Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дочірнє підприємство "Благоустрій" комунального підприємства "Розділжитлосервіс! Новороздільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 31475314 |
Місцезнаходження: | 81652, Україна , Львівська обл., місто Новий Розділ, вул. Грушевського, 37 |
Контактна особа: |
Гурська Наталія Іванівна +380326120312 dpb-nr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 19:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2023 19:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 19:33 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
27 січня 2023 19:33 |
Додаток 2 до ТД.doc | |
27 січня 2023 19:33 |
Додаток 1 до ТД.doc | |
27 січня 2023 19:33 |
ТД .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-14-000126 ● e1176b050aac42dfb7ba434f563a6b3e
- Статус: вирішено ● Дата: 24 березня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 15:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.02.2023 № 48
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.02.2023 № 48.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-27-017938-a, 27.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-16 14:13:13
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-27-017938-a, яка проводилась Дочірним підприємством «Благоустрій» комунального підприємства «Розділжитлосервіс» Новороздільської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
У пункті 3 розділу 6 тендерної документації Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: інформацію про право підписання договору про закупівлю та достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію щодо виконання переможцем тендеру при укладанні договору вимоги пункту 3 розділу 6 тендерної документації Замовника (з обов’язковим долученням відповідних підтверджуючих документів).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-20 18:06:31
ПОЯСНЕННЯ
На Ваш запит про надання пояснень щодо закупівлі (ідентифікатор UA-2023-01-27-017938-а) повідомляємо наступне:
При розрахунку орієнтовної вартості закупівлі, Дочірнє підприємство «Благоустрій» комунального підприємства «Розділжитлосервіс» Новороздільської міської ради керувалося наказом Міністерства розвитку економіки №275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та інформацією сайту https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/lvovskaya/2023-01/, а також інформацією в електронній системі закупівель «Prozorro».
Якісні та кількісні характеристики товару визначалися з врахуванням діючих на території України стандартів, а саме ДСТУ 7687:2015 та ДСТУ 7688:2015. Обгрунтування технічних та якісних характеристик товару на веб сайті опубліковано не було.
Щодо виконання Переможцем торгів вимог пункту 3 розділу 6 Тендерної документації Замовника, то МПП Марс було надано завірені копії оригіналів Статуту, Витягу з наказу №1 від 21.05.1992р. та Ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним (реєстраційний №13520314201900198 від 02.08.2022р.)
Надання інформації про усунення порушення замовником
На усунення порушення вимог пункту 41 Особливостей №1178 та пункту частини першої статті 31 Закону, ДП "Благоустрій" КП "Розділжитлосервіс" НМР звернулося до МПП "Марс" щодо розірвання договору №02/02 від 13.02.2023р. Відповідно, 06.03.2023р. укладено Додаткову угоду №1 щодо розірвання договору.
2023-03-06 19:41:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей №1178.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей №1178.) • відсутній механізм
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору №02/02 від 13.02.2023 (звіт про виконання договору про закупівлю )
2023-03-24 08:43:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРС" |
267 850,00
UAH з ПДВ
|
267 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" |
285 950,00
UAH з ПДВ
|
285 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРС" #13827221 |
Переможець |
267 850,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2023 23:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2023 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2023 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2023 11:23
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
07 березня 2023 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2023 12:38
|
Договір | укладений |
15 лютого 2023 12:33
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизельне паливо | 3500 | літр |
49,00
UAH з ПДВ
|
Бензин А-95 | 2050 | літр |
47,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 02/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів |
Номер договору про закупівлю: | 02/02 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизельне паливо | 200 | літр |
49,00
UAH з ПДВ
|
Бензин А-95 | 130 | літр |
47,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
15 910,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 040,84 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За взаємною згодою (на виконання вимог, зазначених у висновку моніторингу) |