Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з фізичної охорони об’єкта)
Очікувана вартість
455 520,00 UAH
UA-2023-01-28-000405-a ● 7128b2dba34b475994349e19f238ab61
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці" |
Код ЄДРПОУ: | 13962350 |
Місцезнаходження: | 38751, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21 |
Контактна особа: |
Сергій Володимирович Шевченко +380532590425 gorbanivka1991@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2023 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2023 14:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2023 14:04 |
Очікувана вартість: | 455 520,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 555,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Послуги з фізичної охорони об’єкта: м.Полтава, вул Сільськогосподарська 21
Послуги з фізичної охорони об’єкта: м.Полтава, вул Сільськогосподарська, 21
Кількість годин надання з фізичної охорони протягом 2023 року планується до 8760 годин.
Кількість годин надання з фізичної охорони протягом 2023 року планується до 8760 годин.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з фізичної охорони об’єкта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Сільськогосподарська,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Замовником здійснюється у розмірі 100 % вартості фактично наданих послуг, протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами Акту надання Послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2023 13:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2023 13:10 |
ТД-ВТзО_Постова охорона_2023.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо автомобілів
Дата подання: 30 січня 2023 12:03
Дата відповіді: 31 січня 2023 11:31
Чи можуть учасники залучати орендований транспорт для надання послуг і надати договір оренди?
Відповідь: Доброго дня!
Так, учасники можуть залучати орендований транспорт для надання послуг. Все це передбачено Тендерною Документацію Замовника, а саме: п.8.1. Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) «Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Так, учасники можуть залучати орендований транспорт для надання послуг. Все це передбачено Тендерною Документацію Замовника, а саме: п.8.1. Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) «Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Субпідрядник
Дата подання: 30 січня 2023 12:14
Дата відповіді: 31 січня 2023 11:32
Чи може учасник залучати працівників субпідрядника?
Відповідь: Доброго дня!
Так, учасники можуть залучати працівників субпідрядника для надання послуг. Все це передбачено Тендерною Документацію Замовника, а саме: п.8.1. Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) «Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Так, учасники можуть залучати працівників субпідрядника для надання послуг. Все це передбачено Тендерною Документацію Замовника, а саме: п.8.1. Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) «Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Уточнення
Дата подання: 31 січня 2023 14:06
Дата відповіді: 01 лютого 2023 10:54
У Вас є вимога: На підприємстві повинен проводитись інструктаж особового складу з охорони праці та протипожежної безпеки (копії витягів з протоколів засідання комісії з перевірки знання з охорони праці та пожежної безпеки дійсні на весь період надання послуг). Таке навчання проводиться 1 раз на рік. Якщо працівники пройшли його у листопаді 2022 року, то воно чинне до листопада 2023 року, і це менше, ніж період надання послуг. Чи може учасник надати документи та лист-гарантію про продовження терміну дії таких документів. Бо для того, щоб навчання діяло на весь Ваш період надання послуг, виходить його треба було пройти 31 грудня 2022 року або у січні 2023. Прохання роз'яснити даний момент.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, так, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації: на підприємстві повинен проводитись інструктаж особового складу з охорони праці та протипожежної безпеки (копії витягів з протоколів засідання комісії з перевірки знання з охорони праці та пожежної безпеки дійсні на весь період надання послуг), тобто ця вимога стосується вже безпосередньо процесу виконання самого договору, на момент подачі пропозиції учасники можуть надати чинні документи на період подачі пропозиції та лист-гарантію про продовження терміну дії таких документів, а безпосередньо вже під час надання послуг учасник повинен буде надати Замовнику копії документів підтверджуючих продовження їх дії на весь період надання послуг.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-28-000405-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВЕРЕСТ О", Код ЄДРПОУ:36274877
Дата подання: 09 лютого 2023 17:15
вимога щодо скасування рішення №5 від 09.02.2023
Шановний Замовнику!
28.01.2023 в електронній системі закупівель Горбанівським геріатричним пансіонатом ветеранів війни та праці (далі - Замовник) було оприлюднено інформацію про закупівлю за предметом закупівлі «ДК 021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з фізичної охорони об’єкта»), з ідентифікатором закупівлі UA-2023-01-28-000405-a, очікуваною вартістю 455 520,00 грн з ПДВ.
У даній тендерній закупівлі прийняли участь три учасники: ТОВ «КОМПАНІЯ ЗАХИСТ - 007» із заявленою пропозицією 289 000,00 грн з ПДВ, ПП «ЕВЕРЕСТ О» із заявленою пропозицією 391 200,00 грн з ПДВ, та ПП «Явір-2000» із заявленою пропозицією 428 889,60 грн з ПДВ.
За умов процедури закупівлі – відкритих торгів (з особливостями) аукціон в даній закупівлі не проводився, за результатами оцінки тендерних пропозицій найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ ЗАХИСТ - 007» (далі Учасник) та Замовник протягом періоду часу з 05.02.2023 по 09.02.2034 розглядав на відповідність вимогам ТД тендерну пропозицію Учасника.
09.02.2023 до електронної системи закупівель Замовником було завантажено Протокол №5, яким було прийнято рішення про визнання учасника ТОВ «КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007» переможцем по електронній процедурі закупівлі ДК021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуг з фізичної охорони об’єкта) відповідно до ідентифікатора закупівлі UA-2023-01-28-000405-а з ціною пропозиції 289 000,00 грн., оскільки, як вважає у своєму рішенні Замовник, подані учасником ТОВ «КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007» документи є такими, що відповідають вимогам тендерної документації Замовника.
Даний протокол, на підставі якого визнано ТОВ «КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007» переможцем торгів, є неправомірним, суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, передбачених ч.ч. 1, 3, 4, 5, 6 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», не відповідає кінцевому результату заявлених вами, як Замовником, вимог по виконанню та наповненості тендерної документації, та має бути скасованим із наступних підстав:
так, відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації Замовник передбачив гарантування забезпечення наявності Пультової охорони (ПО) в учасника, пульта спостереження з диспетчером та цілодобове спостереження. Відповідно до аналізу документів, завантажених до системи Учасником, будь-яка гарантія у останнього відсутня. Крім того, цим же додатком №2 передбачено надання графіку роботи персоналу, який складений з дотриманням Кодексу Законів про працю України. Під час аналізу завантажених Учасником документів, останніми була надана довідка за №3 від 31.01.2023 про наявність працівників відповідної кваліфікації, яка є обов’язковою відповідно до п. 2.3 Додатку№3 до тендерної документації, в якій є посилання про надання даного графіку, але сам такий графік відсутній, що не відповідає вимогам зазначеного Додатку. Крім того, Учасником в порушення вимог щодо персоналу Додатку №2 до тендерної документації не надано підтвердження про наявність цілодобової диспетчерської служби із зазначенням номера телефону такої служби, а також не надано підтвердження у довільній формі про забезпечення реагування на виклик охорони мобільною групою протягом не більше 7 хвилин у разі виникнення загрози майну Замовника.
Не відповідають в Учасника документи кваліфікаційним критеріям та способу їх документального підтвердження, які передбачені Додатком №3 Тендерної документації. Так, відповідно п. 1.1 зазначеного додатку Замовник вимагав надати довідку про наявність в Учасника відповідної матеріально-технічної бази із зазначенням правового режиму володіння майном (власність, оренда, інше право користування). Замовником було чітко зазначено у вимогах тендерної документації про те, що матеріально-технічна база повинна відповідати Постанові КМУ від 11 лютого 2013 р. №97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», яка включає в себе перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, а саме: бронежилети, захисні каски, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, гумові кийки, наручники пластикові (текстильні) одноразового використання, електрошокові пристрої. Учасником на виконання даної вимоги було надано довідку №2 від 31.01.2023 зазначеної Замовником форми, в якій мається лише перелік наявних транспортних засобів, що аж ніяк не підтверджує наявність в Учасника відповідної матеріально-технічної бази, яка б відповідала Постанові КМУ від 11 лютого 2013 р. №97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності».
У своїй тендерній документації, зокрема п. 3.1 розділу 5 Замовник висував вимоги до учасників про те, що усі документи, які мають бути надані учасником згідно з вимогами, передбаченими Тендерною документацією, мають бути чинними на дату розкриття його тендерної пропозиції.
На вимогу Замовника про виконання п. 1.3 Додатку №3 Кваліфікаційних критеріїв про надання підтверджуючих документів щодо наявності в Учасника права власності або права користування на кожну одиницю майна, яка підтверджує законність володіння Учасником відповідним майном, ТОВ «КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007» у тендерній пропозиції були надані договори №1/14 оренди нежитлового приміщення від 01.01.2020 з додатковою угодою та актом прийому-передачі, термін дії яких сплинув 31.12.2022, що свідчить про відсутність в Учасника законних підстав користування даним приміщенням та не може являтись підтвердженням наявності права користування даним майном.
Крім того, на виконання п. 2.5 Додатку №3, Учасником були надані копії свідоцтв про присвоєння кваліфікації охоронник 3 розряду на працівників, які планується, в разі визнання переможцем, залучити до охорони об’єкту Замовника, виданих ТОВ «Антарес-2000» та ТОВ «Страхове агентство «Полтава», але копій ліцензій самих навчальних закладів, у яких проходили навчання дані працівники, надано не було.
На підтвердження своїх кваліфікаційних критеріїв при виконанні п. 2.5 Додатку №3 Учасником були надані медичні довідки на охоронників: Баданіна В.Л. від 04.10.2021, на Кабаненка Ю.М. від 10.06.2021, на Козкіна С.І. від 06.07.2016, на Коткова В.А. від 15.03.2019 та на Маслова В.М. від 19.06.2017. Строк дії таких довідок становить лише 1 рік, а тому дані прострочені довідки не можуть підтверджувати на даний час відсутність у таких осіб обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків.
Крім того, на виконання п. 2.5 Кваліфікаційних критеріїв, Учасником була надана довідка на Коткова В.А. про несудимість станом на 27.02.2021, що суперечить вимогам Замовника п. 2.5 щодо підтвердження погашеної чи знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданої не раніше 4 кварталу 2022 року.
На виконання п. 5.1.4 Розділу 3 ТД Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії (обрати необхідні критерії, встановлення яких є реально обґрунтованим особливостями даної закупівлі), серед переліку яких є 4)наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Дану вимогу Учасником задоволено не було та не подано в тендерних документах будь-якого фінансового підтвердження про фінансову спроможність.
Крім того, Учасником у тендерній документації була надана довідка за №3 від 31.01.2023 про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, у кількості не менше одного працівника, із переліком ПІБ п’яти охоронників, які мають бути залучені до виконання послуг з охорони, у разі визнання переможцем. Серед даних осіб зазначений охоронник з даними Баданін Валерій Леонідович. На вимогу п. 2.6 Додатку 3 щодо надання документальних матеріалів про проходження керівництвом суб’єкта охоронної діяльності та персоналом охорони навчання та перевірки знань, Учасником була надана виписка з протоколу №1 засідання комісії по перевірці знань з питань охорони праці від 13.01.2023, в якій зазначені дані осіб охоронників, серед яких мається охоронник з даними Боданін Валерій Леонідович, що свідчить про те, що Учасником не була виконана вимога п. 2.6 та не надано на охоронника Баданіна Валерія Леонідовича документального підтвердження його навчання та перевірки знань, оскільки Боданін Валерій Леонідович та Баданін Валерій Леонідович є різними особами.
Тобто, Замовником передчасно був складений протокол №5 від 09.02.2023 щодо визнання переможцем торгів ТОВ «КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007», оскільки дії Замовника є упередженими та неправомірними, націленими на визнанні переможцем лише одного Учасника незалежно від повноти поданих останнім документів, оскільки саме цей Учасник тривалий час надає послуги з охорони об’єкту Замовника, що порушує принципи здійснення закупівель, зокрема п.п. 5 та 6 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Крім того, Замовником було порушено п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якими передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вимагаємо Замовника скасувати своє рішення №5 від 09.02.2023 щодо визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007».
Розгорнути
Згорнути
28.01.2023 в електронній системі закупівель Горбанівським геріатричним пансіонатом ветеранів війни та праці (далі - Замовник) було оприлюднено інформацію про закупівлю за предметом закупівлі «ДК 021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з фізичної охорони об’єкта»), з ідентифікатором закупівлі UA-2023-01-28-000405-a, очікуваною вартістю 455 520,00 грн з ПДВ.
У даній тендерній закупівлі прийняли участь три учасники: ТОВ «КОМПАНІЯ ЗАХИСТ - 007» із заявленою пропозицією 289 000,00 грн з ПДВ, ПП «ЕВЕРЕСТ О» із заявленою пропозицією 391 200,00 грн з ПДВ, та ПП «Явір-2000» із заявленою пропозицією 428 889,60 грн з ПДВ.
За умов процедури закупівлі – відкритих торгів (з особливостями) аукціон в даній закупівлі не проводився, за результатами оцінки тендерних пропозицій найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ ЗАХИСТ - 007» (далі Учасник) та Замовник протягом періоду часу з 05.02.2023 по 09.02.2034 розглядав на відповідність вимогам ТД тендерну пропозицію Учасника.
09.02.2023 до електронної системи закупівель Замовником було завантажено Протокол №5, яким було прийнято рішення про визнання учасника ТОВ «КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007» переможцем по електронній процедурі закупівлі ДК021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуг з фізичної охорони об’єкта) відповідно до ідентифікатора закупівлі UA-2023-01-28-000405-а з ціною пропозиції 289 000,00 грн., оскільки, як вважає у своєму рішенні Замовник, подані учасником ТОВ «КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007» документи є такими, що відповідають вимогам тендерної документації Замовника.
Даний протокол, на підставі якого визнано ТОВ «КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007» переможцем торгів, є неправомірним, суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, передбачених ч.ч. 1, 3, 4, 5, 6 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», не відповідає кінцевому результату заявлених вами, як Замовником, вимог по виконанню та наповненості тендерної документації, та має бути скасованим із наступних підстав:
так, відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації Замовник передбачив гарантування забезпечення наявності Пультової охорони (ПО) в учасника, пульта спостереження з диспетчером та цілодобове спостереження. Відповідно до аналізу документів, завантажених до системи Учасником, будь-яка гарантія у останнього відсутня. Крім того, цим же додатком №2 передбачено надання графіку роботи персоналу, який складений з дотриманням Кодексу Законів про працю України. Під час аналізу завантажених Учасником документів, останніми була надана довідка за №3 від 31.01.2023 про наявність працівників відповідної кваліфікації, яка є обов’язковою відповідно до п. 2.3 Додатку№3 до тендерної документації, в якій є посилання про надання даного графіку, але сам такий графік відсутній, що не відповідає вимогам зазначеного Додатку. Крім того, Учасником в порушення вимог щодо персоналу Додатку №2 до тендерної документації не надано підтвердження про наявність цілодобової диспетчерської служби із зазначенням номера телефону такої служби, а також не надано підтвердження у довільній формі про забезпечення реагування на виклик охорони мобільною групою протягом не більше 7 хвилин у разі виникнення загрози майну Замовника.
Не відповідають в Учасника документи кваліфікаційним критеріям та способу їх документального підтвердження, які передбачені Додатком №3 Тендерної документації. Так, відповідно п. 1.1 зазначеного додатку Замовник вимагав надати довідку про наявність в Учасника відповідної матеріально-технічної бази із зазначенням правового режиму володіння майном (власність, оренда, інше право користування). Замовником було чітко зазначено у вимогах тендерної документації про те, що матеріально-технічна база повинна відповідати Постанові КМУ від 11 лютого 2013 р. №97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», яка включає в себе перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, а саме: бронежилети, захисні каски, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, гумові кийки, наручники пластикові (текстильні) одноразового використання, електрошокові пристрої. Учасником на виконання даної вимоги було надано довідку №2 від 31.01.2023 зазначеної Замовником форми, в якій мається лише перелік наявних транспортних засобів, що аж ніяк не підтверджує наявність в Учасника відповідної матеріально-технічної бази, яка б відповідала Постанові КМУ від 11 лютого 2013 р. №97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності».
У своїй тендерній документації, зокрема п. 3.1 розділу 5 Замовник висував вимоги до учасників про те, що усі документи, які мають бути надані учасником згідно з вимогами, передбаченими Тендерною документацією, мають бути чинними на дату розкриття його тендерної пропозиції.
На вимогу Замовника про виконання п. 1.3 Додатку №3 Кваліфікаційних критеріїв про надання підтверджуючих документів щодо наявності в Учасника права власності або права користування на кожну одиницю майна, яка підтверджує законність володіння Учасником відповідним майном, ТОВ «КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007» у тендерній пропозиції були надані договори №1/14 оренди нежитлового приміщення від 01.01.2020 з додатковою угодою та актом прийому-передачі, термін дії яких сплинув 31.12.2022, що свідчить про відсутність в Учасника законних підстав користування даним приміщенням та не може являтись підтвердженням наявності права користування даним майном.
Крім того, на виконання п. 2.5 Додатку №3, Учасником були надані копії свідоцтв про присвоєння кваліфікації охоронник 3 розряду на працівників, які планується, в разі визнання переможцем, залучити до охорони об’єкту Замовника, виданих ТОВ «Антарес-2000» та ТОВ «Страхове агентство «Полтава», але копій ліцензій самих навчальних закладів, у яких проходили навчання дані працівники, надано не було.
На підтвердження своїх кваліфікаційних критеріїв при виконанні п. 2.5 Додатку №3 Учасником були надані медичні довідки на охоронників: Баданіна В.Л. від 04.10.2021, на Кабаненка Ю.М. від 10.06.2021, на Козкіна С.І. від 06.07.2016, на Коткова В.А. від 15.03.2019 та на Маслова В.М. від 19.06.2017. Строк дії таких довідок становить лише 1 рік, а тому дані прострочені довідки не можуть підтверджувати на даний час відсутність у таких осіб обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків.
Крім того, на виконання п. 2.5 Кваліфікаційних критеріїв, Учасником була надана довідка на Коткова В.А. про несудимість станом на 27.02.2021, що суперечить вимогам Замовника п. 2.5 щодо підтвердження погашеної чи знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданої не раніше 4 кварталу 2022 року.
На виконання п. 5.1.4 Розділу 3 ТД Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії (обрати необхідні критерії, встановлення яких є реально обґрунтованим особливостями даної закупівлі), серед переліку яких є 4)наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Дану вимогу Учасником задоволено не було та не подано в тендерних документах будь-якого фінансового підтвердження про фінансову спроможність.
Крім того, Учасником у тендерній документації була надана довідка за №3 від 31.01.2023 про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, у кількості не менше одного працівника, із переліком ПІБ п’яти охоронників, які мають бути залучені до виконання послуг з охорони, у разі визнання переможцем. Серед даних осіб зазначений охоронник з даними Баданін Валерій Леонідович. На вимогу п. 2.6 Додатку 3 щодо надання документальних матеріалів про проходження керівництвом суб’єкта охоронної діяльності та персоналом охорони навчання та перевірки знань, Учасником була надана виписка з протоколу №1 засідання комісії по перевірці знань з питань охорони праці від 13.01.2023, в якій зазначені дані осіб охоронників, серед яких мається охоронник з даними Боданін Валерій Леонідович, що свідчить про те, що Учасником не була виконана вимога п. 2.6 та не надано на охоронника Баданіна Валерія Леонідовича документального підтвердження його навчання та перевірки знань, оскільки Боданін Валерій Леонідович та Баданін Валерій Леонідович є різними особами.
Тобто, Замовником передчасно був складений протокол №5 від 09.02.2023 щодо визнання переможцем торгів ТОВ «КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007», оскільки дії Замовника є упередженими та неправомірними, націленими на визнанні переможцем лише одного Учасника незалежно від повноти поданих останнім документів, оскільки саме цей Учасник тривалий час надає послуги з охорони об’єкту Замовника, що порушує принципи здійснення закупівель, зокрема п.п. 5 та 6 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Крім того, Замовником було порушено п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якими передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вимагаємо Замовника скасувати своє рішення №5 від 09.02.2023 щодо визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007».
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 лютого 2023 15:29
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - ОСОБЛИВОСТІ), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом директора Горбанівського геріатричного пансіонату ветеранів війни та праці від 02.01.2023 року № 1-О.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції № 114-IX від 19.09.2019 р.., з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ, якими керувався і керується Замовник при здійсненні процедур закупівлі.
Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів з особливостями є ціна (питома вага критерію – 100%). Нецінові критерії не передбачені.
Дана закупівля, як і всі інші наші закупівлі, побудована на принципах недискримінації. Принцип недискримінації означає заборону необґрунтованого відмінного ставлення, що виражено у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації. Оскільки дискримінація призводить до обмеження або унеможливлення в користуванні чи здійсненні прав та інтересів учасниками на рівних підставах, то її заборону розглядають як один із способів забезпечення рівності. Право на захист від дискримінації є одним із фундаментальних прав, яке визнане міжнародним правом і відображене в положеннях Закону.
Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Розглянувши вимогу (ідентифікатор вимоги UA-2023-01-28-000405-a.a1), яка надійшла від ПП "ЕВЕРЕСТ О" на ім’я Замовника через електронний майданчик «PROZORRO», щодо необхідності відхилення ТОВ "КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007" на закупівлю послуг за кодом ДК021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з фізичної охорони об’єкта) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-28-000405-a, оперуючи чинним законодавством та ОСОБЛИВОСТЯМИ, відповідно до Тендерної Документації до даної закупівлі, встановлено наступне.
Стосовно пункту першого вимоги, скаржник повідомляє, що учасник повинен був гарантувати забезпечення наявності Пультової охорони (ПО), пульта спостереження з диспетчером та цілодобове спостереження, як зазначає скаржник Переможець не надав підтвердження наявності пульта спостереження, про те складі тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Захист – 007» було надано файл який підтверджує наявність наявності пульта спостереження. У зв`язку з вищезазначеним ми не погоджуємося з даним пунктом, та вважаємо що ТОВ «Компанія Захист – 007» дані вимоги не порушила.
Стосовно другого пункту вимоги, в якому скаржник зазначив, що переможець у складі своєї тендерної пропозиції не подав графік роботи персоналу на постах охорони, проте в Тендерній документації не було чіткої вимоги подавати даний графік саме під час подання пропозиції. Відповідно до додатку 2 до Тендерної документації до учасника ставиться вимоги, щодо організації роботи під час надання послуг охорони, серед яких є вимога що повинен бути графік роботи персоналу, який складений з дотриманням Кодексу законів про працю України, проте дана вимога стосується безпосередньо уже наданню послуг охорони під час виконання договору, а не на момент надання пропозиції . Тобто в даному випадку порушень від ТОВ «Компанія Захист – 007» не має.
Стосовно третьої вимоги, в якому скаржник зазначив, що переможець у складі своєї тендерної пропозиції не надав підтвердження про наявність цілодобової диспетчерської служби із зазначенням номера телефону такої служби, а також не надано підтвердження у довільній формі про забезпечення реагування на виклик охорони мобільною групою протягом не більше 7 хвилин у разі виникнення загрози майну Замовника. Проте відповідно до додатку №2 до Тендерної документації дане підтвердження і не потрібно надавати, переможець надав довідку про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, чим підтвердив погодження з ними. Тобто в даному випадку порушень від ТОВ «Компанія Захист – 007» не має.
Стосовно вимоги скаржника про невідповідність в Учасника документів кваліфікаційним критеріям та способу їх документального підтвердження, які передбачені Додатком №3 Тендерної документації. Так, відповідно п. 1.1 зазначеного додатку Замовник вимагав надати довідку про наявність в Учасника відповідної матеріально-технічної бази із зазначенням правового режиму володіння майном (власність, оренда, інше право користування). Замовником було чітко зазначено у вимогах тендерної документації про те, що матеріально-технічна база повинна відповідати Постанові КМУ від 11 лютого 2013 р. №97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», яка включає в себе перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, а саме: бронежилети, захисні каски, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, гумові кийки, наручники пластикові (текстильні) одноразового використання, електрошокові пристрої. Учасником на виконання даної вимоги було надано довідку №2 від 31.01.2023 зазначеної Замовником форми, в якій мається лише перелік наявних транспортних засобів, що аж ніяк не підтверджує наявність в Учасника відповідної матеріально-технічної бази, яка б відповідала Постанові КМУ від 11 лютого 2013 р. №97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», то в тендерній документації взагалі немає даних вимог і звідки скаржник їх взяв не зрозуміло.
Відносно вимоги щодо виконання п. 1.3 Додатку №3 Кваліфікаційних критеріїв про надання підтверджуючих документів, щодо наявності в Учасника права власності або права користування на кожну одиницю майна, яка підтверджує законність володіння Учасником відповідним майном, ТОВ «КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007» у тендерній пропозиції були надані договори №1/14 оренди нежитлового приміщення від 01.01.2020 з додатковою угодою та актом прийому-передачі, термін дії яких сплинув 31.12.2022, то як зазначається в самому договорі, якщо до закінчення терміну договору жодна зі сторін не повідомила про те що не бажає продовжувати строк його дії, то даний договір буде автоматично пролонгований. Тобто даний договір є чинним на даний момент, тому порушень в даному випадку немає.
Стосовно медичних довідок на працівників з закінченим терміном дії до дати подання пропозиції, відповідно до умов тендерної документації, учасник повинен надати копія документа, на кожного працівника зазначеного в довідці 2.1. цього Розділу тендерної документації, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, тобто вимоги того, що довідки повинні бути чинні на дату подачі тендерної пропозиції не було. Також зазначимо, що відповідно до порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 №246, визначено види медичних оглядів працівників, а саме: попередні (при прийнятті на роботу); періодичні (протягом трудової діяльності); позачергові (за ініціативною роботодавця чи працівника); щорічні (для осіб до 21 року). Відповідно до виду діяльності підприємства, його працівники повинні проходити лише попередній медичний огляд, всі інші види проходження медичних оглядів законодавством не передбачені. Також відповідно до постанови КМУ № 960 від 18 листопада 2015 року Про затвердження ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, зазначено, що персонал при прийнятті на роботу повинен надати документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку, та вимоги стосовно того що в майбутньому він повинен періодично проходити медичні огляди не зазначається.
Стосовно не надання довідки про несудимість на одного працівника (Котков В. А.) датованої не раніше ніж у 2022 році, у складі своєї тендерної пропозиції учасник надав довідку яка була видана не раніше ніж 2022 року. Тобто дана вимога не є аргументованою, так як даний документ в системі наявний.
Стосовно не відповідності прізвища працівника, а саме виписка з протоколу №1 засідання комісії по перевірці знань з питань охорони праці від 13.01.2023, в якій зазначені дані осіб охоронників, серед яких мається охоронник з даними Боданін Валерій Леонідович, а в довідці №3 від 31.01.2023 про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, у кількості не менше одного працівника, із переліком ПІБ п’яти охоронників, які мають бути залучені до виконання послуг з охорони, у разі визнання переможцем, зазначений охоронник з даними Баданін Валерій Леонідович, ми вважаємо що була допущена формальна (не суттєва) помилка, згідно пункту 5 частини 2 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зокрема:
«У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. Наприклад: учасник посилається на довідку, яка відсутня в складі пропозиції, але не вимагалася замовником», таким чином дана вимога не впливає на зміст пропозиції та її оцінку.
Всі вище зазначені вимоги є не суттєвими для визначення результатів відкритих торгів з особливостями та об’єктивності та неупередженості при оцінці пропозиції Учасника.
Що ж стосовно не надана ліцензія навчального закладу, що проводив навчання охоронників з присвоєнням кваліфікаційних розрядів, а також фінансової звітності, учасник дійсно не підтвердив дану інформацію при подачі Тендерної пропозиції на закупівлю послуг за кодом ДК021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з фізичної охорони об’єкта) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-28-000405-a.
З огляду на викладене та враховуючи те, що в пропозиції ТОВ “Компанія Захист-007” є певні невідповідності, приймається рішення про часткове задоволення вимоги та скасування Протоколу (Рішення) №54 від 09.02.2023 щодо визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007», та проведення повторної кваліфікації Тендерної пропозиції ТОВ “Компанії Захист-007” ,
ВИРІШИВ:
1. Вимогу (ідентифікатор вимоги UA-2023-01-28-000405-a.a1 від 09.02.23 року) від ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЕВЕРЕСТ О" «щодо скасування рішення №5 від 09.02.2023» на закупівлю послуг за кодом ДК021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з фізичної охорони об’єкта) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-28-000405-a задовільнити.
2. Скасувати Рішення № 54 від 09.02.2023р. про визначення переможцем на закупівлю послуг за кодом ДК021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з фізичної охорони об’єкта) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-28-000405-a ТОВ «КОМПАНІЮ ЗАХИСТ-007».
3. Провести повторну кваліфікацію Тендерної пропозиції ТОВ “Компанії Захист-007” на закупівлю послуг за кодом ДК021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з фізичної охорони об’єкта) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-28-000405-a.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції № 114-IX від 19.09.2019 р.., з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ, якими керувався і керується Замовник при здійсненні процедур закупівлі.
Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів з особливостями є ціна (питома вага критерію – 100%). Нецінові критерії не передбачені.
Дана закупівля, як і всі інші наші закупівлі, побудована на принципах недискримінації. Принцип недискримінації означає заборону необґрунтованого відмінного ставлення, що виражено у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації. Оскільки дискримінація призводить до обмеження або унеможливлення в користуванні чи здійсненні прав та інтересів учасниками на рівних підставах, то її заборону розглядають як один із способів забезпечення рівності. Право на захист від дискримінації є одним із фундаментальних прав, яке визнане міжнародним правом і відображене в положеннях Закону.
Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Розглянувши вимогу (ідентифікатор вимоги UA-2023-01-28-000405-a.a1), яка надійшла від ПП "ЕВЕРЕСТ О" на ім’я Замовника через електронний майданчик «PROZORRO», щодо необхідності відхилення ТОВ "КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007" на закупівлю послуг за кодом ДК021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з фізичної охорони об’єкта) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-28-000405-a, оперуючи чинним законодавством та ОСОБЛИВОСТЯМИ, відповідно до Тендерної Документації до даної закупівлі, встановлено наступне.
Стосовно пункту першого вимоги, скаржник повідомляє, що учасник повинен був гарантувати забезпечення наявності Пультової охорони (ПО), пульта спостереження з диспетчером та цілодобове спостереження, як зазначає скаржник Переможець не надав підтвердження наявності пульта спостереження, про те складі тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Захист – 007» було надано файл який підтверджує наявність наявності пульта спостереження. У зв`язку з вищезазначеним ми не погоджуємося з даним пунктом, та вважаємо що ТОВ «Компанія Захист – 007» дані вимоги не порушила.
Стосовно другого пункту вимоги, в якому скаржник зазначив, що переможець у складі своєї тендерної пропозиції не подав графік роботи персоналу на постах охорони, проте в Тендерній документації не було чіткої вимоги подавати даний графік саме під час подання пропозиції. Відповідно до додатку 2 до Тендерної документації до учасника ставиться вимоги, щодо організації роботи під час надання послуг охорони, серед яких є вимога що повинен бути графік роботи персоналу, який складений з дотриманням Кодексу законів про працю України, проте дана вимога стосується безпосередньо уже наданню послуг охорони під час виконання договору, а не на момент надання пропозиції . Тобто в даному випадку порушень від ТОВ «Компанія Захист – 007» не має.
Стосовно третьої вимоги, в якому скаржник зазначив, що переможець у складі своєї тендерної пропозиції не надав підтвердження про наявність цілодобової диспетчерської служби із зазначенням номера телефону такої служби, а також не надано підтвердження у довільній формі про забезпечення реагування на виклик охорони мобільною групою протягом не більше 7 хвилин у разі виникнення загрози майну Замовника. Проте відповідно до додатку №2 до Тендерної документації дане підтвердження і не потрібно надавати, переможець надав довідку про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, чим підтвердив погодження з ними. Тобто в даному випадку порушень від ТОВ «Компанія Захист – 007» не має.
Стосовно вимоги скаржника про невідповідність в Учасника документів кваліфікаційним критеріям та способу їх документального підтвердження, які передбачені Додатком №3 Тендерної документації. Так, відповідно п. 1.1 зазначеного додатку Замовник вимагав надати довідку про наявність в Учасника відповідної матеріально-технічної бази із зазначенням правового режиму володіння майном (власність, оренда, інше право користування). Замовником було чітко зазначено у вимогах тендерної документації про те, що матеріально-технічна база повинна відповідати Постанові КМУ від 11 лютого 2013 р. №97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», яка включає в себе перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, а саме: бронежилети, захисні каски, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, гумові кийки, наручники пластикові (текстильні) одноразового використання, електрошокові пристрої. Учасником на виконання даної вимоги було надано довідку №2 від 31.01.2023 зазначеної Замовником форми, в якій мається лише перелік наявних транспортних засобів, що аж ніяк не підтверджує наявність в Учасника відповідної матеріально-технічної бази, яка б відповідала Постанові КМУ від 11 лютого 2013 р. №97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», то в тендерній документації взагалі немає даних вимог і звідки скаржник їх взяв не зрозуміло.
Відносно вимоги щодо виконання п. 1.3 Додатку №3 Кваліфікаційних критеріїв про надання підтверджуючих документів, щодо наявності в Учасника права власності або права користування на кожну одиницю майна, яка підтверджує законність володіння Учасником відповідним майном, ТОВ «КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007» у тендерній пропозиції були надані договори №1/14 оренди нежитлового приміщення від 01.01.2020 з додатковою угодою та актом прийому-передачі, термін дії яких сплинув 31.12.2022, то як зазначається в самому договорі, якщо до закінчення терміну договору жодна зі сторін не повідомила про те що не бажає продовжувати строк його дії, то даний договір буде автоматично пролонгований. Тобто даний договір є чинним на даний момент, тому порушень в даному випадку немає.
Стосовно медичних довідок на працівників з закінченим терміном дії до дати подання пропозиції, відповідно до умов тендерної документації, учасник повинен надати копія документа, на кожного працівника зазначеного в довідці 2.1. цього Розділу тендерної документації, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, тобто вимоги того, що довідки повинні бути чинні на дату подачі тендерної пропозиції не було. Також зазначимо, що відповідно до порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 №246, визначено види медичних оглядів працівників, а саме: попередні (при прийнятті на роботу); періодичні (протягом трудової діяльності); позачергові (за ініціативною роботодавця чи працівника); щорічні (для осіб до 21 року). Відповідно до виду діяльності підприємства, його працівники повинні проходити лише попередній медичний огляд, всі інші види проходження медичних оглядів законодавством не передбачені. Також відповідно до постанови КМУ № 960 від 18 листопада 2015 року Про затвердження ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, зазначено, що персонал при прийнятті на роботу повинен надати документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку, та вимоги стосовно того що в майбутньому він повинен періодично проходити медичні огляди не зазначається.
Стосовно не надання довідки про несудимість на одного працівника (Котков В. А.) датованої не раніше ніж у 2022 році, у складі своєї тендерної пропозиції учасник надав довідку яка була видана не раніше ніж 2022 року. Тобто дана вимога не є аргументованою, так як даний документ в системі наявний.
Стосовно не відповідності прізвища працівника, а саме виписка з протоколу №1 засідання комісії по перевірці знань з питань охорони праці від 13.01.2023, в якій зазначені дані осіб охоронників, серед яких мається охоронник з даними Боданін Валерій Леонідович, а в довідці №3 від 31.01.2023 про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, у кількості не менше одного працівника, із переліком ПІБ п’яти охоронників, які мають бути залучені до виконання послуг з охорони, у разі визнання переможцем, зазначений охоронник з даними Баданін Валерій Леонідович, ми вважаємо що була допущена формальна (не суттєва) помилка, згідно пункту 5 частини 2 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зокрема:
«У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. Наприклад: учасник посилається на довідку, яка відсутня в складі пропозиції, але не вимагалася замовником», таким чином дана вимога не впливає на зміст пропозиції та її оцінку.
Всі вище зазначені вимоги є не суттєвими для визначення результатів відкритих торгів з особливостями та об’єктивності та неупередженості при оцінці пропозиції Учасника.
Що ж стосовно не надана ліцензія навчального закладу, що проводив навчання охоронників з присвоєнням кваліфікаційних розрядів, а також фінансової звітності, учасник дійсно не підтвердив дану інформацію при подачі Тендерної пропозиції на закупівлю послуг за кодом ДК021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з фізичної охорони об’єкта) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-28-000405-a.
З огляду на викладене та враховуючи те, що в пропозиції ТОВ “Компанія Захист-007” є певні невідповідності, приймається рішення про часткове задоволення вимоги та скасування Протоколу (Рішення) №54 від 09.02.2023 щодо визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007», та проведення повторної кваліфікації Тендерної пропозиції ТОВ “Компанії Захист-007” ,
ВИРІШИВ:
1. Вимогу (ідентифікатор вимоги UA-2023-01-28-000405-a.a1 від 09.02.23 року) від ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЕВЕРЕСТ О" «щодо скасування рішення №5 від 09.02.2023» на закупівлю послуг за кодом ДК021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з фізичної охорони об’єкта) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-28-000405-a задовільнити.
2. Скасувати Рішення № 54 від 09.02.2023р. про визначення переможцем на закупівлю послуг за кодом ДК021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з фізичної охорони об’єкта) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-28-000405-a ТОВ «КОМПАНІЮ ЗАХИСТ-007».
3. Провести повторну кваліфікацію Тендерної пропозиції ТОВ “Компанії Захист-007” на закупівлю послуг за кодом ДК021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з фізичної охорони об’єкта) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-28-000405-a.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007" |
289 000,00
UAH з ПДВ
|
289 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВЕРЕСТ О" |
391 200,00
UAH з ПДВ
|
391 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Явір-2000" |
428 889,60
UAH з ПДВ
|
428 889,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007" #39314063 |
Рішення скасоване |
289 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 15:30
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007" #39314063 |
Переможець |
289 000,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2023 17:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 лютого 2023 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2024 19:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2024 10:42
|
ДУ №4 до Договору №67.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2024 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2024 16:01
|
ДУ №3 Договір № 67.pdf | зміни до договору |
22 січня 2024 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 16:06
|
ДУ 2 до Договору №67.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2023 08:21
|
ДУ №1 Договір № 67.pdf | зміни до договору |
03 березня 2023 08:19
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2023 08:03
|
Договір № 67.pdf | укладений |
03 березня 2023 08:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п.5 ч.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Договором №67 від 01.03.2023р. на закупівлю за кодом ДК021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з фізичної охорони об’єкта), КЕКВ 2240, Сторони дійшли згоди щодо зменшення суми на 13,60 грн. (тринадцять грн. 60 коп.) без ПДВ.. 2. Викласти пункт 4.1. Договору в наступній редакції: «4.1. Ціна цього Договору становить 288986,40 грн (двісті вісімдесят вісім тисяч дев’ятсот вісімдесят шість грн. 40 коп.), без ПДВ, та складається із вартості наданих Послуг відповідно до Додатку № 1 Договору». |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У відповідності до п.п.8. п.19. Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - ОСОБЛИВОСТІ) Сторони домовилися продовжити дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю та внести відповідні зміни до Договору №67 від «01» березня 2023 р. про закупівлю за кодом ДК021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з фізичної охорони об’єкта), КЕКВ 2240 (далі - Договір) та внести зміни до п.9.1. виклавши його в наступній редакції: «9.1. Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та проставляння ними своїх печаток (у разі їх використання) і діє до 29.02.2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У відповідності до п.п.8. п.19. Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - ОСОБЛИВОСТІ) Сторони домовилися збільшити суму договору для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, та внести відповідні зміни до Договору №67 від «01» березня 2023 р. на закупівлю за кодом ДК021:2015:79710000-4 "Охоронні послуги" (Послуги з фізичної охорони об’єкта), КЕКВ 2240 на 57744,00 грн. (п’ятдесят сім тисяч сімсот сорок чотири грн. 00 коп.), що не перевищує 20% суми Договору, виклавши пункт 4.1. в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 346730,40 грн. (триста сорок шість тисяч сімсот тридцять грн. 40 коп.) без ПДВ та складається із вартості наданих Послуг відповідно до Додатку №1 Договору». |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У відповідності до п.п.1. п.19. Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - ОСОБЛИВОСТІ) Сторони домовилися зменшити обсяг закупівлі, та внести відповідні зміни до Договору №67 від «01» березня 2023 р. на закупівлю за кодом ДК021:2015:79710000-4 "Охоронні послуги" (Послуги з фізичної охорони об’єкта), КЕКВ 2240, а саме: зменшити суму на 1080,00 грн. (одна тисяча вісімдесят грн. 00 коп.). 2. Викласти пункт 4.1. в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 345650,40 грн. (триста сорок п’ять тисяч шістсот п’ятдесят грн. 40 коп.) без ПДВ та складається із вартості наданих Послуг відповідно до Додатку №1 Договору». |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |