Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації безкоштовного харчування учнів (вихованців пільгових категорій) в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва)»
Очікувана вартість
17 752 429,19 UAH
UA-2023-01-27-015479-a 3937e01feb994aa5b98ab9ba370fb358
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єрмакова Валентина Юріівна

380442423706 solomruo2423706@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Пітерська будинок 12
Контактна особа: Єрмакова Валентина Юріівна
380442423706
solomruo2423706@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2023 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2023 00:00
Початок аукціону: 04 лютого 2023 00:00
Очікувана вартість: 17 752 429,19 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 88 762,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації безкоштовного харчування учнів (вихованців пільгових категорій) в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 16:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 16:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 16:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 16:11
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 16:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 16:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 16:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 16:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 16:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 16:11
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 16:11
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 16:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 16:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 16:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 16:11
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 16:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 16:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 16:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 16:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 16:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 16:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 16:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

27 січня 2023 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2023 16:11
ТД орг. харч 2023.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-01-27-015479-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 10 березня 2023 13:20
Оскарження дискваліфікації
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2023 15:26
рішення від 13.03.2023 № 2974.pdf
Дата публікації: 13 березня 2023 15:26
рішення від 21.03.2023 № 3481.pdf
Дата публікації: 23 березня 2023 14:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель No 3481-р/пк-пз від 21.03.2023 стосовно скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПОНТЕМ.УА" в процедурі закупівлі «ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації безкоштовного харчування учнів (вихованців пільгових категорій) в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва)» виконано.
Дата виконання рішення замовником: 29 березня 2023 13:24

Документи подані скаржником

10 березня 2023 12:32
СКАРГА.docx.asice (1).zip

Документи подані замовником

29 березня 2023 13:23
SCAN_20230329_131854606.pdf

Документи Органу Оскарження

13 березня 2023 15:26
рішення від 13.03.2023 № 2974.pdf
23 березня 2023 14:45
рішення від 21.03.2023 № 3481.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-03-10-000020 ● 7d360103e5ef4498a87d69723b82b2ad
  • Статус: завершено ● Дата: 20 вересня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 березня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 березня 2023 12:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.03.2023 № 69

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-01-27-015479-a 27.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-03-17 09:16:18

Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


16.03.2023 № 75

Київ



Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі


Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2023-01-27-015479-a.c1,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-01-27-015479-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 10 березня 2023 року № 69 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинено з 13 березня 2023 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-03-28 13:38:12

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації безкоштовного харчування учнів (вихованців пільгових категорій) в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-27-015479-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-03-31 10:39:33

Пояснення

Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації уважно розглянуло запит Державної аудиторської служби України про отримання пояснення (інформації та документів) від 28.03.2023. За результатами розгляду, в межах своєї компетенції надаємо наступну інформацію та документи.
З метою встановлення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість Управлінням освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації перед проголошенням вище зазначених торгів виконано вимоги п.4 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
«4. Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб'єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб'єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю субєктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.».
1. Згідно Річного плану закупівель на 2023 р. по КЕКВ 2230, на закупівлю послуг з організації харчування в закладах освіти Солом’янського району міста Києва заплановано
17 752 429,19 грн.(сімнадцять мільйонів сімсот п’ятдесят дві тисячі чотириста двадцять дев’ять грн. 19 коп.).

Розрахунок обсягу закупівлі проведено відповідно кількості учнів, які навчаються в закладах освіти та натуральних норм харчування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Потреба для організації гарячого харчування учнів формується на підставі кількості учнів та днів відвідування. Ціна формується на одного учня на один день з урахуванням норм харчування та вартості продуктів.
Розрахунок вартості
Категорія Середньоспискова кількість дітей, учнів, що харчуються, осіб Діто-дні харчування Середньорічна вартість харчування в день, грн. Разом план на 2023 рік
Харчування учнів 6-11 років 1 140 157 799 42,20 6 659 108,52
Харчування учнів 11-14 років 1 431 198 079 45,20 8 953 170,57
Харчування учнів 14-18 років 324 44 848 47,72 2 140 150,11
Всього, грн - - - 17 752 429,19

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі дослідження і вивчення національних стандартів, що діють в Україні та з урахування фактично наявних бюджетних призначень, виділених для закупівлі послуг з організації шкільного харчування, з урахуванням норм чинного законодавства.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням: https://rada.info/upload/users_files/
37485490/5a54d6cdd0cf6bd6848ad1d03cb29fe5.pdf


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 квітня 2023
Кінцевий строк оскарження: 20 квітня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Комунальне підприємство "Школяр" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації 17 248 243,00
UAH
17 248 243,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" 17 518 286,20
UAH
17 518 286,20
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 лютого 2023 17:17
Електронний підпис
21 лютого 2023 16:05
Відсутність підстав.PDF
21 лютого 2023 15:58
Відсутність підстав.PDF
21 лютого 2023 15:10
Електронний підпис
21 лютого 2023 15:03
Відсутність судимості.pdf
03 лютого 2023 17:10
Електронний підпис
03 лютого 2023 17:01
Цінова пропозиція.PDF
03 лютого 2023 17:01
10.Довідка працівники.PDF
03 лютого 2023 17:01
22.Договір сміття.PDF
03 лютого 2023 17:01
8.Правові підстави МТБ.pdf
03 лютого 2023 17:01
25.Акт №446.pdf
03 лютого 2023 17:01
23.НАССР.pdf
03 лютого 2023 17:01
1.Стаття 17.PDF
03 лютого 2023 17:01
17.Паспорт.PDF
03 лютого 2023 17:01
7.Довідка МТБ.PDF
03 лютого 2023 17:01
24.Акт № 447.pdf
03 лютого 2023 17:01
3.Проект договору.PDF
03 лютого 2023 17:01
12.Трудові угоди,накази.PDF
03 лютого 2023 17:01
11.Штатний розпис.PDF
03 лютого 2023 17:01
21.Меню.PDF
03 лютого 2023 17:01
15.Статут.pdf

Публічні документи

25 квітня 2023 14:44
Електронний підпис
25 квітня 2023 14:35
Електронний підпис
25 квітня 2023 14:34
Довідка-на директора.zip
25 квітня 2023 14:34
Довідка - ст. 17.doc.asice.zip
25 квітня 2023 14:34
Довідка - Ст. 17 -2.doc.asice.zip
25 квітня 2023 14:34
Витяг - не судимість.rar
04 березня 2023 16:23
Електронний підпис
04 березня 2023 16:20
Черевко-трудова.pdf
04 березня 2023 16:20
Степанюк М.М.-трудова.pdf
04 березня 2023 16:20
Окопна М.М.-трудова.pdf
04 березня 2023 16:20
scan_Ольхова Т.М.-трудова.pdf
03 лютого 2023 17:56
Електронний підпис
03 лютого 2023 17:54
Акт 446-аудит НАССР.pdf
03 лютого 2023 17:54
СТАТУТ.pdf
03 лютого 2023 17:54
Довідка - Ст. 17 -2.doc.p7s
03 лютого 2023 17:54
Акт 446-НАССР.pdf
03 лютого 2023 17:54
Штатний розклад.pdf
03 лютого 2023 17:54
Сертифікат 9001.pdf
03 лютого 2023 17:54
Трудові або накази-1.rar
03 лютого 2023 17:54
Витяг на 09.01.2023.pdf
03 лютого 2023 17:54
Договір оренди складу.pdf
03 лютого 2023 17:54
Опис до Статуту.PDF
03 лютого 2023 17:54
Сертифікат ISO-безпека.pdf
03 лютого 2023 17:54
Проект договору.doc.p7s
03 лютого 2023 17:54
Довідка - ст. 17.doc.p7s
03 лютого 2023 17:54
Довкілля-2.doc.p7s
03 лютого 2023 17:54
Договори-відходи.pdf
03 лютого 2023 17:54
Цінова пропозиція.doc.p7s
03 лютого 2023 17:54
Договір оренди офісу.pdf
03 лютого 2023 17:54
Сертифікат 14001.pdf
03 лютого 2023 17:54
Витяг ПДВ.pdf
03 лютого 2023 17:54
Акт 447-1.pdf
03 лютого 2023 17:54
Довідка п.12 ч.1. ст. 17.doc.p7s
03 лютого 2023 17:54
Акт 447.pdf
03 лютого 2023 17:54
Трудові або накази-3.rar
03 лютого 2023 17:54
Трудові або накази-2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Школяр" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Комунальне підприємство "Школяр" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
#16483242
Рішення скасоване 17 248 243,00
UAH
28 лютого 2023 15:53
Комунальне підприємство "Школяр" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
#16483242
Рішення скасоване 17 248 243,00
UAH
29 березня 2023 13:24
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
#40665499
Рішення скасоване 17 518 286,20
UAH
29 березня 2023 13:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 березня 2023 17:30
Комунальне підприємство "Школяр" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
#16483242
Відхилено 17 248 243,00
UAH
05 квітня 2023 17:11
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
#40665499
Переможець 17 518 286,20
UAH
21 квітня 2023 15:53

Документи

15 лютого 2023 14:05
Електронний підпис
15 лютого 2023 14:03
SCAN_20230215_140123759.pdf

Документи

28 лютого 2023 16:17
Електронний підпис
28 лютого 2023 16:15
Scan_0004.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

І. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Відповідно до п.п. 1.1. п 1.2. таблиці «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» визначених в додатку № 2 до тендерної документації, учасник повинен надати: «1.1. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з урахуванням наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти» (посилання на даний документ є рекомендаційним), а саме: по кожному закладу окремо, який зазначено в переліку Додатку 1 до проекту договору, Додаток № 4 до Тендерної документації надають наступну інформацію: - завідуючий виробництвом не менше одного; - кухарі не нижче 2 розряду або кухонного працівника в кількості не менше одного; Довідка також має містити відомості про наявність в штатному розкладі (або, які працюють за трудовими та цивільно-правовими договорами) керівного складу, технолога, інших працівників, які будуть задіяні для виконанні договору.». На виконання даної вимоги Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. № 03/02-15 від 03.02.2023 р.) у якій зазначено, що деякі працівники будуть задіяні одразу у кількох закладах, а саме: Шеремет Людмилі Ільїнічна повинна виконувати функції кухонного працівника одразу в двох закладах (ЗЗСО № 149 та № 142), та Менщікова Лариса Михайлівна повинна виконувати функції кухонного працівника одразу в двох закладах (ЗЗСО № 164 та № 187). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати роз’яснення, щодо залучення працівників Шеремет Людмилі Ільїнічна та Менщікова Лариса Михайлівна одночасно в двох закладах освіти, що знаходяться за різним віддаленими одна від одної адресами. ІІ. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Відповідно до п.п. 1.2. п 1.2. таблиці «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» визначених в додатку № 2 до тендерної документації, учасник повинен надати: «1.2. На підтвердження інформації викладеної в вищезазначеній довідці надати скан-копію затвердженого штатного розкладу установи, організації, наказ про призначення або витяг з податкової або оригінали трудових книжок (першу сторінку та сторінку з відміткою, що працівники працюють в даній установі, організації) або цивільно-правових договорів або трудових угод.». У складі пропозиції відсутні накази або оригінали трудових книжок (першу сторінку та сторінку з відміткою, що працівники працюють в даній установі, організації) або цивільно-правових договорів або трудових угодна працівників зазначених в довідці, а саме: - відповідно до довідки працівник «Григоренко Валентина Олександрівна» займає посаду «Кухонний працівник», у складі пропозиції відсутні документи що підтверджують дану інформацію; - відповідно до довідки працівник «Драган Надія Андріївна» займає посаду «Кухар не нижче 2 розряду», у складі пропозиції відсутні документи що підтверджують дану інформацію; - відповідно до довідки працівник «Омельченко Світлана Іванівна» займає посаду «Кухар не нижче 2 розряду», у складі пропозиції відсутні документи що підтверджують дану інформацію; - відповідно до довідки працівник «Холодова Віта Вікторівна» займає посаду «Кухар не нижче 2 розряду», у складі пропозиції відсутні документи що підтверджують дану інформацію; Окрім того, жодним документом не підтверджено розряд кухарів зазначених саме в довідці. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для підтвердження інформації зазначеної в довідці (вих. № 03/02-15 від 03.02.2023 р.) надати скан-копії наказів про призначення або витяг з податкової або оригінали трудових книжок (першу сторінку та сторінку з відміткою, що працівники працюють в даній установі, організації) або цивільно-правових договорів або трудових угод на працівника «Григоренко Валентина Олександрівна» на посаду «Кухонний працівник, на працівника «Драган Надія Андріївна» на посаду «Кухар не нижче 2 розряду», на працівника «Омельченко Світлана Іванівна» на посаду «Кухар не нижче 2 розряду та на працівника «Холодова Віта Вікторівна» на посаду «Кухар не нижче 2 розряду». ІІІ. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Відповідно до п.п. 1.1. п 1.2. таблиці «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» визначених в додатку № 2 до тендерної документації, учасник повинен надати: «1.1. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з урахуванням наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти» (посилання на даний документ є рекомендаційним), а саме: по кожному закладу окремо, який зазначено в переліку Додатку 1 до проекту договору, Додаток № 4 до Тендерної документації надають наступну інформацію: - завідуючий виробництвом не менше одного; - кухарі не нижче 2 розряду або кухонного працівника в кількості не менше одного; Довідка також має містити відомості про наявність в штатному розкладі (або, які працюють за трудовими та цивільно-правовими договорами) керівного складу, технолога, інших працівників, які будуть задіяні для виконанні договору. 1.2. На підтвердження інформації викладеної в вищезазначеній довідці надати скан-копію затвердженого штатного розкладу установи, організації, наказ про призначення або витяг з податкової або оригінали трудових книжок (першу сторінку та сторінку з відміткою, що працівники працюють в даній установі, організації) або цивільно-правових договорів або трудових угод.». На виконання вимоги зазначених вимог Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. № 03/02-15 від 03.02.2023 р.) у якій зазначено, що працівники: «Бутирева Світлана Андріївна, Гончарова Юлія Володимирівна, Бутрій Наталія Степанівна, Григор Тамара Іванівна, Вітюк Галина Дмитрівна, Кулинич Тетяна Миколаївна, Сегедіна Світлана Федорівна, Васецька Яна Сергіївна, Федець Марія Іванівна, Жовтовська Надія Богданівна, Гулько Вікторія Валентинівна, Холодова Марина Василівна, Дунець Галина Петрівна, Кравченко Світлана Юріївна, Журавель Світлана Павлівна, Журавська Лідія Антонівна, Новікова Галина Віталіївна, Курченко Ольга Миколаївна, Недбай Микита Володимирович, Коваль Юлія Михайлівна, Стащук Інна Леонідівна, Тюпіна Тетяна Анатоліївна, Най Марія Іванівна, Холодова Віта Вікторівна, Шеверун Людмила Василівна, Клим’юк Тамара Дмитрівна, Савчук Галина Іванівна, Вознесенська Ірина Борисівна, Капралова Тетяна Дмитрівна, Кулик Валентина Іванівна, Архипенко Любов Миколаївна, Омельченко Світлана Іванівна, Циба Валентина Валентинівна, Жубинський Максим Львович, Малишева Наталія Олександрівна, Драган Надія Андріївна» займають посаду «Кухар не нижче 2 розряду», на підтвердження даної інформації документів відповідно до п.п. 1.2. п 1.2. таблиці «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» визначених в додатку № 2 до тендерної документації не надано, натомість надано накази та трудові книжки на посаду «Кухар». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи відповідно до п.п. 1.2. п 1.2. таблиці «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» визначених в додатку № 2 до тендерної документації, які підтверджують інформацію зазначену довідці (вих. № 03/02-15 від 03.02.2023 р.), а саме: що працівники: «Бутирева Світлана Андріївна, Гончарова Юлія Володимирівна, Бутрій Наталія Степанівна, Григор Тамара Іванівна, Вітюк Галина Дмитрівна, Кулинич Тетяна Миколаївна, Сегедіна Світлана Федорівна, Васецька Яна Сергіївна, Федець Марія Іванівна, Жовтовська Надія Богданівна, Гулько Вікторія Валентинівна, Холодова Марина Василівна, Дунець Галина Петрівна, Кравченко Світлана Юріївна, Журавель Світлана Павлівна, Журавська Лідія Антонівна, Новікова Галина Віталіївна, Курченко Ольга Миколаївна, Недбай Микита Володимирович, Коваль Юлія Михайлівна, Стащук Інна Леонідівна, Тюпіна Тетяна Анатоліївна, Най Марія Іванівна, Холодова Віта Вікторівна, Шеверун Людмила Василівна, Клим’юк Тамара Дмитрівна, Савчук Галина Іванівна, Вознесенська Ірина Борисівна, Капралова Тетяна Дмитрівна, Кулик Валентина Іванівна, Архипенко Любов Миколаївна, Омельченко Світлана Іванівна, Циба Валентина Валентинівна, Жубинський Максим Львович, Малишева Наталія Олександрівна, Драган Надія Андріївна» займають посаду «Кухар не нижче 2 розряду»

Документи

07 березня 2023 16:50
Електронний підпис
07 березня 2023 16:49
SCAN_20230307_164539612.pdf

Документи

05 квітня 2023 17:10
Електронний підпис
05 квітня 2023 17:09
протокол 48.pdf
29 березня 2023 13:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2023 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
#40665499
17 518 286,20
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2024 14:45
7 73.pdf зміни до договору
16 січня 2024 14:43
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 13:59
6 lj 73.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 13:58
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 13:55
5 lj 73.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 13:55
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2023 10:50
4 до 73.pdf зміни до договору
02 жовтня 2023 10:13
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2023 10:59
3 до 73.pdf зміни до договору
13 вересня 2023 10:56
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2023 10:42
Scan.pdf зміни до договору
12 травня 2023 10:24
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2023 13:32
1 73.pdf зміни до договору
08 травня 2023 13:27
Електронний підпис укладений
05 травня 2023 10:49
73.pdf укладений
05 травня 2023 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення вартості договору
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): доповнення переліку послуг
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення вартості договору
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20% без суми
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML