Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ КОРОСТЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03192690 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Франка, буд. 5 |
Контактна особа: |
Леся Фещенко +380671944965 lisjonokfenya@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 19:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 65 536 489,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Тендерна документація
27 січня 2023 19:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 19:07 |
тд вт з особливостями_коростень (1).pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-22-000102 ● a7a51b966d3d45cc97d392ea3469affc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 19:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.02.2023
№ 10-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.02.2023 № 10-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2023-01-27-017817-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-27 10:40:33
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Коростенського району Житомирської області – 5 лотів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-27-017817-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-28 16:15:22
Пояснення на запит
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі вимог, визначених у нормативно-правових актах: у відповідності із Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти, що затверджений наказом МОЗ України від 25.09.2020 №2205, постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 1992 р. № 258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а також затвердженим меню харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, у закладах загальної середньої освіти.
Розмір витрат на закупівлю визначено розрахунковим методом на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275. Загальна потреба у коштах /очікувана вартість визначена шляхом множення необхідного обсягу послуг (що виражено у діто-днях) на розрахункову вартість одного дня харчування (обіду, 30% норми). Середня розрахункова вартість харчування однієї дитини визначена на підставі законодавства, яке регулює порядок організації харчування дітей, а також норми їх харчування, зокрема таких як: Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти, що затверджений наказом МОЗ України від 25.09.2020 №2205, Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 та 30% норми згідно із Додатком 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 21 травня 1992 р. № 258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а також затверджених МОЗ України сезонних меню для закладів освіти.
2. Посилання на сторінку веб-сайту:
https://korostenska-rda.gov.ua/news/1677509468/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку наступні: 1) Згідно з Висновком за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-27-017817-a, замовник допустив порушення у вигляді (далі цитата): «відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу першому частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.». Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Стаття 22 Закону визначає вимоги до тендерної документації – які саме відомості повинні міститися у тендерній документації. У висновку за результатами проведеного моніторингу відсутні відомості про порушення замовником вимог статті 22 Закону. Разом з тим, пунктом 8 частини другої статті 22 Закону встановлено, що у тендерній документації повинні зазначатися проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Порядок зміни умов договору про закупівлю на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування визначається пунктом 19 Особливостей. Пункт 3 «Проект договору про закупівлю та порядок зміни його умов» розділу VI тендерної документації містить саме законодавчо визначений перелік підстав зміни умов договору про закупівлю. Це повністю відповідає вимогам Закону. Окрім того, Мінекономіки спільно з Антимонопольним комітетом України підготували Примірну тендерну документацію щодо здійснення закупівель послуг з організації харчування в закладах освіти, яка містить приклади та рекомендації для замовників – Лист №3304-04/46862-07 від 23.09.2021 (доступно за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F46862-07). У підпункті 8 пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI примірної тендерної документації, так само вказано про збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару, ХОЧА ПРЕДМЕТОМ ЦІЄЇ ПРИМІРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Є ПОСЛУГИ. Водночас, звертаємо увагу органу державного фінансового контролю, що тендерна документації містить проект договору про закупівлю і норма про зміну істотних умов договору через коливання ціни на товар у ньому відсутня. Отож, не зрозуміло в чому саме складена замовником тендерна документація не відповідає вимогам Закону. 2) Згідно з Висновком за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-27-017817-a, замовник допустив порушення у вигляді (далі цитата): «Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону». а) Пунктом 3 розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації від учасників вимагається подання довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, якою підтверджується відповідність учасника встановленому тендерною документацією однойменному кваліфікаційному критерію. Довідка повинна містити інформацію про ПІБ особи, посаду, яку вона обіймає в учасника, його кваліфікацію, інформацію про проходження профілактичного медичного огляду згідно з вимогами законодавства. У складі тендерної пропозиції учасника ПП «Школярик» міститься довідка №017817-4 від 03.02.2023, яка повністю відповідає вказаним у тендерній документації вимогам – містить усю необхідну інформацію. Те, що у частини наявних в учасника працівників не зазначено кваліфікацію, не означає невідповідність вимогам документації, а лише означає відсутність кваліфікації у працівника. Тендерна документація не передбачає вимоги, що усі працівники учасника повинні мати хоч якусь кваліфікацію. Кваліфікація - офіційний результат оцінювання і визнання, який отримано, коли уповноважена установа встановила, що особа досягла компетентностей (результатів навчання) відповідно до стандартів вищої освіти, що засвідчується відповідним документом про вищу освіту (Закон України «Про вищу освіту»). Не всі люди мають хоч якусь освіту чи проходять якесь навчання, за результатами яких може бути присвоєна відповідна кваліфікація. При цьому працівники здатні і можуть виконувати довірену їм некваліфіковану роботу. Підтвердженням вказаного є те, що серед працівників є кухонні робітники з кваліфікацією бухгалтер. Це означає, що у працівника є документ, за яким йому присвоєну відповідну кваліфікацію. Отож, яку саме вимогу тендерної документації не виконав учасник в цій частині і з яких саме підстав замовник мав відхилити його тендерну пропозицію взагалі не зрозуміло. б) Пунктом 2 розділу І Додатку № 1 до тендерної документації встановлено наступне (далі – цитата): «Учасник повинен надати підтвердження факту проходження працівниками навчання з питань гігієни персоналу, з дотриманням принципів безпеки харчування.». Звертаємо вашу увагу, що тендерна документація не містить жодних вимог до способу підтвердження такого факту чи змісту таких документів, а також строків їх видачі. У складі тендерної пропозиції учасника ПП «Школярик» містяться наступні документи: 1) довідка від 03.03.2021 № 365, видана Вишгородським міжрайонним відділом лабораторних досліджень Державної установи «Київський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» 2) гарантійний лист №017817-27 від 03.02.2023 про допуск до роботи персоналу, який не має протипоказань щодо поводження з харчовими продуктами та пройшов навчання з питань гігієни персоналу, гігієнічних вимог обігу харчових продуктів; 3) довідка ПП «Школярик» №017817-4 від 03.02.2023 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Окрім того, у самій довідці ПП «Школярик» №017817-4 від 03.02.2023 прямо вказано, що «весь персонал перебуває у трудових відносинах із ПП «Школярик», не має протипоказань щодо поводження з харчовими продуктами та пройшов навчання з питань гігієни персоналу, гігієнічних вимог обігу харчових продуктів». Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що учасник повністю виконав вимоги тендерної документації в цій частині і у замовника не було жодних ПРАВОВИХ ПІДСТАВ відхилити тендерну пропозицію учасника та відмовити в участі у торгах.
2023-03-17 15:31:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю по лотах № 2, 3 та 5 та шляхом відміни торгів за лотом № 4
2023-07-20 14:10:24
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 3 навчальних закладах розташованих на територіях радіоактивного забруднення Ушомирської та Горщиківської сільських рад Коростенського району Житомирської області |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 000,00 UAH без ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Кошти Державного бюджету України | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |