Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування, ремонтування та аварійного обслуговування котельного обладнання в котельнях Університету (Державні кошти)
Очікувана вартість
199 200,00 UAH
UA-2023-01-27-016273-a ● ecdb7ad96b024bbbadc3877b6e1ec86a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний податковий університет |
Код ЄДРПОУ: | 44550814 |
Місцезнаходження: | 08205, Україна , Київська обл., місто Ірпінь, вул. Університетська 31 |
Контактна особа: |
Шарандіна Ольга Олександрівна +380675015294 tenderstu127@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2023 16:30 |
Очікувана вартість: | 199 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 996,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 послуга
Послуги з технічного обслуговування, ремонтування та аварійного обслуговування котельного обладнання в котельнях Університету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08205, Україна, Київська область, м. Ірпінь, вул. Університетська, 31(котельня, В), вул. Північна , 48 а., вул. Українська,82, вул. Тургенівська, 102А, вул. Університетська, 31 (навчальний корпус, А8, (котельня).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості наданих послуг здійснюється шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту здачі-приймання послуг (надання послуг) | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2023 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2023 16:34 |
Перелік змін.doc | |
01 лютого 2023 16:34 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_нова редакція.docx |
01 лютого 2023 16:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 лютого 2023 16:34 |
Перелік змін.doc
|
|||
01 лютого 2023 16:34 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_нова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо надання документів переможцем (стаття 17 Закону)
Дата подання: 01 лютого 2023 10:30
Дата відповіді: 01 лютого 2023 16:27
У пункті 8 Додатку №2 до тендерної документації зазначено, що переможець повинен надати інформаційний лист наданий Міністерством юстиції України про те, що він не визнаний банкрутом (пункт 8 частини 1 статті 17 Закону). А в Додатку №6 до тендерної документації вимагається документальне підтвердження відсутності підстав, визначених тільки пунктами 3, 5, 6, і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, і в наведеному в Додатку №6 переліку документів вимога щодо надання вищезгаданого інформаційного листа відсутня. Прошу привести зазначені додатки у відповідність і прибрати з п.8 Додатку №2 вимогу про надання інформаційного листа наданого Міністерством юстиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідні зміни будуть внесені.
роз'яснення
Дата подання: 01 лютого 2023 10:57
Дата відповіді: 01 лютого 2023 16:32
1) Просимо роз’яснити та зазначити в п.2.9.2 Додатку №3 до тендерної документації яким чином виконувати вимоги Замовника щодо прибуття «на аварійний виклик»: а) під час повітряної тривоги (обчислення часу прибуття призупиняється, чи співробітники підрядника ризикуючи власним життям зобов’язані прибути на виклик у встановлений термін?, тощо…); б) під час дії комендантської години (Замовник забезпечує спеціальну перепустку на час дії комендантської години, обчислення часу призупиняється, тощо…).
2) В Додатку №1 до тендерної документації вимагається надати документи, що підтверджують право власності (володіння, оренди) на обладнання, матеріально технічну базу та технології. Просимо роз'яснити, чи достатньо для підтвердження надати витяг з оборотно-сальдової відомості по відповідному рахунку бух.обліку (наприклад, по рахунку 10 "Основні засоби")? Або як Учасник має підтвердити право володіння на обладнання та інструмент (якщо їх придбано кілька років тому і прибуткові бухгалтерські документи давно здано в архів)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
1) Щодо – «Під час повітряної тривоги (обчислення часу прибуття призупиняється, чи співробітники підрядника ризикуючи власним життям зобов’язані прибути на виклик у встановлений термін?, тощо…» - якщо Законом України передбачено евакуацію співробітника підрядника під час повітряної тривоги, час прибуття призупиняється. Якщо прибуття на об’єкт замовника під час повітряної тривоги не суперечить ЗУ, час не призупиняється.
Щодо – «Під час дії комендантської години..» - виконавець таких робіт зобов’язаний подбати про наявність спецперепустки для своїх співробітників на час дії комендантської години; оскільки при аварійній зупинці котлів на котельні з централізованим опаленням за температури нижче 10 гр. цельсія, може призвести до руйнування обладнання та розмерзання системи опалення в будівлях Університету та житлових будинків.
2) Для підтвердження права власності (володіння, оренди) на обладнання, матеріально технічну базу та технології буде достатньо витягу з оборотно-сальдової відомості по відповідному рахунку бух.обліку, а також необхідно надати довідку про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій учасника (Додаток №1, п.1).
1) Щодо – «Під час повітряної тривоги (обчислення часу прибуття призупиняється, чи співробітники підрядника ризикуючи власним життям зобов’язані прибути на виклик у встановлений термін?, тощо…» - якщо Законом України передбачено евакуацію співробітника підрядника під час повітряної тривоги, час прибуття призупиняється. Якщо прибуття на об’єкт замовника під час повітряної тривоги не суперечить ЗУ, час не призупиняється.
Щодо – «Під час дії комендантської години..» - виконавець таких робіт зобов’язаний подбати про наявність спецперепустки для своїх співробітників на час дії комендантської години; оскільки при аварійній зупинці котлів на котельні з централізованим опаленням за температури нижче 10 гр. цельсія, може призвести до руйнування обладнання та розмерзання системи опалення в будівлях Університету та житлових будинків.
2) Для підтвердження права власності (володіння, оренди) на обладнання, матеріально технічну базу та технології буде достатньо витягу з оборотно-сальдової відомості по відповідному рахунку бух.обліку, а також необхідно надати довідку про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій учасника (Додаток №1, п.1).
уточнення щодо кількості послуг
Дата подання: 01 лютого 2023 11:15
Дата відповіді: 01 лютого 2023 16:31
Просимо чітко визначити кількість послуг для коректного складання тендерної пропозиції (Додаток №7 до тендерної документації):
1 послуга (разом весь запланований обсяг послуг), чи 6 послуг (за кількістю місяців, в які надаватимуться послуги), тощо ?
Відповідь: Шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: Одна 1 послуга на місяць по кожній котельні, що зазначено у Додаток № 3 до тендерної документації п. 2. Перелік послуг, що проводяться при технічному обслуговуванні обладнання газової котельні (за винятком тих підпунктів де вказано 1 раз на рік.).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2023 16:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІСАВІ" |
159 300,00
UAH з ПДВ
|
159 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІСАВІ" #31868063 |
Переможець |
159 300,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2023 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2023 10:45
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2023 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2023 12:13
|
Договір.pdf | укладений |
22 лютого 2023 12:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням фактичного зменшення обсягу видатків Споживача відповідно до п.19 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» № 1178 від 12.10.2022, ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі Договору № 2335209 від 20.02.2023 р. |
Номер договору про закупівлю: | 2335209 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |