Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олексій ТЕРЕЩЕНКО +380567207220 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 6 489 344,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 893,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2023 17:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 17:02 |
ТД.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
04 лютого 2023 року відбулося відкриття тендерних пропозицій учасників, за результатами якого тендерну пропозицію ТОВ «УКРБУДПР» визначено найбільш економічно вигідною.
Однак, 06 лютого 2023 року, за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовником, в особі уповноваженої особи, прийнято рішення № ВТП 06/02. UA-2023-01-27-016898-A (надалі - Рішення) - про відхилення тендерної пропозиції учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ», яка електронною системою закупівель визначена найбільш економічно вигідною пропозицією, поданою під час проведення процедури закупівлі «Відкриті торги з особливостями» щодо закупівлі ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Послуги з благоустрою - Поточний ремонт мостів та шляхопроводів).
Замовником здійснено посилання на абзац 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) як на підставу для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУДПР»
Так у Рішенні зокрема зазначено, що Учасником (ТОВ «УКРБУДПР») надано відповідні розрахунки у складі пропозиції, разом з цим, локальний кошторис не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам, а саме не передбачає виконання наступних послуг:
- витрати пов'язані з обстеженням шляхопроводу через залізничні колії на Криворізькому шосе – 100 000,00 грн. з ПДВ;
- робота автотранспорту та механізмів - 1080 маш.год;
- утилізації сміття та відходів, які збираються при наданні послуги у кількості 56 т.
ТОВ «УКРБУДПР» не погоджується із вищевказаними висновками, зробленими у Рішенні, оскільки вони не відповідають дійсності та спростовуються наступними фактами:
Учасником ТОВ «УКРБУДПР» у складі тендерної пропозиції надані розрахунки, які відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам та передбачають наступні витрати:
- витрати пов’язані з обстеженням шляхопроводу через залізничні колії на Криворізькому шосе – 100 000,00 грн. з ПДВ, які враховані Учасником у складі Договірної ціни, а саме Розрахунок 8. Інші супутні витрати «Витрати пов’язані з обстеженням шляхопроводу через залізничні колії на Криворізькому шосе 100 000,00 грн. з ПДВ»;
- робота автотранспорту та механізмів - 1080 маш.год., які враховані Учасником при розрахунку Договірної ціни «1080 маш. год. роботи автотранспорту та механізмів згідно норм і розцінок», що підтверджується підсумковою відомістю ресурсів до локального кошторису або інформаційною моделлю кошторисної вартості;
- утилізації сміття та відходів, які збираються при наданні послуги у кількості 56 т, які враховані Учасником та зазначені у п.30 локального кошторису (256,17 грн/т без ПДВ перевезення і утилізація сміття).
Вищевказані факти свідчать, що Учасником ТОВ «УКРБУДПР» враховані всі вимоги тендерної документації, а подана ним тендерна пропозиція містить відповідний локальний кошторис, який відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам.
Крім того, Уповноваженою особою в Рішенні зазначено, що у зв’язку із тим, що положеннями Особливостей не передбачено повідомляти в електронній системі закупівель, про усунення невідповідностей в інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, Замовником притято рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника, у зв’язку із тим, що його пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідні доводи Уповноваженої особи, що стали підставою для прийняття неправомірного Рішення, не відповідають положенням та приписам, які передбачені Особливостями.
Так, абзацом першим підпункту 1 пункту 40 Особливостей передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»
Звертаємо увагу Замовника, що Тендерна пропозиція ТОВ «УКРБУДПР» відповідає всім вимогам Тендерної документації, враховує всі витрати визначені Замовником, натомість Учасником ТОВ «МД ГРУП КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції надано розрахунок вартості, договірну ціну, пояснювальну записку та локальний кошторис - відповідно яких Учасником «МД ГРУП КОМПАНІ» у складі локального кошторису, а саме п.25, 26, 27 - враховано вартість роботи автотранспорту і механізмів сумарною кількістю 1080 маш.год., проте Учасник не видалив із розцінок на будівельні роботи машини і механізми, враховані у відповідних розцінках, що свідчить про повторне (подвоєне) урахування вартості роботи автотранспорту і механізмів.
Також, Учасник ТОВ «МД ГРУП КОМПАНІ» помилково визначив витрати пов’язані з обстеженням шляхопроводу через залізничні колії на Криворізькому шосе – 100 000,00 грн. з ПДВ, оскільки відповідні належать до вишукувальних робіт, тому дані витрати доцільно враховувати у Розділі Інші супутні витрати (згідно Додатку 30 до Настанови з визначення вартості будівництва). Крім того, Учасник ТОВ «МД ГРУП КОМПАНІ» врахував вказані витрати з урахуванням податку на додану вартість, що є безпідставним та свідчить про завищення витрат, оскільки згідно поданих Учасником ТОВ «МД ГРУП КОМПАНІ» документів, останній не є платником податку на додану вартість.
Одночасно повідомляємо Замовнику, що пунктом 6 розділу «Інструкції з підготовки тендерної» тендерної документації визначено, що – «Для підтвердження технічних та якісних характеристик по пропозиції надається розрахунок вартості виконаний у програмному комплексі АВК або інших програмних комплексах».
Тобто, Учасник відкритих торгів у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати програмний файл, вивантажений з програмного комплексу, в якому було здійснено розрахунок вартості.
03 лютого 2023 о 19:39, ТОВ «УКРБУДПР» у складі тендерної пропозиції завантажило програмний файл «10.imd.asice.zip», що містить вивантажені файли розрахунків зроблених у програмному комплексі АВК, натомість Учасник ТОВ «МД ГРУП КОМПАНІ», у складі поданої ним тендерної пропозиції - не завантажив жодного файлу розрахунку вартості, вивантаженого з програмного комплексу, в якому здійснювався відповідний розрахунок, чим грубо порушив вимоги тендерної документації Замовника.
Згідно пункту 3 Особливостей - Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно по частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Стаття 5. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Сукупність зазначених фактів, які викладені у цій Вимозі, свідчать про відповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ «УКРБУДПР» вимогам тендерної документації Замовника, на відміну від тендерній пропозиції Учасника ТОВ «МД ГРУП КОМПАНІ», та дискримінацію ТОВ «УКРБУДПР» як Учасника, упереджене визначення ТОВ «МД ГРУП КОМПАНІ» як переможця та неефективне використання бюджетних коштів, що є підставою для скасування Рішення уповноваженої особи Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 06.02.2023 № ВТП 06/02. UA-2023-01-27-016898-а.
Враховуючі викладене, керуючись ст. 5, Закону України «Про публічні закупівлі», положеннями Особливостей -
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ», оформлене Рішенням уповноваженої особи Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 06.02.2023 № ВТП 06/02. UA-2023-01-27-016898-а.
Шановний учаснику, відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Ваше звернення не містить вимогу щодо надання додаткової інформації про причини відхилення Вашої тендерної пропозиції.
Проте зазначаємо, що Ваша пропозиція була відхилена правомірно та у відповідності до положень Особливостей.
Разом з цим, повідомляємо, що Ви маєте право звернутися до органу оскарження у встановлений Особливостями строк.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-10-000003 ● 15b6544df5554a0287140c9645a018a0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2023 12:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.03.2023 № 69
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2023-01-27-016898-a 27.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-14 10:08:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із благоустрою – поточного ремонту мостів та шляхопроводів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-27-016898-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи щодо виконання переможцем ТОВ «МД ГРУП КОМПАНІ» вимог частини другої статті 41 Закону, в частині надання останнім копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, що передбаченого пунктом 4 Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-16 10:11:02
Відповідь на звернення
Очікувану вартість на надання послуг визначено на підставі методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, затвердженої наказом від 21.04.2020 № 97. Отже, Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів Очікувана вартість закупівлі становить: 6 489 344.00 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» від 23.09.2003 р. №154. Закон України «Про благоустрій населених пунктів» 06.09.2005 № 2807-IV. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 4 тендерної документації. Обґрунтування бюджетного призначення: встановлено на підставі бюджету департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради на 2023 рік
З обґрунтуванням бюджетного призначення можна ознайомитись на сайті: https://dniprorada.gov.ua/
З обґрунтуванням можна ознайомитись за посиланням https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-blagoustroyu-ta-infrastrukturi-dniprovskoi-miskoi-radi
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-21 16:25:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із благоустрою – поточного ремонту мостів та шляхопроводів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-27-016898-a) установлено.
Через електронну систему закупівель Замовником 16.03.2023 на письмовий запит Держаудитслужби надано відповідь, додатком до якої наданий лист переможця ТОВ «МД ГРУП КОМПАНІ» від 08.02.2023 №08-02-4/23 за змістом якого цим листом повідомлено Замовника про те, що господарська діяльність по предмету закупівлі не потребує ліцензування та не потребує будь-яких дозволів (документів дозвільного характеру).
Додатком 4 до тендерної документації Замовником встановлена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмету закупівлі.
Зазначений додаток містить перелік робіт, які необхідно виконати переможцю.
Крім цього, тендерною документацією Замовника передбачено зокрема вимога щодо розрахунку роботи автотранспорту та механізмів - 1080 маш.год.
Слід зазначити, що переможцем ТОВ «МД ГРУП КОМПАНІ» в локальному кошторисі, який є невід’ємною частиною договірної ціни (розрахунку вартості робіт), вказані наступні види виконання робіт, зокрема:
- розбирання асфальтобетонних покриттів механізованим способом;
- розробка ґрунту в траншеях екскаваторами у відвал, група ґрунту 2;
- свердлення отворів в залізобетонних конструкціях, діаметр отвору 60 мм, глибина свердлення 200 мм;
- монтаж світильників, кількість ламп 2 шт.
Частиною третьою статті 21 Закону України «Про охорону праці» визначено, що роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 (зі змінами) (далі – Порядок).
Пунктом 6 Порядку встановлено, що дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А додатка 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77.
Враховуючи викладене, перелік робіт, який міститься у додатку 4 до тендерної документації ( та підтверджений локальним кошторисом переможця) із застосуванням спеціальної техники відноситься до робіт підвищеної небезпеки, на які роботодавець повинен одержати дозвіл (декларацію).
Зважаючи на зазначене, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень у зв’язку з чим Замовником на виконання вимог частини другої статті 41 Закону не була відхилена тендерна пропозиція переможця ТОВ «МД ГРУП КОМПАНІ», як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-24 17:44:29
Відповідь на звернення
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо таке.
1. Відповідно до пункту 40 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо останній не надав ліцензію або документи дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Умова тендерної документації передбачено, що саме переможець, а не учасник надає інформації по вищезазначеній нормі.
Пропозиція переможця ТОВ «МД ГРУП КОМПАНІ» не була відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку із тим, що вимогами тендерної документації не передбачено надання у складі пропозиції копій ліцензій та/або документів дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, або пояснення щодо відсутності необхідності у отриманні дозвільних документів/ліцензії.
2. Умовами тендерної документації (пункт 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної документації) передбачено, що у разі посилання в Додатку 4…. на конкретний процес …. необхідно вважати цей вираз таким що містить фразу «або еквівалент».
Звертаємо увагу, що для розширення конкурентного середовища, тендерною документацією не встановлено обов’язок учасників надавати відомість ресурсів (підсумкову відомсть ресурсів), в якій би зазначались машини та механізми якими надаватимуться послуги за предметом закупівлі.
Отже, зазначені вами складові послуги можуть виконуватись в інший спосіб, наприклад: розробка в ґрунту траншеях ручним способом за допомогою лопат …, розбирання асфальтобетонних покриття ручним способом тощо.
Також, документацією не встановлено форму довідки про наявність обладнання машин та механізмі.
Так, учасником переможцем не надано відомість ресурсів (підсумкова відомсть ресурсів), довідка про наявність обладнання машин та механізмів не містить поіменного переліку запланованих до залучення машин та механізмів, для надання послуг за предметом закупівлі. Отже із наданих документів взагалі не зрозуміло якими машинами та механізмами надаватимуться послуги. Відповідно, безпідставно стверджувати про необхідність наявності у даного суб’єкта господарювання дозволу та/або декларації.
3. Нормами Особливостей та Закону. А також мовами тендерної документації встановлено чітко, що ліцензія та/або документ дозвільного характеру повинні надаватись на провадження певного виду господарської діяльності.
Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» визначено поняття «документ дозвільного характеру», під яким розуміється дозвіл, висновок, погодження, свідоцтво тощо, який дає суб’єкту господарювання право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності, а об’єктом, на який видається такий документ, є земельна ділянка, споруда, будівля, приміщення, устаткування, обладнання та механізми, що вводяться в експлуатацію або проектуються, окрема операція, господарська діяльність певного виду, робота та ПОСЛУГА.
В даному випадку провадження певного виду господарської діяльності це є ПОСЛУГА з благоустрою - поточного ремонту мостів та шляхопроводів.
Відповідно до чинного законодавства України, вид такої діяльності як ПОСЛУГА з благоустрою - поточного ремонту мостів та шляхопроводів не потребує отримання ліцензії та документу дозвільного характеру.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що Замовником не встановлено в тендерній документації вимогу щодо наявності ліцензії та документу дозвільного характеру на усі складові послуги.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" |
6 164 749,96
UAH з ПДВ
|
6 164 749,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ" |
6 199 983,52
UAH з ПДВ
|
6 199 983,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" #39894111 |
Відхилено |
6 164 749,96
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2023 17:17
|
ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ" #44036790 |
Переможець |
6 199 983,52
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2023 17:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2023 09:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2023 13:34
|
Ду 2 13.02-1.pdf | зміни до договору |
14 липня 2023 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2023 13:31
|
Ду 1 13.02-1.pdf | зміни до договору |
14 липня 2023 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2023 12:07
|
13.02-1.pdf | укладений |
13 лютого 2023 12:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 13/02-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 13/02-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |