Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Натрій їдкий технічний рідкий, натрій, тринатрійфосфат
Очікувана вартість
17 958 835,70 UAH
UA-2023-01-30-002302-a 3c8c335f6e8c453ea225f2c03bb1bf8b
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучерук Олена Миколаївна

380678292877 KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кучерук Олена Миколаївна
380678292877
KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2023 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2023 10:00
Очікувана вартість: 17 958 835,70 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14780000-2: Калій, магній, натрій і літій


Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Водночас, Замовником зазначено в оголошенні розмір мінімального кроку пониження ціни на виконання п. 11 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон). Дата і час проведення електронного аукціону визначені електронною системою закупівель автоматично згідно з ч. 3 ст. 21 Закону без участі Замовника. Зазначена ситуація обумовлена суперечністю між нормативно-правовими актами, що регулюють одні й ті ж правовідносини (Закон та Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178 в чинних редакціях), та особливостями електронної системи закупівель.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 10:06
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 10:06
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 10:06
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 10:06
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 10:06
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 10:06
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 10:06
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 10:06
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 10:06
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 10:06
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 10:06
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 10:06
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 10:06
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 10:06
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 10:06
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 10:06
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 10:06
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 10:06
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 10:06
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 10:06
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 10:06
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2023 10:06

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

06 лютого 2023 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2023 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2023 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2023 15:47
Перелік змін 06.02.2023.docx
06 лютого 2023 15:47
ТД_1478_Нова редакція від 06.02.2023.doc
30 січня 2023 10:06
ТД_1478.doc
06 лютого 2023 15:47
Додаток 4 до ТД. Проект договору Лот 2 Нова редакція від 06.02.2023.docx
30 січня 2023 10:06
Додаток 4 до ТД. Проект договору Лот 2.docx
06 лютого 2023 15:47
Додаток 4 до ТД. Проект договору Лот 1 Нова редакція від 06.02.2023.docx
30 січня 2023 10:06
Додаток 4 до ТД. Проект договору Лот 1.docx
06 лютого 2023 15:47
Додаток 3 до ТД. ТЕХНІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ Нова редакція від 06.02.2023.doc
30 січня 2023 10:06
Додаток 3 до ТД. ТЕХНІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
06 лютого 2023 15:47
Додаток 2 до ТД. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Нова редакція від 06.02.2023.docx
30 січня 2023 10:06
Додаток 2 до ТД. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.docx
06 лютого 2023 15:47
Додаток 1 до ТД. Документи, необхідні для підтвердження відповідності пропозиції учасника-переможця_Нова редакція від 06.02.2023.docx
30 січня 2023 10:06
Додаток 1 до ТД. Документи, необхідні для підтвердження відповідності пропозиції учасника-переможця вимогам Замовника.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-01-30-002302-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД", Код ЄДРПОУ:41769323
Дата подання: 23 лютого 2023 13:25
СКАРГА на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями 30.01.2023 р., ідентифікатор № UA-2023-01-30-002302-a (далі – Закупівля), Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" (далі також – Замовник) здійснює закупівлю, предметом якої є: ДК 021:2015: 14780000-2: Калій, магній, натрій і літій (Натрій їдкий технічний рідкий, натрій, тринатрійфосфат). Товариство з обмеженою відповідальністю "СТОУНСЕНД" є учасником вищезазначеної Закупівлі за частиною закупівлі: ЛОТ 1 - Натрій їдкий технічний рідкий. 20 лютого 2023 року Замовником було оприлюднене рішення уповноваженої особи Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", оформлене протоколом від 20.02.2023 р. № 60/23 (далі також – Рішення), яким Замовник вирішив визначити учасника ТОВ "КОСТАНЗА" за частиною предмета закупівлі ЛОТ 1 - Натрій їдкий технічний рідкий переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. В цей же день Замовником було оприлюднене повідомлення про про намір укласти договір про закупівлю. Учасниками Закупівлі є: - ТОВ "СТОУНСЕНД"; - ТОВ "КОСТАНЗА". Відповідно до преамбули Закону України "Про публічні закупівлі" метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. ТОВ "СТОУНСЕНД" (далі також –Скаржник) не погоджується з рішенням Замовника про визнання ТОВ "КОСТАНЗА" переможцем, оскільки вважає, що тендерна пропозиція ТОВ "КОСТАНЗА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (далі – ТД) Замовника, що вбачається з наступного. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ ТА ПОСИЛАННЯ НА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ Пунктом 2 Додатку 2 "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" до Тендерної документації визначений перелік документів, які мають бути надані у складі тендерної пропозиції на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зокрема: 2.1 Технічна пропозиція за формою Додатку 3 до тендерної документації; 2.2 Сертифікат відповідності (або копія рішення органу з сертифікації чи лист учасника про те, що продукція не підлягає обов’язковій сертифікації на території України) та/або паспорти якості та/або інші підтвердні документи від виробника на товар що є предметом закупівлі. З вищезазначених вимог ТД вбачається, що інформація щодо товару (технічні, якісні та кількісні характеристики), запропонованого учасником, повинна бути підтверджена учасника шляхом надання сертифікатом відповідності (або копією рішення органу з сертифікації чи листом учасника про те, що продукція не підлягає обов’язковій сертифікації на території України) та/або паспортом якості та/або іншими підтвердними документами від виробника на товар що є предметом закупівлі Відповідно до Додатку 2 "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" до Тендерної документації предмет закупівлі повинен відповідати наступним характеристикам: - Зовнішній вигляд - безбарвна або слабко забарвлена рідина; - 100% вмісту основної речовини, марка РД, вищий сорт; -Масова частка NaOH, % - не менше 46,0; -Масова частка Na2CO3, % не більше 0,6; -Масова частка NaCl, % не більше 3,0; -Масова частка NaClO3, % не більше 0,25; -Масова частка заліза в перерахунку на Fe2O3, % не більше 0,007. Відповідно до поданої ТОВ "КОСТАНЗА" Технічної пропозиції (файл "Технічна пропозиція.pdf"), яка заповнюється з врахуванням вимог Додатку 2 до ТД, зазначений учасник пропонує товар Сода каустична, виробник – CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI (Румунія), з наступними технічними, якісними та кількісними характеристиками: - Зовнішній вигляд - безбарвна прозора рідина; -Масова частка NaOH, % - 49,4; -Масова частка Na2CO3, % - 0,2; -Масова частка NaCl, % - 0,0157; -Масова частка NaClO3, % - 0,003; -Масова частка заліза в перерахунку на Fe2O3, % - 0,00019. На підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик пропонованого товару ТОВ "КОСТАНЗА" у складі тендерної пропозиції надані сертифікат аналізу від 07 лютого № 10673, виданий товариством з обмеженою відповідальністю "УКРХІМАНАЛІЗ" на товар - Каустична сода (файл "Сертифікат аналізу Каустична сода №10673 від 07.02.2023.pdf") та сертифікат аналізу від 16.01.2023 року № 214, виданий виробником товару CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія (файл "Сертифікат аналізу виробника CHIMCOMPLEX_ з перекладом.pdf"). Сертифікат аналізу від 07 лютого № 10673, виданий товариством з обмеженою відповідальністю "УКРХІМАНАЛІЗ" на товар - Каустична сода, не є підтвердним документом від виробника, як того вимагає Тендерна документація. Крім того, у зазначеному сертифікаті не зазначено, який саме зразок товару (відсутній виробник та країна походження) був наданий ТОВ "КОСТАНЗА" для проведення аналізу. Таким чином, учасником міг бути наданий для аналізу будь-який товар, а не той що пропонується учасником в даній закупівлі. За таких обставин Сертифікат аналізу від 07 лютого № 10673, виданий товариством з обмеженою відповідальністю "УКРХІМАНАЛІЗ" на товар - Каустична сода, не є документом в розумінні умов Додатку 2 до Тендерної документації, який підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики товару виробництва CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія. Сертифікат аналізу від 16.01.2023 року № 214, виданий виробником товару CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія, містить наступні технічні, якісні та кількісні характеристики товару: - Зовнішній вигляд - безбарвна прозора рідина; - Вміст гідроксиду натрію, % - 49,1; - Вміст натрію хлориду, мг/кг – 132 (що становить 0,0132%); - Вміст хлоратів, мг/кг – 24 (що становить 0,0024%); - Вміст заліза, мг/кг – 1,9 (що становить 0,00019%); - Вміст нікелю, мг/кг – 0,5. Як вбачається із зазначеного сертифікату аналізу від 16.01.2023 року № 214 в ньому відсутня інформація щодо показника вмісту вуглекислого натрію (кальцинованої соди) - Na2CO3, - наявність якої вимагається Додатком 2 "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі". Цей показник (Na2CO3) суттєво впливає на якісні характеристики предмета закупівлі, і у випадку його невідповідності технічним вимогам Тендерної документації може стати причиною погіршення стану обладнання системи теплопостачання або його псування, оскільки перевищення вуглекислого натрію (кальцинованої соди) в натрії їдкому призводить до кристалізації Na2CO3 та виникнення осаду (твердого наліту) на внутрішніх поверхнях обладнання. Крім того, кількісні показники характеристик товару, зазначені в сертифікаті аналізу від 16.01.2023 року № 214, виданий виробником товару CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія, не відповідають кількісним показникам характеристик товару, зазначеним ТОВ "КОСТАНЗА" в наданій цим учасником Технічній пропозиції (файл "Технічна пропозиція.pdf"). Таким, чином тендерна пропозиція ТОВ "КОСТАНЗА" не відповідає умовам Додатку 2 "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" до Тендерної документації (умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). За таких обставин, керуючись вимогами ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", пп. 2 п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, Замовник був зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "КОСТАНЗА", але в порушення вимог законодавства у сфері закупівель прийняв рішення про визнання вищезазначеного учасника переможцем торгів та оприлюднив повідомлення про намір укласти з ним договір про закупівлю. ОБҐРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ЗАКОНОМ ІНТЕРЕСІВ СКАРЖНИКА Як вбачається з наведених вище обставин, Замовником допущені порушення процедури закупівлі, а саме: - ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі": принципів об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (в тому числі на стадії розгляду тендерних пропозицій учасників); недискримінації учасників та рівного ставлення до них; участі у процедурах закупівель на рівних умовах; - ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", ", пп. 2 п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, прийнявши рішення про визнання ТОВ "КОСТАНЗА" переможцем та про намір при невідповідності тендерної пропозиції цього учасника вимогам технічної специфікації та іншим вимогам Тендерної документації, Замовник порушив вимоги Закону, а також права та інтереси ТОВ "СТОУНСЕНД", як учасника Закупівлі, щодо участі всіх учасників на рівних умовах (обов’язковість вимог законодавства і вимог ТД для всіх без виключення учасників), об’єктивного та неупередженого розгляду тендерних пропозицій (обов’язковість виконання Замовником вимог ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", пп. 2 п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника за наявності встановлених Законом підстав). Враховуючи викладене вище, рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "КОСТАНЗА", тендерна пропозиції якого не відповідає умовам тендерної документації, є незаконним та підлягає скасуванню, оскільки прийняте з порушенням вимог ст.ст. 5, 31 Закону України "Про публічні закупівлі", пп. 2 п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178. ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ ТА ЇХ ОБҐРУНТУВАННЯ Усунення зазначених в даній скарзі порушень процедури Закупівлі можливе шляхом покладення на Замовника зобов'язання скасувати рішення уповноваженої особи Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", оформлене протоколом від 20.02.2023 р. № 60/23 (далі також – Рішення), яким Замовник вирішив визначити учасника ТОВ "КОСТАНЗА" за частиною предмета закупівлі ЛОТ 1 - Натрій їдкий технічний рідкий переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 5, 18, 29, 31 Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушень Замовником процедури закупівлі № UA-2023-01-30-002302-a. 3. Зобов’язати Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" скасувати рішення уповноваженої особи Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", оформлене протоколом від 20.02.2023 р. № 60/23 (далі також – Рішення), яким Замовник вирішив визначити учасника ТОВ "КОСТАНЗА" за частиною предмета закупівлі ЛОТ 1 - Натрій їдкий технічний рідкий переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. ТОВ "СТОУНСЕНД" заявляє про бажання взяти участь у розгляді даної скарги шляхом присутності свого представника на засіданні Органу оскарження. Додатки: 1 Рішення уповноваженої особи Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", оформлене протоколом від 20.02.2023 р. № 60/23. 2. Повідомлення про намір укласти з ТОВ "КОСТАНЗА". 3. Технічна пропозиція ТОВ "КОСТАНЗА" (файл "Технічна пропозиція.pdf"). 4. Сертифікат аналізу від 07 лютого № 10673, виданий товариством з обмеженою відповідальністю "УКРХІМАНАЛІЗ" на товар - Каустична сода (файл "Сертифікат аналізу Каустична сода №10673 від 07.02.2023.pdf"). 5. Сертифікат аналізу від 16.01.2023 року № 214, виданий виробником товару CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія (файл "Сертифікат аналізу виробника CHIMCOMPLEX_ з перекладом.pdf").
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2023 14:43
Рішення від 24.02.2023 №2205.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2023 14:43
Рішення від 07.03.2023 № 2751.pdf
Дата публікації: 10 березня 2023 18:01

Документи подані скаржником

23 лютого 2023 13:14
Скарга_переможець.pdf
23 лютого 2023 13:14
Технічна пропозиція.pdf

Документи подані замовником

27 лютого 2023 15:15
1478 Пояснення.docx
27 лютого 2023 15:15
1478 Пояснення.pdf

Документи Органу Оскарження

24 лютого 2023 14:43
Рішення від 24.02.2023 №2205.pdf
10 березня 2023 18:01
Рішення від 07.03.2023 № 2751.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 1 - Натрій їдкий технічний рідкий
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 16 500 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 165 000,00 UAH з ПДВ
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше, ніж на 7-й (сьомий) день від дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Договір обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Строк дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 днів. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні платежу обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; умови, за яких надається право вимагати платіж – «За будь-яке одноразове порушення Постачальником умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Постачальника в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Постачальника від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Постачальника умов Договору в подальшому до закінчення строку його дії.»; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – «сума забезпечення залишається незмінною». Розмір забезпечення виконання договору становить 3,0 % від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника. Замовник повертає забезпечення виконання договору у випадках визначених у ч. 2 статті 27 Закону. Замовник не повертає забезпечення у випадку настання умов, за яких надається право вимагати платіж, що передбачені пп. 5.16.3. договору. У випадку, якщо учасник-переможець не здійснив внесок на рахунок замовника у 7-и денний строк від дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, його тендерна пропозиція відхиляється Замовником на підставі абз. 5 підпункту 3 пункту 41 Особливостей.

Аукціон

Початок: 13 лютого 2023 10:00
Закінчення: 13 лютого 2023 10:00
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

150 т
Натрій їдкий технічний рідкий
ДК 021:2015: 14783000-3 — Натрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється залізничним та автомобільним транспортом. У випадку поставки Товару залізничним транспортом, поставка здійснюється на умовах СРТ (Інкотермс 2020), на наступні залізничні станції: - залізнична станція - «Київ-Деміївський» Південно-Західної залізниці. Вантажоотримувач – підрозділи КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО». У випадку здійснення поставки автомобільним транспортом, Товар постачається на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві.
Дата доставки: 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше, ніж на 7-й (сьомий) день від дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Договір обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Строк дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 днів. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні платежу обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; умови, за яких надається право вимагати платіж – «За будь-яке одноразове порушення Постачальником умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Постачальника в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Постачальника від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Постачальника умов Договору в подальшому до закінчення строку його дії.»; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – «сума забезпечення залишається незмінною». Розмір забезпечення виконання договору становить 3,0 % від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника. Замовник повертає забезпечення виконання договору у випадках визначених у ч. 2 статті 27 Закону. Замовник не повертає забезпечення у випадку настання умов, за яких надається право вимагати платіж, що передбачені пп. 5.16.3. договору. У випадку, якщо учасник-переможець не здійснив внесок на рахунок замовника у 7-и денний строк від дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, його тендерна пропозиція відхиляється Замовником на підставі абз. 5 підпункту 3 пункту 41 Особливостей.

Запитання до процедури

Щодо підтвердження якості запропонованого товару лот 1
Дата подання: 03 лютого 2023 20:55
Дата відповіді: 06 лютого 2023 14:59
Звернення за роз'ясненнями. Шановний Замовнику! Наше підприємство має намір взяти участь у закупівлі UA-2023-01-30-002302-a. Уважно вивчивши умови Тендерної документації, зокрема Додатку 2, вважаємо, що в документації Замовник приділив недостатньо уваги питанням якості та безпеки предмету закупівлі, що може призвести до пропонування недобросовісними учасниками продукції сумнівної якості, яка не підтверджена певними документами міжнародних систем сертифікації та безпеки. Зокрема, вважаємо, що кожен учасник має підтвердити якість та екологічну безпеку пропонованої продукції. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації, зокрема відповідність виробництва продукції вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Сертифікати ISO 9001:2015 системи управління якістю та ISO 14001:2015 системи екологічного менеджменту – це гарантія спроможності учасника стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність робіт протягом всього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявність кваліфікованого персоналу. Отримати необхідні сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови його відповідності стандартам якості. Наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності, щодо якості виконання робіт Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, вимога щодо надання сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, оскільки предметом закупівлі є хімічні речовини (ДК 021:2015:14780000-2: Калій, магній, натрій і літій), запорукою безпеки працівників є документ, який містить вимоги щодо безпечного поводження з хімічною речовиною та токсично-гігієнічні характеристики хімічної продукції, правила безпечного поводження з нею. Таким документом на нашу думку є паспорт безпеки, вимоги до якого визначені згідно з додатком до Європейського регламенту №. 878/2020  про внесення змін до Регламенту (ЄС) № 830/2015 та Додатку II до Регламенту (ЄС) №. 1907/2006 Європейського парламенту та Ради про реєстрацію, оцінку, авторизацію та обмеження хімічних речовин (REACH). Враховуючи викладене вище, просимо внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації, виклавши п. 2 в наступній редакції: 2. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ: 2.1 Технічна пропозиція за формою Додатку 3 до тендерної документації; 2.2 Сертифікат відповідності (або копія рішення органу з сертифікації чи лист учасника про те, що продукція не підлягає обов’язковій сертифікації на території України) та/або паспорти якості та/або інші підтвердні документи від виробника на товар що є предметом закупівлі. 2.3. Паспорт безпеки . 2.4. Копія сертифікату управління якості згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 9001:2015 виданий на учасника закупівлі. 2.5. Копія сертифікату системи екологічного менеджменту згідно з вимогами  міжнародного стандарту  ISO 14001:2015 виданий на учасника закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником встановюються вимоги до учасника виходячи з наявної потреби та враховуючи вимоги законодавства.

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2023-01-30-002302-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД", Код ЄДРПОУ:41769323
Дата подання: 23 лютого 2023 13:25
СКАРГА на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями 30.01.2023 р., ідентифікатор № UA-2023-01-30-002302-a (далі – Закупівля), Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" (далі також – Замовник) здійснює закупівлю, предметом якої є: ДК 021:2015: 14780000-2: Калій, магній, натрій і літій (Натрій їдкий технічний рідкий, натрій, тринатрійфосфат). Товариство з обмеженою відповідальністю "СТОУНСЕНД" є учасником вищезазначеної Закупівлі за частиною закупівлі: ЛОТ 1 - Натрій їдкий технічний рідкий. 20 лютого 2023 року Замовником було оприлюднене рішення уповноваженої особи Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", оформлене протоколом від 20.02.2023 р. № 60/23 (далі також – Рішення), яким Замовник вирішив визначити учасника ТОВ "КОСТАНЗА" за частиною предмета закупівлі ЛОТ 1 - Натрій їдкий технічний рідкий переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. В цей же день Замовником було оприлюднене повідомлення про про намір укласти договір про закупівлю. Учасниками Закупівлі є: - ТОВ "СТОУНСЕНД"; - ТОВ "КОСТАНЗА". Відповідно до преамбули Закону України "Про публічні закупівлі" метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. ТОВ "СТОУНСЕНД" (далі також –Скаржник) не погоджується з рішенням Замовника про визнання ТОВ "КОСТАНЗА" переможцем, оскільки вважає, що тендерна пропозиція ТОВ "КОСТАНЗА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (далі – ТД) Замовника, що вбачається з наступного. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ ТА ПОСИЛАННЯ НА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ Пунктом 2 Додатку 2 "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" до Тендерної документації визначений перелік документів, які мають бути надані у складі тендерної пропозиції на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зокрема: 2.1 Технічна пропозиція за формою Додатку 3 до тендерної документації; 2.2 Сертифікат відповідності (або копія рішення органу з сертифікації чи лист учасника про те, що продукція не підлягає обов’язковій сертифікації на території України) та/або паспорти якості та/або інші підтвердні документи від виробника на товар що є предметом закупівлі. З вищезазначених вимог ТД вбачається, що інформація щодо товару (технічні, якісні та кількісні характеристики), запропонованого учасником, повинна бути підтверджена учасника шляхом надання сертифікатом відповідності (або копією рішення органу з сертифікації чи листом учасника про те, що продукція не підлягає обов’язковій сертифікації на території України) та/або паспортом якості та/або іншими підтвердними документами від виробника на товар що є предметом закупівлі Відповідно до Додатку 2 "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" до Тендерної документації предмет закупівлі повинен відповідати наступним характеристикам: - Зовнішній вигляд - безбарвна або слабко забарвлена рідина; - 100% вмісту основної речовини, марка РД, вищий сорт; -Масова частка NaOH, % - не менше 46,0; -Масова частка Na2CO3, % не більше 0,6; -Масова частка NaCl, % не більше 3,0; -Масова частка NaClO3, % не більше 0,25; -Масова частка заліза в перерахунку на Fe2O3, % не більше 0,007. Відповідно до поданої ТОВ "КОСТАНЗА" Технічної пропозиції (файл "Технічна пропозиція.pdf"), яка заповнюється з врахуванням вимог Додатку 2 до ТД, зазначений учасник пропонує товар Сода каустична, виробник – CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI (Румунія), з наступними технічними, якісними та кількісними характеристиками: - Зовнішній вигляд - безбарвна прозора рідина; -Масова частка NaOH, % - 49,4; -Масова частка Na2CO3, % - 0,2; -Масова частка NaCl, % - 0,0157; -Масова частка NaClO3, % - 0,003; -Масова частка заліза в перерахунку на Fe2O3, % - 0,00019. На підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик пропонованого товару ТОВ "КОСТАНЗА" у складі тендерної пропозиції надані сертифікат аналізу від 07 лютого № 10673, виданий товариством з обмеженою відповідальністю "УКРХІМАНАЛІЗ" на товар - Каустична сода (файл "Сертифікат аналізу Каустична сода №10673 від 07.02.2023.pdf") та сертифікат аналізу від 16.01.2023 року № 214, виданий виробником товару CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія (файл "Сертифікат аналізу виробника CHIMCOMPLEX_ з перекладом.pdf"). Сертифікат аналізу від 07 лютого № 10673, виданий товариством з обмеженою відповідальністю "УКРХІМАНАЛІЗ" на товар - Каустична сода, не є підтвердним документом від виробника, як того вимагає Тендерна документація. Крім того, у зазначеному сертифікаті не зазначено, який саме зразок товару (відсутній виробник та країна походження) був наданий ТОВ "КОСТАНЗА" для проведення аналізу. Таким чином, учасником міг бути наданий для аналізу будь-який товар, а не той що пропонується учасником в даній закупівлі. За таких обставин Сертифікат аналізу від 07 лютого № 10673, виданий товариством з обмеженою відповідальністю "УКРХІМАНАЛІЗ" на товар - Каустична сода, не є документом в розумінні умов Додатку 2 до Тендерної документації, який підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики товару виробництва CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія. Сертифікат аналізу від 16.01.2023 року № 214, виданий виробником товару CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія, містить наступні технічні, якісні та кількісні характеристики товару: - Зовнішній вигляд - безбарвна прозора рідина; - Вміст гідроксиду натрію, % - 49,1; - Вміст натрію хлориду, мг/кг – 132 (що становить 0,0132%); - Вміст хлоратів, мг/кг – 24 (що становить 0,0024%); - Вміст заліза, мг/кг – 1,9 (що становить 0,00019%); - Вміст нікелю, мг/кг – 0,5. Як вбачається із зазначеного сертифікату аналізу від 16.01.2023 року № 214 в ньому відсутня інформація щодо показника вмісту вуглекислого натрію (кальцинованої соди) - Na2CO3, - наявність якої вимагається Додатком 2 "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі". Цей показник (Na2CO3) суттєво впливає на якісні характеристики предмета закупівлі, і у випадку його невідповідності технічним вимогам Тендерної документації може стати причиною погіршення стану обладнання системи теплопостачання або його псування, оскільки перевищення вуглекислого натрію (кальцинованої соди) в натрії їдкому призводить до кристалізації Na2CO3 та виникнення осаду (твердого наліту) на внутрішніх поверхнях обладнання. Крім того, кількісні показники характеристик товару, зазначені в сертифікаті аналізу від 16.01.2023 року № 214, виданий виробником товару CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія, не відповідають кількісним показникам характеристик товару, зазначеним ТОВ "КОСТАНЗА" в наданій цим учасником Технічній пропозиції (файл "Технічна пропозиція.pdf"). Таким, чином тендерна пропозиція ТОВ "КОСТАНЗА" не відповідає умовам Додатку 2 "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" до Тендерної документації (умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). За таких обставин, керуючись вимогами ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", пп. 2 п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, Замовник був зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "КОСТАНЗА", але в порушення вимог законодавства у сфері закупівель прийняв рішення про визнання вищезазначеного учасника переможцем торгів та оприлюднив повідомлення про намір укласти з ним договір про закупівлю. ОБҐРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ЗАКОНОМ ІНТЕРЕСІВ СКАРЖНИКА Як вбачається з наведених вище обставин, Замовником допущені порушення процедури закупівлі, а саме: - ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі": принципів об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (в тому числі на стадії розгляду тендерних пропозицій учасників); недискримінації учасників та рівного ставлення до них; участі у процедурах закупівель на рівних умовах; - ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", ", пп. 2 п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, прийнявши рішення про визнання ТОВ "КОСТАНЗА" переможцем та про намір при невідповідності тендерної пропозиції цього учасника вимогам технічної специфікації та іншим вимогам Тендерної документації, Замовник порушив вимоги Закону, а також права та інтереси ТОВ "СТОУНСЕНД", як учасника Закупівлі, щодо участі всіх учасників на рівних умовах (обов’язковість вимог законодавства і вимог ТД для всіх без виключення учасників), об’єктивного та неупередженого розгляду тендерних пропозицій (обов’язковість виконання Замовником вимог ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", пп. 2 п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника за наявності встановлених Законом підстав). Враховуючи викладене вище, рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "КОСТАНЗА", тендерна пропозиції якого не відповідає умовам тендерної документації, є незаконним та підлягає скасуванню, оскільки прийняте з порушенням вимог ст.ст. 5, 31 Закону України "Про публічні закупівлі", пп. 2 п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178. ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ ТА ЇХ ОБҐРУНТУВАННЯ Усунення зазначених в даній скарзі порушень процедури Закупівлі можливе шляхом покладення на Замовника зобов'язання скасувати рішення уповноваженої особи Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", оформлене протоколом від 20.02.2023 р. № 60/23 (далі також – Рішення), яким Замовник вирішив визначити учасника ТОВ "КОСТАНЗА" за частиною предмета закупівлі ЛОТ 1 - Натрій їдкий технічний рідкий переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 5, 18, 29, 31 Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушень Замовником процедури закупівлі № UA-2023-01-30-002302-a. 3. Зобов’язати Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" скасувати рішення уповноваженої особи Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", оформлене протоколом від 20.02.2023 р. № 60/23 (далі також – Рішення), яким Замовник вирішив визначити учасника ТОВ "КОСТАНЗА" за частиною предмета закупівлі ЛОТ 1 - Натрій їдкий технічний рідкий переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. ТОВ "СТОУНСЕНД" заявляє про бажання взяти участь у розгляді даної скарги шляхом присутності свого представника на засіданні Органу оскарження. Додатки: 1 Рішення уповноваженої особи Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", оформлене протоколом від 20.02.2023 р. № 60/23. 2. Повідомлення про намір укласти з ТОВ "КОСТАНЗА". 3. Технічна пропозиція ТОВ "КОСТАНЗА" (файл "Технічна пропозиція.pdf"). 4. Сертифікат аналізу від 07 лютого № 10673, виданий товариством з обмеженою відповідальністю "УКРХІМАНАЛІЗ" на товар - Каустична сода (файл "Сертифікат аналізу Каустична сода №10673 від 07.02.2023.pdf"). 5. Сертифікат аналізу від 16.01.2023 року № 214, виданий виробником товару CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія (файл "Сертифікат аналізу виробника CHIMCOMPLEX_ з перекладом.pdf").
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2023 14:43
Рішення від 24.02.2023 №2205.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2023 14:43
Рішення від 07.03.2023 № 2751.pdf
Дата публікації: 10 березня 2023 18:01

Документи подані скаржником

23 лютого 2023 13:14
Скарга_переможець.pdf
23 лютого 2023 13:14
Технічна пропозиція.pdf

Документи подані замовником

27 лютого 2023 15:15
1478 Пояснення.docx
27 лютого 2023 15:15
1478 Пояснення.pdf

Документи Органу Оскарження

24 лютого 2023 14:43
Рішення від 24.02.2023 №2205.pdf
10 березня 2023 18:01
Рішення від 07.03.2023 № 2751.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2023 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КОСТАНЗА" 13 350 000,00
UAH з ПДВ
13 350 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД" 14 775 000,00
UAH з ПДВ
14 775 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 лютого 2023 11:32
Електронний підпис
20 лютого 2023 11:32
МВС 17.02.2023.zip
20 лютого 2023 11:32
Довідки від переможця.pdf
20 лютого 2023 11:32
Довідка кор юр особа.zip
10 лютого 2023 16:15
Електронний підпис
10 лютого 2023 16:15
UA.MQ.210701.03-21 КОСТАНЗА.pdf.p7s
10 лютого 2023 16:15
Технічна пропозиція.pdf
10 лютого 2023 16:15
UA.ES.210701.01-21 КОСТАНЗА.pdf
10 лютого 2023 16:15
Захист довкілля.pdf.p7s
10 лютого 2023 16:15
UA.MQ.210701.03-21 КОСТАНЗА.pdf
10 лютого 2023 16:15
UA.ES.210701.01-21 КОСТАНЗА.pdf.p7s
10 лютого 2023 16:15
Ст.17.pdf.p7s
10 лютого 2023 16:15
Захист довкілля.pdf
10 лютого 2023 16:15
Ст.17.pdf
10 лютого 2023 16:15
Технічна пропозиція.pdf.p7s

Публічні документи

23 лютого 2023 13:31
Електронний підпис
22 лютого 2023 16:11
Електронний підпис
16 лютого 2023 10:35
Електронний підпис
10 лютого 2023 11:57
Електронний підпис
10 лютого 2023 11:57
Наказ на директора.PDF
10 лютого 2023 11:57
ст 17 1 та 2.pdf
10 лютого 2023 11:57
Протокол на директора.pdf
10 лютого 2023 11:57
Статут.pdf
10 лютого 2023 11:57
Опис до Статуту.pdf.p7s
10 лютого 2023 11:57
Лист довкілля.pdf
10 лютого 2023 11:57
Лист посадові особи.pdf.p7s
10 лютого 2023 11:57
ст 17 1 та 2.pdf.p7s
10 лютого 2023 11:57
Фін.звіт 9 міс. 2022.pdf
10 лютого 2023 11:57
ст 17 ч 2.pdf
10 лютого 2023 11:57
Наказ на директора.PDF.p7s
10 лютого 2023 11:57
Паспорт Степанов А.В. id.pdf
10 лютого 2023 11:57
Опис до Статуту.pdf
10 лютого 2023 11:57
ст 17 ч 2.pdf.p7s
10 лютого 2023 11:57
Лист довкілля.pdf.p7s
10 лютого 2023 11:57
Лист посадові особи.pdf
10 лютого 2023 11:57
Статут.pdf.p7s
10 лютого 2023 11:57
Лист проект договору.pdf
10 лютого 2023 11:57
Фін.звіт 9 міс. 2022.pdf.p7s
10 лютого 2023 11:57
Лист сертифікація.pdf.p7s
10 лютого 2023 11:57
ISO 14001.pdf.p7s
10 лютого 2023 11:57
ISO 9001.pdf
10 лютого 2023 11:57
Лист сертифікація.pdf
10 лютого 2023 11:57
ISO 14001.pdf
10 лютого 2023 11:57
ISO 9001.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОСТАНЗА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОСТАНЗА"
#39822094
Переможець 13 350 000,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2023 10:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2023 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОСТАНЗА"
#39822094
13 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2024 14:50
Електронний підпис укладений
13 березня 2023 16:23
Договір № 3879-ДЗЗ-23 від 13.03.2023.pdf укладений
13 березня 2023 16:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 13 049 773,65
UAH (в тому числі ПДВ 2 174 962,27 UAH)