Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцелярські товари (папір офісний для друку) (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
3 600,00 UAH
UA-2023-01-27-008402-a 73cbb846f0124289baa58939076004a5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ігорівна Мінакул

+380979489565 kzkdbidor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Криворізький дитячий будинок-інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188292
Місцезнаходження: 50008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42А
Контактна особа: Тетяна Ігорівна Мінакул
+380979489565
kzkdbidor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2023 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2023 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2023 12:00
Очікувана вартість: 3 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 пачок
канцелярські товари (папір офісний для друку)
(ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2023 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2023 12:27
Додаток 3 Договір.docx
27 січня 2023 12:27
оголошення (вимоги).docx
27 січня 2023 12:27
оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2023 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бердник В.А. 3 075,00
UAH з ПДВ
3 075,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2023 16:11
Електронний підпис
10 лютого 2023 16:11
ЦП.pdf
10 лютого 2023 16:11
Витяг з ЄП 2023.PDF
02 лютого 2023 13:49
Електронний підпис
02 лютого 2023 13:48
Паспорт повний (1).pdf
02 лютого 2023 13:48
Проект договру.PDF
02 лютого 2023 13:48
Проект договору.PDF
02 лютого 2023 13:48
Стаття 17.pdf
02 лютого 2023 13:48
Витяг ЄДРЮ і ФОП (2022).PDF
02 лютого 2023 13:48
Довідка довкілля.pdf
02 лютого 2023 13:48
Довідка Ліцензії.pdf
02 лютого 2023 13:48
Довідка платник ЄП.pdf
02 лютого 2023 13:48
Довідка ч.2 ст.17.pdf
02 лютого 2023 13:48
Довідка щодо підпису.pdf
02 лютого 2023 13:48
ЦП.pdf
02 лютого 2023 13:48
ТХ.pdf
02 лютого 2023 13:48
Лист-гарантія.pdf
02 лютого 2023 13:48
Довідка про статут.pdf
02 лютого 2023 13:48
Гарант. лист.pdf
02 лютого 2023 13:48
Витяг платник ЄП.PDF
02 лютого 2023 13:48
РНОКПП.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бердник В.А.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
Переможець 3 075,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2023 12:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2023 18:22

Вимога про усунення невідповідностей

1. На вимогу Додатку 2 Форма цінової пропозиції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі) (Далі – оголошення) учасником надано Форму цінової пропозиції без вказання відомостей щодо Нормативного документу (ДСТУ, ТУУ). 2. На вимогу п.п.4 п. 3 Оголошення учасником надано Витяг з реєстру платників єдиного податку, який не містить дату видачі витягу, підпису керівника контролюючого органу (уповноваженої особи) та печатки контролюючого органу, що видав Витяг Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, що не перевищує 24 години з моменту публікації даних про невідповідінсть його пропозиції 1) На вимогу Додатку 2 Форма цінової пропозиції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі) (Далі – оголошення) вказати достовірні дані щодо Нормативного документу (ДСТУ, ТУУ), згідно яких виготовлено товар, що є предметом закупівлі. 2) На вимогу п.п.4 п. 3 Оголошення надати Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку), оформлений згідно вимог чинного законодавства, який містить дату видачі витягу, підпис керівника контролюючого органу (уповноваженої особи) та печатку контролюючого органу, що видав Витяг

Документи

13 лютого 2023 12:44
Електронний підпис
13 лютого 2023 12:14
протокол №20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2023 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
3 075,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2023 12:44
Електронний підпис
13 лютого 2023 12:14
протокол №20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 16:23
Електронний підпис укладений
17 лютого 2023 10:57
Договір №10 від 16.02.2023.PDF укладений
17 лютого 2023 10:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 075,00
UAH