Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Апатьєв Олександр Леонідович 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 26 126 941,13 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 634,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції (далі – ТП) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: •Банківської гарантії (далі- БГ), згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 згруповані балансові залишки. БГ (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати БГ, видану банком-нерезидентом. БГ банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (БГ та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст БГ повинні відповідати вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». БГ може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі БГ. БГ не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі БГ. БГ повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. БГ повинна бути безвідкличною та безумовною або •Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (→ www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати вимогам до забезпечення ТП/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Страхова гарантія (забезпечення тендерної пропозиції, Додаток 1»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). Строк дії забезпечення ТП має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання ТП (кінцевий день подання ТП враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення ТП, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 261269.41 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- на один комплект шаф САЕ I CБ передбачається 4 панелі оператора (для шаф 3ЕК01, 3ЕК02, 3ЕК03, 3ЕК04);
- на один комплект шаф САЕ II CБ передбачається 4 панелі оператора (для шаф 3ЕL01, 3ЕL02, 3ЕL03, 3ЕL04);
- на один комплект шаф САЕ III CБ передбачається 4 панелі оператора (для шаф 3ЕM01, 3ЕM02, 3ЕM03, 3ЕM04);
- на один комплект шаф СЕВП УОС передбачається 2 панелі оператора (для шаф 3ЕN01, 3 ЕN02);
- на один комплект шаф СЕВП ЗБ передбачається
2 панелі оператора (для шаф 3ЕN21, 3ЕN22).
Особливі вимоги щодо місця розміщення панелі оператора (зовні на дверях або всередині шафи) не пред’являється, але конструкція шафи повинна забезпечувати зручність доступу до панелі оператора.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-22-000040 ● c24d4709ae68480a940993cd1a5d8cba
- Статус: завершено ● Дата: 25 січня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 14:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.12.2023 № 362
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
12 UA-2023-01-27-010954-a 27.01.2023
інформація, отримана від органів державної влади, народних
депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність
ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних
закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-25 16:19:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Шафи електроживлення для ВП ПАЕС» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-27-010954-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3.Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 12.07.2023 № 1.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-27 14:51:57
Пояснення на запит ДАСУ від 25.12.2023 (процедура закупівлі UA-2023-01-27-010954-a)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 22.12.2023 № 362 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Шафи електроживлення для ВП ПАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-27-010954-a] через електронну систему закупівель 25.12.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 12.07.2023 № 1.
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
1. Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», розрахунок ОВЗ здійснено шляхом:
- проведення аналізу закупівель продукції з відповідними технічними характеристиками в попередніх договорах ДП «НАЕК «Енергоатом»;
- направлення запитів комерційної пропозиції потенційним вітчизняним виробникам продукції: ПАТ «НВП «РАДІЙ», ОП ЕК «ЕЛКОР», ТОВ «Етал-Електрощит», ТОВ «Екстрім ЛТД», ТОВ «НВП «ПК-ЕЛЕКТРИК» та аналіз отриманих відповідей (комерційних пропозицій з цінами та умовами постачання).
За результатами проведеного цінового аналізу з урахуванням наявного бюджету, очікувану вартість закупівлі встановлено на рівні найнижчих комерційних пропозицій (відповідні комерційні пропозиції та інформаційна довідка станом на 09.08.2022 додаються).
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://surl.li/oqklt 27.01.2023 ДК 021:2015 32320000-2 ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Шафи електроживлення для ВП ПАЕС) UA-2023-01-27-010954-a.
3. За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» (відповідальним за укладання договору за результатами процедури закупівлі) щодо виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди, повідомляємо наступне. Укладання додаткової угоди №1 до Договору від 12.07.2023 № 53-129-01-23-02700 обумовлено виникненням необхідності забезпечення відповідності обладнання АЕС вимогам до кiберзахисту інформаційних та керуючих систем АЕС. Листом від 22.06.2023 № 55/252ПАТ «НВП «РАДІЙ» повідомив про можливість покращення якості предмета закупівлі шляхом забезпечення його відповідності вимогам до кіберзахисту інформаційних та керуючих систем атомних станцій для забезпечення ядерної та радіаційної безпеки. Це у свою чергу призвело до необхідності продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару. Додатково надаємо лист Кінцевого споживача (ВП ПАЕС) від 30.06.2023 № 07/11490 щодо погодження внесення змін до договору.
Додатки:
1. Копія інформаційної довідки ВП «Централізовані закупівлі» від 09.08.2022 – на 1 арк. в 1 прим.
2. Копія комерційної пропозиції ПАТ «НВП «РАДІЙ» від 31.01.2022 № 55/41 – на 3 арк. в 1 прим.
3. Копія комерційної пропозиції ОП ЕК «ЕЛКОР» від 03.02.2022 № 7 – на 1 арк. в 1 прим.
4. Копія листа ПАТ «НВП «РАДІЙ» від 22.06.2023 № 55/252 – на 4 арк. в 1 прим.
5. Копія листа ВП ПАЕС від 30.06.2023 № 07/11490 – на 1 арк. в 1 прим.
Уповноважена особа Олександр АПАТЬЄВ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій" |
22 900 000,00
UAH
|
22 900 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТЕМ" |
25 764 800,00
UAH
|
25 764 800,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій" #14312430 |
Переможець |
22 900 000,00
UAH
|
21 лютого 2023 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2023 13:14
|
додаткова угода 1 до договору 53-129-01-23-02700.pdf | зміни до договору |
13 липня 2023 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2023 13:10
|
договір 53-129-04-23-02700.pdf | укладений |
10 березня 2023 13:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни та викладено у новій редакції п.3.1, п. 10.1 , Специфікацію №1 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-23-02700 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |