Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пластиковий контейнер
Очікувана вартість
10 800 000,00 UAH
UA-2023-01-27-015833-a ● 4986e816e5db4a399d0847c37dc747c8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Моргун Олександра Леонідівна 380960526434 morgun-ol@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2023 09:02 |
Очікувана вартість: | 10 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 9 до тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 46 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 6 цієї документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5 % від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 6 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
УВАГА! ТОРГИ БЕЗ АУКЦІОНУ! Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5400 штуки
Пластиковий контейнер для дрібних поштових відправлень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2028
ДК 021:2015: 44613400-4 — Контейнери для зберігання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації. Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати поставки та переходу права власності на Товар згідно з вимогами Договору та за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином складеної податкової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2023 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 16:04 |
ТД ВТ з Особливостями - Пластиковий контейнер.docx.p7s | |
27 січня 2023 16:04 |
ТД ВТ з Особливостями - Пластиковий контейнер.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-27-015833-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ТОМЧУК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:3041324133
Дата подання: 02 лютого 2023 22:48
Виключення дискримінаційної вимоги Замовника щодо надання Учасником документально підтвердження виконання аналогічного договору поставки пластикових контейнерів в кількості не менше 4 000 штук.
Вивчивши тендерну документацію (далі по тексту – ТД) було встановлено, що Замовником порушено ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тесту – Закон).
Так, згідно із Додатком № 1 до ТД, Замовник встановив дискримінаційні кваліфікаційні критерії, а саме визначив за обов'язкове підтвердження наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку пластикових контейнерів у кількості не менше 4000 шт.
В свою чергу, залишається незрозумівлим чим керувався Замовник коли встановлював вищевказану дискримінаційну вимогу? Як Замовник визначив, що для підтвердження кваліфікації виконаного або частково виконаного аналогічного договору пластикових контейнерів має бути не менше 4 000 шт. а не, наприклад, 2 000 шт. ?
Окремо потрібно вказати, що пластиковий контейнер з вказаними характеристиками в Додатку № 3 до ТД в не є специфічним товаром або товаром вузького профілю для підтвердження якого Замовнику знадобився б аналогічний виконаний/частково виконаний договір предметом якого є поставка пластикових контейнерів в кількості не менше 4 000 шт.
Також потрібно вказати, що п. 45 Постанови № 1178 від 12.10.2022 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту – Постанова), визначено, що під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначених статтею 16 Закону.
Таким чином навіть Постановою, якою керуються всі Постачальники та Замовники передбачено, що підтвердження кваліфікаційних критеріїв, визначених статтею 16 Закону не є обов’язковим. Водночас, Замовник, без належних та обгрунтованих підстав вимагає підтвердження виконаного або частково виконаного аналогічного договору пластикових контейнерів не менше 4 000 шт.
Відповідно до вищезазначеного, вимагаємо прибрати вищевказану дискримінаційну вимогу, яка суттєво звужує коло учасників. Також повідомляємо, що у разі відмежування від виконання даної вимоги Учасник буде змушений звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Так, згідно із Додатком № 1 до ТД, Замовник встановив дискримінаційні кваліфікаційні критерії, а саме визначив за обов'язкове підтвердження наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку пластикових контейнерів у кількості не менше 4000 шт.
В свою чергу, залишається незрозумівлим чим керувався Замовник коли встановлював вищевказану дискримінаційну вимогу? Як Замовник визначив, що для підтвердження кваліфікації виконаного або частково виконаного аналогічного договору пластикових контейнерів має бути не менше 4 000 шт. а не, наприклад, 2 000 шт. ?
Окремо потрібно вказати, що пластиковий контейнер з вказаними характеристиками в Додатку № 3 до ТД в не є специфічним товаром або товаром вузького профілю для підтвердження якого Замовнику знадобився б аналогічний виконаний/частково виконаний договір предметом якого є поставка пластикових контейнерів в кількості не менше 4 000 шт.
Також потрібно вказати, що п. 45 Постанови № 1178 від 12.10.2022 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту – Постанова), визначено, що під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначених статтею 16 Закону.
Таким чином навіть Постановою, якою керуються всі Постачальники та Замовники передбачено, що підтвердження кваліфікаційних критеріїв, визначених статтею 16 Закону не є обов’язковим. Водночас, Замовник, без належних та обгрунтованих підстав вимагає підтвердження виконаного або частково виконаного аналогічного договору пластикових контейнерів не менше 4 000 шт.
Відповідно до вищезазначеного, вимагаємо прибрати вищевказану дискримінаційну вимогу, яка суттєво звужує коло учасників. Також повідомляємо, що у разі відмежування від виконання даної вимоги Учасник буде змушений звернутися до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2023 16:59
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами.
Відповідно до п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду вимоги UA-2023-01-27-015833-a.b1 встановлено наступне:
Застосований кваліфікаційний критерій дозволяє переконатися Замовнику в тому, що Учасник, маючи відповідний досвід, зможе вчасно поставити товари в необхідному обсязі. Кількість товарів відповідно до технічної специфікації (Додаток №3 до тендерної документації) складає 5400 штук, які Постачальник зобов’язаний поставити Покупцю протягом 30 (тридцяти) календарних днів (п.7 проект договору). При цьому Замовник застосовує знижені параметри для аналогічних поставок.
Щодо твердження учасника, що згідно з п.45 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178, зі змінами (далі – Особливості) передбачено, що під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону, то, звертаємо увагу, що цією нормою передбачене саме право замовника, а не обов’язок, не встановлювати в тендерній документації кваліфікаційні критерії до учасників підчас закупівлі товару. Для цієї закупівлі Замовник, враховуючи часові обмеження та ризики проєкту, який забезпечується товаром, що закуповується, вважає за необхідне для гарантованого та вчасного постачання обрати кваліфікованого учасника, для забезпечення цієї менти встановлений лише один кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що не суперечить вимогам а ні Особливостей, а ні Закону.
Відповідно до п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду вимоги UA-2023-01-27-015833-a.b1 встановлено наступне:
Застосований кваліфікаційний критерій дозволяє переконатися Замовнику в тому, що Учасник, маючи відповідний досвід, зможе вчасно поставити товари в необхідному обсязі. Кількість товарів відповідно до технічної специфікації (Додаток №3 до тендерної документації) складає 5400 штук, які Постачальник зобов’язаний поставити Покупцю протягом 30 (тридцяти) календарних днів (п.7 проект договору). При цьому Замовник застосовує знижені параметри для аналогічних поставок.
Щодо твердження учасника, що згідно з п.45 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178, зі змінами (далі – Особливості) передбачено, що під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону, то, звертаємо увагу, що цією нормою передбачене саме право замовника, а не обов’язок, не встановлювати в тендерній документації кваліфікаційні критерії до учасників підчас закупівлі товару. Для цієї закупівлі Замовник, враховуючи часові обмеження та ризики проєкту, який забезпечується товаром, що закуповується, вважає за необхідне для гарантованого та вчасного постачання обрати кваліфікованого учасника, для забезпечення цієї менти встановлений лише один кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що не суперечить вимогам а ні Особливостей, а ні Закону.
Номер вимоги: UA-2023-01-27-015833-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ТОМЧУК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:3041324133
Дата подання: 02 лютого 2023 23:34
Виключення дискримінаційної вимоги Замовника про встановлення гарантійного строку в 5 (п'ять) років на пластикові контейнери.
Вивчивши тендерну документацію (надалі по тексту - ТД) Замовника, було встановлено, що останнім порушено ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тесту – Закон).
Так, згідно із Додатками № 3,4,6 до ТД, Замовник встановив дискримінаційні вимоги у вигляді гарантійного строку на товар в 5 років за предметом закупівлі «Пластиковий контейнер для дрібних поштових відправлень». В свою чергу, встановлення такого гарантійного строку не має жодного логічного пояснення, не підтверджується жодними обгрунтованими технічними вимогами.
Також потрібно зазначити, що пластикові контейнери, які є предметом даної закупівлі, будуть активно використовуватись в повсякденній роботі у складних умовах та матимуть безліч факторів, в тому числі людський фактор, від яких буде залежати їх строк експлуатації.
Окремо потрібно вказати, що детально вивчивши ринок товару, що є предметом даної тендерної закупівлі, було встановлено, що жоден з виробників, постачальників, імпортерів, тощо, не надає гарантію строком в 5 (п'ять) років на пластикові контейнери, що виготовлені у відповідності до технічних характеристик та вимог, які вказані в Додатку № 3 до ТД.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити вимогу Замовника про встановлення гарантійного строку в 5 (п'ять) років. Також повідомляємо, що у разі ігнорування або неналежного виконання вимоги Учасник буде змушений звертатися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Так, згідно із Додатками № 3,4,6 до ТД, Замовник встановив дискримінаційні вимоги у вигляді гарантійного строку на товар в 5 років за предметом закупівлі «Пластиковий контейнер для дрібних поштових відправлень». В свою чергу, встановлення такого гарантійного строку не має жодного логічного пояснення, не підтверджується жодними обгрунтованими технічними вимогами.
Також потрібно зазначити, що пластикові контейнери, які є предметом даної закупівлі, будуть активно використовуватись в повсякденній роботі у складних умовах та матимуть безліч факторів, в тому числі людський фактор, від яких буде залежати їх строк експлуатації.
Окремо потрібно вказати, що детально вивчивши ринок товару, що є предметом даної тендерної закупівлі, було встановлено, що жоден з виробників, постачальників, імпортерів, тощо, не надає гарантію строком в 5 (п'ять) років на пластикові контейнери, що виготовлені у відповідності до технічних характеристик та вимог, які вказані в Додатку № 3 до ТД.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити вимогу Замовника про встановлення гарантійного строку в 5 (п'ять) років. Також повідомляємо, що у разі ігнорування або неналежного виконання вимоги Учасник буде змушений звертатися до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2023 17:00
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами.
Відповідно до п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду вимоги UA-2023-01-27-015833-a.b2 встановлено наступне:
Встановлений гарантійний термін та умови гарантії мають на меті забезпечити безперервність виробничого процесу, виключити випадки дефіциту товару внаслідок його пошкоджень, втрати, тощо.
Крім того, автором вимоги не доведено та не підтверджено документально неможливість виконання вказаної умови тендерної документації або яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його права, а саме не визначені альтернативні параметри гарантійних умов та строків, які б дозволяли йому без порушень зобов’язань виконувати умови договору, у зв’язку з чим Замовник не має можливості визначити альтернативні параметри гарантійних умов та строків для задоволення вимоги щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Відповідно до п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду вимоги UA-2023-01-27-015833-a.b2 встановлено наступне:
Встановлений гарантійний термін та умови гарантії мають на меті забезпечити безперервність виробничого процесу, виключити випадки дефіциту товару внаслідок його пошкоджень, втрати, тощо.
Крім того, автором вимоги не доведено та не підтверджено документально неможливість виконання вказаної умови тендерної документації або яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його права, а саме не визначені альтернативні параметри гарантійних умов та строків, які б дозволяли йому без порушень зобов’язань виконувати умови договору, у зв’язку з чим Замовник не має можливості визначити альтернативні параметри гарантійних умов та строків для задоволення вимоги щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Номер вимоги: UA-2023-01-27-015833-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ТОМЧУК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:3041324133
Дата подання: 02 лютого 2023 23:48
Виключення дискримінаційної вимоги Замовника щодо надання Учасником-переможцем банківської гарантії.
Вивчивши тендерну документацію (далі по тексту – ТД) було встановлено, що Замовником порушено ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тесту – Закон).
Так, згідно з ТД Замовник вимагає від Учасника-переможця надати банківську гарантію в розмірі 5 % від суми укладеного Договору строком на 5 (п'ять) років, що з огляду на орієнтовну вартість тендерної закупівлі (10 800 000 гривень) становить більше 500 000 гривень.
Водночас, встановивши такі вимоги, Замовник повністю відмежувався від надання відповіді на питання: "Яким чином було окреслено розмір банківської гарантії в 5 %, а не, наприклад, 2 % ?", "Що саме забезпечується банківською гарантією ? (Оскільки оплата проводиться по факту поставки, а передбачена договірна відповідальність за Договором не може фактично бути застосована у вищезазначених розмірах).
Відповідно до вищезазначеного, вимагаємо прибрати вищевказану дискримінаційну вимогу щодо надання банківської гарантії. Також повідомляємо, що у разі відмежування від виконання даної вимоги Учасник буде змушений звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Так, згідно з ТД Замовник вимагає від Учасника-переможця надати банківську гарантію в розмірі 5 % від суми укладеного Договору строком на 5 (п'ять) років, що з огляду на орієнтовну вартість тендерної закупівлі (10 800 000 гривень) становить більше 500 000 гривень.
Водночас, встановивши такі вимоги, Замовник повністю відмежувався від надання відповіді на питання: "Яким чином було окреслено розмір банківської гарантії в 5 %, а не, наприклад, 2 % ?", "Що саме забезпечується банківською гарантією ? (Оскільки оплата проводиться по факту поставки, а передбачена договірна відповідальність за Договором не може фактично бути застосована у вищезазначених розмірах).
Відповідно до вищезазначеного, вимагаємо прибрати вищевказану дискримінаційну вимогу щодо надання банківської гарантії. Також повідомляємо, що у разі відмежування від виконання даної вимоги Учасник буде змушений звернутися до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2023 17:01
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами.
Відповідно до п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду вимоги UA-2023-01-27-015833-a.c3 встановлено наступне:
Згідно з умовами тендерної документації для цієї закупівлі розмір забезпечення виконання договору (банківської гарантії виконання договору) встановлений 5 (п’ять) відсотків від суми договору, що відповідає нормі ч.3 ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі». Забезпечення виконання договору (банківська гарантія) забезпечує виконання зобов’язань Постачальником умов договору.
Встановлення даної вимоги щодо надання забезпечення виконання договору жодним чином не суперечить принципам здійснення закупівель та не може вважатися дискримінаційним.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Відповідно до п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду вимоги UA-2023-01-27-015833-a.c3 встановлено наступне:
Згідно з умовами тендерної документації для цієї закупівлі розмір забезпечення виконання договору (банківської гарантії виконання договору) встановлений 5 (п’ять) відсотків від суми договору, що відповідає нормі ч.3 ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі». Забезпечення виконання договору (банківська гарантія) забезпечує виконання зобов’язань Постачальником умов договору.
Встановлення даної вимоги щодо надання забезпечення виконання договору жодним чином не суперечить принципам здійснення закупівель та не може вважатися дискримінаційним.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТАЛКЕР СКЛАДСЬКІ РІШЕННЯ" |
10 530 000,00
UAH з ПДВ
|
10 530 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АДМІРЕЛЬ" |
10 719 000,00
UAH з ПДВ
|
10 719 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТАЛКЕР СКЛАДСЬКІ РІШЕННЯ" #42878943 |
Переможець |
10 530 000,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2023 18:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 лютого 2023 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2023 16:08
|
Dohovir STALKER.zip | укладений |
23 лютого 2023 16:06
|