Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Скубрій Наталія Вікторівна 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 21:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2023 11:01 |
Очікувана вартість: | 115 414 860,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 577 074,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції (далі – ТП) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: •Банківської гарантії (далі- БГ), згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 → згруповані балансові залишки. БГ (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати БГ, видану банком-нерезидентом. БГ банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (БГ та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст БГ повинні відповідати вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». БГ може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі БГ. БГ не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі БГ. БГ повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. БГ повинна бути безвідкличною та безумовною або •Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (→ www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати вимогам до забезпечення ТП/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Страхова гарантія (забезпечення тендерної пропозиції, Додаток 1»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). Строк дії забезпечення ТП має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання ТП (кінцевий день подання ТП враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення ТП, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1154148.6 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. Якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. Детальні умови розрахунків, які враховують можливість сплати авансового платежу та відкриття акредитиву, викладені у пункті 3 «Інша інформація» розділу V тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» та у розділі IV Додатку 5 до ТД «Проєкт договору». | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У разі виробничої необхідності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
У разі виробничої необхідності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
В тендерній документації такої вимоги не існує, Замовник не обмежує країни, в яких такий досвід було отримано, але цей досвід повинен бути отриманий саме на АЕС.
Враховуючи, що промислове телебачення застосовується майже всіма АЕС в світі, референції, що вимагає Замовник, має значна кількість виробників такого обладнання.
2. Відповідно до п. 12, 13, 14 Додатку Г 153-62/1-ТСдоПЗ-СДТУ відеокамери з термографічними сенсорами планується встановлювати у приміщеннях маслонаповненого обладнання маслосистеми НБП: №№ А0053/2, А0054/2 та А0055/2. Ці приміщення знаходяться поза межами «гермооболонки». Встановлення такого типу відеокамер дозволить у режимі реального часу відображати розподілення температури по поверхнях зовнішніх оболонок (кожухів) маслонаповненого обладнання, а також своєчасне виявлення протікань масловмісних рідин.
3. В системі промислового телебачення енергоблоку № 2 ВП РАЕС не передбачено використання пересувної робочої станції управління. Оскільки проєктна документація по СПТ-4 знаходиться у фазі коригування, максимальну можливу довжину кабельної лінії від ПТП до приміщення № Е357 (ППРВ), де планується розмістити стаціонарні шафи управління СПТ-4, можна визначити з аналогічних місць розміщення обладнання на енергоблоці № 1. В цьому випадку максимальна передбачувана довжина кабельної лінії може становити до 240 м.
Вимоги про усунення порушення
ДП «НАЕК «Енергоатом» в особі ВП «Централізовані закупівлі» оголошено тендер за процедурою – відкриті торги на закупівлю :ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Система промислового телебачення для пожежо/вибухонебезпечних приміщень, які не обслуговуються на енергоблоці № 2 ВП РАЕС) Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-27-018392-a (IDdb2eb36372b24b0d99872b0f3453a503).
Замовником тендерної процедури закупівлі було розміщену тендерну документацію, яка серед іншого містить технічні вимоги до обладнання (предмету закупівлі) так і інші вимоги, якими мають керуватися учасники процедури закупівлі для надання з свого боку документів, а в подальшому у разі їх прийняття Замовником цінових пропозицій щодо ціни укладення договору (контракту) поставки продукції (предмет закупівлі UA-2023-01-27-018392-a).
Ознайомившись з тендерною документацією і додатками до неї, враховуючи досвід постачання аналогічного спеціалізованого обладнання, та враховуючи той факт, що «Телевізійна система промислового телебачення для пожежо/вибухонебезпечних приміщень, які не обслуговуються на енергоблоці № 2 ВП РАЕС» є багатокамерна та багатофункціональна телевізійна система повідомляємо, що виконання цього індивідуального проекту потребує значних зусиль по розробці такого технічного проекту з виконанням всіх вимог замовника. З моменту оголошення торгів (розміщення оголошення на платформі Prozorro) з 27.01.2023 до моменту подачі тендерної пропозиції – до 10.02.2023 відведено всього 10 робочих діб. За такий короткий термін неможливо підготувати технічно-кваліфіковану пропозицію та підтвердити характеристики пропонованого до поставки обладнання протоколами випробувань в акредитованій за стандартами України лабораторії.
Вивчивши вимоги тендерної документації, маємо підстави стверджувати, що вимоги «Технічної специфікації …» Додаток 4 до ТД має явні ознаки заангажованості Замовника певним Виробником/Постачальником та прописані під цього Виробника/Постачальника, про що свідчить перелік комплектуючих системи та перелік комплекту запасних частин 1,2 (Додаток 4 до ТД).
Нами планується запропонувати до постачання обладнання/систему, побудовану на інших підходах та більш сучасних технічних рішеннях. Наша система побудована на цифрових відеокамерах, які не потребують наявності додаткових аналого-цифрових перетворювачів, у яких цифровий сигнал формується вже у відеокамері. При цьому відпадає потреба у комутаційному обладнанні. Цифровий сигнал має більш високу перешкодозахищеність, що дуже важливо в приміщеннях з високим рівнем радіаційного фону, не висуваються високі вимоги до кабельних ліній зв'язку, що зрештою зменшує кількість критичних компонентів, суттєво зменшує вартість та підвищує надійність системи, знижує трудовитрати на монтаж, експлуатацію та технічне обслуговування, суттєво знижує енергоспоживання системи.
У той же час на основі вищевикладеного, ми передбачаємо, що всі альтернативні пропозиції будуть відхилені, як невідповідні. З Таблиць 1 і 2 (Додаток 4 до ТД) випливає, що альтернативою можуть бути запропоновані тільки аналогові відеокамери з усім супутнім переліком комутаційної і перетворювальної апаратури.
Заявляємо, що технічні вимоги в такому вигляді носять дискримінаційний характер, прописані під одного заздалегідь визначеного виробника/постачальника, обмежують доступ Замовника до сучасних технологій, порушують принципи здорової конкуренції, ведуть до конкурсу з одним учасником і учасником, що технічно підіграє йому в якості «альтернативного», і зрештою до безконтрольного подорожчання вартості закупівлі.
Пропонуємо внести наступні зміни до вимог ТД, які дозволять повернути дану закупівлю в русло здорової конкуренції і дозволить вийти на торги виробникам сучасного обладнання:
- Розширити технічні вимоги ТД та передбачити можливість застосування цифрових відеокамер із супутньою обв'язкою без застосування обладнання для обробки аналогових сигналів, але з виконанням вимог щодо виконання всього функціоналу, передбаченого цими вимогами.
- Виключити постачання відеокамери з інфрачервоним діапазоном, замінивши її на термографічні датчики спрямованої дії (пірометри).
В умовах появи протікань у гермооболонці відбуватиметься утворення великої кількості водяної пари та сильне обмеження видимості. У цих умовах ІФ відеокамера видаватиме сильно змащену картинку, на якій неможливо буде визначити місце течі. З цим завданням добре впорається вузьконаправлений високоточний, швидкодіючий термографічний датчик.
- Виключити вимоги ТД щодо надання протоколів випробувань відеокамер на підтвердження необхідних характеристик в акредитованих українських лабораторіях, допустивши визнання випробувань лабораторіями країн ЄС, США, Японії, сертифікованими за міжнародно визнаними нормами (тим більше в умовах, коли на сьогоднішній день в Україні припинив свою діяльність сертифікаційний орган Укрсепро).
Крім того, просимо надати відповіді на такі запитання:
1. У п. 3.1.6, таблиці 1 Додатку 4 до ТД Термографічний датчик – не вказано діапазон температур.
Просимо надати пояснення, вказати та доповнити температурні показники.
2. У п. 3.1.6, таблиці 1 Додатку 4 до ТД Термографічний датчик – не вказано чи висуваються вимоги до радіаційної стійкості.
Просимо надати пояснення, і якщо необхідно – внести зміни до ТД.
3. У п. А.1.1 вказано, що «Всі ПТ, розташовані в гермооболонці, будуть працювати протягом року без обслуговування і обслуговуватися тільки в період ППР.
Просимо уточнити перелік камер, які будуть розташовані в гермооболонці.
4. У п. А.1.1 вказано, що «В системі буде передбачений двохпровідний канал зв’язку між ПТ №№ 1, 2, 8, 12, 19, 22, 25, 26, 27, 29, 31, 32, 33, 34 та шафою ШУ (або ШЖ), з виходом на АТС Hicom 350.
Просимо уточнити мету виходу на АТС Hicom 350 у розрізі функціоналу СПТ-4.
5. У п. А.1.7.2 Вимоги до програмного забезпечення – згадується АРМ адміністратора (ШУ), у п.3.1.19 т.1 – Робоче місце оператора-адміністратора (РМО-1).
Просимо уточнити, це одне і теж АРМ?
6. У п. А.1.7.2 Вимоги до програмного забезпечення – вказано, що «Програмне забезпечення СПТ-4 буде використовувати стандартні протоколи керування й передачі даних для забезпечення сумісності й взаємодії із системою промислового телебачення енергоблоку № 2 СПТ-4 та іншими системами промислового телебачення у ВП РАЕС.
Просимо вказати поточні протоколи, а також список основного обладнання та ПЗ, що використовуються в даний час.
7. У Частині ІІ до ТД 7109-ТД – А. Перелік документів, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції пункт 5 Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі зазначено:
У випадку відсутності погодження ТУ (ТС) або ТЗ з ДП «НАЕК «Енергоатом» на момент подачі тендерної пропозиції, учасник надає проект ТУ (ТС) або ТЗ підписаний виробником продукції. Для вітчизняних виробників – директором, або головним інженером підприємства – виробника продукції, для закордонних виробників – особою, уповноваженою на підписання документів технічного характеру. При цьому додається документ, що підтверджує такі повноваження.
Зазначене Замовником формулювання є не точним, що надає можливість спекуляцій та різночитань. Просимо дати однозначне пояснення, який саме документ (перелік документів) потрібно додати учаснику для підтвердження таких повноваження від виробника закордонного виробу.
Вимагаємо надати Замовником відповіді на поставлені запитання.
Відповідно до ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Учасник, ознайомившись з тендерною документацією та додатками до неї на закупівлю товарів за темою: ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Система промислового телебачення для пожежо/вибухонебезпечних приміщень, які не обслуговуються на енергоблоці № 2 ВП РАЕС) та при детальному розгляді Тендерної пропозиції Замовника виявлено, що у Технічних вимогах містяться дискримінаційні вимоги, а саме:
Додаток Б Технічної специфікації (Додаток 4 ТД) до предмету закупівлі «Перелік документів, що надаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» в п.Б7 викладена вимога «Постачальник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію щодо успішного досвіду виробництва та постачання не менше 1 (одної) системи промислового телебачення, у тому числі з високою радіаційною стійкістю, для АЕС. Інформація повинна бути надана у вигляді копій актів вводу систем в експлуатацію або листів-відгуків від АЕС».
Нам відомо, що виконати всі вимоги тендерної документації, у тому числі п.Б7 можуть тільки два постачальника – посередники виробників радіаційностійких камер, а саме: АО «Диаконт», Санкт-Петербург, росія та Ahlberg Cameras AB, Norrtälje, Швеція. На сьогодні АО «Диаконт» не має можливості прийняти участь в даних торгах. Таким чином залишається один учасник, а саме представник Ahlberg Cameras AB.
Стверджуємо, що дана вимога п.Б7 Додатка 4 до ТД несе дискримінаційний характер та такою, що порушує принципи конкуренції, оскільки не допускає реалізації принципу здорової конкуренції
З огляду на викладене, просимо прибрати, видалити цю дискримінаційну вимогу, або змінити вимогу, шляхом викладення п.Б7 в наступній редакції :
«Постачальник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію щодо успішного досвіду експлуатації пропонуємого обладнання, не менше 1 (одної) системи промислового телебачення, у тому числі з високою радіаційною стійкістю від АЕС або від організацій, експлуатуючих обладнання в подібних умовах. Інформація повинна бути надана у вигляді копій актів вводу систем в експлуатацію або листів-відгуків від зазначених підприємств та організацій».
Шановний Замовнику вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги щодо учасників.
В тендерній документації такої вимоги не існує, Замовник не обмежує країни, в яких такий досвід було отримано, але цей досвід повинен бути отриманий саме на АЕС.
Враховуючи, що промислове телебачення застосовується майже всіма АЕС в світі, референції, що вимагає Замовник, має значна кількість виробників такого обладнання.
Заявляємо, що технічні вимоги ТД (Додаток 4 до ТД) у такому вигляді (без внесених змін) носят корупційний характер, прописані під одного заздалегідь визначеного Виробника/Постачальника,
У оприлюднених Замовником торгів відповідях на запитання та вимоги учасників проігноровано обґрунтовані та принципово важливі вимоги Учасників щодо внесення змін до ТД, не надано відповідей на низку поставлених важливих запитань.
Проігноровано обґрунтовану вимогу Учасників про внесення змін "щодо надання протоколів випробувань, що підтверджують радіаційну стійкість відеокамер "на момент поставки обладнання", а не "на момент подачі тендерної пропозиції, у складі пакету пропозиції".
Є виробники телевізійного обладнання для моніторингу та діагностики в атомній енергетиці, що мають великий обсяг позитивної референтності поставок на діючі АЕС по всьому світу і на підприємства, де потрібне обладнання з підвищеною стійкістю до потужного радіаційного впливу.
Обладнання, яке ми маємо намір запропонувати до постачання на ці торги, пройшло випробування в авторитетному і всесвітньо визнаному європейському центрі комплексних досліджень обладнання для атомної енергетики, який є європейським лідером у цій галузі протягом більше 60-ти років. Комплексні випробування на підтвердження радіаційної та термостійкості в цьому центрі проводили відповідно до міжнародно визнаних стандартів ASTM*, які використовують і приймають у всіх технологічно розвинених країнах світу, зокрема в Європі, Азії, Японії, Америці. Результати випробувань пропонованого нами обладнання до постачання підтверджують його стійкість і функціональну працездатність у заданих Вами умовах довкілля і навіть перевищують ці вимоги.
* - стандарт ASTM, визнаний у 135 країнах світу, нараховує більше 12 000 нормативних документів, які регламентують діяльність підприємств при виготовленні різноманітного обладнання та виконання робіт, виконання вимог яких забезпечує якість.
Меморандум про взаєморозуміння між ASTM і Міждержавною радою зі стандартизації, метрології та сертифікації (EASC), членом якої є Україна, (цей міжнародний Меморандум (МОВ) підписано Україною 01.06.2017р. і він є обов'язковим для виконання) передбачає виконання наступних принципів (з метою спрощення застосування та розповсюдження передових технологій, здешевлення продукції, що закуповується/уникнення додаткових витрат):
- прагнення уникати технічного дублювання (зокрема випробувань, що підтверджують відповідність технічних характеристик, раніше проведених за стандартами ASTM);
- уникати дублювання працезатрат;
- сприяти визнанню та використанню стандартів ASTM.
Український орган із сертифікації обладнання в галузі атомної енергетики ТОВ "Сертатом", підтвердження якого вимагає Замовник, у цих торгах діє в межах наступних внутрішніх відомчих нормативних документів, що не мають міжнародного обігу та, відповідно, не відомі/не визнані зарубіжними виробниками:
- НП 306.1.190-2012 «Загальні вимоги до системи управління діяльністю у сфері використання ядерної енергії»;
- НП 306.1.182-2012 «Вимоги до системи управління діяльністю експлуатуючої організації (оператора)»;
- стандартом СОУ НАЕК 024:2012 «Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції, що закуповується експлуатуючою організацією. Загальні положення».
- стандартом СОУ НАЕК 024:2012 - в частині типів продукції, до якої встановлені вимоги за оцінкою відповідності;
- стандартом СОУ НАЕК 024:2012 - в частині узгодження планів якості виготовлення замовленої продукції, визначення і встановлення статусу контрольних точок, в яких контроль проводитиметься за участю представників ТОВ «СЕРТАТОМ». При цьому узгодження плану якості із Замовником (АЕС) є обов'язковою умовою;
- стандартом СОУ НАЕК 039:2013 «Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання відповідності продукції на етапі виробництва» і п.п. 6.5 (п.п. 1,2,5), 7.4.1, - -- - стандартом СОУ НАЕК 024:2012 - в частині умов, порядку проведення робіт і оформлення результатів оцінки відповідності продукції.
Ці документи, які регламентують діяльність ТОВ «Сертатом», поширюються на обладнання для систем, що класифікуються за 1-3 класами, які впливають на безпеку експлуатації АЕС. Обладнання, що закуповується, класифікується за 4-м класом (загальнопромислового виконання і застосування), яке не впливає на безпечну експлуатацію АЕС, відповідно до тих самих вимог опублікованої ТД (Додаток 4 до ТД, п1 Таблиця 1).
Крім того, Замовник не відповів на низку раніше заданих уточнюючих питань та вимог щодо внесення змін до тендерної документації, опублікованих на платформі «Прозорро» 07.02.2023р. та 09.02.2023р.:
- передбачити авансовий платіж 30 % від вартості закупівлі під банківську/страхову гарантію на повернення авансового платежу виданого банківською установою;
- виключити вимоги ТД щодо постачання відеокамер з інфрачервоним діапазоном.
Ми аргументовано стверджуємо, що вимоги, які висуваються до Постачальника, є завищеними і такими, що суттєво обмежують конкуренцію, тому, що не є привабливими для потенційних учасників резидентів та нерезидентів, які мають можливість запропонувати якісну продукцію, яка надійно використовується на багатьох АЕС світу.
Ураховуючи викладене та з метою розширення кола потенційних учасників, забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції не призводячи до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників та усунення дискримінаційних умов,
ВИМАГАЄМО:
- передбачити можливість підтвердження технічних характеристик пропонованого обладнання не тільки Українськими сертифікованими лабораторіями, а й зарубіжними авторитетними лабораторіями, що діють у рамках міжнародно визнаних стандартів ISO, ASTM, TUF, ILAC та ін.
- передбачити надання учасником торгів у складі тендерної пропозиції відгуків не про позитивний досвід постачання обладнання на АЕС, а відгуки від АЕС про позитивний досвід експлуатації пропонованого до постачання обладнання в умовах, визначених вимогами тендерної документації.
– Замовник діє відповідно до чинного законодавства України. Україна є членом Європейської організації з акредитації (EA) та Міжнародного співробітництва з акредитації лабораторій (ILAC) в зв`язку з чим Замовником будуть прийняти протоколи випробувань, що видані лабораторіями, акредитованими міжнародними центрами акредитації, які визнані ILAC та EA.
– Щодо надання протоколів випробувань, що підтверджують радіаційну стійкість відеокамер "на момент поставки обладнання":
Вимога Замовника щодо підтвердження експлуатації відеокамер з високою радіаційною стійкістю, запропонованих учасником в його тендерній пропозиції, обумовлена наявним негативним досвідом експлуатації телевізійних пристроїв в умовах впливу іонізуючого випромінення. Враховуючи, що впровадження системи промислового телебачення є заходом Комплексної (зведеної) програми підвищення рівня безпеки енергоблоків атомних електростанцій (КзПБ), яка знаходиться під контролем Держатомрегулювання, Замовник відповідно до п.3 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» має право установити кваліфікаційний критерій, зокрема, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та, тим самим, захистити себе від недобросовісних учасників.
Відповідно до пп. в), г) п.5 ч. ІІ (А) р. ІІІ ТД Замовник вимагає відгуки не про позитивний досвід постачання обладнання на АЕС, а про наявний позитивний досвід експлуатації систем промислового телебачення, у тому числі обладнання СПТ з високою радіаційною стійкістю, для АЕС, що запропоновані учасником в його тендерній пропозиції.
Підстава для внесення змін до ТД відсутня.
1. Керуючись досвідом постачання обладнання та систем контролю для ДП «НАЕК «Енергоатом», з метою мінімізації вартості продукції для замовника за рахунок зменшення залучених кредитних ресурсів постачальником, просимо Вас розглянути внесення змін до умов тендерної документації і при можливості погодити оплату за наступними умовами: надання авансового платежу в розмірі 30% за умови надання страхової/банківської гарантії, 50% шляхом відкриття акредитиву на основі повідомлення про готовність до відвантаження продукції, 20% протягом 45 робочих днів з моменту поставки.
2. Виключити постачання відеокамери з інфрачервоним діапазоном, замінивши її на термографічні датчики спрямованої дії (пірометри).
В умовах появи протікань у гермооболонці відбуватиметься утворення великої кількості водяної пари та сильне обмеження видимості. У цих умовах ІФ відеокамера видаватиме сильно змащену картинку, на якій неможливо буде визначити місце течі. З цим завданням добре впорається вузьконаправлений високоточний, швидкодіючий термографічний датчик.
Крім того, просимо Вас надати дані по максимальній довжині кабельних ланцюгів від ПТП до пересувної робочої станції управління. Ця інформація є важливою для формування технічної пропозиції та технічних підходів до реалізації проекту.
2. Відповідно до п. 12, 13, 14 Додатку Г 153-62/1-ТСдоПЗ-СДТУ відеокамери з термографічними сенсорами планується встановлювати у приміщеннях маслонаповненого обладнання маслосистеми НБП: №№ А0053/2, А0054/2 та А0055/2. Ці приміщення знаходяться поза межами «гермооболонки». Встановлення такого типу відеокамер дозволить у режимі реального часу відображати розподілення температури по поверхнях зовнішніх оболонок (кожухів) маслонаповненого обладнання, а також своєчасне виявлення протікань масловмісних рідин.
3. В системі промислового телебачення енергоблоку № 2 ВП РАЕС не передбачено використання пересувної робочої станції управління. Оскільки проєктна документація по СПТ-4 знаходиться у фазі коригування, максимальну можливу довжину кабельної лінії від ПТП до приміщення № Е357 (ППРВ), де планується розмістити стаціонарні шафи управління СПТ-4, можна визначити з аналогічних місць розміщення обладнання на енергоблоці № 1. В цьому випадку максимальна передбачувана довжина кабельної лінії може становити до 240 м.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-19-000030 ● ef2bf512a85841a5824433d8fff9d693
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 13:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.05.2023 № 137
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
57 UA-2023-01-27-018392-a 27.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 16:04:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі систем промислового телебачення для пожежо/вибухонебезпечних приміщень, які не обслуговуються на енергоблоці № 2 ВП РАЕС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-27-018392-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-26 16:33:14
Пояснення на запит ДАСУ від 23.05.2023 (процедура закупівлі № UA-2023-01-27-018392-a)
Предметом вищезазначеної закупівлі є система промислового телебачення для пожежо/вибухонебезпечних приміщень, які не обслуговуються на енергоблоці № 2 ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом».
Джерелом фінансування ДП «НАЕК «Енергоатом» є власні кошти компанії, які надходять від реалізації виробленої електричної енергії.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- проведення аналізу закупівель продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах ДП «НАЕК «Енергоатом»;
- аналізу комерційних пропозицій виробника та потенційного постачальника: Ahlberg Cameras AB, ТОВ «Енергобезпека Груп», з цінами та умовами постачання.
За результатами проведеного цінового аналізу, з врахуванням наявного бюджету, ОВЗ встановлено на рівні ціни, визначеної ВП «Рівненська АЕС» відповідно до найнижчої комерційної пропозиції ТОВ «Енергобезпека Груп» від 29.09.2022 № 253 – 115 414 860,00 грн без ПДВ (копія комерційної пропозиції ТОВ «Енергобезпека Груп» додається).
Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі, які визначені в документі «Технічна специфікація до предмета закупівлі обладнання в рамках заходу КзПБ № 33509 «Впровадження системи промислового телебачення для пожежо/вибухонебезпечних та приміщень, які не обслуговуються. Енергоблок № 2» 153-62/1-ТСдоПЗ-СДТУ» (Додаток 4 до ТД) були встановлені на підставі нижченаведених документів та є обов’язковими до виконання ДП НАЕК «Енергоатом», як експлуатуючою організацією:
Позначення НД Найменування НД
Закон України Про технічні регламенти та оцінку відповідності від 15.01.2015 № 124-VІІІ
Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затв. КМУ від 16.12.2015 № 1077
Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затв. КМУ від 16.12.2015 № 1067
НП 306.2.141-2008 Загальні положення безпеки атомних станцій
НП 306.2.202-2015 Вимоги з ядерної та радіаційної безпеки до інформаційних та керуючих систем, важливих для безпеки атомних станцій
НП 306.2.208-2016 Вимоги до сейсмостійкого проектування та оцінки сейсмічної безпеки енергоблоків атомних станцій
НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні
ДСП 6.177-2005-09-02 Основні санітарні правила забезпечення радіаційної безпеки України
ДСТУ 3626-97 Базові програмно-технічні комплекси локального рівня для розосереджених автоматизованих систем керування технологічними процесами. Загальні вимоги
ДСТУ 7234:2011 Дизайн і ергономіка. Обладнання виробниче. Загальні вимоги дизайну та ергономіки
ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи
ДСТУ EN 60529:2018 (EN 60529:1991; А1:2000; А2:2013; АС:1993; АС:2016, IDT; ІЕС 60529:1989; А1:1999; А2:2013; Cor 2:2015, IDT) Ступені захисту, забезпечувані кожухами (Код ІР)
ДСТУ EN 61000-6-2:2018 (EN 61000-6-2:2005, АС:2005, IDT; IEC 61000-6-2:2005, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 6-2. Загальні стандарти. Несприйнятливість обладнання в промислових середовищах
ДСТУ EN 61000-6-4:2020 Електромагнітна сумісність. Частина 6-4. Загальні стандарти. Емісія завад від промислових середовищ
ДСТУ 7299:2013 Дизайн і ергономіка. Робоче місце оператора. Взаємне розташування елементів робочого місця. Загальні вимоги ергономіки
ГОСТ 34.603-92 Информационная технология. Виды испытаний автоматизированных систем
ГОСТ 30546.1-98 Общие требования к машинам, приборам и другим техническим изделиям и методы расчета их сложных конструкций в части сейсмостойкости
ГОСТ 30546.2-98 Испытания на сейсмостойкость машин, приборов и других технических изделий. Общие положения и методы испытаний
СОУ НАЕК 012:2012 Управління закупівлями продукції. Оцінка постачальників
СОУ НАЕК 022:2014 Інтегрована система управління. Управління невідповідностями
СОУ НАЕК 038:2021 Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції ВП Компанії
СОУ НАЕК 039:2013 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва.
СОУ НАЕК 081:2021 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Випробування та приймання продукції для ЯУ
СОУ НАЕК 100:2016 Інженерна, наукова і технічна підтримка. Інформаційні та керуючі системи, важливі для безпеки атомних станцій. Загальні технічні вимоги.
Додаток: копія листа ТОВ «Енергобезпека Груп» від 29.09.2022 № 253 на 1 арк. в 1 прим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Технополюс |
113 683 000,00
UAH
|
113 683 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
AWTEX GmbH |
115 414 475,82
UAH
|
115 414 475,82
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Технополюс #31305025 |
Відхилено |
113 683 000,00
UAH
|
11 квітня 2023 17:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 березня 2023 09:19
|
AWTEX GmbH #HRB 19472 P |
Переможець |
115 414 475,82
UAH
|
09 травня 2023 20:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 травня 2023 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2024 15:51
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2024 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2023 14:21
|
Договір 53-129-01-23-02770.pdf | укладений |
19 травня 2023 14:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Специфікації № 1 до контракту (в частині зміни строку поставки: "до 30.05.2024") |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-23-02770 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |