Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне марки Г (Г2) 0-200 або еквівалент (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 – Тверде паливо )
Очікувана вартість
473 000,00 UAH
UA-2023-01-27-017667-a ● 981027c02a7c42a19cee70a6cadb2e06
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДОБРОТІВСЬКА ГІМНАЗІЯ ЛАНЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НАДВІРНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 20567855 |
Місцезнаходження: | 78454, Україна , Івано-Франківська обл., с. Добротів, вул. Шевченка, 14 |
Контактна особа: |
Людмила Пасічняк +380987735039 lyudmula13@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 18:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2023 18:30 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2023 18:32 |
Очікувана вартість: | 473 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 365,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 тонни
Вугілля кам’яне марки Г (Г2) 0-200 або еквівалент (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 – Тверде паливо )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78454, Україна, Івано-Франківська область, с.Добротів, вул.Шевченка,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2023
ДК 021:2015: 09111000-0 — Вугілля та паливо на вугільній основі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2023 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2023 15:08 |
ТД з додатками Вугілля зі Змінами.docx | |
15 лютого 2023 15:08 |
Протокол 2.pdf | |
15 лютого 2023 15:08 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.rtf | |
15 лютого 2023 15:08 |
Рішення протоколу.pdf | |
27 січня 2023 18:40 |
ТД з додатками Вугілля готовий.docx |
15 лютого 2023 15:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 лютого 2023 15:08 |
ТД з додатками Вугілля зі Змінами.docx
|
|||
15 лютого 2023 15:08 |
Протокол 2.pdf
|
|||
15 лютого 2023 15:08 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.rtf
|
|||
15 лютого 2023 15:08 |
Рішення протоколу.pdf
|
|||
27 січня 2023 18:40 |
ТД з додатками Вугілля готовий.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги в документації
Дата подання: 30 січня 2023 11:00
Дата відповіді: 01 лютого 2023 17:27
Згідно додатку 3 до тендерної документації Ви як замовник вимагаєте надання у складі пропозиції копію дозволу для виробника товару на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами завірену печаткою виробника. Повідомляємо Вам, що є рішення антимонопольного комітету No 497-р/пк-пз від 16.01.2023, де чітко визначено Антимонопольним комітетом дану вимогу дискримінаційною.
Просимо Вас привести дану документацію у відповідність чинному законодавству України. У разі ігнорування нашої вимоги будемо зобов'язані відстоювати свої права та інтереси у АМКУ, що призведе до призупинення даної закупівлі і поставить під сумнів можливість поставки товару у строк до 31.03.2023.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь повідомляємо:
Згідно ст. 10 ЗУ «Про охорону атмосферного повітря» кожен хто здійснює викиди шкідливих речовин в атмосферу, а також виконує діяльність, яка пов'язана з впливом фізичних та біологічних факторів на атмосферу зобов'язаний негайно оформити дозвіл на викиди забруднюючих речовин в повітря.
Діяльність з видобування,та/або переробкою та/або збагачення вугілля є шкідливою діяльністю, а викиди, пов’язані з його проведенням, забруднюють атмосферне повітря і завдають шкоди здоров’ю населення.
Частиною першою ст. 1 «Визначення термінів» Закону України «Про охорону атмосферного повітря» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2707) встановлено, що викид - надходження в атмосферне повітря забруднюючих речовин або суміші таких речовин.
"Виробником вугілля" вважається особа (юридична чи фізична), яка видобуває та/або переробляє та/або збагачує вугілля в порядку, передбаченому діючим законодавством. Нормами статті 10 Закону України "Про охорону атмосферного повітря" встановлено, що підприємства, установи, організації та громадяни - суб’єкти підприємницької діяльності, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та діяльність яких пов’язана з впливом фізичних та біологічних факторів на його стан, зобов’язані, зокрема: - здійснювати організаційно-господарські, технічні та інші заходи щодо забезпечення виконання вимог, передбачених стандартами та нормативами екологічної безпеки у галузі охорони атмосферного повітря, дозволами на викиди забруднюючих речовин тощо; - вживати заходів щодо зменшення обсягів викидів забруднюючих речовин і зменшення впливу фізичних факторів; - тощо.
Згідно статті 11 Закону України "Про охорону атмосферного повітря" викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу.
Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (далі — Дозвіл) — це офіційний документ, який дає право підприємствам, установам, організаціям та громадянам — підприємцям експлуатувати об’єкти, з яких надходять в атмосферне повітря забруднюючі речовини або їх суміші, за умови дотримання встановлених відповідних нормативів граничнодопустимих викидів та вимог до технологічних процесів у частині обмеження викидів забруднюючих речовин протягом визначеного в дозволі терміну. У разі відсутності дозволу на викиди забруднюючих речовин, підприємство установа, організація та громадяни — підприємці зобов’язані відшкодувати збитки нанесені державі за весь час функціонування без наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин.
Статтею 33 ЗУ "Про охорону атмосферного повітря" передбачено, що відповідальність за порушення законодавства в галузі охорони атмосферного повітря несуть особи, винні у: викидах забруднюючих речовин в атмосферне повітря без дозволу спеціально уповноважених на те органів виконавчої влади відповідно до закону.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Такого документу не буде передбачено у ДСТУ 7146:2010, оскільки він стосуються не предмета закупівлі, а виробника товару. Тому, оскільки такий документ передбачений законодавством, на підставі ч.3 ст.22 Закону встановлено вимогу надати такий документ.
Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Таким чином, наявність у виробника (переробника) дозволу для виробника товару на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами підтверджує відповідність екологічним характеристикам товару та підтверджує відповідність виробництва товару нормам екологічного законодавства України.
Варто зауважити, що рішення АМКУ, це не нормативні документи, якими регулюється публічні закупівлі і вони мають рекомендаційний характер. Крім того, по кожному з рішень проводяться індивідуальні засідання, які стосуються конкретних учасників, скаржників та замовників та не можуть бути застосовані як прецедент.
У зв'язку з вищевказаним у Замовника відсутні підстави для внесення змін у ТД.
Згідно ст. 10 ЗУ «Про охорону атмосферного повітря» кожен хто здійснює викиди шкідливих речовин в атмосферу, а також виконує діяльність, яка пов'язана з впливом фізичних та біологічних факторів на атмосферу зобов'язаний негайно оформити дозвіл на викиди забруднюючих речовин в повітря.
Діяльність з видобування,та/або переробкою та/або збагачення вугілля є шкідливою діяльністю, а викиди, пов’язані з його проведенням, забруднюють атмосферне повітря і завдають шкоди здоров’ю населення.
Частиною першою ст. 1 «Визначення термінів» Закону України «Про охорону атмосферного повітря» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2707) встановлено, що викид - надходження в атмосферне повітря забруднюючих речовин або суміші таких речовин.
"Виробником вугілля" вважається особа (юридична чи фізична), яка видобуває та/або переробляє та/або збагачує вугілля в порядку, передбаченому діючим законодавством. Нормами статті 10 Закону України "Про охорону атмосферного повітря" встановлено, що підприємства, установи, організації та громадяни - суб’єкти підприємницької діяльності, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та діяльність яких пов’язана з впливом фізичних та біологічних факторів на його стан, зобов’язані, зокрема: - здійснювати організаційно-господарські, технічні та інші заходи щодо забезпечення виконання вимог, передбачених стандартами та нормативами екологічної безпеки у галузі охорони атмосферного повітря, дозволами на викиди забруднюючих речовин тощо; - вживати заходів щодо зменшення обсягів викидів забруднюючих речовин і зменшення впливу фізичних факторів; - тощо.
Згідно статті 11 Закону України "Про охорону атмосферного повітря" викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу.
Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (далі — Дозвіл) — це офіційний документ, який дає право підприємствам, установам, організаціям та громадянам — підприємцям експлуатувати об’єкти, з яких надходять в атмосферне повітря забруднюючі речовини або їх суміші, за умови дотримання встановлених відповідних нормативів граничнодопустимих викидів та вимог до технологічних процесів у частині обмеження викидів забруднюючих речовин протягом визначеного в дозволі терміну. У разі відсутності дозволу на викиди забруднюючих речовин, підприємство установа, організація та громадяни — підприємці зобов’язані відшкодувати збитки нанесені державі за весь час функціонування без наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин.
Статтею 33 ЗУ "Про охорону атмосферного повітря" передбачено, що відповідальність за порушення законодавства в галузі охорони атмосферного повітря несуть особи, винні у: викидах забруднюючих речовин в атмосферне повітря без дозволу спеціально уповноважених на те органів виконавчої влади відповідно до закону.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Такого документу не буде передбачено у ДСТУ 7146:2010, оскільки він стосуються не предмета закупівлі, а виробника товару. Тому, оскільки такий документ передбачений законодавством, на підставі ч.3 ст.22 Закону встановлено вимогу надати такий документ.
Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Таким чином, наявність у виробника (переробника) дозволу для виробника товару на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами підтверджує відповідність екологічним характеристикам товару та підтверджує відповідність виробництва товару нормам екологічного законодавства України.
Варто зауважити, що рішення АМКУ, це не нормативні документи, якими регулюється публічні закупівлі і вони мають рекомендаційний характер. Крім того, по кожному з рішень проводяться індивідуальні засідання, які стосуються конкретних учасників, скаржників та замовників та не можуть бути застосовані як прецедент.
У зв'язку з вищевказаним у Замовника відсутні підстави для внесення змін у ТД.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-27-017667-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ПраймСелл, Код ЄДРПОУ:44528092
Дата подання: 30 січня 2023 10:25
Вимога про усунення порушення
Згідно додатку 3 до тендерної документації Ви як замовник вимагаєте надання у складі пропозиції копію дозволу для виробника товару на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами завірену печаткою виробника. Вважаємо зазначену вимогу необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною яка обмежує коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі. Згідно чинним ДСТУ 7146:2010 п. 4.1 вугілля не є токсичним продуктом. За ступенем впливу на організм людини вугілля належить до малонебезпечних речовин ІІІ та XV класів небезпечності фіброгенної дії. Для запобігання фіброгенному впливу вугільного пилу обслуговуючий персонал повинен бути забезпечений спецодягом та індивідуальними засобами захисту відкритих ділянок тіла та органів дихання згідно з чинними нормами в галузі за встановленим порядком. Отде для виробника який сортує/збагачує вугілля законодавством не передбачено обовязковість отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Тому просимо Вас як Замовника з метою уникнення порушень чинного законодавства, внести зміни у тендерну документацію та видалити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2023 17:29
Доброго дня! У відповідь повідомляємо:
Згідно ст. 10 ЗУ «Про охорону атмосферного повітря» кожен хто здійснює викиди шкідливих речовин в атмосферу, а також виконує діяльність, яка пов'язана з впливом фізичних та біологічних факторів на атмосферу зобов'язаний негайно оформити дозвіл на викиди забруднюючих речовин в повітря.
Діяльність з видобування,та/або переробкою та/або збагачення вугілля є шкідливою діяльністю, а викиди, пов’язані з його проведенням, забруднюють атмосферне повітря і завдають шкоди здоров’ю населення.
Частиною першою ст. 1 «Визначення термінів» Закону України «Про охорону атмосферного повітря» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2707) встановлено, що викид - надходження в атмосферне повітря забруднюючих речовин або суміші таких речовин.
"Виробником вугілля" вважається особа (юридична чи фізична), яка видобуває та/або переробляє та/або збагачує вугілля в порядку, передбаченому діючим законодавством. Нормами статті 10 Закону України "Про охорону атмосферного повітря" встановлено, що підприємства, установи, організації та громадяни - суб’єкти підприємницької діяльності, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та діяльність яких пов’язана з впливом фізичних та біологічних факторів на його стан, зобов’язані, зокрема: - здійснювати організаційно-господарські, технічні та інші заходи щодо забезпечення виконання вимог, передбачених стандартами та нормативами екологічної безпеки у галузі охорони атмосферного повітря, дозволами на викиди забруднюючих речовин тощо; - вживати заходів щодо зменшення обсягів викидів забруднюючих речовин і зменшення впливу фізичних факторів; - тощо.
Згідно статті 11 Закону України "Про охорону атмосферного повітря" викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу.
Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (далі — Дозвіл) — це офіційний документ, який дає право підприємствам, установам, організаціям та громадянам — підприємцям експлуатувати об’єкти, з яких надходять в атмосферне повітря забруднюючі речовини або їх суміші, за умови дотримання встановлених відповідних нормативів граничнодопустимих викидів та вимог до технологічних процесів у частині обмеження викидів забруднюючих речовин протягом визначеного в дозволі терміну. У разі відсутності дозволу на викиди забруднюючих речовин, підприємство установа, організація та громадяни — підприємці зобов’язані відшкодувати збитки нанесені державі за весь час функціонування без наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин.
Статтею 33 ЗУ "Про охорону атмосферного повітря" передбачено, що відповідальність за порушення законодавства в галузі охорони атмосферного повітря несуть особи, винні у: викидах забруднюючих речовин в атмосферне повітря без дозволу спеціально уповноважених на те органів виконавчої влади відповідно до закону.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Такого документу не буде передбачено у ДСТУ 7146:2010, оскільки він стосуються не предмета закупівлі, а виробника товару. Тому, оскільки такий документ передбачений законодавством, на підставі ч.3 ст.22 Закону встановлено вимогу надати такий документ.
Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Таким чином, наявність у виробника (переробника) дозволу для виробника товару на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами підтверджує відповідність екологічним характеристикам товару та підтверджує відповідність виробництва товару нормам екологічного законодавства України.
Варто зауважити, що рішення АМКУ, це не нормативні документи, якими регулюється публічні закупівлі і вони мають рекомендаційний характер. Крім того, по кожному з рішень проводяться індивідуальні засідання, які стосуються конкретних учасників, скаржників та замовників та не можуть бути застосовані як прецедент.
У зв'язку з вищевказаним у Замовника відсутні підстави для внесення змін у ТД.
Згідно ст. 10 ЗУ «Про охорону атмосферного повітря» кожен хто здійснює викиди шкідливих речовин в атмосферу, а також виконує діяльність, яка пов'язана з впливом фізичних та біологічних факторів на атмосферу зобов'язаний негайно оформити дозвіл на викиди забруднюючих речовин в повітря.
Діяльність з видобування,та/або переробкою та/або збагачення вугілля є шкідливою діяльністю, а викиди, пов’язані з його проведенням, забруднюють атмосферне повітря і завдають шкоди здоров’ю населення.
Частиною першою ст. 1 «Визначення термінів» Закону України «Про охорону атмосферного повітря» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2707) встановлено, що викид - надходження в атмосферне повітря забруднюючих речовин або суміші таких речовин.
"Виробником вугілля" вважається особа (юридична чи фізична), яка видобуває та/або переробляє та/або збагачує вугілля в порядку, передбаченому діючим законодавством. Нормами статті 10 Закону України "Про охорону атмосферного повітря" встановлено, що підприємства, установи, організації та громадяни - суб’єкти підприємницької діяльності, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та діяльність яких пов’язана з впливом фізичних та біологічних факторів на його стан, зобов’язані, зокрема: - здійснювати організаційно-господарські, технічні та інші заходи щодо забезпечення виконання вимог, передбачених стандартами та нормативами екологічної безпеки у галузі охорони атмосферного повітря, дозволами на викиди забруднюючих речовин тощо; - вживати заходів щодо зменшення обсягів викидів забруднюючих речовин і зменшення впливу фізичних факторів; - тощо.
Згідно статті 11 Закону України "Про охорону атмосферного повітря" викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу.
Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (далі — Дозвіл) — це офіційний документ, який дає право підприємствам, установам, організаціям та громадянам — підприємцям експлуатувати об’єкти, з яких надходять в атмосферне повітря забруднюючі речовини або їх суміші, за умови дотримання встановлених відповідних нормативів граничнодопустимих викидів та вимог до технологічних процесів у частині обмеження викидів забруднюючих речовин протягом визначеного в дозволі терміну. У разі відсутності дозволу на викиди забруднюючих речовин, підприємство установа, організація та громадяни — підприємці зобов’язані відшкодувати збитки нанесені державі за весь час функціонування без наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин.
Статтею 33 ЗУ "Про охорону атмосферного повітря" передбачено, що відповідальність за порушення законодавства в галузі охорони атмосферного повітря несуть особи, винні у: викидах забруднюючих речовин в атмосферне повітря без дозволу спеціально уповноважених на те органів виконавчої влади відповідно до закону.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Такого документу не буде передбачено у ДСТУ 7146:2010, оскільки він стосуються не предмета закупівлі, а виробника товару. Тому, оскільки такий документ передбачений законодавством, на підставі ч.3 ст.22 Закону встановлено вимогу надати такий документ.
Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Таким чином, наявність у виробника (переробника) дозволу для виробника товару на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами підтверджує відповідність екологічним характеристикам товару та підтверджує відповідність виробництва товару нормам екологічного законодавства України.
Варто зауважити, що рішення АМКУ, це не нормативні документи, якими регулюється публічні закупівлі і вони мають рекомендаційний характер. Крім того, по кожному з рішень проводяться індивідуальні засідання, які стосуються конкретних учасників, скаржників та замовників та не можуть бути застосовані як прецедент.
У зв'язку з вищевказаним у Замовника відсутні підстави для внесення змін у ТД.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-27-017667-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41513188
Дата подання: 31 січня 2023 20:53
Дата подання: 31 січня 2023 20:53
Скарга на умови тендерної документації
Тендерна документація містить явно дискримінаційні та такі, що порушують чинне законодавство положення
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 лютого 2023 16:08
Рішення від 02.02.2023 № 1180.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2023 16:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.02.2023 № 1539.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2023 17:54
Рішення від 09.02.2023 № 1539.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2023 11:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Добротівська гімназія Ланчинської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області
ПРОТОКОЛ № 2
уповноваженої особи
15.02.2023р. с. Добротів
Порядок денний:
1. Про виконання рішення Органу оскарження щодо закупівлі UA-2023-01-27-017667-a щодо Вугілля кам’яне марки Г (Г2) 0-200 або еквівалент (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 – Тверде паливо) (далі — Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідної інформації, документів та матеріалів щодо проведення Закупівлі.
2. Про прийняття рішення щодо виконання рішення Органу оскарження № 1539-р/пк-пз від 09.02.2023 щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі
Вугілля кам’яне марки Г (Г2) 0-200 або еквівалент (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 – Тверде паливо).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2023-01-27-017667-a.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Щодо за ідентифікатором UA-2023-01-27-017667-a було подану скаргу за ідентифікатором UA-2023-01-27-017667-a.c2 (далі — Скарга) від учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" (далі — Скаржник).
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення про прийняття Скарги до розгляду (далі — Рішення).
09.02.2023 року було прийнято Органом оскарження рішення № 1539-р/пк-пз від 09.02.2023, яким зобов’язано Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Вугілля кам’яне марки Г (Г2) 0-200 або еквівалент (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 – Тверде паливо).
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Вугілля кам’яне марки Г (Г2) 0-200 або еквівалент (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 – Тверде паливо) та надати підтвердження виконання рішення Органу оскарження.
Уповноважена особа
Фахівець з публічних закупівель
м.п.(за наявності)
________________
підпис Пасічняк Людмила Іванівна
Дата виконання рішення замовником: 15 лютого 2023 15:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2023 18:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" |
289 344,00
UAH з ПДВ
|
289 344,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СТАРТ ЛІДЕР |
328 416,00
UAH з ПДВ
|
328 416,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Енергозахід" |
390 456,00
UAH з ПДВ
|
390 456,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Переможець |
289 344,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2023 12:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2023 18:10
|
Договір вугілля 2023.pdf | укладений |
08 березня 2023 11:34
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 22 лютого 2023 10:23 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Зменшення обсягів внаслідок скорочення видатків. |
Документи:
22 лютого 2023 10:23
|
протокол скасування.pdf |