Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шафи електроживлення для ВП ПАЕС
Очікувана вартість
26 126 941,13 UAH
UA-2023-01-27-010954-a ● 6fe2c0d34e544a908558ab77a6412ca8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Апатьєв Олександр Леонідович 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 26 126 941,13 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 634,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції (далі – ТП) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: •Банківської гарантії (далі- БГ), згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 згруповані балансові залишки. БГ (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати БГ, видану банком-нерезидентом. БГ банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (БГ та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст БГ повинні відповідати вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». БГ може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі БГ. БГ не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі БГ. БГ повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. БГ повинна бути безвідкличною та безумовною або •Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (→ www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати вимогам до забезпечення ТП/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Страхова гарантія (забезпечення тендерної пропозиції, Додаток 1»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). Строк дії забезпечення ТП має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання ТП (кінцевий день подання ТП враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення ТП, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 261269.41 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Відповідно до "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" зі змінами від 30.12.2022 проведення електронного аукціону не передбачається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплектуючи вироби (включаючи ЗІП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55000, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, Південноукраїнське відділення ВП «Складське господарство»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2023
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
1 комплект
Комплект пристосувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55000, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, Південноукраїнське відділення ВП «Складське господарство»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2023
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
15 штуки
Шафа живлення споживачів САЕ ШЖС (НКП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55000, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, Південноукраїнське відділення ВП «Складське господарство»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2023
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
10 штуки
Шафа живлення споживачів ШЖС СЕВП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55000, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, Південноукраїнське відділення ВП «Складське господарство»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2023
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно строків поставки обладнання
Дата подання: 02 лютого 2023 15:46
Дата відповіді: 03 лютого 2023 11:06
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів, кінцевий термін подання тендерних пропозицій призначено 08.02.2023р.
Загальний строк розгляду, оцінки та визначення переможця процедури закупівлі триває 5 робочих днів з дня розкриття тендерних пропозицій, цей термін може бути продовжено.
Укладання договору проводиться не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, але не раніше ніж через 7 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Тобто, найоптимістичніший термін укладення договору – не раніше 01.03.2023р.
Згідно з умовами Оголошення про проведення тендеру та як зазначається в Додатку 3 до Тендерної Документації (далі ТД) термін постачання товарів до 30.06.2023р.
Після укладання договору у переможця торгів на виготовлення та постачання обладнання залишається 4 місяці, що є неможливим, оскільки повний цикл виготовлення з урахуванням замовлення імпортних комплектуючих займає щонайменше 6 місяців.
Після укладання договору необхідно :
- Замовити та поставити комплектуючі вироби, в т.ч. імпортні;
- Здійснити виробництво з урахуванням вимог Плану якості з контролем усіх етапів технологічного циклу;
- Провести кваліфікаційні випробування, здійснити інші необхідні заходи та процедури;
- Здійснити пакування, доставку і т.д.
Крім того, у зв’язку з введенням воєнного стану на всій території України у відповідності до Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022р. через вторгнення військ російської федерації на територію України, виникли складні обставини з логістикою, які спричиняють значну затримку поставки комплектуючих виробів, необхідних для виробництва обладнання.
З огляду на вищевикладене, та враховуючи що строк поставки, вказаний в ТД є неможливим, просимо Вас передбачити реальні строки необхідні для виготовлення продукції та встановити реальний термін постачання обладнання – до 30.08.2023р. в ТД. Відповідні зміни просимо внести до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваша вимога опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Стосовно проекту договора
Дата подання: 02 лютого 2023 15:46
Дата відповіді: 03 лютого 2023 11:06
У Додатку 6 до ТД, пунктом 6.3.1 передбачено, що Постачальник протягом 10 днів з моменту укладення договору направляє на погодження проєкт плану якості на Продукцію.
Вважаємо, що цей строк не реальний для розробки проєкту плану якості. Просимо передбачити мінімум 20 днів з моменту укладання договору та внести зміни в Додаток 6 до ТД.
Відповідь: Ваша вимога опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Питання технічного характеру
Дата подання: 03 лютого 2023 11:47
Дата відповіді: 06 лютого 2023 13:44
Відповідно Додатку 3 до ТД, категорія сейсмостійкості Шафи живлення споживачів ШЖС СЕВП – І кат. Відповідно Додатку 4 до ТД, категорія сейсмостійкості ШЖС у складі АБЖ УОС та ЗАБЖ – ІІ кат.
Просимо дати роз’яснення щодо категорії сейсмостійкості приведеної шафи.
Відповідь: Ваша вимога опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Питання технічного характеру
Дата подання: 04 лютого 2023 18:37
Дата відповіді: 07 лютого 2023 14:55
У додатку 4 " технічна специфікація до предмета закупівлі" в пункті А.4.7.1 вказано що:
"Виведення інформації на пристрій виводу інформації (панель оператора та ПК) із зазначенням дати та часу ідентифікатора виникнення події".
Прошу дати роз’яснення, панель оператора необхідна для кожної шафи окремо або для один для комплекту шаф?
Відповідь: При наданні тендерних пропозицій учасники торгів мають врахувати, що кількість панелей оператора визначається відповідно до кількості шаф у комплекті поставки згідно з п. 1, Таблиці 2 «Комплект поставки» Додатку 4 до ТД, а саме за таким принципом:
- на один комплект шаф САЕ I CБ передбачається 4 панелі оператора (для шаф 3ЕК01, 3ЕК02, 3ЕК03, 3ЕК04);
- на один комплект шаф САЕ II CБ передбачається 4 панелі оператора (для шаф 3ЕL01, 3ЕL02, 3ЕL03, 3ЕL04);
- на один комплект шаф САЕ III CБ передбачається 4 панелі оператора (для шаф 3ЕM01, 3ЕM02, 3ЕM03, 3ЕM04);
- на один комплект шаф СЕВП УОС передбачається 2 панелі оператора (для шаф 3ЕN01, 3 ЕN02);
- на один комплект шаф СЕВП ЗБ передбачається
2 панелі оператора (для шаф 3ЕN21, 3ЕN22).
Особливі вимоги щодо місця розміщення панелі оператора (зовні на дверях або всередині шафи) не пред’являється, але конструкція шафи повинна забезпечувати зручність доступу до панелі оператора.
- на один комплект шаф САЕ I CБ передбачається 4 панелі оператора (для шаф 3ЕК01, 3ЕК02, 3ЕК03, 3ЕК04);
- на один комплект шаф САЕ II CБ передбачається 4 панелі оператора (для шаф 3ЕL01, 3ЕL02, 3ЕL03, 3ЕL04);
- на один комплект шаф САЕ III CБ передбачається 4 панелі оператора (для шаф 3ЕM01, 3ЕM02, 3ЕM03, 3ЕM04);
- на один комплект шаф СЕВП УОС передбачається 2 панелі оператора (для шаф 3ЕN01, 3 ЕN02);
- на один комплект шаф СЕВП ЗБ передбачається
2 панелі оператора (для шаф 3ЕN21, 3ЕN22).
Особливі вимоги щодо місця розміщення панелі оператора (зовні на дверях або всередині шафи) не пред’являється, але конструкція шафи повинна забезпечувати зручність доступу до панелі оператора.
Питання технічного характеру
Дата подання: 07 лютого 2023 11:17
Дата відповіді: 08 лютого 2023 14:39
Прохання надати спеціфікацію згідно вимог на обладнання що планується встановлюватись.
Відповідь: При підготовці тендерних пропозицій учасники торгів повинні враховувати таке. Специфікація обладнання є частиною конструкторської документації і являє собою перелік елементів та комплектуючих які застосовує виробник при реалізації прийнятих конструктивних та схемних рішень. Тому конкретні типи складових елементів шаф електроживлення споживачів повинні бути визначені виробником на підставі технічних вимог замовника, які наведені у Додатку 4 до ТД.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій" |
22 900 000,00
UAH
|
22 900 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТЕМ" |
25 764 800,00
UAH
|
25 764 800,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій" #14312430 |
Переможець |
22 900 000,00
UAH
|
21 лютого 2023 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2023 13:14
|
додаткова угода 1 до договору 53-129-01-23-02700.pdf | зміни до договору |
13 липня 2023 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2023 13:10
|
договір 53-129-04-23-02700.pdf | укладений |
10 березня 2023 13:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни та викладено у новій редакції п.3.1, п. 10.1 , Специфікацію №1 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-23-02700 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |