Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПОЧАЇВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03189529 |
Місцезнаходження: | 47025, Україна , Тернопільська обл., м. Почаїв , вул. Шкільна, 36 |
Контактна особа: |
Антоніна Нідзельська +380686377196 ppni@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2023 17:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 16:59 |
Відкриті торги ТД.doc | |
27 січня 2023 16:59 |
Додаток_6_Проект Договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-20-000057 ● 7e42deef624f41a1b8a723a141169cee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.03.2023 № 26-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 20.03.2023 № 26-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2023-01-27-016858-a від 27.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-20 15:38:38
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «ДК 021:2015:15530000-2 Вершкове масло», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-27-016858-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Аналізом пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Кременецьке молоко» (далі – ТОВ «Кременецьке молоко») встановлено наступне.
Згідно додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учасник має надати скановані копії оригіналів особових медичних книжок персоналу з вчасним проходженням медоглядів (за формою затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу). В книжках повинно бути зазначено, що дані працівники (к) працюють в Учасника або у перевізника (водії).
Останній медогляд повинен бути дійсним на момент подання тендерної пропозиції.
У довідці про наявнiсть в учасника працiвникiв вiдповiдноi квалiфiкацii, якi мають необхiднi знання та досвід ТОВ «Кременецьке молоко» зазначено про наявність дев’ятьох працівників.
Однак, медичні книжки у складі тендерної пропозиції Учасником подані лише на двох працівників Денискiв В.Ф. та Мiщука Ю.О., а на Демчук С.М., Улянюк В.Г., Дворецького Д.С., Костюк В.В., Підгурську М.Я., Фещука О.М. та Грусвіцького Ю.М медичні книжки не подані.
Окрім цього у розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону».
Однак, ТОВ «Кременецьке молоко» як переможем торгів не оприлюднено в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ТОВ «Кременецьке молоко», як такої що не відповідає вимогам тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-21 17:08:30
пояснення
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 20.03.2023р. UA-2023-01-27-016858-a) процедури закупівлі (ДК 021:2015:15530000-2 Вершкове масло) з очікуваною вартістю 200 000,00грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-27-016858-a, повідомляємо наступне.
1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 3 до тендерної документації здійснено з урахуванням реальних потреб Замовника та оптимального співвідношення ціни та якості.. Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації. Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 200 000,00 грн. з ПДВ обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
2. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне. У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, повідомляємо Замовник, який є розпорядником бюджетних коштів, не має власного веб-сайту. В зв’язку з чим обґрунтування, згадані вище, не були оприлюднені.
- Кошторис 2023.pdf
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо закупівлі робіт.docx
- Мед книжка.docx
- Мед_книжка ГрусвіцькийЮ.pdf
- Мед_книжка ДворецькийД.pdf
- Мед_книжка ДемчукС.pdf
- Мед_книжка Костюк.pdf
- Мед_книжка ПідгурськаМ.pdf
- Мед_книжка УлянюкВ.pdf
- Мед_книжка ФещукО.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано 28 березня 2023 року сума фактичної оплати за договором становить 33 323,40 грн.
2023-03-29 11:17:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Кременецьке молоко |
196 020,00
UAH з ПДВ
|
196 020,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Кременецьке молоко #30917423 |
Переможець |
196 020,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2023 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2023 14:09
|
img040.pdf | укладений |
28 березня 2023 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2023 10:09
|
Вершкове масло.pdf | укладений |
13 лютого 2023 10:07
|