Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35343771 |
Вебсайт: | http://tke.org.ua |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 48 |
Контактна особа: |
Тетяна Єгоровська +380972580634 tanya2022tke@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 13:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 490 645,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 453,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2023 13:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 13:28 |
Додаток №5 до ТД Проект Договору.doc | |
27 січня 2023 13:28 |
Тендерна-документація та додатки до неї.docx | |
27 січня 2023 13:28 |
Обґрунтування.docx | |
27 січня 2023 13:28 |
Лист-згода на обр.персон.даних.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-15-000032 ● 402a3cbc181f4fc6baae1c6c5d8f0f19
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2023 14:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.05.2023 №44-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.05.2023 №44-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9.UA-2023-01-27-010271-a 27.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-17 11:35:21
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-95, дизельного палива, газу (пропан-бутан) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером (UA-2023-01-27-010271-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-22 08:10:16
Відповідь на пояснення
На Ваш запит щодо надання пояснень до закупівлі UA-2023-01-27-010271-a від 17.05.2023 комунальне підприємство «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради повідомляє наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Закупівля бензину А-95, дизельного палива та газу скрапленого обумовлена необхідністю забезпечення безперебійної роботи автотранспорту та генераторів на підприємстві (у разі виникнення надзвичайних ситуацій).
Обсяги предмету закупівлі визначенні в залежності від кількості наявної автомобільної техніки на підприємстві (з урахуванням витрат палива на 5 нових одиниць техніки), а також з урахуванням генераторів, які споживають А-95 та дизельне паливо. Обсяги на 2023 проводились відповідно до розрахунків фактичного споживання за 2022 рік.
Якість предмету закупівлі визначалась відповідно до Державних стандартів України з урахуванням дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля та сертифікатів відповідності на кожен вид палива.
Орієнтовну вартість предмета закупівлі здійснено за результатами моніторингу згідно Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, на підставі інформації про ціни на товари, яка міститься в мережі Інтернет на офіційних сайтах постачальників продукції станом на 24.01.2023.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-05-19 13:58:05
Відповідь на запит
На Ваш запит щодо надання пояснень до закупівлі UA-2023-01-27-010271-a від 17.05.2023 комунальне підприємство «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради повідомляє наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Закупівля бензину А-95, дизельного палива та газу скрапленого обумовлена необхідністю забезпечення безперебійної роботи автотранспорту та генераторів на підприємстві (у разі виникнення надзвичайних ситуацій).
Обсяги предмету закупівлі визначенні в залежності від кількості наявної автомобільної техніки на підприємстві (з урахуванням витрат палива на 5 нових одиниць техніки), а також з урахуванням генераторів, які споживають А-95 та дизельне паливо. Обсяги на 2023 проводились відповідно до розрахунків фактичного споживання за 2022 рік.
Якість предмету закупівлі визначалась відповідно до Державних стандартів України з урахуванням дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля та сертифікатів відповідності на кожен вид палива.
Орієнтовну вартість предмета закупівлі здійснено за результатами моніторингу згідно Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, на підставі інформації про ціни на товари, яка міститься в мережі Інтернет на офіційних сайтах постачальників продукції станом на 24.01.2023.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області по моніторингу процедури закупівлі за предметом «Бензин А-95, Дизельне паливо, Газ (пропан-бутан)» згідно коду ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-27-010271-a), уповноважену особу, якою порушено вимоги підпункту 2 пункту 19, пункту 35, абзаців 2, 5, 6, підпункту 1 та абзацу 6 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178, буде притягнуто до матеріальної відповідальності.
2023-06-09 11:07:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ РЕСУРС" |
7 101 950,00
UAH з ПДВ
|
7 101 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" |
7 233 250,00
UAH з ПДВ
|
7 233 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ РЕСУРС" #43258487 |
Переможець |
7 101 950,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2023 10:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2023 13:12
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2023 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2023 16:28
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2023 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2023 16:33
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
08 серпня 2023 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2023 11:27
|
Додаткова угода №040408-ШКТ001-191-23-1.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2023 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2023 14:07
|
Договір 040408-ШКТ001-191-23.pdf | укладений |
16 лютого 2023 14:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 040408-ШКТ001/191-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 040408-ШКТ001/191-23/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування. |
Номер договору про закупівлю: | 040408-ШКТ001/191-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 040408-ШКТ001/191-23/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з коливанням ціни на одиницю товару на ринку нафтопродуктів, без збільшення загальної вартості договору. |
Номер договору про закупівлю: | 040408-ШКТ001/191-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 040408-ШКТ001/191-23/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з коливанням ціни на одиницю товару на ринку нафтопродуктів, без збільшення загальної вартості договору. |
Номер договору про закупівлю: | 040408-ШКТ001/191-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 040408-ШКТ001/191-23/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |