Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень (харчування учнів)
Очікувана вартість
8 640 000,00 UAH
UA-2023-01-27-009328-a 83285c9d61b048a1967828e13a274bef
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Скрипник

+380986121609 tender.if.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44060252
Місцезнаходження: 81070, Україна , Львівська обл., Яворівський р-н, селище міського типу Івано-Франкове, пл.Ринок, будинок 1
Контактна особа: Марта Скрипник
+380986121609
tender.if.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2023 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2023 11:00
Очікувана вартість: 8 640 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 86 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень ( харчування учнів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81070, Україна, Львівська область, відповідно до договору, Львівська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 12:58

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

30 січня 2023 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2023 14:32
додаток 2 нова редакція.docx
30 січня 2023 14:32
Лист змін.pdf
30 січня 2023 14:32
додаток 3 проєкт договору нова редакція.docx
27 січня 2023 12:58
Додаток №5 Меню.pdf
27 січня 2023 12:58
Додаток 4.docx
27 січня 2023 12:58
додаток 3 проєкт договору.docx
27 січня 2023 12:58
додаток 2.docx
27 січня 2023 12:58
ТД Харчування.docx
27 січня 2023 12:58
Додаток 1.docx
30 січня 2023 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2023 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2023 14:32
додаток 2 нова редакція.docx
30 січня 2023 14:32
Лист змін.pdf
30 січня 2023 14:32
додаток 3 проєкт договору нова редакція.docx
27 січня 2023 12:58
Додаток №5 Меню.pdf
27 січня 2023 12:58
Додаток 4.docx
27 січня 2023 12:58
додаток 3 проєкт договору.docx
27 січня 2023 12:58
додаток 2.docx
27 січня 2023 12:58
ТД Харчування.docx
27 січня 2023 12:58
Додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-02-14-000132 ● 4409d7bd321144aebdc22b12e86c5d84
  • Статус: вирішено ● Дата: 30 березня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2023 15:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

14.02.2023 № 48

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.02.2023 № 48.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-27-009328-a, 27.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-16 10:16:07

Про надання пояснеь

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD- UA-2023-01-27-009328-a, яка проводилась Відділом освіти, молоді та спорту Івано-Франківської селищної ради (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
У тендерній документації Замовника (частина 3 розділу 5) зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону.
Крім того відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

3. Просимо надати відповідну інформацію чи було надано переможцем тендеру при укладанні договору відповідні документи про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності переможця торгів (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-02-17 13:12:22

Відповідь

1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована виходячи із загальної кількості учнів та кількості робочих днів для яких необхідно забезпечити безперебійне харчування. очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Міністерства економіки від 18.02.2020 року №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів (Постанова №305 від 24.03.2021) у сфері харчування учнів закладів загальної середньої освіти.
Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації. Також моніторинг цін проводився на основі попереднього затвердженого меню та інформації , що надсилається Замовнику про середні ціни на продукти харчування на споживчому ринку Львівської області у грудні 2022 року від Головного управління статистики у Львівській області. Очікувана вартість також затверджена рішенням сесії Івано-Франківської селищної ради №3954 від 03.02 2023 де встановлено вартість харчування за день.
(+документ лист статистики +Рішення сесії)
2.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті Замовника не здійснювалося. Замовник наголошує, що вимоги Постанови від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» в частині «публікації Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті Замовника» є рекомендаційними, а значить необов’язковими для Замовника.
3.Відповідно до частини другої статті 50 Цивільного кодексу України фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в порядку, встановленому законом.
У складі тендерної пропозиції ФОП БЕЦА ЮРІЙ СТЕПАНОВИЧ міститься виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з якого чітко вбачається інформація, що останній здійснює підприємницьку діяльність на підставі державної реєстрації, а отже наділений всіма відповідними правами в тому числі і правом підпису документів (для ФОП такий документом є Виписка або Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб—підприємців).
Стосовно ліцензії або іншого документу дозвільного характеру, вони відсутні,оскільки відповідно до ЗУ “Про ліцензування видів господарської діяльності” дана послуга ДК 021:2015 55510000-8 (Послуги їдалень) не підлягає ліцензуванню, а також не вимагає надання інших дозвільних документів.
(+виписка ФОП БЕЦА ЮРІЙ СТЕПАНОВИЧ)



Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення до висновку про результати моніторингу закупівлі на виконання вимог, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-27-009328-a, Послуги їдалень ( харчування учнів), 8640000 UAH, 55510000-8, ДК021, 1, послуга Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Бецою Ю.С. надано довідку від 02.02.2023 №54 про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконанння умов договру, у якій зазначено: водій Гарайда І.М., кухар Кучинська М.П. та кухар Петрів Л.В. Водночас, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Бецою Ю.С. не надано копію особової медичної книжки відповідного діючого взірця на водія Гарайда І.М., чим недотримано вимог пункту 2 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, встановленому Замовником відповідно до статті 16 Закону. Проте, Замовником приділено увагу основним працівникам, які надають послуги з харчування учнів - кухарів, а саме працівників громадського харчування й торгівлі, хто пов'язаний з обслуговуванням людей і потенційно може стати поширювачем інфекцій або спричинити отруєння (ст. 26 ЗУ № 4004 та ст. 21 ЗУ № 1645).Учасником надано копії особових медичних книжок відповідного діючого взірця : кухар Кучинська М.П. та кухар Петрів Л.В.. У зв’язку великою кількістю тендерних вимог та значним документообігом, відбулась механічна помилка і відсутність медичної книжки на водія Гарайда І.М. не взято до уваги. Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Бецою Ю.С. надано довідку від 02.02.2023 №57 про наявність досвіду виконання аналогічного договору, у якій як аналогічний вказано договір з відділом освіти Миколаївської районної державної адміністрації Львівської області на суму 234 678,00 грн щодо надання послуг з організації харчування у 2018 році. Також, учасником надано скан-копію договору №15/18 від 16.04.2018 між з відділом освіти Миколаївської районної державної адміністрації Львівської області та ФОП Бецою Ю.С. щодо надання послуг з організації харчування на суму 234 676,00 грн, відповідно до умов якого (розділ ХІІ) невід’ємною частиною цього договору є меню. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Беци Ю.С. вищезазначене меню, яке є невід’ємною частиною аналогічного договору №15/18 від 16.04.2018, відсутнє. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Замовником окрім аналогічного договору, вимагалися також відгук на підтвердження виконання цього договору, довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів), та акти наданих послуг, скан-копії яких надано Учасником. Тому загалом документи, які укомплектував Учасник, свідчать про повне виконання умов договору та позитивний результат. Замовником вимагалось надання підтвердження досвіду надання послуг харчування, тому додаток до договору не є вагомою підставою для відхилення пропозиції учасника. Також додаток до договору №15/18 від 16.04.2018 - меню, яке не надалось учасником є у вільному доступі на електронному майданчику Prozorro, номер закупівлі UA-2018-03-07-000515-a ( лот Рудниківський НВК). Такі рішення та дії Замовника жодним чином не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі, оскільки ФОП БЕЦА Ю.С. був єдиним учасником закупівлі. Свої дії обгрунтовуємо принципами максимальної економії та ефективності і бажанням заощадити бюджетні кошти. Але основною метою було забезпечення безперебійним харчуванням учнів в усіх закладах освіти Івано- Франківської територіальної громади, створення належних умов для їх повноцінного харчування, відповідно ч.7 ст.20 Закону України "Про повну загальну середню освіту" та ч. 3 ст. 56 Закону України "Про освіту", ст.5. Закону України «Про охорону дитинства». Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті Замовника не здійснювалося. Замовник наголошує, що вимоги Постанови від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» в частині «публікації Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті Замовника» є рекомендаційними, а значить необов’язковими для Замовника. Вказане зауваження прийнято до уваги. Враховуючи Ваші зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, вжиті наступні заходи: 1.щодо розірвання укладеного договору - скерований лист до ФОП Беца Ю.С. від 02.03.2023 № 01-09/180 ( додається); 2. проведено роз’яснювальну роботу з фахівцем з публічних закупівель для недопущення в подальшому помилок.

2023-03-02 15:15:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 лютого 2023
Кінцевий строк оскарження: 10 березня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710) • відсутній механізм

договір розірвано

2023-03-30 15:34:16

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2023 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Беца Ю.С 8 620 800,00
UAH
8 620 800,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 лютого 2023 10:33
Електронний підпис
10 лютого 2023 10:28
довідка корупція
09 лютого 2023 22:39
довідка ст 17
09 лютого 2023 22:22
довідка про несудимість
09 лютого 2023 22:19
довідка податкова
08 лютого 2023 12:23
Електронний підпис
08 лютого 2023 09:23
Тех паспорт 2
08 лютого 2023 09:23
Тех паспорт
04 лютого 2023 09:25
Електронний підпис
04 лютого 2023 09:22
меню 44_90.rar
04 лютого 2023 09:22
39 Розрахунок.pdf
04 лютого 2023 09:22
Додаток 1.zip
04 лютого 2023 09:22
Загрузка.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Беца Ю.С

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Беца Ю.С
#2646915431
Переможець 8 620 800,00
UAH
09 лютого 2023 11:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 лютого 2023 16:16

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно додатку 1 тендерної документації пункт 3.1 Інформацію про наявність власного або орендованого автотранспортного засобу (засобів) підтверджується сканованими документами (копіями) свідоцтва про реєстрацію автотранспортного засобу (свідоцтв), а у випадку відсутності власного автотранспорту - сканованими документами (копіями) договору оренди автотранспорту або іншого документу, який підтверджує спроможність Учасника на транспортування готових страв до шкільного закладу Замовника та (копією) свідоцтва про реєстрацію автотранспортного засобу (свідоцтв)).Учасником завантажено техпаспорт авто 1, проте формат є нечитабельним ( розмите зображення). Завантажити тех паспорт на автомобіль з чіткою якістю.

Документи

09 лютого 2023 11:14
Електронний підпис
04 лютого 2023 11:00
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2023 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Беца Ю.С
#2646915431
8 620 800,00
UAH
Документи

Документи

09 лютого 2023 11:14
Електронний підпис
04 лютого 2023 11:00
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2023 11:04
ДУ №2.pdf укладений
16 березня 2023 11:02
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2023 16:16
ду 1 до 39.pdf зміни до договору
09 березня 2023 16:00
Електронний підпис укладений
15 лютого 2023 11:06
Договір №39.pdf укладений
15 лютого 2023 11:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 660 613,70
UAH
Причини розірвання договору: У зв'язку з неможливістю усунення виявлених порушень у сфері публічних закупівель.