Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління ДК 021:2015: 79410000-1 – консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління.
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2023-01-27-015924-a ● 2c5c34c0c54e48aab093dd14e7c49c66
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна державна лабораторія держпродспоживслужби в Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 00703173 |
Вебсайт: | http://pvl.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 38751, Україна , Полтавська обл., с. Горбанівка, вул. Миру, буд. 2 |
Контактна особа: |
Радевич Тетяна +380532641000 poltavabuh@pvl.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2023 16:04 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
570 людино-година
Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38751, Україна, Полтавська область, Полтавський район, с. Горбанівка, вул. Миру, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2023 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 16:09 |
ТД особливості 27.01.2023.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-27-015924-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "М3-КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:44431281
Дата подання: 31 січня 2023 11:32
ВИМОГА щодо усунення порушень, що стосуються умов тендерної документації
ПРОСИМО внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі № UA-2023-01-27-015924-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині вимоги, що додається.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2023 21:31
За результатами розгляду Вимоги щодо усунення порушень, що стосуються умов тендерної документації поданої через електронну систему закупівель ТОВ «МЗ-Консалт» від 31.01.2023 № 01-09/017 повідомляє.
Відносно першого питання, а саме вимоги щодо надання допомоги в розміщенні необхідної інформації в особистому кабінеті електронної системи публічних закупівель шляхом особистої присутності представника Учасника за місцезнаходженням Замовника та можливості прибуття фахівця(ів) Учасника за вимогою Замовника протягом 2х годин за адресою Замовника повідомляємо про її законність та обгрунтованість з огляду на наступне.
По-перше, незрозуміло яким чином потенційним учасником зроблено висновок, що формат результату наданої кінцевої послуги – електронний. Дійсно, в Проекті договору передбачено, що надання послуг можливе за допомогою телекомунікаційних засобів зв’язку, але НАГОЛОШУЄМО!!! не виключно. Так, в додатку 1 та в Проекті договору передбачено надання послуг під час особистих зустрічей. Враховуючи вказане, вимога містить недостовірну інформацію.
Враховуючи попередні роки діяльності Замовника, проблемні питання та ситуації, які виникають при проведенні закупівель, а також орієнтацію замовника на дотримання законодавства в тому числі в сфері закупівель, так сказати з урахуванням власного досвіду замовника було передбачено можливість надання послуг саме під час особистих зустрічей.
На думку Замовника, відсутність можливості особистих зустрічей з надавачем послуг має негативні наслідки для замовника. Тому, що сфера закупівель не є сферою де можна пояснити питання «на пальцях». Враховуючи постійні оновлення як в електронній системі закупівель так і в законодавстві вцілому, досить часто виникають ситуації коли необхідна присутність надавача послуг поруч з уповноваженою особою, наприклад при оголошенні закупівлі або виконанні рішення АМКУ.
Інакше кажучи, якби Замовнику потрібні були виключно телефонні консультації то й потреби в наданні таких послуг не було, за наявності будь-яких питань можна було б просто звертатися до консультантів на майданчику (які надають свої консультації безкоштовно). А за умови, витрати бюджетних коштів на нашу думку Замовник вправі вимагати надання послуг, які є відмінними від безкоштовних консультацій телефоном.
Твердження щодо оприлюднення інформації за участі потенційного виконавця з використанням кваліфікованого електронного підпису Уповноваженої особи Замовника не відповідає дійсності, адже в тендерній документації вказано, що паролі та ключі ЕЦП/КЕП зі сторони Замовника Учаснику не передаються.
Повторно наголошуємо, що виключно дистанційне надання послуг не задовольняє замовника та його потребу в послугах. Крім цього, неможливість надання послуг шляхом особистої присутності (за потреби) не може ніяким чином змінити потребу замовника, а саме вплинути на характер надання таких послуг.
Відносно вказаного «Замовник процедури закупівлі у пункті 3 Додатку 1 Документації не визначив необхідності особисту присутність представника виконавця для надання послуг та не обґрунтував:
у чому ця необхідність полягає?
який конкретний перелік послуг необхідно надавати особисто, а який допускається надавати дистанційно?» зазначаємо, що виключний перелік інформації, яку повинна містити тендерна документація передбачено статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, наведений у вказаній статті перелік не містить обов’язку замовника вказувати запитувану вище інформацію.
Відносно наступних питань зазначаємо.
Дійсно, доречно відмічено про те, що якісно послуга може бути надана лише професіоналом своєї справи. В Україні зазвичай початковим етапом, який підтверджує професіоналізм є наявність відповідної освіти за відповідним напрямком. Безперечно, економісти, а тим паче юристи можуть бути як уповноваженою особою так і консультантом в сфері закупівель. Але виключно за наявності відповідного досвіду та освіти.
Наголошуємо, що консультаційні послуги з питань закупівель не можна вважати наближеними до діяльності Уповноваженої особи, адже єдине що їх поєднує це знання Закону. Ми маємо в штаті Уповноважену особу, а тому здійснювати закупівлю послуг, що за своєю природою наближені до діяльності Уповноваженої особи не маємо наміру та можливостей. Уповноважена особа Замовника регулярно підвищує свою кваліфікацію, а тому отримувати послуги від консультантів, які не маючи профільної освіти лише підвищують кваліфікацію є недоцільно для Замовника. Саме тому, замовник просить наявність хоча б одного працівника, який би мав освіту за даним напрямом.
Крім того, з 2017 року провідні державні вищі навчальні заклади України в рамках ініціативи Мінекономрозвитку України щодо професіоналізації сфери публічних закупівель активно впроваджують спеціалізацію, орієнтовану на підготовку фахівців з управління публічними закупівлями.
Слід погодитися, що вища освіта за освітньою програмою «Публічні закупівлі» є досить специфічним напрямом, це пояснюється тим що публічні закупівлі самі по собі є специфічним напрямком. Виходячи з тверджень вимоги надавати консультації сертифікованій уповноваженій особі за специфічним напрямом можна при цьому, не маючи освіти за тим же специфічним напрямом. Враховуючи зазначене, потенційний учасник у своїй вимозі суперечить сам собі.
Відносно вимоги Замовника щодо наявності у фахівців досвіду роботи, а саме перевірки закупівель і моніторингу. Наявність зазначеного досвіду, підтверджує найвищий рівень знань закупівельного законодавства потенційними учасниками та є запорукою недопущення порушень законодавства у сфері закупівель замовником. Як стверджується у вимозі «можна дійти висновку, що фахівець учасника мав би підтвердити безпосередній досвід Уповноваженої особи Замовника в розумінні Закону № 922-VIII або ж досвід взаємодії (консультування) з Уповноваженою особою». Вкотре наголошуємо, що у замовника в штаті є уповноважена особа, крім цього досвід взаємодії з уповноваженою особою ніяким чином не підтверджує досвід та знання у сфері закупівель.
Проте, замовником розглядається можливість внесення змін до тендерної документації з метою розширення потенційних учасників.
Відносно першого питання, а саме вимоги щодо надання допомоги в розміщенні необхідної інформації в особистому кабінеті електронної системи публічних закупівель шляхом особистої присутності представника Учасника за місцезнаходженням Замовника та можливості прибуття фахівця(ів) Учасника за вимогою Замовника протягом 2х годин за адресою Замовника повідомляємо про її законність та обгрунтованість з огляду на наступне.
По-перше, незрозуміло яким чином потенційним учасником зроблено висновок, що формат результату наданої кінцевої послуги – електронний. Дійсно, в Проекті договору передбачено, що надання послуг можливе за допомогою телекомунікаційних засобів зв’язку, але НАГОЛОШУЄМО!!! не виключно. Так, в додатку 1 та в Проекті договору передбачено надання послуг під час особистих зустрічей. Враховуючи вказане, вимога містить недостовірну інформацію.
Враховуючи попередні роки діяльності Замовника, проблемні питання та ситуації, які виникають при проведенні закупівель, а також орієнтацію замовника на дотримання законодавства в тому числі в сфері закупівель, так сказати з урахуванням власного досвіду замовника було передбачено можливість надання послуг саме під час особистих зустрічей.
На думку Замовника, відсутність можливості особистих зустрічей з надавачем послуг має негативні наслідки для замовника. Тому, що сфера закупівель не є сферою де можна пояснити питання «на пальцях». Враховуючи постійні оновлення як в електронній системі закупівель так і в законодавстві вцілому, досить часто виникають ситуації коли необхідна присутність надавача послуг поруч з уповноваженою особою, наприклад при оголошенні закупівлі або виконанні рішення АМКУ.
Інакше кажучи, якби Замовнику потрібні були виключно телефонні консультації то й потреби в наданні таких послуг не було, за наявності будь-яких питань можна було б просто звертатися до консультантів на майданчику (які надають свої консультації безкоштовно). А за умови, витрати бюджетних коштів на нашу думку Замовник вправі вимагати надання послуг, які є відмінними від безкоштовних консультацій телефоном.
Твердження щодо оприлюднення інформації за участі потенційного виконавця з використанням кваліфікованого електронного підпису Уповноваженої особи Замовника не відповідає дійсності, адже в тендерній документації вказано, що паролі та ключі ЕЦП/КЕП зі сторони Замовника Учаснику не передаються.
Повторно наголошуємо, що виключно дистанційне надання послуг не задовольняє замовника та його потребу в послугах. Крім цього, неможливість надання послуг шляхом особистої присутності (за потреби) не може ніяким чином змінити потребу замовника, а саме вплинути на характер надання таких послуг.
Відносно вказаного «Замовник процедури закупівлі у пункті 3 Додатку 1 Документації не визначив необхідності особисту присутність представника виконавця для надання послуг та не обґрунтував:
у чому ця необхідність полягає?
який конкретний перелік послуг необхідно надавати особисто, а який допускається надавати дистанційно?» зазначаємо, що виключний перелік інформації, яку повинна містити тендерна документація передбачено статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, наведений у вказаній статті перелік не містить обов’язку замовника вказувати запитувану вище інформацію.
Відносно наступних питань зазначаємо.
Дійсно, доречно відмічено про те, що якісно послуга може бути надана лише професіоналом своєї справи. В Україні зазвичай початковим етапом, який підтверджує професіоналізм є наявність відповідної освіти за відповідним напрямком. Безперечно, економісти, а тим паче юристи можуть бути як уповноваженою особою так і консультантом в сфері закупівель. Але виключно за наявності відповідного досвіду та освіти.
Наголошуємо, що консультаційні послуги з питань закупівель не можна вважати наближеними до діяльності Уповноваженої особи, адже єдине що їх поєднує це знання Закону. Ми маємо в штаті Уповноважену особу, а тому здійснювати закупівлю послуг, що за своєю природою наближені до діяльності Уповноваженої особи не маємо наміру та можливостей. Уповноважена особа Замовника регулярно підвищує свою кваліфікацію, а тому отримувати послуги від консультантів, які не маючи профільної освіти лише підвищують кваліфікацію є недоцільно для Замовника. Саме тому, замовник просить наявність хоча б одного працівника, який би мав освіту за даним напрямом.
Крім того, з 2017 року провідні державні вищі навчальні заклади України в рамках ініціативи Мінекономрозвитку України щодо професіоналізації сфери публічних закупівель активно впроваджують спеціалізацію, орієнтовану на підготовку фахівців з управління публічними закупівлями.
Слід погодитися, що вища освіта за освітньою програмою «Публічні закупівлі» є досить специфічним напрямом, це пояснюється тим що публічні закупівлі самі по собі є специфічним напрямком. Виходячи з тверджень вимоги надавати консультації сертифікованій уповноваженій особі за специфічним напрямом можна при цьому, не маючи освіти за тим же специфічним напрямом. Враховуючи зазначене, потенційний учасник у своїй вимозі суперечить сам собі.
Відносно вимоги Замовника щодо наявності у фахівців досвіду роботи, а саме перевірки закупівель і моніторингу. Наявність зазначеного досвіду, підтверджує найвищий рівень знань закупівельного законодавства потенційними учасниками та є запорукою недопущення порушень законодавства у сфері закупівель замовником. Як стверджується у вимозі «можна дійти висновку, що фахівець учасника мав би підтвердити безпосередній досвід Уповноваженої особи Замовника в розумінні Закону № 922-VIII або ж досвід взаємодії (консультування) з Уповноваженою особою». Вкотре наголошуємо, що у замовника в штаті є уповноважена особа, крім цього досвід взаємодії з уповноваженою особою ніяким чином не підтверджує досвід та знання у сфері закупівель.
Проте, замовником розглядається можливість внесення змін до тендерної документації з метою розширення потенційних учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2023 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Яковенко С.О. |
199 500,00
UAH з ПДВ
|
199 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Яковенко С.О. #3184813050 |
Переможець |
199 500,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2023 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 16:45
|
Договір №13 від 17.02.2023.pdf | укладений |
20 лютого 2023 16:44
|