Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Пітерська будинок 12 |
Контактна особа: |
Єрмакова Валентина Юріівна 380442423706 solomruo2423706@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 17 752 429,19 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 88 762,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2023 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 16:11 |
ТД орг. харч 2023.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 10 березня 2023 13:20
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-10-000020 ● 7d360103e5ef4498a87d69723b82b2ad
- Статус: завершено ● Дата: 20 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2023 12:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.03.2023 № 69
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-01-27-015479-a 27.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-17 09:16:18
Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.03.2023 № 75
Київ
Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2023-01-27-015479-a.c1,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-01-27-015479-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 10 березня 2023 року № 69 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинено з 13 березня 2023 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-28 13:38:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації безкоштовного харчування учнів (вихованців пільгових категорій) в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-27-015479-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-31 10:39:33
Пояснення
Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації уважно розглянуло запит Державної аудиторської служби України про отримання пояснення (інформації та документів) від 28.03.2023. За результатами розгляду, в межах своєї компетенції надаємо наступну інформацію та документи.
З метою встановлення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість Управлінням освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації перед проголошенням вище зазначених торгів виконано вимоги п.4 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
«4. Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб'єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб'єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю субєктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.».
1. Згідно Річного плану закупівель на 2023 р. по КЕКВ 2230, на закупівлю послуг з організації харчування в закладах освіти Солом’янського району міста Києва заплановано
17 752 429,19 грн.(сімнадцять мільйонів сімсот п’ятдесят дві тисячі чотириста двадцять дев’ять грн. 19 коп.).
Розрахунок обсягу закупівлі проведено відповідно кількості учнів, які навчаються в закладах освіти та натуральних норм харчування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Потреба для організації гарячого харчування учнів формується на підставі кількості учнів та днів відвідування. Ціна формується на одного учня на один день з урахуванням норм харчування та вартості продуктів.
Розрахунок вартості
Категорія Середньоспискова кількість дітей, учнів, що харчуються, осіб Діто-дні харчування Середньорічна вартість харчування в день, грн. Разом план на 2023 рік
Харчування учнів 6-11 років 1 140 157 799 42,20 6 659 108,52
Харчування учнів 11-14 років 1 431 198 079 45,20 8 953 170,57
Харчування учнів 14-18 років 324 44 848 47,72 2 140 150,11
Всього, грн - - - 17 752 429,19
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі дослідження і вивчення національних стандартів, що діють в Україні та з урахування фактично наявних бюджетних призначень, виділених для закупівлі послуг з організації шкільного харчування, з урахуванням норм чинного законодавства.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням: https://rada.info/upload/users_files/
37485490/5a54d6cdd0cf6bd6848ad1d03cb29fe5.pdf
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Школяр" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
17 248 243,00
UAH
|
17 248 243,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" |
17 518 286,20
UAH
|
17 518 286,20
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Школяр" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації #16483242 |
Рішення скасоване |
17 248 243,00
UAH
|
28 лютого 2023 15:53
|
|
Комунальне підприємство "Школяр" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації #16483242 |
Рішення скасоване |
17 248 243,00
UAH
|
29 березня 2023 13:24
|
|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" #40665499 |
Рішення скасоване |
17 518 286,20
UAH
|
29 березня 2023 13:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 березня 2023 17:30
|
Комунальне підприємство "Школяр" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації #16483242 |
Відхилено |
17 248 243,00
UAH
|
05 квітня 2023 17:11
|
|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" #40665499 |
Переможець |
17 518 286,20
UAH
|
21 квітня 2023 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2024 14:45
|
7 73.pdf | зміни до договору |
16 січня 2024 14:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 13:59
|
6 lj 73.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 13:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 13:55
|
5 lj 73.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2023 10:50
|
4 до 73.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2023 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2023 10:59
|
3 до 73.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2023 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2023 10:42
|
Scan.pdf | зміни до договору |
12 травня 2023 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2023 13:32
|
1 73.pdf | зміни до договору |
08 травня 2023 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2023 10:49
|
73.pdf | укладений |
05 травня 2023 10:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення строку надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення вартості договору |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | доповнення переліку послуг |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення вартості договору |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 20% без суми |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |