Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони приміщень КРАІЛ
Очікувана вартість
1 146 960,00 UAH
UA-2023-01-27-013979-a ● 541f65e0071d4db0a2f677655f24fe56
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМІСІЯ З РЕГУЛЮВАННЯ АЗАРТНИХ ІГОР ТА ЛОТЕРЕЙ |
Код ЄДРПОУ: | 43892728 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Б. Грінченка,3 |
Контактна особа: |
Гапченко Ольга Олександрівна 380445905710 o_gapchenko@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 146 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 469,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Послуги з охорони приміщень КРАІЛ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони приміщень КРАІЛ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Б. Грінченка,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2023 14:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2023 13:59 |
Зміни до Тендерної документації.docx | |
30 січня 2023 13:59 |
Додаток 2 охорона зі змінами.doc | |
30 січня 2023 13:59 |
ТД охорона зі змінами.docx | |
27 січня 2023 15:07 |
Додаток 2 охорона.doc | |
27 січня 2023 15:07 |
Оголошення.docx | |
27 січня 2023 15:07 |
Додаток 4 охорона.docx | |
27 січня 2023 15:07 |
ТД охорона.docx | |
27 січня 2023 15:07 |
ДОДАТОК 3 охорона.docx | |
27 січня 2023 15:07 |
Додаток 1 охорона.doc |
30 січня 2023 14:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 січня 2023 13:59 |
Зміни до Тендерної документації.docx
|
|||
30 січня 2023 13:59 |
Додаток 2 охорона зі змінами.doc
|
|||
30 січня 2023 13:59 |
ТД охорона зі змінами.docx
|
|||
27 січня 2023 15:07 |
Додаток 2 охорона.doc
|
|||
27 січня 2023 15:07 |
Оголошення.docx
|
|||
27 січня 2023 15:07 |
Додаток 4 охорона.docx
|
|||
27 січня 2023 15:07 |
ТД охорона.docx
|
|||
27 січня 2023 15:07 |
ДОДАТОК 3 охорона.docx
|
|||
27 січня 2023 15:07 |
Додаток 1 охорона.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження виконання договору
Дата подання: 30 січня 2023 14:28
Дата відповіді: 31 січня 2023 09:58
Доброго дня! Відповідно до підпункту 2 пункту 3 Додатку 1 Учасник повинен надати "Копії виконаних договорів (з додатками), на які є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пункту 1 цього Критерію та разом з документальним підтвердженням про його належне виконання у встановлені строки (копії Актів приймання-передачі наданих послуг тощо)." - чи є необхідністю надавати саме копія актів наданих послуг, приймання передачі чи є достатнім надання листа - відгука, в якому є посилання на договір та інформація про його належне виконання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до підпункту 2 пункту 3 Додатку 1 Учасник повинен надати "Копії виконаних договорів (з додатками), на які є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пункту 1 цього Критерію та разом з документальним підтвердженням про його належне виконання у встановлені строки (копії Актів приймання-передачі наданих послуг тощо)." Підтвердженням виконання договорів є Акти приймання-передачі наданих послуг, якими підтверджується фактичне надання послуг відповідно до договору.
Досвід охорони об'єктів з пожежною сигналізацією
Дата подання: 30 січня 2023 14:45
Дата відповіді: 31 січня 2023 10:00
Шановний Замовник! Відповідно до Додатку № 3 Ви вимагаєте в учасника "наявність досвіду охорони об’єктів обладнаних відеонаглядом, СКУД та пожежно-охоронною сигналізацією. На підтвердження, надати копії аналогічних договорів та документів, що підтверджують їх виконання у повному обсязі." Виникає питання, які саме послуги Ви закуповуєте, оскільки на наявність досвіду з надання послуг з облуговування пожежної сигналізації треба відповідна ліцензія і це не ліцензія на впровадження охоронної діяльності", а Вашою закупівлею передбачений предмет закупівлі "Охоронні послуги", відповідно данною вимогою Ви обмежуєте коло потенційних учасників, оскільки наявність ліцензії на пожежну сигналізацію, не є обовязковою для здійснення охоронних послуг і у більшості компаній її немає, через її не необхідність, просимо дати роз'яснення з данного питання або виключити дану вимогу з тендерної документації. У іншому випадку, ми, як потенціальний учасник, будемо вимушені звертатися до контролюючих органів, для відстоювання наших прав на участь у честних публічних закупівлях. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги з охорони приміщень КРАІЛ наведено в Додатку № 3 до тендерної документації. Наявість досвіду охорони об’єктів обладнаних відеонаглядом, СКУД та пожежно-охоронною сигналізацією не передбачає та не включає в себе необхідність надання послуг з обслуговування відеонагляду, СКУД, пожежно-охоронною сигналізації та наявність відповідної ліцензії. Зазначена Вимога надати копії аналогічних договорів та документів, що підтверджують їх виконання у повному обсязі, передбачає що аналогічні послуги з охорони приміщень надавались в приміщеннях обладнаних зазначеними вище системами і в персоналу охорони є відповідний досвід.
Підтвердження виконання договору
Дата подання: 01 лютого 2023 13:30
Дата відповіді: 02 лютого 2023 10:42
Шановний Замовнику, однією з ваших вимог є надання Довідки про виконання аналогічних договорів (табл.1 Додатку 1), в якій ви необхідно зазначити Ціну договору. Але, умови тендерної документації повинні передбачати можливість надання копії аналогічних договорів та Актів, що підтверджують виконання таких договорів, без зазначення вартісних показників, адже це є конфіденційною інформацією/комерційною таємницею, а також без персональних даних (у відповідності до вимо Закону України "про захист персональних даних) з можливістю їх ретушування. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати пункт "Ціна договору" з Таблиці 1.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників при проведенні закупівлі.
З усього вищевикладеного, вбачається, що встановлюючи вимогу щодо надання підтверджуючих документів: «Копії виконаних договорів (з додатками), на які є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пункту 1 цього Критерію та разом з документальним підтвердженням про його належне виконання у встановлені строки (копії Актів приймання-передачі наданих послуг тощо)», замовник хоче пересвідчитися, що аналогічні договори виконані учасником в повному обсязі, при цьому вимагає від учасників документи задля підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям. Надання документів, наявність яких передбачена тендерною документацією є обов’язковою, згідно законодавства.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників при проведенні закупівлі.
З усього вищевикладеного, вбачається, що встановлюючи вимогу щодо надання підтверджуючих документів: «Копії виконаних договорів (з додатками), на які є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пункту 1 цього Критерію та разом з документальним підтвердженням про його належне виконання у встановлені строки (копії Актів приймання-передачі наданих послуг тощо)», замовник хоче пересвідчитися, що аналогічні договори виконані учасником в повному обсязі, при цьому вимагає від учасників документи задля підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям. Надання документів, наявність яких передбачена тендерною документацією є обов’язковою, згідно законодавства.
Акти приймання-передачі
Дата подання: 01 лютого 2023 15:06
Дата відповіді: 02 лютого 2023 10:44
Добрий день! Просимо Вас підтвердити можливість надання Учасником сканованих копій Актів виконаних робіт (що складаються щомісячно) на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Адже встановивши один критерій підтвердження досвіду, Ви обмежуєте коло учасників, не врахувавши, що анавлогічний договір може виконуватись з, наприклад, 2020 року і прологнується без підписання щорічного акту прийому-передачі, бо в тому нема сенсу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: : На виконання вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено кваліфікаційні критерії та визначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасників визначеним критеріям.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»,, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників при проведенні закупівлі.
Встановлюючи вимогу щодо надання підтверджуючих документів: «Копії виконаних договорів (з додатками), на які є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пункту 1 цього Критерію та разом з документальним підтвердженням про його належне виконання у встановлені строки (копії Актів приймання-передачі наданих послуг тощо)», замовник хоче пересвідчитись, що аналогічні договори учасника виконані в повному обсязі.
Підтвердженням виконання аналогічних договорів є Акти приймання-передачі наданих послуг, що підтверджують виконання умов договору в повному обсязі та підтверджують фактичне надання послуг відповідно до договору. Надання щорічного акту прийому-передачі наданих послуг дана вимога не передбачає.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»,, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників при проведенні закупівлі.
Встановлюючи вимогу щодо надання підтверджуючих документів: «Копії виконаних договорів (з додатками), на які є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пункту 1 цього Критерію та разом з документальним підтвердженням про його належне виконання у встановлені строки (копії Актів приймання-передачі наданих послуг тощо)», замовник хоче пересвідчитись, що аналогічні договори учасника виконані в повному обсязі.
Підтвердженням виконання аналогічних договорів є Акти приймання-передачі наданих послуг, що підтверджують виконання умов договору в повному обсязі та підтверджують фактичне надання послуг відповідно до договору. Надання щорічного акту прийому-передачі наданих послуг дана вимога не передбачає.
Освітній рівень та стан здоров'я охоронників
Дата подання: 01 лютого 2023 16:50
Дата відповіді: 02 лютого 2023 10:45
Просимо Вас внести роз'яснення щодо вимог до Учасників, зазначених у Додатку 3, а саме: чи потрібно підтверджувати освітній/професійний рівень охоронників (3 розряд) та стан їх здоров'я, шляхом надання сканованих копій посвідчень та мед.довідок?
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників при проведенні закупівлі.
Додаток 3 до тендерної документації передбачає вимогу до Учасника: «здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем, станом здоров’я виконувати службові обов’язки згідно з вимогами Закону України «Про охоронну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» та інших норм чинного законодавства України». Для підтвердження зазначеної вимоги учасником можуть надаватись необхідні документи (скановані копії посвідчень, медичних довідок тощо), що підтверджують відповідність працівників Учасника, яких планується залучити до надання послуг, цій вимозі.
Додаток 3 до тендерної документації передбачає вимогу до Учасника: «здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем, станом здоров’я виконувати службові обов’язки згідно з вимогами Закону України «Про охоронну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» та інших норм чинного законодавства України». Для підтвердження зазначеної вимоги учасником можуть надаватись необхідні документи (скановані копії посвідчень, медичних довідок тощо), що підтверджують відповідність працівників Учасника, яких планується залучити до надання послуг, цій вимозі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ А1 ОХОРОНА |
552 081,60
UAH з ПДВ
|
552 081,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН" РІ ГРУП" |
560 052,69
UAH з ПДВ
|
560 052,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" |
593 189,76
UAH з ПДВ
|
593 189,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРО СЕКЬЮРІТІ" |
597 600,00
UAH з ПДВ
|
597 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА" |
613 053,00
UAH з ПДВ
|
613 053,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-97" |
630 608,70
UAH з ПДВ
|
630 608,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАРБІС-ОХОРОНА" |
646 177,76
UAH з ПДВ
|
646 177,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" |
794 712,48
UAH з ПДВ
|
794 712,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ПАРТНЕР" |
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ПРЕМІУМ ГРУП" |
1 102 912,00
UAH з ПДВ
|
1 102 912,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ А1 ОХОРОНА #37757055 |
Переможець |
552 081,60
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2023 09:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 лютого 2023 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2024 11:35
|
ЗВІТ А1 ОХОРОНА.pdf | укладений |
22 березня 2024 11:35
|
ЗВІТ А1 ОХОРОНА.pdf | укладений |
22 березня 2024 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 січня 2024 11:12
|
Повідомлення про внесення змін А1 Охорона 1.pdf | зміни до договору |
08 січня 2024 11:11
|
Додаткова угода3 А1 охорона.pdf | зміни до договору |
08 січня 2024 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:14
|
Повідомлення про внесення змін А1 Охорона.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:14
|
Додаткова угода 2 А1 Охорона.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:14
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2023 09:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2023 09:52
|
Повідомлення про внесення змін до договору охорона.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2023 09:52
|
Додаткова угода №1 охорона.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2023 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 15:15
|
Договір №8.PDF | укладений |
21 лютого 2023 15:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна умов оподаткування, зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни договору, у зв’язку з продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |