Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з вивезення та знешкодження твердих побутових відходів
Очікувана вартість
161 403,40 UAH
UA-2023-01-27-006530-a ● c3dbf16559c844cca2e9267647f63962
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ |
Код ЄДРПОУ: | 41330257 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 9 |
Контактна особа: |
Коваленко Тетяна Іванівна 380988687707 duit_tk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 11:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 161 403,40 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Тендерна документація
27 січня 2023 12:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 11:38 |
Тендерна документація.doc | |
27 січня 2023 11:37 |
Оголошення.pdf |
27 січня 2023 12:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 січня 2023 11:38 |
Тендерна документація.doc
|
|||
27 січня 2023 11:37 |
Оголошення.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-27-006530-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКО-ГРІНКО", Код ЄДРПОУ:42172404
Дата подання: 09 лютого 2023 09:58
ВИМОГА (За Лот № 1,2)
про порушення Замовником процедури закупівлі
ВИМОГА (виявлені порушення) UA-2023-01-27-006530-a від 09.02.2023
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2023 11:20
Технічним завдання до тендерної документації (Додаток №1) передбачено вивезення твердих побутових відходів двох видів:
1. Тверді побутові відходи, які вивозяться контейнерами об'ємом 1,1 куб. м.
2. Негабаритні побутові відходи, розмір яких перевищує 50х50х50 сантиметрів, що не дає змоги розмістити їх у контейнерах об'ємом 1,1 куб. м, це є великогабаритні відходи.
Кваліфікаційними вимогами до тендерної документації (Додаток №2) передбачена наявність в Учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів для вивезення твердих побутових відходів та для вивезення великогабаритних відходів:
«1.1. Довідка (лист) довільної форми з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі, а саме:
1.1.1. наявність в Учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів для вивезення твердих побутових відходів та для вивезення великогабаритних відходів;»
Замовник вважає неприпустимим самостійний перерахунок Учасником негабаритних побутових відходів у контейнери об'ємом 1,1 куб. м., вивезення у яких зазначених відходів неможливе.
Відповідно до п. 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник процедури закупівлі має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
В Учасника була можливість відповідно до п. 51 Особливостей звернутись за роз’ясненнями щодо тендерної документації, але цього зроблено не було.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією (Протокол УО № 9 від 06.02.2023р.), але вони не були усунені.
Також, повідомляємо, що оскарження процедур закупівель здійснюється відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 52-64 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
1. Тверді побутові відходи, які вивозяться контейнерами об'ємом 1,1 куб. м.
2. Негабаритні побутові відходи, розмір яких перевищує 50х50х50 сантиметрів, що не дає змоги розмістити їх у контейнерах об'ємом 1,1 куб. м, це є великогабаритні відходи.
Кваліфікаційними вимогами до тендерної документації (Додаток №2) передбачена наявність в Учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів для вивезення твердих побутових відходів та для вивезення великогабаритних відходів:
«1.1. Довідка (лист) довільної форми з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі, а саме:
1.1.1. наявність в Учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів для вивезення твердих побутових відходів та для вивезення великогабаритних відходів;»
Замовник вважає неприпустимим самостійний перерахунок Учасником негабаритних побутових відходів у контейнери об'ємом 1,1 куб. м., вивезення у яких зазначених відходів неможливе.
Відповідно до п. 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник процедури закупівлі має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
В Учасника була можливість відповідно до п. 51 Особливостей звернутись за роз’ясненнями щодо тендерної документації, але цього зроблено не було.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією (Протокол УО № 9 від 06.02.2023р.), але вони не були усунені.
Також, повідомляємо, що оскарження процедур закупівель здійснюється відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 52-64 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Номер вимоги: UA-2023-01-27-006530-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКО-ГРІНКО", Код ЄДРПОУ:42172404
Дата подання: 09 лютого 2023 09:45
ВИМОГА (За Лот № 1,2)
про порушення Замовником процедури закупівлі
порушення Замовником процедури закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2023 11:21
Технічним завдання до тендерної документації (Додаток №1) передбачено вивезення твердих побутових відходів двох видів:
1. Тверді побутові відходи, які вивозяться контейнерами об'ємом 1,1 куб. м.
2. Негабаритні побутові відходи, розмір яких перевищує 50х50х50 сантиметрів, що не дає змоги розмістити їх у контейнерах об'ємом 1,1 куб. м, це є великогабаритні відходи.
Кваліфікаційними вимогами до тендерної документації (Додаток №2) передбачена наявність в Учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів для вивезення твердих побутових відходів та для вивезення великогабаритних відходів:
«1.1. Довідка (лист) довільної форми з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі, а саме:
1.1.1. наявність в Учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів для вивезення твердих побутових відходів та для вивезення великогабаритних відходів;»
Замовник вважає неприпустимим самостійний перерахунок Учасником негабаритних побутових відходів у контейнери об'ємом 1,1 куб. м., вивезення у яких зазначених відходів неможливе.
Відповідно до п. 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник процедури закупівлі має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
В Учасника була можливість відповідно до п. 51 Особливостей звернутись за роз’ясненнями щодо тендерної документації, але цього зроблено не було.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією (Протокол УО № 9 від 06.02.2023р.), але вони не були усунені.
Також, повідомляємо, що оскарження процедур закупівель здійснюється відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 52-64 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
1. Тверді побутові відходи, які вивозяться контейнерами об'ємом 1,1 куб. м.
2. Негабаритні побутові відходи, розмір яких перевищує 50х50х50 сантиметрів, що не дає змоги розмістити їх у контейнерах об'ємом 1,1 куб. м, це є великогабаритні відходи.
Кваліфікаційними вимогами до тендерної документації (Додаток №2) передбачена наявність в Учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів для вивезення твердих побутових відходів та для вивезення великогабаритних відходів:
«1.1. Довідка (лист) довільної форми з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі, а саме:
1.1.1. наявність в Учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів для вивезення твердих побутових відходів та для вивезення великогабаритних відходів;»
Замовник вважає неприпустимим самостійний перерахунок Учасником негабаритних побутових відходів у контейнери об'ємом 1,1 куб. м., вивезення у яких зазначених відходів неможливе.
Відповідно до п. 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник процедури закупівлі має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
В Учасника була можливість відповідно до п. 51 Особливостей звернутись за роз’ясненнями щодо тендерної документації, але цього зроблено не було.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією (Протокол УО № 9 від 06.02.2023р.), але вони не були усунені.
Також, повідомляємо, що оскарження процедур закупівель здійснюється відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 52-64 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Номер вимоги: UA-2023-01-27-006530-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКО-ГРІНКО", Код ЄДРПОУ:42172404
Дата подання: 13 лютого 2023 11:56
Шановний Замовник! Ви не надали відповідь в частині вимоги про визначення переможця - ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» від 09.02.2023 р.
Замовник при визначені переможця - ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» порушив усі можливі приписи та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 5, 11, 29 та пункти 3, 39, 41,46 Постанови.
Учасник - ТОВ «ЕКО Грінко» вимагає в цій частині скасувати своє рішення про визначення переможця ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» за Лотом № 1,2 від 08.02.2023р.
Учасник - ТОВ «ЕКО Грінко» вимагає в цій частині скасувати своє рішення про визначення переможця ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» за Лотом № 1,2 від 08.02.2023р.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 лютого 2023 13:13
У відповідь на вимогу повідомляємо:
Рішення Уповноваженої особи Замовника, затверджене Протоколом №11 від 08 лютого 2023р. щодо прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «Профпереробка» скасоване рішенням, затвердженим Протоколом №12 від 13 лютого 2023р. щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Профпереробка».
Рішення Уповноваженої особи Замовника, затверджене Протоколом №11 від 08 лютого 2023р. щодо прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «Профпереробка» скасоване рішенням, затвердженим Протоколом №12 від 13 лютого 2023р. щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Профпереробка».
Номер вимоги: UA-2023-01-27-006530-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРАМАР ЕКО", Код ЄДРПОУ:36173955
Дата подання: 08 лютого 2023 16:25
Неправомірні дії Замовника, при визначенні переможця закупівлі
Детальний опис у вкладенні
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 лютого 2023 11:43
У відповідь на вимогу повідомляємо:
Рішення Уповноваженої особи Замовника, затверджене Протоколом №11 від 08 лютого 2023р. щодо прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «Профпереробка» скасоване рішенням, затвердженим Протоколом №12 від 13 лютого 2023р. щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Профпереробка».
Відповідно до п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною.
Рішення Уповноваженої особи Замовника, затверджене Протоколом №11 від 08 лютого 2023р. щодо прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «Профпереробка» скасоване рішенням, затвердженим Протоколом №12 від 13 лютого 2023р. щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Профпереробка».
Відповідно до п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною.
Номер вимоги: UA-2023-01-27-006530-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКО-ГРІНКО", Код ЄДРПОУ:42172404
Дата подання: 17 лютого 2023 15:07
Порушення порядку розгляду тендерної пропозиції учасника та оприлюдення інформації
Шановний Замовник!
Щодо документа «повідомлення про намір укласти договір» з учасником – ТОВ «КРАМАР ЕКО» - додаток до протоколу УО № 13 від 13.02.2023 за Лотом №1.
Повідомляємо наступне:
Відповідно до п.10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» цитуємо за відповідними пунктами:
«Уповноважена особа:
«4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5) забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
6) забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону;
7) здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.»
Відповідно до п.9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» цитуємо:
«Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною».
Відповідно до пункту 39 Постанови (Особливостей):
«За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.»
Відповідно до пункту 46 Постанови (Особливостей):
«У разі відхилення тендерної пропозиції з підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 41 цих особливостей, замовник визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників процедури закупівлі, тендерна пропозиція (строк дії якої ще не минув) якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та цих особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та цим пунктом».
Тобто уповноважена особа порушила порядок розгляду тендерної пропозиції шляхом оприлюднення документа «повідомлення про намір укласти договір» з учасником - ТОВ «КРАМАР ЕКО»:
- це не рішення – не протокол (це додаток) не відповідає вимогам ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- у даному документі відсутня інформація про відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію (Учасника), яка визначена найбільш економічно вигідною та вимогам Закону;
- інформація є скритою, не публічною, що суперечить вимогам ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналогічна ситуація і за Лотом № 2 даної закупівлі.
Користуючись нагодою, та виходячи з вище зазначеного виникає питання до Замовника яку ще кількість разів Замовник буде порушувати порядок проведення процедури закупівлі та розгляду пропозиції учасника.
Вимагаємо скасувати своє рішення у формі «повідомлення про намір укласти договір» з учасником – ТОВ «КРАМАР ЕКО».
Провести належну оцінку пропозиції учасника ТОВ «КРАМАР ЕКО» у порядку визначеному Закону та Особливостей, та зазначити у протоколі – рішенні відповідну інформацію про розгляд пропозиції учасника та відповідність вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Щодо документа «повідомлення про намір укласти договір» з учасником – ТОВ «КРАМАР ЕКО» - додаток до протоколу УО № 13 від 13.02.2023 за Лотом №1.
Повідомляємо наступне:
Відповідно до п.10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» цитуємо за відповідними пунктами:
«Уповноважена особа:
«4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5) забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
6) забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону;
7) здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.»
Відповідно до п.9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» цитуємо:
«Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною».
Відповідно до пункту 39 Постанови (Особливостей):
«За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.»
Відповідно до пункту 46 Постанови (Особливостей):
«У разі відхилення тендерної пропозиції з підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 41 цих особливостей, замовник визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників процедури закупівлі, тендерна пропозиція (строк дії якої ще не минув) якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та цих особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та цим пунктом».
Тобто уповноважена особа порушила порядок розгляду тендерної пропозиції шляхом оприлюднення документа «повідомлення про намір укласти договір» з учасником - ТОВ «КРАМАР ЕКО»:
- це не рішення – не протокол (це додаток) не відповідає вимогам ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- у даному документі відсутня інформація про відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію (Учасника), яка визначена найбільш економічно вигідною та вимогам Закону;
- інформація є скритою, не публічною, що суперечить вимогам ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналогічна ситуація і за Лотом № 2 даної закупівлі.
Користуючись нагодою, та виходячи з вище зазначеного виникає питання до Замовника яку ще кількість разів Замовник буде порушувати порядок проведення процедури закупівлі та розгляду пропозиції учасника.
Вимагаємо скасувати своє рішення у формі «повідомлення про намір укласти договір» з учасником – ТОВ «КРАМАР ЕКО».
Провести належну оцінку пропозиції учасника ТОВ «КРАМАР ЕКО» у порядку визначеному Закону та Особливостей, та зазначити у протоколі – рішенні відповідну інформацію про розгляд пропозиції учасника та відповідність вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2023 13:11
Відповідно до пп. 3 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця (після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір) у разі, якщо переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону.
Жодної з перерахованих підстав для скасування рішення про намір укласти договір з переможцем ТОВ «Крамар ЕКО» немає, також в електронній системі закупівель відсутня технічна можливість провести повторну кваліфікацію того ж самого учасника.
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону.
Жодної з перерахованих підстав для скасування рішення про намір укласти договір з переможцем ТОВ «Крамар ЕКО» немає, також в електронній системі закупівель відсутня технічна можливість провести повторну кваліфікацію того ж самого учасника.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з вивезення та знешкодження твердих побутових відходів |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 93 980,80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 940,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Початок: 04 лютого 2023 09:01
Закінчення: 04 лютого 2023 09:01
Позиції
401.6 м³
Послуги з вивезення та знешкодження твердих побутових відходів
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2023 09:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКО-ГРІНКО" |
65 846,00
UAH з ПДВ
|
65 846,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" |
80 928,00
UAH з ПДВ
|
80 928,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАМАР ЕКО" |
92 016,00
UAH з ПДВ
|
92 016,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКО-ГРІНКО" #42172404 |
Відхилено |
65 846,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 10:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 лютого 2023 13:11
|
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" #41195855 |
Рішення скасоване |
80 928,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 11:47
|
|
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" #41195855 |
Відхилено |
80 928,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 12:09
|
|
ТОВ "КРАМАР ЕКО" #36173955 |
Переможець |
92 016,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:39
|
Додаткова угода 1 до Договору №1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 13:26
|
Договір 1.pdf | укладений |
20 лютого 2023 13:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |