Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пробірки, код 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2023-01-27-011012-a ● 1649135fefeb4e9ba414d2957f994c18
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП " Бродівська ЦМЛ " |
Код ЄДРПОУ: | 01998226 |
Місцезнаходження: | 80600, Україна , Львівська обл., місто Броди, вул.Юридика,22 |
Контактна особа: |
Мацвейко Андрій Федорович +380673620840 ekonomist-bcml@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 13:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 штуки
Мікропробірка для взяття капілярної крові, К3 ЕДТА, 0,5 мл з фіолетовою кришечкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80600, Україна, Львівська область, м. Броди, вул. Юридика, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43865 — Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD
500 штуки
Пробірка центрифужна градуйована ПЦГ-10-0,2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80600, Україна, Львівська область, м. Броди, вул. Юридика, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35413 — Загальна лабораторна тара, багаторазово
1000 штуки
Пробірка центифужна неградуйована ПЦ-10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80600, Україна, Львівська область, м. Броди, вул. Юридика, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35413 — Загальна лабораторна тара, багаторазово
1600 штуки
Пробірка П-1-14х100 Вассермана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80600, Україна, Львівська область, м. Броди, вул. Юридика, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 46237 — Нестерильна пробірка
2000 штуки
Пробірка вакуумна з активатором згортання 16х100 9 мл №100; Стерильна з червоною кришкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80600, Україна, Львівська область, м. Броди, вул. Юридика, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 42386 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD
70000 штуки
Пробірка вакуумна для забору крові 2мл; Наповнювач: К3 EDTA; 13х75мм; Стерильна з бузковою кришкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80600, Україна, Львівська область, м. Броди, вул. Юридика, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 47588 — Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА
1500 штуки
Пробірка П2-10х90
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80600, Україна, Львівська область, м. Броди, вул. Юридика, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 46237 — Нестерильна пробірка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару на підставі видаткової накладної. У разі затримки фінансування Покупця оплата отриманого товару здійснюється протягом семи банківських днів, з моменту отримання коштів Покупцем для розрахунків за поставлений товар. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2023 13:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 13:50 |
Тендерна документація пробірки.docx | |
27 січня 2023 13:50 |
додаток 4 тендерна пропозиція.doc | |
27 січня 2023 13:50 |
Додаток 3 Проєкт договору новий.docx | |
27 січня 2023 13:50 |
Додаток 2 Інформація про необхідні технічні_ якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.doc | |
27 січня 2023 13:50 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-27-011012-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 08 лютого 2023 10:08
Вимога
на результати закупівлі
Шановний Замовник !
27.01.2023р. було оголошено закупівлю: Пробірки, код 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Учасниками даних торгів є ТОВ “Ледум” та ТОВ “Медринок”, якими були подані відповідні тендерні пропозиції.
Розкриття тендерних пропозицій відбулося 06.02.2023 року.
Надалі Замовник опублікував Рішення — ПРОТОКОЛ №011012-а від 06.02.2023р., згідно якого учасник ТОВ “Медринок” визнаний переможцем.
Вважаємо це Рішення незаконним з наступних правових підстав.
Згідно ст. 31 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Аналогічні підстави відхилення вказані безпосередньо в Тендерній документації Замовника (ч.3 Розділу “Оцінка тендерної пропозиції”).
Звертаємо Вашу увагу, що учасник ТОВ “Медринок” не виконав вимог Тендерної документації, зокрема вимог Додатку 2, що вбачається з нижченаведеного:
1. Замовник вимагає згідно п.1 Загальних вимог Тендерної документації: “Учасником надаються копії документів,що підтверджують відповідність товару необхідним стандартам (декларації, звіт, висновок,свідоцтво, сертифікат) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності та виданий відповідно до вимог чинного законодавства”.
Таким чином, учасник повинен надати підтверджуючі документи щодо виконання вимог відносно предмета закупівлі, відповідності товару (зокрема, підтвердження технічних характеристик кожної позиції (товару) предмету закупівлі, який закуповується та перелік яких вказаний у самій табличці Додатку 2 ТД).
Учасник не виконав вимог даного п.1 Загальних вимог Додатку 2 Тендерної документації, так як відсутні документи, що підтверджують саме характеристики товару, що закуповуються, які зазначені Замовником у ДОДАТКУ 2 "ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.." (наприклад, не надані або інструкції, або технічний опис тощо). Учасник надав Декларацію відповідності, в якій вказано лише найменування медвиробу, однак без будь-яких характеристик, без технічного опису (відсутні характеристики запропонованого ним товару щодо кожної позиції №1-7 Додатку 2).
2. Замовник вимагає згідно п.3 Загальних вимог Тендерної документації: “Учасник має надати гарантійний лист/лист виробника (представництва, філії виробника) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом цієї закупівлі у кількості та в терміни, визначені Замовником. Лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника.”
Учасник не виконав вимог даного п.3 Загальних вимог Додатку 2 Тендерної документації, так як не надано гарантійного листа ТОВ "Ла Мед" як уповноваженого представника - заводів виробників (Hangzhou RoIImed Co.,Ltd, Китай та ПрАТ "СКЛОПРИЛАД", Україна).
Учасник надав лише Лист-пояснення від 03.02.23р. №105, в якому підтвердив неможливість надання даного гарантійного листа через відключення електроенергії. По-перше, даний лист-пояснення не передбачений тендерною документацією та діючим законодавством, а отже не має юридичної сили. Причини, з яких учасник не надав документ, (який вимагає Замовник згідно умов п.3 Додатку 2 ТД) не можуть звільняти даного учасника від надання гарантійного листа у складі тендерної пропозиції. По-друге, що є важливим, саме на момент розгляду тендерної пропозиції даний учасник повинен був надати всі документи, які вимагає тендерна документація, однак учасник не надав згаданого гарантійного листа, чим допустив порушення вимог п.3 Загальних вимог Додатку 2 Тендерної документації.
3. Замовник вимагає згідно п.4 Загальних вимог Тендерної документації: “Повноваження авторизованого представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються дорученнями, гарантійними листами, або іншими документами”.
Учасник не виконав вимог даного п.4 Загальних вимог Додатку 2 Тендерної документації, так як не надав підтвердження повноважень авторизованого представника, дилера, дистриб'ютора ТОВ "Ла Мед" (доручення, гарантійний лист або інший документ) виробників : Hangzhou RoIImed Co.,Ltd, Китай та ПрАТ "СКЛОПРИЛАД", Україна.
4. Замовник здійснює закупівлю саме за поз.№4 Додатку 2 ТД “Нестерильну пробірку (Пробірка П-1-14х100 Вассермана )”, однак учасник пропонує за даною позицією зовсім іншу пробірку, з іншими характеристиками: Пробірка П2 14х100 (надав Сертифікат якості заводу виробника Hangzhou RoIImed Co.,Ltd на Пробірку "BOЛЕС" П2 14x100 ).
Незважаючи на вищевикладені обставини, які свідчать про очевидні порушення вимог як законодавства так і не виконання вимог тендерної документації, було помилково (з огляду на вищезазначені факти) визнано учасника ТОВ “Медринок” переможцем (ПРОТОКОЛ №011012-а від 06.02.2023р.).
З вищевикладеного вбачається, що учасник ТОВ “Медринок” не виконав вимог Тендерної документації, так як не надав всіх документів, які передбачені Додатком 2 ТД, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Згідно положень ст. 31 ЗУ “Про публічні закупівлі” інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, керуючись ст.ст. 5, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі”,-
ПРОШУ:
1. Замовника скасувати рішення: ПРОТОКОЛ №011012-а від 06.02.2023р., згідно якого учасника ТОВ “Медринок” визнано переможцем.
Додатки:
Копія ПРОТОКОЛУ №011012-а від 06.02.2023р.
Копії наданих ТОВ “Медринок” документів: сертифікату, декларації (які були надані у складі тендерної пропозиції).
Копія Листа-пояснення від 03.02.23р. №105.
Розгорнути
Згорнути
27.01.2023р. було оголошено закупівлю: Пробірки, код 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Учасниками даних торгів є ТОВ “Ледум” та ТОВ “Медринок”, якими були подані відповідні тендерні пропозиції.
Розкриття тендерних пропозицій відбулося 06.02.2023 року.
Надалі Замовник опублікував Рішення — ПРОТОКОЛ №011012-а від 06.02.2023р., згідно якого учасник ТОВ “Медринок” визнаний переможцем.
Вважаємо це Рішення незаконним з наступних правових підстав.
Згідно ст. 31 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Аналогічні підстави відхилення вказані безпосередньо в Тендерній документації Замовника (ч.3 Розділу “Оцінка тендерної пропозиції”).
Звертаємо Вашу увагу, що учасник ТОВ “Медринок” не виконав вимог Тендерної документації, зокрема вимог Додатку 2, що вбачається з нижченаведеного:
1. Замовник вимагає згідно п.1 Загальних вимог Тендерної документації: “Учасником надаються копії документів,що підтверджують відповідність товару необхідним стандартам (декларації, звіт, висновок,свідоцтво, сертифікат) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності та виданий відповідно до вимог чинного законодавства”.
Таким чином, учасник повинен надати підтверджуючі документи щодо виконання вимог відносно предмета закупівлі, відповідності товару (зокрема, підтвердження технічних характеристик кожної позиції (товару) предмету закупівлі, який закуповується та перелік яких вказаний у самій табличці Додатку 2 ТД).
Учасник не виконав вимог даного п.1 Загальних вимог Додатку 2 Тендерної документації, так як відсутні документи, що підтверджують саме характеристики товару, що закуповуються, які зазначені Замовником у ДОДАТКУ 2 "ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.." (наприклад, не надані або інструкції, або технічний опис тощо). Учасник надав Декларацію відповідності, в якій вказано лише найменування медвиробу, однак без будь-яких характеристик, без технічного опису (відсутні характеристики запропонованого ним товару щодо кожної позиції №1-7 Додатку 2).
2. Замовник вимагає згідно п.3 Загальних вимог Тендерної документації: “Учасник має надати гарантійний лист/лист виробника (представництва, філії виробника) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом цієї закупівлі у кількості та в терміни, визначені Замовником. Лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника.”
Учасник не виконав вимог даного п.3 Загальних вимог Додатку 2 Тендерної документації, так як не надано гарантійного листа ТОВ "Ла Мед" як уповноваженого представника - заводів виробників (Hangzhou RoIImed Co.,Ltd, Китай та ПрАТ "СКЛОПРИЛАД", Україна).
Учасник надав лише Лист-пояснення від 03.02.23р. №105, в якому підтвердив неможливість надання даного гарантійного листа через відключення електроенергії. По-перше, даний лист-пояснення не передбачений тендерною документацією та діючим законодавством, а отже не має юридичної сили. Причини, з яких учасник не надав документ, (який вимагає Замовник згідно умов п.3 Додатку 2 ТД) не можуть звільняти даного учасника від надання гарантійного листа у складі тендерної пропозиції. По-друге, що є важливим, саме на момент розгляду тендерної пропозиції даний учасник повинен був надати всі документи, які вимагає тендерна документація, однак учасник не надав згаданого гарантійного листа, чим допустив порушення вимог п.3 Загальних вимог Додатку 2 Тендерної документації.
3. Замовник вимагає згідно п.4 Загальних вимог Тендерної документації: “Повноваження авторизованого представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються дорученнями, гарантійними листами, або іншими документами”.
Учасник не виконав вимог даного п.4 Загальних вимог Додатку 2 Тендерної документації, так як не надав підтвердження повноважень авторизованого представника, дилера, дистриб'ютора ТОВ "Ла Мед" (доручення, гарантійний лист або інший документ) виробників : Hangzhou RoIImed Co.,Ltd, Китай та ПрАТ "СКЛОПРИЛАД", Україна.
4. Замовник здійснює закупівлю саме за поз.№4 Додатку 2 ТД “Нестерильну пробірку (Пробірка П-1-14х100 Вассермана )”, однак учасник пропонує за даною позицією зовсім іншу пробірку, з іншими характеристиками: Пробірка П2 14х100 (надав Сертифікат якості заводу виробника Hangzhou RoIImed Co.,Ltd на Пробірку "BOЛЕС" П2 14x100 ).
Незважаючи на вищевикладені обставини, які свідчать про очевидні порушення вимог як законодавства так і не виконання вимог тендерної документації, було помилково (з огляду на вищезазначені факти) визнано учасника ТОВ “Медринок” переможцем (ПРОТОКОЛ №011012-а від 06.02.2023р.).
З вищевикладеного вбачається, що учасник ТОВ “Медринок” не виконав вимог Тендерної документації, так як не надав всіх документів, які передбачені Додатком 2 ТД, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Згідно положень ст. 31 ЗУ “Про публічні закупівлі” інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, керуючись ст.ст. 5, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі”,-
ПРОШУ:
1. Замовника скасувати рішення: ПРОТОКОЛ №011012-а від 06.02.2023р., згідно якого учасника ТОВ “Медринок” визнано переможцем.
Додатки:
Копія ПРОТОКОЛУ №011012-а від 06.02.2023р.
Копії наданих ТОВ “Медринок” документів: сертифікату, декларації (які були надані у складі тендерної пропозиції).
Копія Листа-пояснення від 03.02.23р. №105.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 лютого 2023 10:02
Добрий день, шановний Учаснику,
1. Пропозиція ТОВ «МЕДРИНОК» надана згідно торгів № UA-2023-01-27-011012-a є НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЮ. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону. Згідно п.1. розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації затвердженої рішенням Уповноваженої особи КНП «Бродівська ЦМЛ» протокол № 27012301 від 23.01.2023 р. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично і здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ - у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ.
2. Згідно п.1.Загальних вимог Додатку 2 Тендерної документації вимагалось надання документа, що підтверджує виконання вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності та виданий відповідно до вимог чинного законодавства (декларації, свідоцтво, сертифікат, висновок, звіт або інший). У складі тендерної пропозиції наданої учасником ТОВ «МЕДРИНОК» присутні Декларації про відповідність згідно кожного запропонованого товару. Надання інструкцій, а також технічного опису товару не вимагалось у складі тендерної пропозиції.
3. У складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕДРИНОК» надано Декларацію про відповідність №1Е/2020 версія 1 на товар Пробірка «ВОЛЕС» П1 14Х100. Згідно п.11. Загальних вимог Тендерної документації вимагалось надання документа (декларації, свідоцтво, сертифікат, висновок, звіт або інший), що підтверджує виконання вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності та виданий відповідно до вимог чинного законодавства.
Згідно п.7 Тендерної Документації затвердженої рішенням Уповноваженої особи КНП «Бродівська ЦМЛ» протокол № 27012301 від 23.01.2023 р. «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу». Сертифікат якості заводу виробника Hangzhou Rollmed Co., LTD на пробірку П2 14х100 нами до уваги не брався, так як не стосується предмету закупівлі.
4. Згідно абзацу 2 п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації затвердженої рішенням Уповноваженої особи КНП «Бродівська ЦМЛ» протокол № 27012301 від 23.01.2023 р:
«У разі неможливості надати документ /документи зазначені в тендерній документації учасник надає лист пояснення про причини, які перешкоджають наданню документів, що вимагалися, які можуть бути визнані замовником, як поважні».
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Медринок» надав лист-пояснення №105 від 03.02.2023 р. з обгрунтуванням причин, які перешкоджали наданню документів, а саме Гарантійного лист-авторизації виробника ТОВ «ЛАМЕД» разом з підтверджуючим повноваження документом та зобов’язався надати зазначені документи на етапі «Кваліфікації» або при поставці товару.
5. 08 лютого 2023 року ТОВ «МЕДРИНОК» додатково долучено та поновлено ряд документів, що стосуються даної закупівлі.
З повагою,
Фахівець з публічних закупівель КНП "Бродівська ЦМЛ"
Андрій Мацвейко
1. Пропозиція ТОВ «МЕДРИНОК» надана згідно торгів № UA-2023-01-27-011012-a є НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЮ. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону. Згідно п.1. розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації затвердженої рішенням Уповноваженої особи КНП «Бродівська ЦМЛ» протокол № 27012301 від 23.01.2023 р. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично і здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ - у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ.
2. Згідно п.1.Загальних вимог Додатку 2 Тендерної документації вимагалось надання документа, що підтверджує виконання вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності та виданий відповідно до вимог чинного законодавства (декларації, свідоцтво, сертифікат, висновок, звіт або інший). У складі тендерної пропозиції наданої учасником ТОВ «МЕДРИНОК» присутні Декларації про відповідність згідно кожного запропонованого товару. Надання інструкцій, а також технічного опису товару не вимагалось у складі тендерної пропозиції.
3. У складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕДРИНОК» надано Декларацію про відповідність №1Е/2020 версія 1 на товар Пробірка «ВОЛЕС» П1 14Х100. Згідно п.11. Загальних вимог Тендерної документації вимагалось надання документа (декларації, свідоцтво, сертифікат, висновок, звіт або інший), що підтверджує виконання вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності та виданий відповідно до вимог чинного законодавства.
Згідно п.7 Тендерної Документації затвердженої рішенням Уповноваженої особи КНП «Бродівська ЦМЛ» протокол № 27012301 від 23.01.2023 р. «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу». Сертифікат якості заводу виробника Hangzhou Rollmed Co., LTD на пробірку П2 14х100 нами до уваги не брався, так як не стосується предмету закупівлі.
4. Згідно абзацу 2 п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації затвердженої рішенням Уповноваженої особи КНП «Бродівська ЦМЛ» протокол № 27012301 від 23.01.2023 р:
«У разі неможливості надати документ /документи зазначені в тендерній документації учасник надає лист пояснення про причини, які перешкоджають наданню документів, що вимагалися, які можуть бути визнані замовником, як поважні».
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Медринок» надав лист-пояснення №105 від 03.02.2023 р. з обгрунтуванням причин, які перешкоджали наданню документів, а саме Гарантійного лист-авторизації виробника ТОВ «ЛАМЕД» разом з підтверджуючим повноваження документом та зобов’язався надати зазначені документи на етапі «Кваліфікації» або при поставці товару.
5. 08 лютого 2023 року ТОВ «МЕДРИНОК» додатково долучено та поновлено ряд документів, що стосуються даної закупівлі.
З повагою,
Фахівець з публічних закупівель КНП "Бродівська ЦМЛ"
Андрій Мацвейко
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-27-011012-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
СКАРГА
на результати закупівлі
Замовник 27.01.2023р. оголосив закупівлю: Пробірки, код 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Учасниками даних торгів є ТОВ “Ледум” та ТОВ “Медринок”, якими були подані відповідні тендерні пропозиції.
Розкриття тендерних пропозицій відбулося 06.02.2023 року.
Надалі Замовник опублікував Рішення — ПРОТОКОЛ №011012-а від 06.02.2023р., згідно якого учасник ТОВ “Медринок” визнаний переможцем.
Вважаємо це Рішення незаконним з наступних правових підстав.
Згідно ст. 31 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Аналогічні підстави відхилення вказані безпосередньо в Тендерній документації Замовника (ч.3 Розділу “Оцінка тендерної пропозиції”).
Звертаємо Вашу увагу, що учасник ТОВ “Медринок” не виконав вимог Тендерної документації, зокрема вимог Додатку 2, що вбачається з нижченаведеного:
1. Замовник вимагає згідно п.1 Загальних вимог Тендерної документації: “Учасником надаються копії документів,що підтверджують відповідність товару необхідним стандартам (декларації, звіт, висновок,свідоцтво, сертифікат) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності та виданий відповідно до вимог чинного законодавства”.
Таким чином, учасник ТОВ “Медринок” повинен надати підтверджуючі документи щодо виконання вимог відносно предмета закупівлі, відповідності товару (зокрема, підтвердження технічних характеристик кожної позиції (товару) предмету закупівлі, який закуповується та перелік яких вказаний у самій табличці Додатку 2 ТД).
Учасник ТОВ “Медринок” не виконав вимог даного п.1 Загальних вимог Додатку 2 Тендерної документації, так як відсутні документи, що підтверджують саме характеристики товару, що закуповуються, які зазначені Замовником у ДОДАТКУ 2 "ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.." (наприклад, не надані або інструкції, або технічний опис тощо). Учасник надав Декларацію відповідності, в якій вказано лише найменування медвиробу, однак без будь-яких характеристик, без технічного опису (відсутні характеристики запропонованого ним товару щодо кожної позиції №1-7 Додатку 2).
2. Замовник вимагає згідно п.3 Загальних вимог Тендерної документації: “Учасник має надати гарантійний лист/лист виробника (представництва, філії виробника) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом цієї закупівлі у кількості та в терміни, визначені Замовником. Лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника.”
Учасник ТОВ “Медринок” не виконав вимог даного п.3 Загальних вимог Додатку 2 Тендерної документації, так як не надано гарантійного листа ТОВ "Ла Мед" як уповноваженого представника - заводів виробників (Hangzhou RoIImed Co.,Ltd, Китай та ПрАТ "СКЛОПРИЛАД", Україна).
Учасник ТОВ “Медринок” надав лише Лист-пояснення від 03.02.23р. №105, в якому підтвердив неможливість надання даного гарантійного листа через відключення електроенергії. По-перше, даний лист-пояснення взагалі не передбачений тендерною документацією та діючим законодавством, а отже не має юридичної сили. Причини, з яких учасник не надав документ, (який вимагає Замовник згідно умов п.3 Додатку 2 ТД) не можуть звільняти даного учасника від надання гарантійного листа у складі тендерної пропозиції. По-друге, що є важливим, саме на момент розгляду тендерної пропозиції даний учасник повинен був надати всі документи, які вимагає тендерна документація, однак учасник не надав згаданого гарантійного листа, чим допустив порушення вимог п.3 Загальних вимог Додатку 2 Тендерної документації.
3. Замовник вимагає згідно п.4 Загальних вимог Тендерної документації: “Повноваження авторизованого представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються дорученнями, гарантійними листами, або іншими документами”.
Учасник ТОВ “Медринок” не виконав вимог даного п.4 Загальних вимог Додатку 2 Тендерної документації, так як не надав підтвердження повноважень авторизованого представника, дилера, дистриб'ютора ТОВ "Ла Мед" (доручення, гарантійний лист або інший документ) виробників : Hangzhou RoIImed Co.,Ltd, Китай та ПрАТ "СКЛОПРИЛАД", Україна.
4. Замовник здійснює закупівлю саме за поз.№4 Додатку 2 ТД “Нестерильну пробірку (Пробірка П-1-14х100 Вассермана )”, однак учасник ТОВ “Медринок” пропонує за даною позицією зовсім іншу пробірку, з іншими характеристиками: Пробірка П2 14х100 (в підтвердження, що пробірка з іншими характеристиками ним надано Сертифікат якості заводу виробника Hangzhou RoIImed Co.,Ltd саме на Пробірку "BOЛЕС" П2 14x100 ).
Незважаючи на вищевикладені обставини, які свідчать про очевидні порушення вимог як законодавства так і не виконання вимог тендерної документації, Замовник помилково визнав учасника ТОВ “Медринок” переможцем (ПРОТОКОЛ №011012-а від 06.02.2023р.).
Як наслідок, наша пропозиція, як наступного учасника — ТОВ “Ледум”, взагалі не розглядалася (який запропонував достатньо економічно вигідну ціну порівняно з ТОВ “Медринок”).
З вищевикладеного вбачається, що учасник ТОВ “Медринок” не виконав вимог Тендерної документації, так як не надав всіх документів, які передбачені Додатком 2 ТД, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Згідно положень ст. 31 ЗУ “Про публічні закупівлі” інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, керуючись ст.ст. 5, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі”,-
ПРОШУ:
1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: Пробірки, код 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-27-011012-a).
2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником при здійсненні процедури закупівлі UA-2023-01-27-011012-a.
3.Зобов'язати Замовника скасувати рішення: ПРОТОКОЛ №011012-а від 06.02.2023р., згідно якого учасника ТОВ “Медринок” визнано переможцем.
Додатки:
1. Копія ПРОТОКОЛУ №011012-а від 06.02.2023р.
2. Копії наданих ТОВ “Медринок” документів: сертифікату, декларації (які були надані у складі тендерної пропозиції).
3. Копія Листа-пояснення від 03.02.23р. №105.
Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
09.02.2023 року
Розгорнути
Згорнути
Причина: Отримана сума оплати не співпадає з розрахованою для даної скарги
Номер скарги: UA-2023-01-27-011012-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 09 лютого 2023 15:21
Дата подання: 09 лютого 2023 15:21
СКАРГА
на результати закупівлі
Замовник 27.01.2023р. оголосив закупівлю: Пробірки, код 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Учасниками даних торгів є ТОВ “Ледум” та ТОВ “Медринок”, якими були подані відповідні тендерні пропозиції.
Розкриття тендерних пропозицій відбулося 06.02.2023 року.
Надалі Замовник опублікував Рішення — ПРОТОКОЛ №011012-а від 06.02.2023р., згідно якого учасник ТОВ “Медринок” визнаний переможцем.
Вважаємо це Рішення незаконним з наступних правових підстав.
Згідно ст. 31 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Аналогічні підстави відхилення вказані безпосередньо в Тендерній документації Замовника (ч.3 Розділу “Оцінка тендерної пропозиції”).
Звертаємо Вашу увагу, що учасник ТОВ “Медринок” не виконав вимог Тендерної документації, зокрема вимог Додатку 2, що вбачається з нижченаведеного:
1. Замовник вимагає згідно п.1 Загальних вимог Тендерної документації: “Учасником надаються копії документів,що підтверджують відповідність товару необхідним стандартам (декларації, звіт, висновок,свідоцтво, сертифікат) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності та виданий відповідно до вимог чинного законодавства”.
Таким чином, учасник ТОВ “Медринок” повинен надати підтверджуючі документи щодо виконання вимог відносно предмета закупівлі, відповідності товару (зокрема, підтвердження технічних характеристик кожної позиції (товару) предмету закупівлі, який закуповується та перелік яких вказаний у самій табличці Додатку 2 ТД).
Учасник ТОВ “Медринок” не виконав вимог даного п.1 Загальних вимог Додатку 2 Тендерної документації, так як відсутні документи, що підтверджують саме характеристики товару, що закуповуються, які зазначені Замовником у ДОДАТКУ 2 "ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.." (наприклад, не надані або інструкції, або технічний опис тощо). Учасник надав Декларацію відповідності, в якій вказано лише найменування медвиробу, однак без будь-яких характеристик, без технічного опису (відсутні характеристики запропонованого ним товару щодо кожної позиції №1-7 Додатку 2).
2. Замовник вимагає згідно п.3 Загальних вимог Тендерної документації: “Учасник має надати гарантійний лист/лист виробника (представництва, філії виробника) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом цієї закупівлі у кількості та в терміни, визначені Замовником. Лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника.”
Учасник ТОВ “Медринок” не виконав вимог даного п.3 Загальних вимог Додатку 2 Тендерної документації, так як не надано гарантійного листа ТОВ "Ла Мед" як уповноваженого представника - заводів виробників (Hangzhou RoIImed Co.,Ltd, Китай та ПрАТ "СКЛОПРИЛАД", Україна).
Учасник ТОВ “Медринок” надав лише Лист-пояснення від 03.02.23р. №105, в якому підтвердив неможливість надання даного гарантійного листа через відключення електроенергії. По-перше, даний лист-пояснення взагалі не передбачений тендерною документацією та діючим законодавством, а отже не має юридичної сили. Причини, з яких учасник не надав документ, (який вимагає Замовник згідно умов п.3 Додатку 2 ТД) не можуть звільняти даного учасника від надання гарантійного листа у складі тендерної пропозиції. По-друге, що є важливим, саме на момент розгляду тендерної пропозиції даний учасник повинен був надати всі документи, які вимагає тендерна документація, однак учасник не надав згаданого гарантійного листа, чим допустив порушення вимог п.3 Загальних вимог Додатку 2 Тендерної документації.
3. Замовник вимагає згідно п.4 Загальних вимог Тендерної документації: “Повноваження авторизованого представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються дорученнями, гарантійними листами, або іншими документами”.
Учасник ТОВ “Медринок” не виконав вимог даного п.4 Загальних вимог Додатку 2 Тендерної документації, так як не надав підтвердження повноважень авторизованого представника, дилера, дистриб'ютора ТОВ "Ла Мед" (доручення, гарантійний лист або інший документ) виробників : Hangzhou RoIImed Co.,Ltd, Китай та ПрАТ "СКЛОПРИЛАД", Україна.
4. Замовник здійснює закупівлю саме за поз.№4 Додатку 2 ТД “Нестерильну пробірку (Пробірка П-1-14х100 Вассермана )”, однак учасник ТОВ “Медринок” пропонує за даною позицією зовсім іншу пробірку, з іншими характеристиками: Пробірка П2 14х100 (в підтвердження, що пробірка з іншими характеристиками ним надано Сертифікат якості заводу виробника Hangzhou RoIImed Co.,Ltd саме на Пробірку "BOЛЕС" П2 14x100 ).
Незважаючи на вищевикладені обставини, які свідчать про очевидні порушення вимог як законодавства так і не виконання вимог тендерної документації, Замовник помилково визнав учасника ТОВ “Медринок” переможцем (ПРОТОКОЛ №011012-а від 06.02.2023р.).
Як наслідок, наша пропозиція, як наступного учасника — ТОВ “Ледум”, взагалі не розглядалася (який запропонував достатньо економічно вигідну ціну порівняно з ТОВ “Медринок”).
З вищевикладеного вбачається, що учасник ТОВ “Медринок” не виконав вимог Тендерної документації, так як не надав всіх документів, які передбачені Додатком 2 ТД, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Згідно положень ст. 31 ЗУ “Про публічні закупівлі” інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, керуючись ст.ст. 5, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі”,-
ПРОШУ:
1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: Пробірки, код 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-27-011012-a).
2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником при здійсненні процедури закупівлі UA-2023-01-27-011012-a.
3.Зобов'язати Замовника скасувати рішення: ПРОТОКОЛ №011012-а від 06.02.2023р., згідно якого учасника ТОВ “Медринок” визнано переможцем.
Додатки:
1. Копія ПРОТОКОЛУ №011012-а від 06.02.2023р.
2. Копії наданих ТОВ “Медринок” документів: сертифікату, декларації (які були надані у складі тендерної пропозиції).
3. Копія Листа-пояснення від 03.02.23р. №105.
Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
09.02.2023 року
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 лютого 2023 15:06
Рішення від 10.02.2023 № 1558.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2023 15:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.02.2023 № 1901.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2023 11:33
Рішення від 20.02.2023 № 1901.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2023 12:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Медринок |
328 011,00
UAH з ПДВ
|
328 011,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕДУМ" |
333 840,00
UAH з ПДВ
|
333 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Медринок #43272936 |
Переможець |
328 011,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2023 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 14:55
|
Додаткова 1 Медринок 64 22-02-23.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2023 15:21
|
Договір | укладений |
22 лютого 2023 15:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |