Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" |
Код ЄДРПОУ: | 43895975 |
Місцезнаходження: | 85001, Україна , Донецька обл., Добропілля, пр.Шевченка, будинок 2 |
Контактна особа: |
Волик Віта Віталіївна +380953746470 tenderdvv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 23:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2023 23:33 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2023 23:36 |
Очікувана вартість: | 3 002 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 013,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки продукції на склад Покупця на підставі видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2023 23:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 23:38 |
ТД.doc | |
27 січня 2023 23:38 |
Проект договору.docx | |
27 січня 2023 23:38 |
Креслення.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-25-000100 ● 96fb8fcb47634becb3d7fe60f33c05b8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 15:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2023 № 131
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.04.2023 № 131.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-27-018566-a, 27.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-26 16:42:20
Про надання пояснень
Дата: 26.04.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-27-018566-a, яка проводилась Державним підприємством «Добропіллявугілля-Видобуток» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати відповідну інформацію чи було надано переможцем тендеру при укладанні договору відповідні документи про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-01 23:15:32
Відповідь на запит від 2023-04-26 до моніторингу UA-M-2023-04-25-000100
Необхідні технічні та якісні характеристики визначені маркуванням предмету закупівлі з урахуванням вимог ДСТУ та норм стандартизації. Розрахунок вартості процедури закупівлі здійснено шляхом отримання комерційних пропозицій від постачальників відповідної продукції з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі". Джерело фінансування даної закупівлі - кошти від господарської діяльності підприємства.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості розміщено на сторінці власного веб-сайту за посиланням https://dobropillyavuhillya.com.ua/zakupivlia-ua-2023-01-27-018566-a/.
Відповідно до вимог п.5 ч. 1 Розділ 3 тендерної документації замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; Для підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, учасник у складі тендерної пропозиції має надати: у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше);у разі, якщо учасником є фізична особа або фізична особа-підприємець – копія паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)- для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців. У разі, якщо підписувати тендерну пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати нотаріально посвідчену довіреність, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю). На виконання даної вимоги, ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» у складі пропозиції надано Наказ про призначення директора (завірена копія).pdf.
Відповідно до вимог п.9 ч. 1 Розділ 3 тендерної документації, Учасник процедури закупівлі повинен надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. На виконання даної вимоги, ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» у складі пропозиції надано Довідка дозвільні документи.pdf та Дозвіл роликоопора.pdf
Законом не визначено в який саме спосіб Переможець закупівлі має надати зазначені вище документи. Окрім цього, тендерна документація Замовника не містить вимогу для переможця щодо повторного завантаження відповідних документів. Таким чином, під час укладання договору у замовника була наявна інформація у відповідності до вимог Закону. Копії документів додаються.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-08 16:45:58
Про надання пояснень
Дата: 08.05.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-27-018566-a, яка проводилась Державним підприємством «Добропіллявугілля-Видобуток» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 1.1 Додатку 5 («Технічна специфікація») для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі учасник має надати в складі тендерної пропозиції, документи, які свідчать про наявність документального підтвердження того, що учасник процедури закупівлі має відповідні документи які підтверджують те, що він є виробником товару або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, зокрема: наявність документального підтвердження того, що учасник процедури закупівлі є (являється) виробником товару (надати документи, які підтверджують статус виробника найменувань предмету закупівлі).
Слід зазначити, що відповідно до пункту 7 Розділу 1 тендерної документації зазначено, що мова тендерної пропозиції – українська, у разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та якими документами учасником процедури закупівлі ТОВ «Лідер Промснаб» документально підтверджено, що учасник процедури закупівлі є виробником товару та підтверджується статус виробника найменування предмету закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-11 23:44:17
Відповідь на запит від 2023-05-08 до моніторингу UA-M-2023-04-25-000100
На виконання вимоги п.1.1. ч.1 Додаток №5, а саме: наявність документального підтвердження того, що Учасник процедури закупівлі є (являється) виробником товару (надати документи, які підтверджують статус виробника найменувань предмету закупівлі), ТОВ «Лідер Промснаб» у складі пропозиції надав довідку з інформацією про те, що ТОВ «Лідер Промснаб» є виробником предмету закупівлі «Ролик підканатний 350х140». На підтвердження зазначеної інформації у складі пропозиції надано сертифікат відповідності, виданий органом з оцінки відповідності ТОВ "НПП МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ" на відповідність вимогам ТУ У 28.2-37434048-004:2017 «Ролики та роликоопори для стрічкових конвеєрів. Технічні умови. Таким чином ТОВ «Лідер Промснаб» документально підтвердив статус виробника предмету закупівлі, чим повністю виконав вимогу Замовника. Водночас, ТОВ «Лідер Промснаб» на власний розсуд надав титульну сторінку Технічних умов «Ролики та роликоопори для стрічкових конвеєрів», засвідчену печаткою Мінекономрозвитку України. Титульна сторінка ТУ надана з частковим перекладом на українську мову. Відповідно до умов ч.7 Розділ 1 тендерної документації Замовника передбачені виключення:
1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «Лідер Промснаб» довів та документально підтвердив вимоги тендерної документації Замовника та як наслідок, був правомірно визначений переможцем процедури закупівлі.
Довідка «виробник товару» та Сертифікат відповідності додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДП "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" врахований висновок Держаудитслужби та вжиті необхідні заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договором. Договір № 373-23 ШУД від 14.03.2023р., укладений за результатами процедури закупівлі UA-2023-01-27-018566-a знаходиться в стадії підписання додаткової угоди на предмет дострокового припинення дії договору.
2023-05-25 23:35:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Справа №200/3255/23 від 19 липня 2023р. |
Дата публікації: | 20 липня 2023 |
Документи:
20 липня 2023 23:16
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2023 23:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ" |
2 371 975,00
UAH
|
2 371 975,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЛІДЕР ПРОМСНАБ" |
2 775 000,00
UAH
|
2 775 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ" #41803243 |
Відхилено |
2 371 975,00
UAH
|
14 лютого 2023 21:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 лютого 2023 07:34
|
ТОВ ЛІДЕР ПРОМСНАБ" #37434048 |
Переможець |
2 775 000,00
UAH
|
16 лютого 2023 20:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2023 12:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2023 20:24
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2023 07:03
|
Договір 373-23ШУД.pdf | укладений |
15 березня 2023 06:58
|
Протокол щодо подовження строку укладання договору.pdf | укладений |
15 березня 2023 06:58
|