкий технічний рідкий переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. В цей же день Замовником було оприлюднене повідомлення про про намір укласти договір про закупівлю.
Учасниками Закупівлі є:
- ТОВ "СТОУНСЕНД";
- ТОВ "КОСТАНЗА".
Відповідно до преамбули Закону України "Про публічні закупівлі" метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
ТОВ "СТОУНСЕНД" (далі також –Скаржник) не погоджується з рішенням Замовника про визнання ТОВ "КОСТАНЗА" переможцем, оскільки вважає, що тендерна пропозиція ТОВ "КОСТАНЗА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (далі – ТД) Замовника, що вбачається з наступного.
ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ ТА ПОСИЛАННЯ
НА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Пунктом 2 Додатку 2 "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" до Тендерної документації визначений перелік документів, які мають бути надані у складі тендерної пропозиції на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зокрема:
2.1 Технічна пропозиція за формою Додатку 3 до тендерної документації;
2.2 Сертифікат відповідності (або копія рішення органу з сертифікації чи лист учасника про те, що продукція не підлягає обов’язковій сертифікації на території України) та/або паспорти якості та/або інші підтвердні документи від виробника на товар що є предметом закупівлі.
З вищезазначених вимог ТД вбачається, що інформація щодо товару (технічні, якісні та кількісні характеристики), запропонованого учасником, повинна бути підтверджена учасника шляхом надання сертифікатом відповідності (або копією рішення органу з сертифікації чи листом учасника про те, що продукція не підлягає обов’язковій сертифікації на території України) та/або паспортом якості та/або іншими підтвердними документами від виробника на товар що є предметом закупівлі
Відповідно до Додатку 2 "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" до Тендерної документації предмет закупівлі повинен відповідати наступним характеристикам:
- Зовнішній вигляд - безбарвна або слабко забарвлена рідина;
- 100% вмісту основної речовини, марка РД, вищий сорт;
-Масова частка NaOH, % - не менше 46,0;
-Масова частка Na2CO3, % не більше 0,6;
-Масова частка NaCl, % не більше 3,0;
-Масова частка NaClO3, % не більше 0,25;
-Масова частка заліза в перерахунку на Fe2O3, % не більше 0,007.
Відповідно до поданої ТОВ "КОСТАНЗА" Технічної пропозиції (файл "Технічна пропозиція.pdf"), яка заповнюється з врахуванням вимог Додатку 2 до ТД, зазначений учасник пропонує товар Сода каустична, виробник – CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI (Румунія), з наступними технічними, якісними та кількісними характеристиками:
- Зовнішній вигляд - безбарвна прозора рідина;
-Масова частка NaOH, % - 49,4;
-Масова частка Na2CO3, % - 0,2;
-Масова частка NaCl, % - 0,0157;
-Масова частка NaClO3, % - 0,003;
-Масова частка заліза в перерахунку на Fe2O3, % - 0,00019.
На підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик пропонованого товару ТОВ "КОСТАНЗА" у складі тендерної пропозиції надані сертифікат аналізу від 07 лютого № 10673, виданий товариством з обмеженою відповідальністю "УКРХІМАНАЛІЗ" на товар - Каустична сода (файл "Сертифікат аналізу Каустична сода №10673 від 07.02.2023.pdf") та сертифікат аналізу від 16.01.2023 року № 214, виданий виробником товару CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія (файл "Сертифікат аналізу виробника CHIMCOMPLEX_ з перекладом.pdf").
Сертифікат аналізу від 07 лютого № 10673, виданий товариством з обмеженою відповідальністю "УКРХІМАНАЛІЗ" на товар - Каустична сода, не є підтвердним документом від виробника, як того вимагає Тендерна документація.
Крім того, у зазначеному сертифікаті не зазначено, який саме зразок товару (відсутній виробник та країна походження) був наданий ТОВ "КОСТАНЗА" для проведення аналізу. Таким чином, учасником міг бути наданий для аналізу будь-який товар, а не той що пропонується учасником в даній закупівлі.
За таких обставин Сертифікат аналізу від 07 лютого № 10673, виданий товариством з обмеженою відповідальністю "УКРХІМАНАЛІЗ" на товар - Каустична сода, не є документом в розумінні умов Додатку 2 до Тендерної документації, який підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики товару виробництва CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія.
Сертифікат аналізу від 16.01.2023 року № 214, виданий виробником товару CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія, містить наступні технічні, якісні та кількісні характеристики товару:
- Зовнішній вигляд - безбарвна прозора рідина;
- Вміст гідроксиду натрію, % - 49,1;
- Вміст натрію хлориду, мг/кг – 132 (що становить 0,0132%);
- Вміст хлоратів, мг/кг – 24 (що становить 0,0024%);
- Вміст заліза, мг/кг – 1,9 (що становить 0,00019%);
- Вміст нікелю, мг/кг – 0,5.
Як вбачається із зазначеного сертифікату аналізу від 16.01.2023 року № 214 в ньому відсутня інформація щодо показника вмісту вуглекислого натрію (кальцинованої соди) - Na2CO3, - наявність якої вимагається Додатком 2 "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі".
Цей показник (Na2CO3) суттєво впливає на якісні характеристики предмета закупівлі, і у випадку його невідповідності технічним вимогам Тендерної документації може стати причиною погіршення стану обладнання системи теплопостачання або його псування, оскільки перевищення вуглекислого натрію (кальцинованої соди) в натрії їдкому призводить до кристалізації Na2CO3 та виникнення осаду (твердого наліту) на внутрішніх поверхнях обладнання.
Крім того, кількісні показники характеристик товару, зазначені в сертифікаті аналізу від 16.01.2023 року № 214, виданий виробником товару CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія, не відповідають кількісним показникам характеристик товару, зазначеним ТОВ "КОСТАНЗА" в наданій цим учасником Технічній пропозиції (файл "Технічна пропозиція.pdf").
Таким, чином тендерна пропозиція ТОВ "КОСТАНЗА" не відповідає умовам Додатку 2 "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" до Тендерної документації (умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
За таких обставин, керуючись вимогами ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", пп. 2 п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, Замовник був зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "КОСТАНЗА", але в порушення вимог законодавства у сфері закупівель прийняв рішення про визнання вищезазначеного учасника переможцем торгів та оприлюднив повідомлення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
ОБҐРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ЗАКОНОМ ІНТЕРЕСІВ СКАРЖНИКА
Як вбачається з наведених вище обставин, Замовником допущені порушення процедури закупівлі, а саме:
- ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі": принципів об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (в тому числі на стадії розгляду тендерних пропозицій учасників); недискримінації учасників та рівного ставлення до них; участі у процедурах закупівель на рівних умовах;
- ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", ", пп. 2 п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, прийнявши рішення про визнання ТОВ "КОСТАНЗА" переможцем та про намір при невідповідності тендерної пропозиції цього учасника вимогам технічної специфікації та іншим вимогам Тендерної документації, Замовник порушив вимоги Закону, а також права та інтереси ТОВ "СТОУНСЕНД", як учасника Закупівлі, щодо участі всіх учасників на рівних умовах (обов’язковість вимог законодавства і вимог ТД для всіх без виключення учасників), об’єктивного та неупередженого розгляду тендерних пропозицій (обов’язковість виконання Замовником вимог ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", пп. 2 п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника за наявності встановлених Законом підстав).
Враховуючи викладене вище, рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "КОСТАНЗА", тендерна пропозиції якого не відповідає умовам тендерної документації, є незаконним та підлягає скасуванню, оскільки прийняте з порушенням вимог ст.ст. 5, 31 Закону України "Про публічні закупівлі", пп. 2 п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178.
ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ ТА ЇХ ОБҐРУНТУВАННЯ
Усунення зазначених в даній скарзі порушень процедури Закупівлі можливе шляхом покладення на Замовника зобов'язання скасувати рішення уповноваженої особи Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", оформлене протоколом від 20.02.2023 р. № 60/23 (далі також – Рішення), яким Замовник вирішив визначити учасника ТОВ "КОСТАНЗА" за частиною предмета закупівлі ЛОТ 1 - Натрій їдкий технічний рідкий переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 5, 18, 29, 31 Закону України "Про публічні закупівлі",
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про наявність порушень Замовником процедури закупівлі № UA-2023-01-30-002302-a.
3. Зобов’язати Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" скасувати рішення уповноваженої особи Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", оформлене протоколом від 20.02.2023 р. № 60/23 (далі також – Рішення), яким Замовник вирішив визначити учасника ТОВ "КОСТАНЗА" за частиною предмета закупівлі ЛОТ 1 - Натрій їдкий технічний рідкий переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
ТОВ "СТОУНСЕНД" заявляє про бажання взяти участь у розгляді даної скарги шляхом присутності свого представника на засіданні Органу оскарження.
Додатки:
1 Рішення уповноваженої особи Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", оформлене протоколом від 20.02.2023 р. № 60/23.
2. Повідомлення про намір укласти з ТОВ "КОСТАНЗА".
3. Технічна пропозиція ТОВ "КОСТАНЗА" (файл "Технічна пропозиція.pdf").
4. Сертифікат аналізу від 07 лютого № 10673, виданий товариством з обмеженою відповідальністю "УКРХІМАНАЛІЗ" на товар - Каустична сода (файл "Сертифікат аналізу Каустична сода №10673 від 07.02.2023.pdf").
5. Сертифікат аналізу від 16.01.2023 року № 214, виданий виробником товару CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія (файл "Сертифікат аналізу виробника CHIMCOMPLEX_ з перекладом.pdf").
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2023 14:43
Рішення від 24.02.2023 №2205.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2023 14:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.03.2023 № 2751.pdf
Дата публікації: 07 березня 2023 18:47
Рішення від 07.03.2023 № 2751.pdf
Дата публікації: 10 березня 2023 18:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОСТАНЗА" |
13 350 000,00
UAH з ПДВ
|
13 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД" |
14 775 000,00
UAH з ПДВ
|
14 775 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОСТАНЗА" #39822094 |
Переможець |
13 350 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 10:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2024 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2023 16:23
|
Договір № 3879-ДЗЗ-23 від 13.03.2023.pdf | укладений |
13 березня 2023 16:23
|