Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відокремлений структурний підрозділ "Чернятинський фаховий коледж ВІнницького національного аграрного університету" |
Код ЄДРПОУ: | 05471922 |
Вебсайт: | http://chernyatin-college.org/ |
Місцезнаходження: | 23124, Україна , Вінницька обл., Жмеринський р-н, с. Чернятин, вул. Графа Львова, 28 |
Контактна особа: |
Віталій Чернега +380677232236 chernega.vetal@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 19:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 588 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2023 19:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 19:36 |
ТД Бензин, Дизпаливо.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-07-000051 ● ea7ed5e5e8fe4040800a9ffa136a460b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 14:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.03.2023 №21-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.03.2023 №21-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9. UA-2023-01-27-017953-a 27.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-07 17:02:52
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-95 та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-27-017953-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. З яких підстав тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 27 січня 2023 року №б/н, складена не у відповідності до вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 в редакції чинній до 25 лютого 2023 року (далі – Постанова №1178), а саме: пункту 35; пункту 44 (абзацу 3)?
3. Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Нафтогруппа-2005», оскільки у її складі не подано:
- сертифікату про відповідність на дизельне паливо (виробник – Аспропіргоський НПЗ, м. Туреччина), що пропонується до постачання замовнику (додаток 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації);
- декларації про відповідність на бензин А-95 (виробник – Аспропіргоський НПЗ, м. Туреччина), що пропонується до постачання замовнику (додаток 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації);
- гарантійного листа про надання під час поставки партії товару, документів, зокрема, завірених копій паспортів якості та завірених копій сертифікатів відповідності чи декларацій про відповідність (додаток 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-10 11:15:58
Відповідь на звернення
Під час планування закупівлі бензину А-95 та дизельного палива та оприлюднення інформації про її проведення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-27-017953-а)
1. Обґрунтування кількості закупівлі пального, базується на фактично використанню об’ємів палива господарством під час проведення весняно-польових робіт. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі бензин А-95 мають відповідати ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови»; дизельне паливо має відповідати ДСТУ 7687:2015 «Паливо дизельне Євро» та технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженою постановою КМУ від 01.08.2013 року №927. Щодо очікуваної вартості предмета закупівлі у нашій документації ми запропонували ціни згідно аналізу середніх цін у Вінницькій області на сайті Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/vinnickaya/). Спостерігаючи за середніми цінами (станом на 23.01.2023 середня ціна за 1 л. бензину А-95 становила 49,37грн, а за 1 л. дизельного палива – 52,65грн) було виявлено тенденцію зменшення ціни на бензин А-95 та дизельне паливо, тому було вирішено знизити ціну в тендерній документації в цілях економії коштів державного бюджету.
2. На рахунок другого запитання , погоджуюсь що тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи (Чернега В.С. мобілізований 02.03.2023р) від 27 січня 2023 року №б/н, складена не у відповідності до вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 №1178 в редакції чинній до 25 лютого 2023 року, але це була швидше технічна помилка аніж навмисна.
3. Під час вивчення тендерної документації закупівлі бензину А-95 та дизельного палива (UA-2023-01-27-017953-а) та тендерну пропозицію учасника ТОВ «Нафтогруппа – 2005», було виявлено, що документи були надані під час поставки товару (талонів) зокрема завірені копії паспортів якості та завірені копії сертефікатів відповідності та декларації про відповідність.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Нами було виконано зобов'язання Управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, щодо усунення порушення в сфері закупівель, а саме припинення зобовязання за договором №6680 від 14.02.2023р. згідно Додаткової угоди №1 від 16.03.2023 даного договору. Додаткова угода оприлюднена через електронну систему закупівель.
2023-03-17 10:22:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710) • усунуто
Порушення усунуті, шляхом розірвання договору
2023-03-17 12:39:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Нафтогруппа-2005" |
574 000,00
UAH з ПДВ
|
574 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Нафтогруппа-2005" #34094924 |
Переможець |
574 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2023 10:26
|
ДУ 1.до договору №6680 від 14.02.2023.pdf | укладений |
17 березня 2023 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2023 10:11
|
Договір 6680.pdf | укладений |
14 лютого 2023 10:08
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-95 | 4000 | літр |
45,50
UAH з ПДВ
|
Дизельне паливо | 8000 | літр |
49,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
287 000,00
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Зобов'язання Управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, щодо усунення порушення в сфері закупівель, а саме припинення зобовязання за договором №6680 від 14.02.2023р. згідно Додаткової угоди №1 від 16.03.2023 даного договору. |