Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
картопля
Очікувана вартість
99 990,00 UAH
UA-2023-01-29-000321-a ● d43975e4d9374b5c9dcb8b0f264b1c59
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
29 січня 2023
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 20551995 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Чорновола, буд. 49 |
Контактна особа: |
Айвазова Катерина +380342750634 mkpc.if@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5555 кілограм
картопля;
обґрунтування:
ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178:
у разі здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень без використання електронної системи закупівель, замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України "Про публічні закупівлі", вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3 8 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України "Про публічні закупівлі" в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель
Розгорнути
Згорнути
обґрунтування:
ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178:
у разі здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень без використання електронної системи закупівель, замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України "Про публічні закупівлі", вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3 8 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України "Про публічні закупівлі" в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Чорновола, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Тендерна документація
29 січня 2023 13:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Грушаник Надія Степанівна #2443008981 |
Переможець |
99 990,00
UAH
|
29 січня 2023 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2023 13:45
|
9540.pdf | зміни до договору |
13 березня 2023 13:43
|
99990.pdf | укладений |
29 січня 2023 13:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |