Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з видалення дерев та догляду за деревами м. Біла Церква (Західна частина) на 2023 рік (код ДК 21:2015 – 77210000-5 – Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
507 324,11 UAH
UA-2023-01-27-006585-a ● 87ec4f9f9de24b4086e9415cc530fc3c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Горобченко Валерій Вікторович 380456399482 valerigorobchenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 507 324,11 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 540,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з видалення дерев та догляду за деревами м. Біла Церква (Західна частина) на 2023 рік (код ДК 21:2015 – 77210000-5 – Лісозаготівельні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиці західної частини міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати виконаних робіт/наданих послуг протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт/наданих послуг форми КБ-2в, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2023 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 11:41 |
Проект договору видалення дерев та догляд за деревами Західна частина міста 2023.docx | |
27 січня 2023 11:41 |
ТД з особливостями видалення дерев та догляд за деревами Західна частина міста 2023.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-27-006585-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНИЙ ГАЙ СТАНДАРТ ПЛЮС" , Код ЄДРПОУ:38168554
Дата подання: 13 лютого 2023 16:04
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій
Учасник. а саме ПП "Зелений Гай Стандарт Плюс" , у строки встановлені законодавством для усунення невідповідностей в його тендерній пропозиції вчасно приєднав ( 06.56 год 08.02.2023 року ) до тендерної пропозиції: - оновленої довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням в ній терміну експлуатації автотранспортних засобів та іншого обладнання; - оновленої довідки про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням місцезнаходження контрагента за договорами б/н від 17.02.2022 року; - сканованих копії договорів б/н від 17.02.2022 року та актів виконаних робіт до них, які підтверджують виконання договору (договорів) на суму, вказану Учасником у довідці про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - договір оренди трактора SM 404C № 1/11/22 від 01.11.2022 року. Однак замовник даний факт не врахував і визнав переможцем іншого учасника. Тому, на підставі викладеного, прошу врахувати нові факти і переглянути результати тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 лютого 2023 08:31
Абзацом 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 – передбачено право Учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. В такому разі Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із зазначеною вище інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
З викладеного вище вбачається, що Учасник процедури закупівлі, пропозиція якого відхилена, може звернутися до Замовника із вимогою виключно щодо надання додаткової інформації стосовно підстав відхилення його тендерної пропозиції. Подання Учасником, через електронну систему закупівель, вимоги до Замовника стосовно перегляду рішення прийнятого за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника не передбачено Особливостями. Відтак Ваша вимога (ідентифікатор UA-2023-01-27-006585-a.a2), щодо перегляду рішення, прийнятого уповноваженою особою ДЖКГ БМР, за результатами розгляду тендерної пропозиції ПП "ЗЕЛЕНИЙ ГАЙ СТАНДАРТ ПЛЮС", поданої для участі у відкритих торгах щодо закупівлі послуги з видалення дерев та догляду за деревами м. Біла Церква (Західна частина) на 2023 рік (код ДК 21:2015 – 77210000-5 – Лісозаготівельні послуги) - відхиляється.
З викладеного вище вбачається, що Учасник процедури закупівлі, пропозиція якого відхилена, може звернутися до Замовника із вимогою виключно щодо надання додаткової інформації стосовно підстав відхилення його тендерної пропозиції. Подання Учасником, через електронну систему закупівель, вимоги до Замовника стосовно перегляду рішення прийнятого за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника не передбачено Особливостями. Відтак Ваша вимога (ідентифікатор UA-2023-01-27-006585-a.a2), щодо перегляду рішення, прийнятого уповноваженою особою ДЖКГ БМР, за результатами розгляду тендерної пропозиції ПП "ЗЕЛЕНИЙ ГАЙ СТАНДАРТ ПЛЮС", поданої для участі у відкритих торгах щодо закупівлі послуги з видалення дерев та догляду за деревами м. Біла Церква (Західна частина) на 2023 рік (код ДК 21:2015 – 77210000-5 – Лісозаготівельні послуги) - відхиляється.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-27-006585-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНИЙ ГАЙ СТАНДАРТ ПЛЮС" , Код ЄДРПОУ:38168554
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій
Учасник. а саме ПП "Зелений Гай Стандарт Плюс" , у строки встановлені законодавством для усунення невідповідностей в його тендерній пропозиції вчасно приєднав ( 06.56 год 08.02.2023 року ) до тендерної пропозиції: - оновленої довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням в ній терміну експлуатації автотранспортних засобів та іншого обладнання; - оновленої довідки про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням місцезнаходження контрагента за договорами б/н від 17.02.2022 року; - сканованих копії договорів б/н від 17.02.2022 року та актів виконаних робіт до них, які підтверджують виконання договору (договорів) на суму, вказану Учасником у довідці про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - договір оренди трактора SM 404C № 1/11/22 від 01.11.2022 року. Однак замовник даний факт не врахував і визнав переможцем іншого учасника. Тому, на підставі викладеного, прошу врахувати нові факти і переглянути результати тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНИЙ ГАЙ СТАНДАРТ ПЛЮС" |
489 324,54
UAH з ПДВ
|
489 324,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ЗЕЛЕНЕ ГОСПОДАРСТВО" |
499 395,72
UAH з ПДВ
|
499 395,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНИЙ ГАЙ СТАНДАРТ ПЛЮС" #38168554 |
Відхилено |
489 324,54
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 15:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 лютого 2023 10:15
|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ЗЕЛЕНЕ ГОСПОДАРСТВО" #38793864 |
Переможець |
499 395,72
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2023 09:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2023 13:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2023 16:19
|
107 02.PDF | зміни до договору |
21 серпня 2023 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2023 10:07
|
107-1.pdf | зміни до договору |
31 березня 2023 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2023 08:35
|
107.pdf | укладений |
15 лютого 2023 08:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 107/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ста умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких пільг з оподаткування 361034,85 - за ставкою 2% 138 353.41 - за ставкою 5% |
Номер договору про закупівлю: | 107/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |