Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ТРАВМАТОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02010184 |
Місцезнаходження: | 61176, Україна , Харківська обл., Харків, ШОСЕ САЛТІВСЬКЕ, будинок 266, корпус В |
Контактна особа: |
Буряківська Наталія Сергіївна 380577117940 tenderxoktb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 272 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 364,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2023 13:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 13:53 |
ТД нафта та дистилянти 2023.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-27-000069 ● 82c2b0c2e0544fe18dea82d4c9655f1e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2023 20:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.02.2023 № 60
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 27.02.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 27.02.2023 № 60
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2023-01-27-011141-a 27.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-28 12:38:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Бензину А-95, дизельного палива (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-27-011141-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Поясніть будь-ласка, чому в інформації про предмет закупівлі не зазначена інформація, щодо коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви? Також, чому в оголошенні не зазначена інформація щодо предмета закупівлі товару, а саме: код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтують позицію замовника з поставленого питання необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-03 14:25:18
Відповідь на запит про надання Інформації щодо закупівлі за номером UA-2023-01-27-011141-a
На Ваш запит від 28.02.2023 року про надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі Бензину А-95, дизельного палива (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-27-011141-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ТРАВМАТОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ» надає пояснення щодо коду предмета закупівлі та щодо назви предмету закупівлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-09 10:36:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Бензину А-95, дизельного палива (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-27-011141-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтують позицію замовника з поставленого питання необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-14 12:27:18
Відповідь на запит про надання Інформації щодо закупівлі за номером UA-2023-01-27-011141-a
На Ваш запит від 09.03.2023 року про надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі Бензину А-95, дизельного палива (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-27-011141-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ТРАВМАТОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ» надає пояснення щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідальній особі зроблене зауваження щодо недопущення встановлених порушень у подальшому. Юрисконсультом підприємства проведена робота щодо опрацювання Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови 1178 Наказу №1082 разом з відповідальною особою КНП ХОР ОКТЛ. Укладено договір № 114/М від 28.03.2023 р. з Товариство з обмеженою відповідальністю «Навчально-консалтинговий центр «Закупівлі» на надання послуг з навчання спеціалістів з питань здійснення публічних закупівель Замовника в кількості 1 (однієї) особи (слухача)
2023-03-29 10:34:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БВС РИТЕЙЛ" |
247 500,00
UAH з ПДВ
|
247 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» |
253 000,00
UAH з ПДВ
|
253 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БВС РИТЕЙЛ" #44098532 |
Переможець |
247 500,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 13:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2024 13:34
|
Допугода 6.pdf | укладений |
15 квітня 2024 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2024 13:34
|
Допугода 6.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2024 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2024 16:48
|
Допугода 5.pdf | зміни до договору |
22 січня 2024 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 14:56
|
Допугода 4.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 14:54
|
Допугода 3.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2023 15:10
|
Допугода 2.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2023 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2023 13:10
|
Допугода 1.pdf | зміни до договору |
18 липня 2023 13:10
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2023 11:33
|
Договір 1402_23_1.pdf | укладений |
14 лютого 2023 11:28
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-95 | 3000 | літр |
47,90
UAH з ПДВ
|
Дизельне паливо | 2000 | літр |
51,90
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Зако |
Номер договору про закупівлю: | 1402/23/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1402/23/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 1402/23/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 1402/23/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1402/23/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1402/23/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-95 | 2900 | літр |
43,31
UAH з ПДВ
|
Дизельне паливо | 660 | літр |
55,13
UAH з ПДВ
|