Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією людей в закладах освіти Луцької міської територіальної громади
Очікувана вартість
192 000,00 UAH
UA-2023-01-27-008453-a ● 4b223fbc7c044e19a143f29dd101e76e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44186267 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул.Шевченка, будинок 1 |
Контактна особа: |
Куць Оксана Петрівна 380332723160 oksana.kuts05@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 192 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 960,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів,
робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на
період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 до розгляду не приймається пропозиція ціна, якої є вищою ніж вартість предмета закупівлі
Розгорнути
Згорнути
робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на
період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 до розгляду не приймається пропозиція ціна, якої є вищою ніж вартість предмета закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією людей в закладах освіти Луцької міської територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги по даному Договору Замовник здійснює щомісячно протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг (виконаних робіт) на підставі рахунку (рахунку-фактури) Виконавця | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2023 12:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 12:30 |
ТД обслуговування пож сигналізації 2023.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
огляд
Дата подання: 30 січня 2023 15:38
Дата відповіді: 01 лютого 2023 12:02
Додатком 2 вимагається проведення огляду об’єктів учасником в обов’язковому порядку. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд заздалегідь. Такою вимогою Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також додатково повідомляємо, що вимога документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до документації та видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»
(далі – Закон), Замовник може проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання.
Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час
підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону.
Вимога ТД Замовника щодо обов’язкового огляду місця надання послуг, застосована
з метою отримання потенційними Учасниками закупівлі повної та розгорнутої картини щодо обсягу надання послуг, їх складності та специфіки. Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 №1417 «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні».
Огляд включає ознайомлення з встановленими на об’єктах Замовника технічними
характеристиками, а саме: елементами систем пожежної сигналізації, системи опалення, електрики тощо, такі дані Учасник не може проаналізувати із умов ТД, що може призвести до можливого не виконання ним своїх обов’язків в бажаний для Замовника термін.
Отже, вимога щодо надання учасниками акту огляду об’єктів згідно Додатку 2 ДТ є
нормативно визначеним обов’язком для надання послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією людей, а також дозволяє Учасникам мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію.
Обстеження об’єктів Учасником дозволить не допустити в подальшому
безпідставного корегування цінової пропозиції, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, які закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки встановлена для усіх без винятку учасників, які бажають прийняти участь в даній закупівлі. Крім того, після огляду об’єктів, Учасник може прийняти рішення не приймати участь у закупівлі, в зв’язку із неможливістю надання визначених Замовником послуг та/або інших, незалежних від Замовника причин.
Поряд з тим, Замовник гарантує доступ та підписання акту огляду об’єкту всім без
винятку потенційним учасникам, які оглянуть об’єкти відповідно до закупівлі.
Варто зауважити, що відповідно до положень законодавства у сфері публічних
закупівель дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Таким чином, зазначена вимога ТД не порушує права Учасників, оскільки, потенційні
Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у цій процедурі закупівлі на рівних умовах.
З огляду на викладене вважаємо, що надили вичерпну та обґрунтовану відповідь на Ваше запитання.
(далі – Закон), Замовник може проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання.
Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час
підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону.
Вимога ТД Замовника щодо обов’язкового огляду місця надання послуг, застосована
з метою отримання потенційними Учасниками закупівлі повної та розгорнутої картини щодо обсягу надання послуг, їх складності та специфіки. Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 №1417 «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні».
Огляд включає ознайомлення з встановленими на об’єктах Замовника технічними
характеристиками, а саме: елементами систем пожежної сигналізації, системи опалення, електрики тощо, такі дані Учасник не може проаналізувати із умов ТД, що може призвести до можливого не виконання ним своїх обов’язків в бажаний для Замовника термін.
Отже, вимога щодо надання учасниками акту огляду об’єктів згідно Додатку 2 ДТ є
нормативно визначеним обов’язком для надання послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією людей, а також дозволяє Учасникам мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію.
Обстеження об’єктів Учасником дозволить не допустити в подальшому
безпідставного корегування цінової пропозиції, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, які закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки встановлена для усіх без винятку учасників, які бажають прийняти участь в даній закупівлі. Крім того, після огляду об’єктів, Учасник може прийняти рішення не приймати участь у закупівлі, в зв’язку із неможливістю надання визначених Замовником послуг та/або інших, незалежних від Замовника причин.
Поряд з тим, Замовник гарантує доступ та підписання акту огляду об’єкту всім без
винятку потенційним учасникам, які оглянуть об’єкти відповідно до закупівлі.
Варто зауважити, що відповідно до положень законодавства у сфері публічних
закупівель дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Таким чином, зазначена вимога ТД не порушує права Учасників, оскільки, потенційні
Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у цій процедурі закупівлі на рівних умовах.
З огляду на викладене вважаємо, що надили вичерпну та обґрунтовану відповідь на Ваше запитання.
неіснуючі навчання
Дата подання: 30 січня 2023 15:40
Дата відповіді: 01 лютого 2023 12:12
Пунктом 8 Додатку 1 вимагається надати на керівника робіт, електромонтера та налагоджувальника КВПіА надати свідоцтва про проходження спеціального навчання з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень. Таких навчань не існує, як і нормативних документів, що їх регламентуються. Не вимагайте від учасник неіснуючі документи і видаліть дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання «неіснуючі навчання», повідомляємо про таке.
При здійсненні закупівель Замовник дотримується всіх принципів визначених у частині першій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до підпункту 4 пункту 4 розділу «Загальні положення» Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016р. №852, до заяви про одержання ліцензії додаються такі документи, зокрема: копії документів, що підтверджують відповідний ступінь вищої освіти і стаж роботи, кваліфікацію працівників, наявність трудових договорів з усіма найманими працівниками, які залучаються до провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно з цими Ліцензійними умовами.
На переконання Замовника наявність у керівника робіт, електромонтера та налагоджувальника КВПіА свідоцтва про проходження спеціального навчання з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, додатково підтвердять кваліфікацію зазначених працівників потенційних учасників закупівлі.
Також повідомляємо вам, що на сьогоднішній день національні інститути/університети як і раніше проводять навчання відповідно до планів і навчальних програм, погоджених з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, тому всі бажаючі мають змогу пройти відповідне навчання та отримати свідоцтво про проходження спеціального навчання.
Варто зауважити, що відповідно до положень законодавства у сфері публічних закупівель дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Таким чином, зазначена вимога ТД не порушує права Учасників, оскільки, потенційні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у цій процедурі закупівлі на рівних умовах.
Частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ураховуючи викладене вище не вважаємо дану вимогу дискримінаційною та/ або недоцільною, або такою що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
При здійсненні закупівель Замовник дотримується всіх принципів визначених у частині першій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до підпункту 4 пункту 4 розділу «Загальні положення» Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016р. №852, до заяви про одержання ліцензії додаються такі документи, зокрема: копії документів, що підтверджують відповідний ступінь вищої освіти і стаж роботи, кваліфікацію працівників, наявність трудових договорів з усіма найманими працівниками, які залучаються до провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно з цими Ліцензійними умовами.
На переконання Замовника наявність у керівника робіт, електромонтера та налагоджувальника КВПіА свідоцтва про проходження спеціального навчання з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, додатково підтвердять кваліфікацію зазначених працівників потенційних учасників закупівлі.
Також повідомляємо вам, що на сьогоднішній день національні інститути/університети як і раніше проводять навчання відповідно до планів і навчальних програм, погоджених з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, тому всі бажаючі мають змогу пройти відповідне навчання та отримати свідоцтво про проходження спеціального навчання.
Варто зауважити, що відповідно до положень законодавства у сфері публічних закупівель дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Таким чином, зазначена вимога ТД не порушує права Учасників, оскільки, потенційні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у цій процедурі закупівлі на рівних умовах.
Частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ураховуючи викладене вище не вважаємо дану вимогу дискримінаційною та/ або недоцільною, або такою що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
вимоги що не стосуються предмету закупівлі.
Дата подання: 30 січня 2023 15:44
Дата відповіді: 01 лютого 2023 12:13
Пунктом 4 вимагається надати Дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на "обслуговування і ремонт акумуляторних батарей промислового призначення". Предмет закупівлі, технічне завдання і договір не передбачають виконання таких робіт чи надання таких послу. Якщо це не "пропихування своїх" у кого є такий дозвіл видаліть будь ласка цю вимогу з документації. Вона тут зайва та не стосується цієї закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання щодо надання учасниками копії дозволу або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, повідомляємо наступне.
При здійсненні закупівель Замовник дотримується всіх принципів визначених у частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до положень законодавства у сфері публічних закупівель дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Як вбачається із вимог тендерної документації, вимога про надання учасниками копії дозволу або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрованих або виданих відповідним органом держпраці згідно вимог ПКМУ від 26.10.2011 № 1107 (із змінами від 03.03.2020 № 207) «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» для виконання робіт підвищеної небезпеки : роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, роботи верхолазні, обслуговування і ремонт акумуляторних батарей промислового призначення, роботи в діючих електроустановках, стосується всіх учасників закупівлі, тому така вимога не може бути дискримінаційною в розумінні законодавства у сфері публічних закупівель.
Обладнання, яке встановлене та яке потребує відповідного технічного обслуговування згідно предмету цієї закупівлі складається в тому числі із відповідних акумуляторних батарей.
Тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною та/ або недоцільною, або такою що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ураховуючи викладене вище вважаємо, що надили вичерпну та обґрунтовану відповідь на Ваше запитання.
При здійсненні закупівель Замовник дотримується всіх принципів визначених у частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до положень законодавства у сфері публічних закупівель дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Як вбачається із вимог тендерної документації, вимога про надання учасниками копії дозволу або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрованих або виданих відповідним органом держпраці згідно вимог ПКМУ від 26.10.2011 № 1107 (із змінами від 03.03.2020 № 207) «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» для виконання робіт підвищеної небезпеки : роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, роботи верхолазні, обслуговування і ремонт акумуляторних батарей промислового призначення, роботи в діючих електроустановках, стосується всіх учасників закупівлі, тому така вимога не може бути дискримінаційною в розумінні законодавства у сфері публічних закупівель.
Обладнання, яке встановлене та яке потребує відповідного технічного обслуговування згідно предмету цієї закупівлі складається в тому числі із відповідних акумуляторних батарей.
Тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною та/ або недоцільною, або такою що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ураховуючи викладене вище вважаємо, що надили вичерпну та обґрунтовану відповідь на Ваше запитання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ" |
188 946,00
UAH з ПДВ
|
188 946,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ" #37610680 |
Переможець |
188 946,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2023 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 16:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2023 11:12
|
ДУ1 єврофест.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2023 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2023 11:54
|
ДОГОВІР 25 ЄВРОФЕСТ.pdf | укладений |
15 лютого 2023 11:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Допущення арифметичної помилки , а саме невірно прорахований розмір щомісячної плати. Викласти абз. 2 п. 3.1 у такій редакції "Розмір щомісячної плати за цим Договором становить за лютий місяць 17177,00 грн (сімнадцять тисяч сто сімдесят сім гривень 00 копійок ) грн з ПДВ, з березня по грудень включно становить 17176,90 грн (сімнадцять тисяч сто сімдесят шість гривень 90 коп.) з ПДВ" |
Номер договору про закупівлю: | 25/02/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |